Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz z123456z #48721 üzenetére

    Vissza fog olvasni, de azt hittem megérted hogy nálad még nem jött el a PayPal vásárlói védelmének az ideje.
    Ami az, hogy ha visszaküldöd és még sem kapod vissza a pénzed, akkor fog indulni.
    Az utolsó hozzászólásomban megkérdeztem hogy miként is gondoltad azt hogy miként gondolod hogy rendezzék a problémádat.
    A PayPal fizesse ki neked a visszaküldés költségét előre és adja oda az eredetileg kifizetett összeget? Vagy ne kelljen visszaküldeni, de adják vissza a kifizettet pénzt?
    Vagy hogyan?
    Visszaküldés az első lépés, ami után életbe léphet a vásárlói védelem.
    Volt már az elmúlt 15 évben néhány dispute a PayPal-on keresztül és mindig visszakaptam a pénzem.
    Akkor is működött amikor eladóként egy szemét vevő akart lenyúlni, hogy nem azt küldtem amit megvett, csak épp mindenről volt videóm, képem és tudtam bizonyítani hogy hazudott. Olyan is volt hogy megsemmisült a csomag szállítás közben és a vevő is visszakapta a pénzét és tőlem sem szedték vissza. Szerintem működik a vásárlói védelem az általuk megadott szerződési feltételek szerint, mert azért van olyan is amire nem vonatkozik.

Új hozzászólás Aktív témák