Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#33951) #28151040 válasza tmarkee (#33950) üzenetére


#28151040
törölt tag

Igen,épp ezt akartam írni,hogy nekem is jó már,Chrome-ból is.

(#33952) Krisz1000


Krisz1000
tag

bocs mindenkinek az amatőr kérdésért, első vásárlásom volt PP-en

2schuhe.de, a német amazonon 4,5-5* körüli minősítése volt
tegnapelőtt szerdán közölték, h nincs a cipő amit rendeltem (pedig többet is be tudtam tenni a kosárba)
tegnap még váltottunk egy levelet, h hátha mégis van árcsökkentett állapotban, nem volt, mondták, h akkor visszatérítik a pénzem
mondtam, h oké persze, legyenek szívesek minél hamarabb, mivel szükségem van a lóvéra
ez több mint 24 órája volt.

péntek du 6 óra van, a pénznek se híre se hamva.

Függő
Claußen & Köster GmbH & Co. KG
Engedélyezés
JÚN.
26
2018
Claußen & Köster GmbH & Co. KG
Engedélyezés
- negatív 92,99
EUR
Bezárás
Ez egy átmeneti hitelesítési zárolás, melynek segítségével ellenőrizzük, stb stb

most ez mi a fene, le akarják nyúlni a pénzem?
a visszatérítés az ő részükről az nem úgy megy hogy neki 2 kattintás az egérrel és pikkpakk itt is van nálam a pénz?
erre dispute-ot kellene nyitnom? ha jól értem az hetekig is eltarthat és nekem sürgősen kéne a pénz, h máshol meg tudjam venni a cipőt. nem értem miért nem küldi rögtön a lóvét, amikor világossá vált számára h nem tudja teljesíteni a megrendelést?

köszi a tanácsokat előre is. :R :R

(#33953) V/ válasza Krisz1000 (#33952) üzenetére


V/
Topikgazda

A refund mivel bankok is vannak a folyamatban, úgy 2-5 banki munkanap mire visszakerül a bankszámládra.
Ha látod a Paypal fiókban azt hogy refund jött onnantól számolva. Szerdáig ott lesz a számládon.
Amikor fizetsz a kártyával a kereskedő sem azonnal kapja meg a pénzt, hanem pár nap múlva. 24 órán belül nem fog visszafordulni mert még nincs ennek a kereskedőnek a bankjában, lehet hogy a tied még el sem utalta. Addig vissza sem tud jönni.

Eleve max 20 nap a dispute lefolyása, de általában pár nap. De most it nálad rendben van az idő, nem kell indítanod.

[ Szerkesztve ]

(#33954) V/ válasza #28151040 (#33951) üzenetére


V/
Topikgazda

Valóban jó és egyértelmű -megnézve az oldal forrását- hogy hibás volt a lap, mert amit elküldtem nekik az a problémás rész most már nincs benne. Vagy megtalálták a jó verziót.

(#33955) darvinya


darvinya
titán

Lenovo T61 win7 64bit Chrome-on működik a fiók oldal.

Elkéstem. :D

[ Szerkesztve ]

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#33956) Krisz1000 válasza V/ (#33953) üzenetére


Krisz1000
tag

döbbenet, köszönöm :R

azt hiszem nekem igen rövid lesz a PP-es pályafutásom, ekkora sz---rt :F :W
hogy kerülnek bankok bele??
pp-es fizetés volt, gondolom az én PP számlámról az ő PP számlájukra
nem értem

az sem értem h miért refund ez?
a PP nek nem pont az a lényege, h a pénzt csak akkor utalja amikor én visszajeleztem hogy megkaptam a terméket?
ez a pénz még fizikailag a PPnél van, csak le lett foglalva, nem?

