Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dgyuri0123

    nagyúr

    válasz blakey #82822 üzenetére

    Örülök, hogy a Vodafone ennyire rugalmasan megoldotta a gondodat. Akkor én is hadd mondjak el valamit a Vodafonról. Nem nagy dolog, de az én seggem nem lett kinyalva.
    Tegnap hívtam őket, mert a CI kártyám nem kezeli az ékezeteket, csak ákombákomokat ír ki a műsorújságban. Kb. 10 perc mire emberrel tudtam beszélni. Elmondom neki mi van, erre ő: fogalmam nincs, hogy ez mitől lehet. Kérdem tőle: akkor mi legyen? Mondja, hogy nem tudja... ÉÉÉS, a kábeltévé hibabejelentőjét hívtam, nem Marikát a pénzügyön. Na, arre ma feltettem a kérdésemet itt a PH-n a Vodafon "tévés" fórumon, mire jött a válasz, hogy állítsam Szlovákra az országot és jó lesz...... és ezt a hibabejelentőn senki nem tudta megmondani, hogy a CI kártyát állítsd Szlovákra te paraszt, mert a UPC annak idején baxott szoftvert gyártani a magyarhoz, a Vodafon meg pont annyira kakál rá, mint az elődje. :D És akkor ne általánosítsak. Az általánosításhoz elég egy egy kiragadott eset, mert ettől lesz valami rossz, ha akár csak egy esetben is nem téged szolgálnak és nem érted vannak azok, akik korábban elfogadták a pénzedet. Havi 10 rugót fizetek nekik. Évek óta nem panaszkodtam semmire. Egyetlen tanácsot kértem volna, de azt sem tudták, mit mondjanak. És nem az a baj, hogy a srác nem tudta, hanem az, hogy meg sem próbált volt később visszahívni, hogy : uram, utánajártam és ez a megoldás. Vagy hogy kiküld egy szerellllőt, hogy ránézzen. Egyszerűbb volt lerázni. Én ilyenkor csak általánosítani tudok.. mert olyanok az alkalmazottak, amilyen az elvárás a cégvezetés részéről, de ez már tényleg nem idevaló téma....

Új hozzászólás Aktív témák