Hirdetés

Aktív témák

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz tiv83us #25670 üzenetére

    Szépen felsoroltad azokat a közlekedési helyzeteket, ahova NEM való a suv.

    A trópusi szélviharba nem való a magas építésű, csaknem függőleges oldalfalú suv, azt vitorlázásnak hívják abban az esetben. Szélvihar ellen egy lapos autó való.

    A jeges kanyargós szerpentinre nem való a 2 tonnás vagy még nagyobb suv, mert nincs az a gumi, ami megtartsa, fordulni rosszul fordul, mert magas és nehéz. Olyan helyre kisebb autó való, például egy subaru legacy vagy egy 535xd. Meg elsőkerék meghajtás, az átlag amerikai úgyse boldogul a kézi váltóval meg a hátsókerékkel.

    A homokba nem való a suv, mert nehéz. Oda könnyű autó, pl, egy buggy vagy egy eredeti jeep való.

    A hátsókerekes mustang sem egy optimális autó, az kifejezetten muscle car, és rongyrázásra tervezték. Legalábbis az újakat, mert eredetileg egy kicsi, könnyű sportkocsinak alkotta meg Iaccocca.

    Azon kívül, hogy a tömeg fölé magasodsz egy suv üléséből és ez neked jó, mire jó még a suv?

    Lehetne pl. az a megoldás, hogy aki olyan helyre megy, az a rossz út kezdeténél bérel egy suvot, de amikor normálisan közlekedik, akkor nem suvval jár, mert városba rosszabb, mint a személyautó. Én pl. évekig nem megyek le olyan utakról, ahol megfelel a normális személykocsi is, biztos vagyok benne, hogy az amerikai suv tulajdonosok jelentős része sem jár állandóan terepen. Akkor meg mindek dől belőle az a rengeteg széndioxid?

Aktív témák