Hirdetés
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- gerner1
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oriza57
újonc
Üdv a topiknak!
Van egy Piaggio X9 EVO 200 robim, 2003-as, 43500km-el (az utolsó 32000-t én tettem bele).
Szépen megy, indul, megbízható, de van két apró zavaró bajom vele:
4l-t fogyaszt (régen 3,5 elég volt neki), és
termeli a benzinszagú motorolajat (nincs olajfogyasztás, sőt, emelkedik a szint, pedig 0 kartergáza van).A helyi guru tűszelepet cserélt (nem volt egyszerű, mert a Valbro karbihoz már alkatrészt sem gyártanak),
szerinte csak ez lehet a baja. Nem jött be, újra emelkedett az olajszint és benzinszagú a pálca.Ha valaki esetleg ötletekkel segítene, ne tartsa magában!
-
DigitXT
félisten
Blog... Megúsztam az esőt, de a kezem rendesen átfagyott. Vizes aszfalt: nem
begyere, nem is akartam gyorsulgatni, de aztán egyszer gondoltam, "miért ne"!Hát perszehogy keresztbe indult a segge. Mondjuk nagyon nem lepődtem meg,
számítottam rá, de reméltem, hogy majd betapad, és tudok egyet mérni. Fenét:
ha nem veszem el, valószínűleg fetrengek egyet. Amúgy kopott is a hátsó gumi.Viszont valami nem stimmel a hűtéssel. A meleg oldal gyorsan melegszik, oké.
De a hideg oldal nagyon lassan. Alapjáraton bazinagy a hőmérsékletkülönbség,
mintha dugulás lenne a körben. Azt hittem, a víz kevés, de nem. Jó szinten volt.
Azért csurig töltöttem, tesztként, hátha, de nem látszott, hogy buborékozna.Triviális lenne a termosztát hibájára gyanakodni, csak hát az sem igaz, mert ha
eléggé bemelegszik, garantáltan kinyit, mivel szépen kiegyenlítődnek a hőfokok.
De ugye amíg zárva van, addig is kéne lenni valamennyi áramlásnak. Régebben
megfigyeltem, hogy max. 25 fok lehet a hőmérsékletkülönbség. Most 40 is van,
ami szerintem nagyon sok: arra emlékeztet, amikor 1.5 éve széttört a vízpumpa.
De ugye csak nem tört szét megint... Mondjuk megint cicergett, szóval lehet. -
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #21496 üzenetére
Attól, hogy az alapjárati keverék részterhelésen még rendesen bejátszik (ezért
befolyásolja jelentősen a fogyasztást városi használatban, ezt tapasztaltam),
attól az még nem levegő csavar. A gyertya színe, úgy tudom viszonylag hamar
beáll az adott keverék szerint. Tehát ha egy nyélgázas szakasz után szeretnéd
ellenőrizni, akkor rögtön le kell állítani, mert ha még pöfögteted alapjáraton, úgy
ismét az alapjárati keveréket fogja mutatni. De ezt csak a neten olvastam, mert
nem vagyok gépész.Ilyenkor azért szoktam sajnálni.
A hozzászólásaidból
úgy veszem ki, hogy neked van vmi ilyen irányú végzettséged, szóval távol álljon
tőlem, hogy okoskodjak, de szerintem fontos tisztázni, hogy nem levegő csavar,
mert ugye dúsítani szeretted volna a keveréket, de emiatt szegényítetted...Szerk: előfordulhat, hogy bevákuumozódik a tank, és ez okozhat problémát, bár
nekem inkább az szokott lenni gond, hogy túlságosan jól szellőzik a tanksapka.
(Értsd: csurig tankolva "féktávon" simán kifolyik a nafta a kulcslyukon. Szívás...)Szerk2: legjobb tudomásom szerint nincs benne vákuumos benzincsap.
Egy hagyományos membrános AC a gyári... Ha az átszakadt volna, alapjáraton
se menne. Szerintem. Esetleg dugulás van az üzemanyag körben. Nézd meg a
benzinszűrőt a tankban. Elvileg "durvaszűrő", szóval nem valószínű, hogy előbb
dugulna el, mint a finomszűrő, a benzincsőben (van egyáltalán benne gyárilag?),
de bármi lehet. Igaz, műanyag a tank, szóval legalább rozsda nem valószínű.Amúgy mikori a vas, és óra szerint mennyi van benne? Olasz import? Hányadik
tulaja vagy? Mióta? Mennyit mentél vele hiba nélkül? Ezek csak rutin kérdések,
de segítenének tisztábban látni, hogy még mennyi problémára számíthatsz...Szerk3: van egy nyomáskigyenlítő szelep a tank jobb oldalán. Most így hirtelen
nem vágom, hogy a hőtágulást kompenzálandó, vagy a vákuumot kerülendő, de
az megvan, hogy elvileg csak egy irányban kéne áteresztenie. Vicces hangokat
tud kiadni, amikor elfingja magát. Abban is valami membrán van, aztán berezeg. -
#50433536
törölt tag
Amikor kinyitom a benzintankot, szisszen egy nagyot. Nálatok is így van? Vagy ez a vákuum nem enged elég benzint a karbiba?
-
#50433536
törölt tag
válasz
DigitXT #21495 üzenetére
Köszi a megerősítést, én is kevés benzinre gyanakszom, csak az a kérdés, hogy miért kevés? Két héttel ezelőtt még ment rendesen.
Hangosan gondolkodva: Mindig könnyen beindul, bár reggel kell neki a szívató, ami így rendben van. Alacsony sebességgel (40-50) jól megy, de ha tartósan megyek 70-80-al, akkor elgyengül és le is áll. A leállás után félregurulok és akkor azonnal beindul elsőre. Olyan, mintha elfogyna a benzin a karbiból, vagy másképpen mondva nem jut elég benzin a karbiba. Ez megmagyarázza a világos szürke gyertyát is.
Ebből kiindulva megnézem a vákuumos benzincsap működését, hátha átszakadt a membránja. Megnézem a benzin és levegő csövek épségét és tömítettségét.
A karbi alapjárati keverék képző, levegő állító csavarjára visszatérve, az alapjárati levegő csatornát semmi sem zárja le, amikor elkezdjük húzni a gázt, tehát az nem csak az alapjárat keverék arányát befolyásolja. Ezt támasztja alá, hogy ha állítjuk ezt a csavart, akkor változik a gyertya színe, pedig alapjáraton sokkal kevesebbet üzemel a motor, mint menetben. Azért hívjuk alapjárati levegő csavarnak, mert a levegő mennyiségét közelítő módszerrel, az alapjárat alatt állítjuk be. Utána megyünk vele 20-40 km-t és a gyertya színe alapján finomítunk rajta negyed, nyolcad fordulatokat. Legalábbis én így szoktam.
-
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #21494 üzenetére
Nem akarok nagyon beleokoskodni, de ezen a karbin nincs levegő csavar:
amin zártál fél fordulatot, az már az alapjárati keverékcsavar, így ha annak
szűkíted az átfolyását, tovább szegényíted a keveréket. Lehet, azért szar?Ebben a PDF-ben vannak jó színes ábrák róla. (Ne zavarjon, hogy repülő.)
Igen, elvileg barna lenne az ideális. A szürke ugye szegény keverékre utal.
(Nálam mondjuk halál dús: kormos a gyertyám, de majd vmikor beállítom.)Gyorsulásra 80-ig a 150-200 méter megadása nem elég pontos, mert ugye
200 méteren belül bőven meg kéne futnia a 100-at, már GPS szerint is. De
óra szerint aztán pláne. (Igaz, az analóg óra késik, inkább a digitális jobb.)
150 méteren még azt mondom, szódával... nem mindegy, mennyi az annyi.Nekem így látatlanban a leírtakból az az érzésem, nem kap elég benyát.
Szerk: nyelezve mondjuk pont mindegy az alapjárati beállítás, ám ha ott se
megy, hanem megfullad, akkor megint csak gyanúsan a keverék. Egy ilyen
"megfullasztás" után ki kéne venni a gyertyát, és megnézni a gyertyaképet. -
#50433536
törölt tag
Már megint nem gyorsul 50 felett, úgy ahogy régen. A motor nem pörög fel és nem indul meg, ezért szerintem nem variátor gond lesz.
Ha próbálom húzni a gázt, hátha felpörög, egy idő után leáll a motor is. Amikor megállok, egyből beindul, az indulással nincsen gond.
A gyertya szürke színű volt, ezért zártam a levegő csavaron egy fél fordulatot. Ezután, mintha kicsit rosszabb lenne. Ezeknél is barnának kell lennie a gyertyának?
A fals levegőt kiszűrtem, talán nem az okozza.
Hogy lehetne rájönni, hogy mitől nem megy?
-
#50433536
törölt tag
válasz
DigitXT #21492 üzenetére
Köszi a segítséget!
Onnan volt hogy egy liter, mert annyit töltöttem vissza összerakás után. Már tankoltam bele, úgyhogy ilyen gond nincs.
Leszedtem a szelepdeknit és szerencsére a himbasor és a szelephézagok rendben vannak.
Könnyen indul és stabil az alapjárat, a nyolcvanat is eléri az utcánk végére , kb 150-200 méter.
A kipufogó szelep csavarját is kitekertem középről, hátha a kipufogó fojtja le tömődés miatt, de az is rendben van.
Nem értem, az előbb miért gyengélkedett. Elviszem kompressziót méretni, lehet hogy üzemi hőfokon elhagyja az ereje a hőtágulás miatt. Volt már ilyen mocim.
Ránézek még a fals levegő szívásra, hogy alapjáraton féktárcsa tisztító spray-vel befujkálom itt-ott, hátha reagál.
Holnap jön a kuplung és a szíj ellenőrzése.
-
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #21491 üzenetére
Honnan tudod, hogy pont egy liter? A mérő 3L alatt üreset mutat.
Fogyasztásod hogy alakul? Nekem a nagy átlag 5.7L, de mostanában
a városban simán 6L fölött. Kicsit rosszul van beállítva a karburátor...A szíj sajna 25K körül van, ez a köbcentivel jár, de kérdezd meg huszit,
hátha mond vmit, innen elvileg tud kedvezménnyel hozni alkatrészeket.A harang se olcsó, és ha cserés kuplunggal együtt kell, úgy meg pláne.
Szerencsére ezek megegyeznek a Burgman 400-zal, így van választék.
(A szíj nem!) -
#50433536
törölt tag
válasz
DigitXT #21486 üzenetére
A kuplungot megnézem, köszi!
Sajnos nézek egy kompressziót is, mert a mai próbakörön hazafelé jövet, megint elgyengült a motor, nem akart gyorsulni, nem reagált a gázra. Egyébként így jött elő a himbasor leszakadásos hiba is, remélem nem ugyanaz megint, mert akkor kihullik a hajam.
-
#50433536
törölt tag
-
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #21477 üzenetére
Nincs, sőt, kifejezetten lágyan indul. (Néha túlságosan is.) Kuplungot nézd meg!
Az egész hajtáslánc okozhat ugye ilyet, akár egy túl nehéz görgőzés is, de első
körben a kopott kuplungot könnyebb kiszúrni. Teljes átnézés, takarítás, próbakör.Szerk: ha helyileg nem vagy túl messze, tőlem mehet az összehasonlítás, de pl.
hangra sok értelme nincs, mert nekem nem gyári kipufogó van fent (más a hang). -
#50433536
törölt tag
Köszi a válaszokat és a segítséget! Ezt az olajos témát lezárhatjuk szerintem.
Amikor elindulok a 400-as verdával, közvetlen az induláskor remeghet kicsit a kormány?
-
nyogo83
senior tag
válasz
csongi #21481 üzenetére
Nekem is hasonlo a meglatasom. Ha eddig elegtelen lett volna az olajozas, par 100km utan kukara ment volna a himba, raadasul bemelegedve csunya hangja lett volna(sajnos tapasztalat).
Megneztem manualban, bar nem bizok benne, mert sokszor koszono viszonyban nincs a valosaggal.
Mindenesetre az olajkornel 2 felmeno olajozasi jarat van, az egyik a vezermutengelyen keresztuli keneseert felelos, a masik pedig a himbasorert. Nem pont ilyen elrendezesben van a metszeten, de kb ugy lehet ahogy mondod. -
csongi
Topikgazda
válasz
#50433536 #21480 üzenetére
Szerintem a két megjejölt helyen jön fel az olaj.
A csapágyfutamoknál és a himbafuratoknál pedig távozik.
ez a két feljövő furat fut ki a szivattyú nyomó oldalára.
Vissza a gravitáció viszi az olajat.
A szelepeket pedig a himbbafuraton kispriccelő olaj és a deknriről visszacsöpögő olaj fogja kenni.
Nem hiszem, hogy ahol te hornyot csináltál a csavar mellett a tengely házába lenne olajbevezető furat gyárilag.
Valszeg azért nem sült még be a veztengely, mert a leszorító csavar alatt az alátét jól lezár, és nem szökik el az olajnyomás
Az erősödő kopogás, pont a szelepek nyitási mértéke és idejétől is lehet.
Vagyis nem tud rendesen öblíteni a motor.
Egy egyhengeresek, pont a magas fordulaton simulnak ki, és a rézkódás vibráció lesz. -
#50433536
törölt tag
válasz
csongi #21479 üzenetére
Hali!
Most megint jól átgondoltam amit írtál, mert ha igazad van, szedhetem szét az egészet...
Megnéztem a fotóimat és a vezérműtengelyen keresztül csak a veztengely csapágyazásához van kivezetve az olaj. A kipufogó oldali szelephimba tengelyhez sehogy nem tud eljutni, legalábbis az én motoromnál így van. Egyszerűen nincs oda vezető járat, rés meg semmi sem. A kipufogó oldali himba tengelyhez csak a rögzítő csavarok mellett tud felkúszni, de az meg gyárilag el volt zárva az olajjáratoktól. Kijavítottam, de remélem nem csináltam hülyeséget.
Egyébként elég jól megy a verda, nagyon jól gyorsul, de azért jó lenne összehasonlítani a járását és a hangját egy másik 400-as mocival. Alapjáraton puha, lágy hangja van, egyenletes alapjárattal. Amikor 60fölé gyorsulok, keményebb lesz a hangja. Másnál is így van? Előre is köszi!
-
csongi
Topikgazda
válasz
#50433536 #21476 üzenetére
Ha rossz kopott a vezermu tengely, akkor rossz kopott kepet fogsz masolni.
Ehhez etalon kell. Hiaba jo a butyok ive, attol meg rossz, mivel a magassagaga keves.
Ergo se a szelep nyitasi merete sem az ideje nem fog stimmelni.Az olaj a vezermutengelybe jut el a himbakhoz.
Az olajresen keresztul, a veztengelybe levo furaton.
Ha az egyik vege a nutnak nyitott, akkor a masik zart.
Ha megnyitod a masik csavar iaranyaba, pont hogy elengedet az olajnyomast.
A baloldali csavar mellett jon fel az olaj, a bemarason es vezermu tengely furatan kenyszeriti a himbakhoz az olajat a szivattyú .Kivancsi lennek, most mennyi olaj jut el az legtavolabbi csapagyfutamig.
A himba kopasa szerintem, nem a gyari kialakitas miatt kopott felre. Hanem a sok kilometer, a rossz csere idovallum, es a hideg oldali terheles.
De te tudod a te motorod. :).
Ha jobb lett akkor kiraly.
A kontra anya ha deformálja mentet akkor pelenka az anyag
Nem tudom mennyivel kell lehúzni ennek a hengerfejét, de kb 20Nm környéke lehet.
Az erős fogóval mennyivel sikerült meghúzni?
Valószínűleg meglazulni nem fog.
A mondandóm lényeg, hogy olyan keménységű csavarnak kell lennie mint a gyári.
Azt pedig a megadott nyomatékkal meghúzva sem deformálhatod el a menetet. -
Moleman
addikt
válasz
yodamastah #21469 üzenetére
Köszönöm!
-
#50433536
törölt tag
válasz
DigitXT #21474 üzenetére
Heló sorstárs!