(#33957) #28151040 válasza V/ (#33954) üzenetére


#28151040
törölt tag

szia Csaba,
Szeretném megköszönni itt nyilvánosan is,a segítségedet,amit értünk teszel nap mint nap.
Respect! :R

(#33958) V/ válasza Krisz1000 (#33956) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké, akkor pontosítom.
Ha a PayPal egyenlegről fizettél, akkor ha az eladó PayPal egyenlegén van pénz, akkor rögtön visszakapod mikor ő a refundot elindítja. Ha nincs neki rajta pénz és úgy utalja az egyenlegére, akkor belép a folyamatba az ő bankja és utalja a PayPal egyenlegre, ez is banki munkanappal számolandó és 1-3 nap is lehet mire nálad lesz a pénzt.
Ha a PayPal fiókoz hozzárendelt bankkártyával fizettél volna, akkor lesznek az előző hozzászólásban írt idők.

(#33959) V/ válasza darvinya (#33955) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem késtél el semmivel. :))
Hasznos volt ez a móka, köszönhetően valami balfácán "programozónak". Mivel amit frissítendőnek írtak, az már évek óta beépítve a böngészőkben, meggyőződhettem arról, hogy képesek még ilyen nagy céget is mint a PayPal megvezetni a dolgozóik és ezáltal szívatni az ügyfeleket.

(#33960) V/ válasza #28151040 (#33957) üzenetére


V/
Topikgazda

:R

(#33961) Krisz1000 válasza V/ (#33958) üzenetére


Krisz1000
tag

:R :R

köszönöm szépen az újabb válaszod.
igen, mert nekem nem is volt bankártya csatolva a PPemhez soha.
az összes pénzt rajta egy haver utalta át az ő PP-jéről
ezért is gondoltam h mivel direkt PP képes boltban vásároltam, pont ez a lényege h minden ezen belül marad.

mivel kereskedő, nyilván rengeteg pénz kell legyen a számláján, gondolom nem csak én fizetek neki PPn.

ezért nem értem.
mind1, majd meglátom...

(#33962) V/ válasza Krisz1000 (#33961) üzenetére


V/
Topikgazda

Általában amikor megérkezik a vételár megy automatikusan (üzleti fiók) a bankszámlájára, a beszállítókat meg a költségeket nem a PayPal egyenlegéről fizeti. Ez csak egy vételár beszedési módszer.

(#33963) Krisz1000 válasza V/ (#33962) üzenetére


Krisz1000
tag

igen de ezt nem értem hogy a vételár még nem érkezett meg hozzá, csak az opciója, nem?
én azt hittem a PPnek ez a lényege, hogy csak akkor kapja meg a pénzt, amikor én leokéztam, hogy hiánytalanul megjött az áru.

bocs h fafejű vagyok

[ Szerkesztve ]

(#33964) QuadRacer


QuadRacer
csendes tag

Sziasztok!

Lenne néhány kérdésem:

1. Bankkártyát cseréltem. A régit töröltem és az újat hozzá is adtam, meg is erősítettem: a limitek feloldására szolgáló oldalt nem érem el, a kezdőoldalt tölti mindig újra. Ezek szerint nem kell az újon is feloldani a limiteket? A konverziós rátát viszont újra át kellett állítani. Ezrét nem értem.

2. Van lehetőség az időzóna átállítására? Lenne egyébként valami gyakorlati haszna?

3. Jelenleg magyarul használom a felületet, mert ha gugliból jövök alapból a magyar bejelentkező oldalra dob és egy süti törlés után is visszaáll magyarra. Érdemes inkább az angolt használni és mindig azt beállítani, miér?

4. Személyi igazolványom is megújult, kötelező megint elküldeni nekik beszkennelve, vagy hagyjam és ha kell nekik majd szólnak? Egyébként is hogy lehetne hozzáférni újra a dokumentum feltöltős űrlaphoz?

Köszönöm a segítségeket.

