Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Öregszem
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Derail Valley
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz #50433536 #21537 üzenetére
Ugye hogy ugye! Viszont akkor nekem mégsem túl jó az a 9 bar, ha nálad több,
még úgy is, hogy ereszt az egyik szelep. Úgy tudtam, hogy 10 barnak azért illene
meglennie. De akkor ezek szerint rosszul tudtam... Mindenesetre ma mértem egy
9.4 mp-es 0-100-at, és gyorsultam egy Nexus 500-zal. Annyira nem lusta a motor.
Kicsit kevésbé forog ki, de ehhez hozzátartozik, hogy most olyan varió van benne,
amit ezekkel a súlyokkal még a főtengely csere előtt sosem próbáltam. Nehezebb
súlyokkal meg iszonyatosan lusta volt miatta a gép. Szóval az nem releváns.mennie kéne rendesen a motornak, nem?
Hát a kompresszió alapján mindenképp. Tiltásig le tudod forgatni sztenderen?
Ha nem, akkor nézted a karbiban, hogy szabadon mozog-e a tolattyú? Csak egy
gondolatkísérlet erejéig, ha megszorult volna (bármi miatt): rányitod a gázt, jön a
sok levegő, viszont nem emeli a subert, a benzin nem jön, szegénykeverék, leáll.Ha könnyen tudod mozgatni, akkor még mindig lehet a membrán szakadt, és ha
az, akkor nem alakul ki vákuum a tolattyú fölött, megintcsak nem emelkedik fel...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest