Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz z123456z #48710 üzenetére

    Értem a problémádat hogy nem űnik segítőkésznek a PayPal, de hogy egyértelmű legyen a dolog. Elsőként a -ha van rá lehetőség- akkor a kereskedőnél, eladónál kell igénybe venni a vásárlói védelmet.
    Ha ez ott nincs vagy eredménytelen akkor lehet a PayPal-hoz fordulni.
    Az esetek többségében -ha hajlandó rá az eladó- és használnád a terméket lehet pénz visszatérítést kérni,
    Legtöbb esetben a visszaküldés és minden pénz vissza (a fogyasztóvédelmi szabályok szerint is) szokott lenni.
    Itt a visszaküldés díjának a kifizetése szokott lenni a gond, még akkor is ha hibás teljesítés esetén -ha nincs kikötve a vásárlási feltételeknél- az eladó kötelezettsége, persze abban az esetben ha vevőként gondoltam meg magam az bizony engem terhel.
    Azt érzékelhető az utóbbi időben hogy a visszaküldés díjának az eladó általi kifizetése -ha nem akarja- nem igazán rendezhető a PayPal-al, a normál visszatérítés azért az működik, de akkor ha nincs lefutva egy kör az eladó vásárlói védelmében akkor problémás lehet.

    Maga a PayPal probléma rendezés folyamata azért úgy van hogy te reklamálsz, ők elküldik az eladónak és ha az neked nem megfelelő módon reagál azután kéred a PayPal direkt segítségét. Így elő fog fordulni hogy ha az eladónál kezdeményeztél valamit, azt ugyanúgy le fog futni itt is.

Új hozzászólás Aktív témák