Hirdetés
- hmzs: Fujitsu Futro S920 csúcsra járatva
- Luck Dragon: Utazásra tervezve – Anker Zolo gallium-nitrid töltő
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Steven: Miért váltottam TV-ről projektorra?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- arden: Új robotos magazin építése – 1. rész: Miért hagytam ott a WordPresst?
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
válasz
N_A_S #108761 üzenetére
Ez az, nálam is ez volt. Amikor elvittem a szakibácsihoz, akkor kérdezte, h magamnak lesz, vagy eladásra. Mivel magamnak, ezért szinte mindent is cseréltek. Amúgy ha már sebességben volt, szépen váltogatott fel-le.
Amúgy egy darabig lehet vele húzni, nekem 10-ből 1-2x rántott D-be húzva, elviselhető volt. Csak épp nem tudod, h mióta csinálja.
De tényleg, ha szereted a kocsikat, és tetszik, és pont úgy beverted a fejed, mint én, azaz nem sajnálod, ha foglalkozni kell vele,akkor ajánlom. Amikor jó, akkor q jó, egy seggel lemész vele tengerpartra. Nekem a 160 pacis van, most voltunk tengerparton, kért 6,3L gázolajat az 1900km-es útra. Volt benne dugó, hegyi szerpentinek, város, minden. És én nem kímélem, 4300-nál vát az automata parkettán.És még az is lehet, h "csak" a váltót kell felújítani, és a többi rendben lesz még sokáig. A helyedben q pofátlan lennék, ezeknek a vasaknak pocsék a hírük, és ilyenkor már elbonják. Ajánlj be egy arcpirítóan pofátlan összeget.
Ne aggódj, nem tolonganak érte.
Ja. És ez amúgy minden autóra érvényes, nem csak az opelre. Bármilyen használt, automata dízelt veszel, ott ugyanezek meglehetnek. Egy dupla kuplungos dsg váltó felújítása dupla ennyi, ha esetleg konszern autót is néznél. Csak azok nem ilyen szépek.
-
ncc1701
veterán
válasz
N_A_S #108753 üzenetére
Ha nem zavar, h az árát 2-3 éven belül bőven rá kell költened, akkor vedd meg nyugodtan. Egy kiváló hosszútávfutó kocsi, kényelmes, nagyon szép. Imádom a verdát, nagyon elegáns kocsi, bár ezüstben pont nem az igazi - szerintem.
Nekem a váltófelujítás volt tavaly 850eFt, ekkora futásnál már vagy meg volt csinálva, vagy éppen ezért adják el, mert jön. Valahogy úgy alakult az utóbbi 3 évem, h évente rálocsoltam 1 millát. De nem sajnálom, mert nagyon tetszik, és ennek ellenére szeretem. Szóval tényleg csak akkor javaslom, ha egy véletlen "hó végén" beeső fél millás javításra csak felhúzod a szemöldököd. Bármi behal benne, horror. Izzítógyertya? 97e volt unixban, lengyelektől is 50e. Generátor? 400e az új, 260e a felújított itthon, lengyelektől is 160e. Adaptív futómű? Szerintem felesleges, de tényleg csak gyári van a gátlóból, sírni fogsz az árától. Lengőkarok? Horror, viszont ha egyben van, nagyon kényelmes, és preciíz a futóműve. Ja, ennyi futásnál jó eséllyel a kormánymű is felújítást kér majd lassan. Injektorok, magasnyomású pumpa felújítás alap.
Enyémet amúgy négyszemközt csak hagymának hívom. Mindig sírok a szerelés végöszegétől.
Szóval megveheted, csak sokat fogod látni az alját. Nálam az első 1MFt arra volt elég, h kb 1000km-t menjek vele. Azt is a szerelőtől a próbakörre kb.Ha megvennéd, alapos próbakört csinálj. Alaposan melegítsd be, bánj vele durván, nem nulláról, de pályán 80-padlót többször adj. Városban is 30-40-ről csinálj pár kigyorsítást. Ha a befecsivel baj van, ettől kidobja magát vészüzembe. Váltót nézd, nem szabad le-fel váltásnál rántania. Sebességbe téve kúsznia kell, mikor lelépsz a fékről előre-hátra. D-R-be téve nem üthet, csak egy kis feszülést szabad érezni az autón, h menne.
Hibakódot mindenképp olvass ki előle, tele van elektronikával. -
válasz
N_A_S #108753 üzenetére
Az a baj, hogy ennél futásteljesítménynél (ami szerintem valósnak tűnik) már nagyjából bármi tönkre mehet az autón. A hirdetésben nincsenek feltöltve a karbantartási számlák, úgyhogy azt nem lehet tudni, hogy miket cseréltek már ki. Váltófelújítás lassan esedékes lesz. Ha majd az adaptív gátlókat cserélni kell az szintén egy kézzel fogható összeg lesz (és csak gyári van belőle) és akkor ott van a befecskendező rendszer is... Azért legyen a zsebedben 1-1,5 millió a javításokra.
Én vezettem ilyet még 2015-ben (az egy full extrás teszt autó volt ugyanezzel a váltóval és motorral), nekem marhára bejött.
Vajon hátul miért Vauxhall logó van az autón? -
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Milyen videókártyát?
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Yettel topik
- Befutott a Garmin Forerunner 970 is
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Intel Core 2 Quad Q9550 2.83GHz LGA775 Processzor
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- AKCIÓ! Gigabyte B650M R7 7700X 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Cooler Master H500P WHITE 750W
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- 126 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX8H) - Intel Core i9-13900HX, RTX 4080
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest