Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#4751) opr válasza ρσгτσ (#4750) üzenetére


opr
veterán

Érdekes, jól hangzik. Mondjuk azt, hogy a 250GB-os CoD-ot (és ez még csak a háttérkép a menüben :DDD) hogy a retekbe fogják switch szintre butítani, az egy érdekes kérdés.
Mondjuk arra látok esélyt, hogy a Microsoft ilyen téren rendet vág és végre kidobják a 20 éve foltozgatott engine-t valami normális, modern cuccra, sokat tudna dobni a szérián, mert perpill kb minden cod dev (pláne színfalak mögött) arról sír, hogy a munka 90%-a engine hackolás meg széllel szemben hugyozás, miközben a management baszogatja őket, hogy "erősebben nyomjad, akkor nem lesz olyan a gatyád!"

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#4752) ρσгτσ válasza opr (#4751) üzenetére


ρσгτσ
őstag

Bár még nem olvastam végig az egész szöveget, csak az ide vonatkozó részt, de szerintem ha jön is CoD Switch -re, akkor valami mobile verzió lesz. Vagy van erre más utalás?

Én arra is kíváncsi leszek, hogy mit nyújt majd mondjuk egy Diablo IV. port. A CoD -ig már el sem mentem.

ZX Spectrum - Commodore 64

(#4753) opr válasza ρσгτσ (#4752) üzenetére


opr
veterán

Megoldható lenne a dolog abszolút, valami új, modern, jól skálázódó motorral ha nem is sima ügy, de közel sem lehetetlen. Viszont ehhez gyakorlatilag az kell, hogy a jelenlegi teljes eszköztárukat kukázzák a picsába. Rövid távon ez nagyon drága, viszont közép és hosszútávon nagyon kifizetődő lenne nekik.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#4754) tboy93 válasza opr (#4751) üzenetére


tboy93
nagyúr

480p-re butítják, úgy pont ráfér majd egy 128gb-os SD kártyára ;]

(#4755) opr válasza tboy93 (#4754) üzenetére


opr
veterán

A háttérkép? ;]