Összeraktam a gépet és szuperül megy, de van egy érdekes jelenség, ami a másik robogómon nem jelentkezik. Lehet csak a nagy köbcenti különbség miatt. Amikor a madison-al elindulok, és éppen csak megindul a motor előre, akkor a motor remegése kicsit érződik a kormányon is, kissé remeg a kormány elinduláskor. Utána teljesen megszűnik és simán megy a gép.
Nálad is megvan ez a kicsi remegés elinduláskor?
-
#50433536
törölt tag
válasz
csongi #21475 üzenetére
Szia!
Nem akartam kontra anyásan meghjúzni, mert az deformálhatja a menetet. Gondolkodtam hogyan húzzam meg, de a menet épségét fontoabbnak tartottam, ezért a menetragasztó és egy bivaly fogó mellett döntöttem. Szerintem a szár minimális sérülése kevésbé számít, mint a menet deformációja, hisz a szárat csak egyszer húzzuk meg, a menetet viszont többször is használnunk kellhet. Bár ne így legyen.
A himba nyomó része ívelt, és lenyomáskor úgymond átgördül a szelep tetején. Ha viszont bordásra van kopva, akkor nem egyenletes a mozgása, "akadozva" nyomja le a szelepet, ami nyilván kihat a motor járására. Ezért kell kicserélni, vagy ha még lehet, felköszörülni az ideális ívre. A hézagot utána kell állítani.
Igen, a falunkban van egy kolegám, akinek van kontúrköszörűje, ez egy másoló szerszám. (Olyan, mint a síkköszörű, csak nem síkban, hanem bármely ív mentén mozgatható köszörű, másoló, kontúr követő fejjel.)
"Nem értem, miért is hiányzik onnan bármi is?" - Arról van szó, hogy a himbatengely és a rajta elforduló himbák a himbatengely közepén áthaladó furaton keresztül kapják az olajat. Az olaj pedig a himbasort rögzítő csavarok furatában jut fel a lyukas himbatengelyhez. A rögzítő csavarok és a csavar furatok átmérője 2mm-el eltér, hogy az olaj elférjen. Ott van egy kis rézszelep a fényképen, azon keresztül megy az olaj az első tartó csavar furatához. Onnan jut fel a szívó sori himbatengelyhez és onnan jut el a vezérműtengely csapágyához (fénykép).
A vezérműtengely csapágy fészkében két köríves beszúrás van. Az egyiken keresztül a csapágyat keni és átvezeti az olajat a kipufogó sori himbatengelyhez. Onnan hiányzott a bemarás, ahol átmehetne az olaj a másik himbatengelyhez. Átnéztem tüzetesen a rendszert, más hely nincsen, ahol átmehetne az olaj a másik himbatengelyhez.
A második köríves bemarásba egy reteszt kell rakni, ami a tengely irányú elmozdulást korlátozza. -
#50433536
törölt tag
Sziasztok!
Elkészült a madison 400-as hengerfej felújítása. Az olajjáratok között találtam egy gyári hibát, akinek ilyen mocija van, jól ha résen van. Az egyik szelephimba sokkal kopottabb volt, mint a másik. Ez elég furcsa, még nem láttam ilyet, ezért elkezdtem átnézni az olajjáratokat tömődést keresve. Tömődést nem találtam, de annál nagyobb bajt igen. Gyárilag hiányzik egy kicsi bemarás a himbasor egyik lábából, ezért az egyik himbatengely nem kap közvetlen kenést.Az ellendarabján sincs bemarás. Teljesen szétszedtem és átnéztem a himbákat, de nem találtam más járatot, amin átmehetne az olaj.
Gyorsan orvosoltam a hiányosságot és óvatosan felköszörültem a sérült himbát. Két órát csúsztam az összerakással emiatt, de most már pöfög a kicsike. Holnap lesz a próbaút, szorítsatok!
-
nyogo83
senior tag
válasz
Micsurin #21468 üzenetére
Szuper!
Azert a mostaninak is rakd el a szamlajat, bar ne legyen ra szukseged. Nekem 100Km alatt feluvegesedett az RMS felulete, ha megcsiszoltam, akkor lehetett megint 20-30km-t menni vele, cserebe remegett is alacsony sebessegnel illetve ujra feluvegesedett.