(#33965) V/ válasza QuadRacer (#33964) üzenetére


V/
Topikgazda

1. Mivel nincs limited ezért arra nincs külön oldal, ha lenne limit az kerülne elő.
2. Nincs, de teljesen felesleges lenne állítgatni, úgyis annak a helynek az időzónája számít ahol fizetsz, mivel ők számolnak az esetleges garancia időt, vagy amihez kell az időszámítás. Pl: Az eBay-en a leütés idejétől számol a vásárlói védelem, hiába a PayPal-al fizettél akármilyen időzóna alapján. A PP védelemnél meg a 180 nap miatt nem igazán lényeges az óra, perc.
3. Az alatta lévő alapmenük angol nyelvűek, így én nem igazán tartom hasznosnak. Az előző próbálkozásukhoz viszonyítva most nem okoz technikai gondot a magyar fordítás, így akár maradhat is.
Én továbbra is az angol nyelvet használom.
Az átállítás nem süti függő, a fiók beállításoknál (jobbra fent fogaskerék ikon) kell átállítani.
4. Van lehetőséged feltölteni a képet, ugyanúgy mint a bankok esetén itt is az érvényes okmánnyal kell igazolni a személyazonosságot, ha lejárt a régi akkor be kellene jelenteni, szerződési feltétel és a pénzmosás elleni törvény szerint is. Nekem nincs arról tudomásom, hogy ha valaki csak a kérésükre küldte be és az új okmány volt, hogy éltek volna valami szankcióval.

(#33966) V/ válasza Krisz1000 (#33963) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem úgy működik, ez egy fizetési technika, előreutalásos fizetés a webshopban.
Ha nem kapod meg akkor a PayPal vásárlói védelem keretében kapod vissza a pénzt.

(#33967) QuadRacer válasza V/ (#33965) üzenetére


QuadRacer
csendes tag

Köszönöm az információkat.

Hol találom azt az űrlapot, ahol fel kellett tölteni a fotót az igazolványokról?

Azt hittem, hogy csak a nevet és a születési dátumot nézik a személyin, ami ugye nem változott. Ezek szerint érdekli őket a személyi igazolvány száma és érvényessége is. Nem tudom, hogy akkor kezdeményezzem-e.

A új kártya hozzáadásánál még arra is figyelmes lettem, hogy csak a 400Ft-tal terhelték meg. Külön az 1Ft-tal nem. Azért értetlenkedem ennyit, mert nem használom napi szinten a PayPal-t vásárlásra és csak azért, hogy kipróbáljam minden rendben van-e, nem szeretnék vásárolni semmit.

(#33968) V/ válasza QuadRacer (#33967) üzenetére


V/
Topikgazda

Amikor beírod a kártya adatait a mentés után van az 1 Ft vagy 1 $ terhelés, ami rögtön sztornózva is ha érvényes a kártya, nem mindegyik bank könyveli ezt le mert gyorsan történik.
Az Összefoglaló Tippek röviden, 2. pontnál a megtalálod a linket, Dokumentum feltöltési link. néven. Az 50 karakterben írható üzenetben jelezni hogy a régi lejárt és ez az új.
Ha nincs pénzmozgás a PayPal fiókodban majd csak akkor lesz a dolog érdekes, ha el kezded használni, az "alvó ügynök" PayPal fiók élesedése esetén szoktak személyazonosságot ellenőrizni, még akkor is ha előtte az le lett igazolva.
Egy lejárt személyigazolvánnyal itthon sem tudsz érdemi ügyintézésbe kezdeni.

(#33969) QuadRacer válasza V/ (#33968) üzenetére


QuadRacer
csendes tag

Oké. A dokumentum feltöltős linken csatoltam és elküldtem.

Kapni fogok majd valami visszajelzést, hogy rendben van a dolog? Vagy hallgatás-beleegyezés alapon rögzítik az új igazolványképeket a rendszerükben a nevem alá?

Köszönöm a segítségedet.

[ Szerkesztve ]

(#33970) V/ válasza QuadRacer (#33969) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha lesz valami kérdésük akkor keresni fognak, egyébként nem.

(#33971) Killberk


Killberk
aktív tag

Hello!

Futott már bele valaki az alábbi problémába? Ha igen, mi volt a megoldás?

Nincs már meg a jelszó a fiókomhoz. Kérek 6 jegyű reset kódot a regisztrált mail címre. Megkapom, beírom, elfogadja. De ezután még ragaszkodik az oldal a telefonos megerősítéshez. Csak hogy az a telefonszám már nem él, újat meg nem lehet ott megadni (IE, Firefox 56/58).

Röviden átfutottam fórumukat, de semmi használható ötlet. Telefonos supportot meg az én költségemre nem kívánok igénybe venni.

http://killberk.deviantart.com/gallery

(#33972) V/ válasza Killberk (#33971) üzenetére


V/
Topikgazda

Pedig ilyenkor csak a telefonos segítség marad. Ez szokott lenni a megoldás.
Az Írországi szám percdíja (odatartozunk, mármint az EU-s regisztrációk) nem olyan hatalmas összeg. Bár ez ugye függ attól hogy mely cég a szolgáltatónk és vezetékes vagy mobil.
Olyan lehetőség nincs, hogy a PayPal fizesse a beszélgetés díját.
Elfelejtetted a jelszót, a telefonszám változást nem vezetted át, a költséget kinek kellene állni :F

[ Szerkesztve ]

(#33973) Killberk válasza V/ (#33972) üzenetére


Killberk
aktív tag

Felesleges macera a telefonszámon is még megerősítést kérni, ha mailben már megtettem.
Ráadásul minek kérdezik az elején, hogy mailben vagy telefonon szeretném a kódot kérni, ha utána mindenképp erőlteti telefonos kódot is. Lényegében ez azt jelenti, hogy kizárólag érvényes telefonszámmal lehet csak visszaállítani az elfelejtett jelszót.
Ha viszont a mail-es megerősítés elegendő, a telefon megerősítése csak egy plusz dolog, akkor miért nem adhatok meg új telefonszámot. Pláne, hogy van is ilyen lehetőség, csak ott éppen nem lehet csinálni semmit. Ez így azért nem túl átgondolt kivitelezés, pedig már régóta a piacon vannak.

Itt felajánlja, hogy módosíthatom számot:

Itt meg jól nem lehet csinálni semmit:

http://killberk.deviantart.com/gallery

(#33974) V/ válasza Killberk (#33973) üzenetére


V/
Topikgazda

A telefonhívás fogadása esete az miért nem jó?
Meg ha beírod a másik számot akkor nem kell a +36 csak körzetszám meg a telefonszám. Amikor a modósításra kattintasz akkor azután mi a következő kattintásod?
A böngészőben nincs a felugró ablak tiltva? Vagy ha Chrome akkor próbáld meg egy másikkal.

[ Szerkesztve ]

(#33975) Killberk


Killberk
aktív tag

Még annyit, hogy egy ekkora cégnek illene lehetőséget biztosítani, hogy hasonló ügyekben mail-ben is meg lehessen keresni őket, de hát ilyen sincs. Ez így sehogy se szép.

http://killberk.deviantart.com/gallery

(#33976) Killberk válasza V/ (#33974) üzenetére


Killberk
aktív tag

Azért nem jó a telefonhívás fogadása, mert ott is csak a régi számon hívnának, nem lehet újat megadni.

Amikor a módosítás gombra kattintok, akkor azt hozza be, amit a második képen linkeltem.
Arra gondolok, hogy ott esetleg az előzetesen megadott számokat sorolná fel (nem tuidom meg lehet-e adni több számot is).

[ Szerkesztve ]

http://killberk.deviantart.com/gallery

(#33977) V/ válasza Killberk (#33975) üzenetére


V/
Topikgazda

Most komolyan ők felelnek azért mert te elfelejtetted a jelszavadat? E-mailben bármelyik hacker bárki fiókját fel törhetné, nem véletlenül nem kommunikálnak úgy.

Oké vettem hogy a hívás fogadás nem megy, de tényleg lehet másik számot megadni az sms-nek.
Kattints a Telefon szövegre. Vagy próbáld meg a másik böngészőt, ami már frissített a tls 1.2-re
Nekem 3 telefonszám van megadva mobil, otthoni, egyéb szám.

[ Szerkesztve ]

(#33978) Killberk válasza V/ (#33977) üzenetére


Killberk
aktív tag

Azért nem ők felelnek, mert elfelejtettem jelszavam.
Mondhatjuk, hogy esetlegesen feltört mail fiók miatt van az, hogy telefonon is meg kell erősíteni új jelszó kérést, ez még akár dícséretes is, hogy plusz óvintézkedést tesznek.

Amennyiben neked van igazad és meg lehet adni új számot, akkor ez három böngészőből nekem eddig nem ment. Ebből kettő teljesen gyári beállítással, se ad-block se semmi.

Ezért is írtam legelső hozzászólásomban böngészőket, hátha valaki egyből írja, hogy csak ebből vagy abból megy.

A Telefon feliratot max kijelölni tudom, rákattintva semmi nem történik.
Az X-re bezárja ezt az ablakot.
A már meglévő számra kattintva pedig szintén visszavisz az előző oldalra. Nincs különbség, hogy a számra, vagy a pipára kattintok.

Te kipróbáltad fenti menüt? Ha igen, milyen böngészővel és verzióval?

http://killberk.deviantart.com/gallery

(#33979) V/ válasza Killberk (#33978) üzenetére


V/
Topikgazda

Amikor ilyesmit kellet intézni akkor Firefox és angol nyelvű PayPal. Az még június 26 előtt volt.
A böngészők alapbeállítása a felugró ablak tiltása. Az épp kellene, illetve az anonim böngészés is okozhat némi gondot.
Mindenesetre mielőtt próbálkoznál csak töröld már a PayPal sütiket, a böngésző gyorsítótárat és a tárolt oldalakat, nem-e ott van egy apró bug.
Ha annál az ablaknál enter vagy + jelre sem jön elő szám beíró mező?

(#33980) Killberk válasza V/ (#33979) üzenetére


Killberk
aktív tag

Most friss Firefox-al néztem. Felugró ablakok tiltását kivettem, süti és gyorsítótár tök üres, de ugyanaz van mint eddig. Enter vagy + jelre sincs semmi.

Megnéztem, hogy mail-ben nem kérek kódot, hanem egyből telefonos kódkérésre megyek, de akkor is ugyan ez van.

Mára belefáradtam, majd próbálkozok még holnap másik böngészőkből.

http://killberk.deviantart.com/gallery

(#33981) laleeee


laleeee
őstag

Mikor play árúházban kiválasztom paypal fizetést, nem enged belépni :(
Ezt a hibakódot írja ki
[OR-CPIT-10]
Mi lehet ez ?

[ Szerkesztve ]

(#33982) ekrisztian válasza laleeee (#33981) üzenetére


ekrisztian
senior tag

Nem a paypal ludas. A google nézi, hogy melyik régióban vagy. Ha eltérés talált a regisztrált fiók és SIM kártya azonosító közt, két dolog szokott történni.
1: az adott app le sem tölthető, pl írja, az országodban nem elérhető.
2: nem enged fizetni.

Utóbbit én megoldottam pc-ről. Mivel nekem a paypal regisztráció német, a SIM kártya német, de a google fiókom magyar, így az app letölthető volt, de kifizetni nem tudtam.
A paypal fiókot hozzáadtam a pc-n a google fiókhoz, kifizettem az appot, majd hogy véletlen se legyen további levonás, eltávolítottam a paypal fiókot.

Ha ez a hibakód mást jelent, akkor nem tudom :)
Nem néztem utána.
Csak látom roamingban van a készülék ezért gondoltam, ott lesz a hiba forrása.
:R

[ Szerkesztve ]

(#33983) laleeee válasza ekrisztian (#33982) üzenetére


laleeee
őstag

Az a screenshot csak illusztráció. Létrehoztam egy német google fiókot VPN appal , szépen euróban is jelzi a play az alkalmazások árait, de a paypalba nem tudok bejelentkezni. Ez nem inkább a paypal hibája ?

(#33984) V/ válasza laleeee (#33983) üzenetére


V/
Topikgazda

Tényleg nem értelek írtam 1 hete:

Szerintem a VPN-el nem lehet átverni.
A PayPal fiókba amúgy be tudsz lépni?
Frissítve a mobil app, mert már csak a TLS 1.2-et tudókat használhatod a PayPal-hoz és még egy csomó helyhez 06.30-tól

Igazi németországi Google regisztrációval próbáld.

[ Szerkesztve ]

(#33985) ekrisztian válasza laleeee (#33983) üzenetére


ekrisztian
senior tag

Nem értem flikkflakk minek. Sőt minek a VPN egy paypal fiókhoz.
De akkor is marad egy dolog, hogy adsz hozzá német reghez magyar bankszámlát vagy kártyát?
Mert szerintem azt se lehet. De ha van német számlád akkor megint felmerül, minek a VPN?
De ha működik a paypal tudsz vele fizetni, akkor add hozzá pc-n a Google fiókhoz.

(#33986) laleeee válasza V/ (#33984) üzenetére


laleeee
őstag

A pp fiókba be tudok lépni. Melyik mobil appot kell frissíteni ?

(#33987) V/ válasza laleeee (#33986) üzenetére


V/
Topikgazda

A PayPal-t azt biztos, a Google Play-nek is frissnek kell lenni. De nem ez az alapvető problémád.

(#33988) hacsa


hacsa
tag

A mai napon szerettem volna az új Erste Visa Virtuális kártyámat berögzíteni a PayPal-on, de azt írja ki hogy nem támogatott. (A régi lejárt és kiküldték az újat.) Esetleg hallott valaki valamit vagy csak egyedi probléma.

(#33989) V/ válasza hacsa (#33988) üzenetére


V/
Topikgazda

Adtál rá pénzt (és eltelt az 5 perc) és aktivált?
De teljesen új a száma? Mert ha nem, akkor csak frissíteni kell az új dátummal és az új csc kóddal. Nem újból felvinni, csak a konverzió állítandó újból ehhez a kártyához.
Most nincs gond sem a PayPal-al, sem az Erstével.

[ Szerkesztve ]

(#33990) Killberk válasza V/ (#33979) üzenetére


Killberk
aktív tag

Csak egy gyors update mások okulására.

Csináltam új accountot, hogy elérhessem őket direkt üzenetben. Hát az egészen zseniális, hogy miután leírtam problémám, hogy miért nem tudom jelszavamat resetelni weboldalukon keresztül, kaptam egy sablonválaszt, hogy resetelhetem jelszót webolaldon keresztül. Valószínűleg ember nem olvasta üzenetem, csak valami robot talált pár szóegyezést és küldte sablonlevelet. :U

Szóval ezután felhívtam ír számot. Itt szinte egyből felvették telefont, legalább nem kellett 10-15 percet várnom ügyintézőre mint máshol szokás.
Kiderült, nincs szó böngészőhibáról. Ha a telefonszám nem stimmel, akkor csak ügyintézővel való telefonos beazonosítás után lehetséges 5 számjegyű kódot kikérni mail címre. Más kérdés, hogy ez se sikerült policy issue miatt, de ez már mérsékelten ő saruk.
Bár azért érdekes, hogy ha én 2 évvel ezelőtt beregisztráltam, és akkor még szó nem volt two-way autentikációról, akkor most miért kell mégis lemondanom a mail címhez kötött accountomról és a rajta lévő pénzről.
Az ügyintéző amúgy normális volt, segítőkész is, bár különösebben nem érdekelte, hogy akkor lényegében elveszett accountom pénzzel. Pár euró csak, de az elvek. Ez vajon most ott kering végtelenségig, vagy egyszer csak behúzzák majd maguknak? :D

Tanács másoknak: ha bármi pontatlanság van megadva az általuk rákérdezett adataid között (előfordulhat elírás miatt), akkor nem fognak segíteni (nem technikai dolog miatt, hanem policy miatt), még akkor se ha minden mást részletesen meg tudsz adni accountról (pl. milyen forgalmak voltak rajta).

http://killberk.deviantart.com/gallery

(#33991) hacsa válasza V/ (#33989) üzenetére


hacsa
tag

Pénzt nem tettem még rá. Amúgy mindkét változatot próbáltam. Újként rögzíteni és a régit módosítani, de egyikkel sem működött. Esetleg akkor töltsek rá pénzt és akkor működni fog?

(#33992) V/ válasza hacsa (#33991) üzenetére


V/
Topikgazda

Eleve azzal indul, hogy 1 $ pénzt megpróbál leemelni amikor beírtad az adatokat és elmented, ha ez sikertelen, mert nincs pénz, akkor kapod azt az üzenetet.
Lásd bővebben az Összefoglaló, 3. Kártya hozzáadás a PayPal fiókhoz.
Ha a szám nem változott akkor csak frissítés. Bár a próbálkozások miatt lehet, hogy nyűglődni fog a rendszer.

Ajánlott ha a kártyánál majd írja a 400 Ft-os confirm is, de csak ha olvasható az ilyen szöveg.

[ Szerkesztve ]

(#33993) Krisz1000 válasza V/ (#33992) üzenetére


Krisz1000
tag

Sziasztok, szia V!
segítsetek már légyszi mert itt vmi nagyon nem okés. ez a cég akinél nem volt a cipő, amit rendeltem, azt állítja, hogy ők nem tudnak semmit refundolni, náluk nincs is pénz, azt csak akkor kapták volna meg, amikor küldik a cipőt. közben ezt látom:
mi az istennyila történik itt??? :W minden tanácsot előre is köszi!
angolul/magyarul:

(#33994) V/ válasza Krisz1000 (#33993) üzenetére


V/
Topikgazda

A helyzet nem annyira kétségbeejtő. Ezek a jó emberek nem látják a tranzakció azonosítódat? Ugyanis ők is megkapták.
Van lehetőségük elfogadni a pénzt vagy visszautasítani -cancel- a vásárlást. Mert a PayPal csak akkor küldi tovább, ha ők úgymond befogadják.
Gondolom van valami szöveged hogy ők nem teljesítik.
Akkor ugyanazt kell meglépni amit ebben a hsz-ben az eBay kapcsán javasoltam.
A kezdeti kis szövegbeviteli abalakba csak a lényeget írd, majd az automata üzenetre írt válaszodban bővebben írhatod a szituációt.
Nem tudják a rendelést teljesíteni, nem tudják a vásárlást sztornózni, törölni állításuk szerint, de a cég igazolása alapján a PayPal legyen szíves a xxxx számú tranzakciót sztornózni.

[ Szerkesztve ]

(#33995) Oliverda válasza Oliverda (#33806) üzenetére


Oliverda
félisten

Két hét alatt sem sikerült orvosolni, tipikus PayPal hozzáállás. :(

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#33996) V/ válasza Oliverda (#33995) üzenetére


V/
Topikgazda

Én tudom használni és kapom az sms-t. Az akkori hibát kijavították, másnap már jó volt. Azóta is folyamatosan használom 8-12 mp és jönnek az sms-ek. Tegnap is és mai vásároltam, fizettem, ment a dolog.
De ha 5 percen belül nem jön meg az sms akkor használd a másik 2 hitelesítés valamelyikét. A biztonsági kérdés és válasz módszer mindig használható

[ Szerkesztve ]

(#33997) hacsa válasza V/ (#33992) üzenetére


hacsa
tag

Régen volt már kártyacserém úgyhogy tényleg csak pénzt kellett rátölteni és minden rendben ment a regisztrációval. Kössz.

(#33998) germinator66


germinator66
aktív tag

Sziasztok!

Mi a kedvezőbb vásárlásnál (devizában)? HUF bankkártyát használni, a bank átváltási árfolyamán, vagy HUF egyenlegről konvertálni PP-n belül a kívánt devizára? Mivel olyan banknál vagyok, amivel lehet Trustly-n keresztül feltölteni, nem látom értelmét a fiókhoz kapcsolnom a kártyát, csak ha a deviza konverziónál nyerek vele.

[ Szerkesztve ]

(#33999) germinator66 válasza germinator66 (#33998) üzenetére


germinator66
aktív tag

Az egyértelműség kedvéért: a PP váltás esetén arra gondolok, amikor még vásárlás ELŐTT konvertálunk.

(#34000) germinator66 válasza germinator66 (#33998) üzenetére


germinator66
aktív tag

Illetve mivel úgy látom, a kártya megléte befolyásolja a pénzküldési/fogadási limiteket, ezért árnyaltabb a dolog. Mi van, ha utólag távolítom el a kártyát egy több éve használt fiókból? Ekkor visszajönnek a limitek? Mivel az összefoglaló alapján nekem az jön le, hogy a személyazonosság igazolásával a limitek feloldhatók (ami már megtörtént), így arra következtetek, hogy a kártya eltávolítása nem jár hátrányokkal, de kellene megerősítés.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.