Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#4051) opr válasza l.skywalker (#4049) üzenetére


opr
veterán

Hat, ezaz... :(

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#4052) opr válasza Szabi® (#4050) üzenetére


opr
veterán

Ezt nem gondoltad vegig tul alaposan, ugye? :DDD

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#4053) Szabi® válasza opr (#4052) üzenetére


Szabi®
addikt

Vga fronton egy hatalmas kartell biznisz zajlik, amit a gyártónak érdeke, hogy fenntartson.
A tech ipart árazás nem köti, egészen addig jó ez neki, amíg a 110 dolláros kártyákat adhatja 600 dollárért is. Javaslom nézd meg egy 1660 vga release árát amcsi dollárra belőve, és nézd meg a mai natív árat. pedig abból a vga-ból minden van, csak hiány nincs :)

[ Szerkesztve ]

(#4054) Wesder válasza opr (#4052) üzenetére


Wesder
félisten

Közgazdasàg alapfok. Minél több van valamiből annàl dràgàbb. :))

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#4055) l.skywalker válasza Szabi® (#4050) üzenetére


l.skywalker
félisten

PS5/Series gépeket, autókat és ezer más dolgot érint ez a dolog. Ez egy létező probléma sajnos. Amúgy a VGA-k sincsenek még mindig halmokban a raktárakban. Kevesebbet gyártanak és azokat is viszik a scalperek. Ahogy minden mást.

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#4056) Szabi® válasza Wesder (#4054) üzenetére


Szabi®
addikt

Olvasgass, tájékozódj, légy merész!, használd a böngésződ, nem csak az xbox/ps topikot tudod betölteni vele :)

És már hányszor ez volt ....Memóriák ...Drágultak a gyártósorok ...Hmmm...Nincs gpu...

(#4057) Wesder válasza Szabi® (#4056) üzenetére