A megoldas az Newfren kuplung+kuplung harang keszlet lett, nem probalkoztam tovabb RMS-el. -
Micsurin
nagyúr
Srácok Honda téma lezárva!
Megjött az RMS (Nem röhög, occó, aggodalmakat beigazolni jó) és bekerült, Jééé a kontrasztrugó nem ér bele, a rugótányér belefér... Jééé a csörgő hang is elmúlt és nem csúszik meg a kuplung. Arról már nem is beszélünk faterral, hogy átmérőben 2,5mm-rel vaskosabbak a ferodol pofák mint a "Polini" kuplungban.
Már egészen biztosak vagyunk benne, hogy az ... webshoptól azért jött az a kuplung kicsit nyomorgatott dobozban mert nem az volt benne aminek lennie kellett volna. Most a Malossi által ajánlott 18-as görgőktől egy léptékkel nehezebb 22-esek vannak benne, most 110-120-at kényelmesen viszi és még van benne valamennyi ha találsz !elég! !hosszú! (
) egyenest. Nem rángat induláskor, és nincs olyan érzésed, hogy két személlyel nem éred el a 90-et.
Lesz időm este előkaparom a számlát és lefotózom a régi kuplungot felteszem, kőkemény 1400km alatt elég rendesen elfogyott a teteje... innen se rendelünk többet.
-
Moleman
addikt
Sziasztok!
Még erősen a tervezés időszakában vagyok, azért szeretném kérni a tapasztaltabb fórumtársak tanácsát, hogy ne pazaroljam a gondolataimat hülyeségekre.
Pár év múlva szeretnék vidékre költözni, oda keresnék napi 2×30-40 km-re ingázós motort.
Az elmúlt 4 évben Pesten belül ingáztam napi 2×7 km-t, jobbára 50-es Honda Diokkal, jó időben 650-es Bandittal (nemrég adtam el, alig használtam, városba túl nagy és túl sokat evett).Ennek nyomán valami izgalommentes közlekedési eszközt keresek, ami keveset fogyaszt (3-3.5 liter), de tud menni, ha kell.
Egy éve a Honda SH300 volt az ideálom, de ráültem egy szalonban és kiábrándultam, nekem kényelmetlen volt még a 60-80 ezres Diok után is.Azóta a nagyrobogók közül a Honda Forza 300 és a Yamaha X-Max 300 tűnik a legszimpatikusabbnak, a kettő közül is talán inkább az utóbbi. Ülni még egyiken sem ültem, más hasonló nagyrobogón sem.
De ha már gazdaságos és unalmas motoroknál járunk 2 millió környékén, feltűnt a színen a Honda CB500X és az NC750X, mindkettő eljár 3.5 literrel, de majd felteszem ezt a kérdést a rendes motoros topikban is.
Jó irányban gondolkodok? Van még valami hasonló nagyrobogó/motor, amit érdemes lenne felvennem a radaromra?
Előre is köszi!
-
DigitXT
félisten
válasz
CHIPman #21464 üzenetére
80k az irányár minden papírral, forgalomban, rendszámmal
Na azért ez már elmond valamit az állapotáról...annyiért még alkatrésznek is ki lehetne árulni
Eegen, csak te közlekedésre vennéd, arra meg alkalmatlan.ha menne, csak valami behányna rajta
Túl sok a ha...Az ilyesmit max. akkor szabad megvenni, ha
már van adott típusú motorod, és kell donornak. Vagy akkor se.
(Én vettem egy blokkot a Cygnushoz. Lomtalanításon végezte.)Szerk: gondoltam legalább a varió használható lesz, de fos volt.
-
CHIPman
nagyúr
Van, mint említettem még egy év műszakival. Csak rendszámost nézek, nem akarok még én honosítgatni, ki tudja milyen papírokkal.
(#21463) DigitXT: Azt tudnám meg, hogy legalább nincs olyan baja, ami miatt be se indul maga a motor. De túl nagy lutri, hagyom. Egyébként 80k az irányár minden papírral, forgalomban, rendszámmal, annyiért még alkatrésznek is ki lehetne árulni, ha menne, csak valami behányna rajta az idők folyamán.
(#21461) huszi.gyb: Ennyire rossz a Rotax blokk? Valamiért nekem szimpatikusabb, mint a Kymco blokkosak, de lehet hogy azért, mert több Leonardot láttam már az utakon, mint Kymcot.Igazság szerint helyben lenne egy 125-ös Leonardo friss műszakival, 32000km-rel jó állapotban, abból indultam ki, az az "etalon", úgy voltam, hogy ha nem találok mást, akkor azt veszem meg. Azt is hanyagoljam inkább?
-
DigitXT
félisten
válasz
huszi.gyb #21461 üzenetére
Hát én 10 km-ről se... Garantált szopóroller.
4Road-ról semmi hír?
CHIPman: kíváncsi lennék, ha beindulna, mire tudnál következtetni.
Ha nem lenne más baja, szerintem az eladó is megcsinálná, mert úgy
jóval értékesebb, így meg egy zsákbamacska, s nagyon nyomott áron,
vagy nagyon palimadárnak tudja csak eladni. Szerintem ne legyél az...Tudom, a topikba abszolút beillenél egy (járóképtelen) szopórollerrel, de
ne ez legyen már a "közösségi összetartás" alapja, hogy szándékosan
minél szarabbat vegyünk. ANNYIRA nem lehet olcsó, hogy ezt megérje. -
csongi
Topikgazda
válasz
#50433536 #21455 üzenetére
Vecsesen van egy jo hengerfejes. Felhordja a hianyzo anyagot, felkemenyiti, koszoruli. Velem nagyon korrektek voltak, barmi bajom van, veluk ertekezem, es nekik kuldom el.
Szalonok visznek neki javitani valokat. Es meg garancialis is landol nalluk. A minimum kenysegure kezelik a gyartok ezeket az alkatreszeket. Teljesen az olajra tamaszkodva.
Valahol egy tervezett amortizacio. :). -
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #21455 üzenetére
Ilyenkor szokott jönni Moszkító belinkelve a "típusspecifikus" fórumot, mert ez a
mélység már meghaladja az itteni fórumlakók ismereteit, sőt itt a szervizmanuál
sem tér ki a dologra, sajnos. A magam részéről mondjuk érdeklődéssel olvasom
ezeket a műszaki részleteket, ám hiába vagyok Madison tulaj, hozzászólni nem
tudok.(Ellenben az MMSK eléggé halott, hiába lenne ott, aki hozzászagolna.)
-
#50433536
törölt tag
válasz
csongi #21441 üzenetére
Szia, köszi a választ!
Azért kérdeztem, mert az én szelephimbáim már elég kopottak, a gyári ív nehezen fellelhető rajta. nem látom, hogy sík volt-e vagy ívelt. (mindkét fajta létezik) Ilyenkor két lehetőség van. Vagy újat veszek horror összegért, vagy felköszörülöm, szigorúan annyira, ahogy a kéreg edzett része engedi. Ezt már többször csináltam más motoron és egy autón is. Sajnos az edzett kéreg igen vékony, ezért leginkább csak az egyenetlen részek legmagasabb pontjait lehet kicsit hozzá köszörülni az ideális ívhez, de már ettől is újjá változik a motor. Nyugodtabb és csendesebb lesz, mert a szelephézag egyenletessé válik (Persze a szelephézagot újra be kell állítani.)
Holnapra ígérték a hengerfej felújítását, remélem a hétvégén már összerakhatom.
-
nyogo83
senior tag
válasz
FeniX- #21452 üzenetére
Azert a "gyertyapipa" is megerne egy dijat, mert elsore annyira elvesznek az ilyen reszeletek a "megszogelt" gyertya mellett
Raadasul van egy olyan gyanum, hogy a profi hegesztes miatt a gyartyatol/szogektol balra kiindulo 2 "valami" az a hegeszto elektroda, ami odaragadt takolaskor es elegansan lecsiphettek a hosszabol, aztan "elfer az ott".
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- AliExpress tapasztalatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- Autós kamerák
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- SSD kibeszélő
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- A Panasonic Toughbook CF-54 i5-5300u i5-6300u TN, IPS touch Budapest, MPL Foxpost
- NVIDIA Quadro M2000 4GB 128bit GDDR5 videokártya
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest