Nincs beállítva, de kiírja hogy majd lesz ilyen (bár nem valami informatív, nem értem mit takar a felugró ablak), azt viszont nem írja, hogy mit kéne tennem. Tabletről használom az OTP direktet, de ott nem találtam erre vonatkozóan semmit.
Gondoltam, hogy változik az oldal mögötti rész, de ettől még a Telenornál tökéletesen működik a kártyámmal és ugyanarra az oldalra visz, mint az Elműnél, ahol viszont nem megy, miközben más bankkártyájával meg megy az Elműnél is, ugyanabból a profilból. Múlthéten ez még nem volt probléma.
A visszairányítással nincs baj, de el sem jut odáig, hogy a tranzakció sikeres/sikertelen legyen, egész egyszerűen a "Jóváhagyás" gombra kattintva azonnal kiírja: "A bankkártya ellenőrzése során rendszerhiba lépett fel.", eközben a "Jóváhagyás" gomb aktív marad és akárhányszor rányomhatok (egyszer sem vonja le a pénzt) ezt fogja kiírni.
Csak hogy egy kicsit panaszkodjak is: elég kellemetlen ez, mivel előrefizetős a mérő ott, ahol jelenleg lakunk és emiatt majdnem egy napig nem volt áram, ennyi ideig tartott ugyanis elérni valakit, hogy segítsen már feltölteni az áramot.