Hirdetés
- gerner1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
-
LOGOUT
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#50433536
törölt tag
válasz
csongi #21598 üzenetére
Sikerült megmozdítani a szelepet. Óvatosan kocogtattam fél percig. Most mozog előre-hátra, nyomja a rugó, elég bika, de kijönni nem akar. A furat legelején megszorul.... még gondolkodok rajta... kifúrni csak végső esetben akarom. Mágnes nem hozta ki.
A jobbos dekni leszedése után láttam, hogy az új olaj sok mocskot előhozott a gépből, az új olajszűrő is KO lett. Kitörölgettem és bevilágítottam mindenhová, szerintem amit látok tiszta.
Szerintetek érdemes vagy lehet egyáltalán mosóolajjal járatni, kiöblíteni, mielőtt az új drága olajat beletöltöm?
-
#50433536
törölt tag
Az olajpumpa hibátlanul működik,belül kopás nyomok nincsenek, nem lóg, nem kotyog, könnyen jár. ha megpörgetem, akkor spricceli a benne maradt olajat.
A nyomásszabályozót hogy lehetne kiszedni? A másik oldalról nincs hozzáférés... próbáltam finoman kocogtatni, kicsit feszíteni, hátha kiugrik, de meg se moccan. Vákuummal kéne kiszívni?
-
#50433536
törölt tag
válasz
DigitXT #21590 üzenetére
Én jelöltem össze a kábeleket. Sejtettem hogy mindegy, de biztos ami biztos...
A gyári saruk közül az egyik össze volt égve és megolvadt a szigetelése. Én vágtam rövidebbre és raktam rá új sarut. Az égés már eleve nem jó... gyanús hogy generátor baja is van, bár alapjáraton elketyeg. Úgy tudom, hogy nagyobb fordulaton, ahol nagyobb indukált feszültség keletkezik, már áthúzhat belül a tekercs az elfáradt lakkozás miatt. Lehet tévedek... javítsatok ki.
-
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #21588 üzenetére
Nagyon gyanús, hogy azok nem a gyári saruk, valaki ezt már gányolta...
Szerk2: a kábelkötegelők a sorszámot akarják jelölni? Én úgy tudtam az
mindegy, legalábbis a Shindengen fesszab leírásában valami ilyen volt.Szerk: a bypasst én (még) nem szedtem szét (nálam működik rendesen).
Amúgy igazad van, ki kéne lőnie, hiszen arra figyelmeztet a manuál, hogy
meg van feszítve a rugó, szóval vigyázzunk vele. Fura, ha nem jön ki.Tegyük fel, hogy nincs megfeszítve, és nem szabályozza, hanem elengedi
az olajnyomást teljesen. Akkor ez is egy lehetséges problémaforrás. -
DigitXT
félisten
válasz
novi68 #21583 üzenetére
Be bizony, különben az a por szépen bejut a hengerbe, s hamar elmegy a kompót!
A varió légszűrőjét nem kell olajozni, mivel az papír, de érdemes ránézned, milyen. -
novi68
tag
válasz
DigitXT #21582 üzenetére
Szia, 450 ezer... Végül vettem egy Yamaha Majesty 250-est,szervízelve volt,meg amúgy is minden működik rajta. Karcok ,egyebek vannak,de még a gyári idomok,száraz motor,új gumik stb.. Viszont szeretnék tanácsot kérni.. Olvasom a leírást a motorhoz és írja,a légszűrő szivacsot vagy mifenét tisztítás után be kell olajozni.. Most ezen megnéztem,porszáraz.. Tényleg be kell olajozni motorolajjal? Köszönöm!
-
novi68
tag
Mindenkinek köszönöm a segítségét! A kiszemelt Honda Jazz egy pénztemető volt,olajfolyás alul mindenhol,olajszint ellenőrzésekor kicsavartam a kupakot-ömlött ki az olaj! Első teló koppant és még mindig fogott a kályhaezüst itt-ott....A többi nem is érdekes... Szép motor,de félholt volt.
-
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #21563 üzenetére
Ha egy pillanatra feltesszük, hogy nem az elektronika hülye és tényleg 1 bar alatt
van az olajnyomásod 4000 körül, akkor jobb abbahagyni a kísérletezést, mert úgy
jársz, mint az idézett tag, hogy visz magával mindent a kenés nélküli járatás.Én nem tudok olyan funkcióról, ami tiltaná a CDI-t elégtelen olajnyomás esetén.
Nincs is rákötve. Ha megnézed a kapcsolási rajzot, elég kevés vezeték megy rá...
Ami le tudja tiltani, az három dolog:
- elveszed a tápot (gyújtáskacsolóval)
- elveszed a tápot (vészleállítóval)
- letesteled a motorleállító bemenetét (oldalsztenderrel)
Esetleg negyedik, hogy megszakad a fordulatszámjel (valamilyen okból), onnantól
meg ugye nincs gyújtás, mert nem tudja mi alapján kivezérelni: ha ezek egyike se
áll fenn, akkor szerintem a gyújtás folyamatos, így amiatt nem állhatna le a motor.
Más miatt persze igen, akár lehet, hogy a CDI hibás, nem jó az előgyújtás. Bármi.Az idézett tagnak az olajnyomása az olajszivattyú gyengélkedése miatt ment el...
De ahogy nyogo írja, amikor azt meglátta, már késő volt, azért lett GTK a motorja:
be volt tervezve neki őszre egy blokk széthúzás, felújítás, mert tudta, hogy szar a
helyzet, de ment a nyáron túrázni. Kampec. Pedig legalább egy olajnyomásmérőt
beépíthetett volna... A szerelő szerint nekem is kopott a szivattyú, ám ha fossa el
magát, akkor azt látni fogom a műszeren. Jó esetben meg lehet úszni komolyabb
kár nélkül, csak ahhoz nem elég, hogy a gyári olajnyomásgombára hagyatkozik...megnézem az olajpumpat
Kíváncsi leszek, mit találsz, ha ennyire megbontod. Neked is tudom javasolni, HA
meg akarod tartani a motort később is (azt írod, fel lesz újítva a blokk!), akkor újíts
bele egy olajnyomásmérőt is, meghálálja. Úgy látom ezeknek ez is típushibája.
Jobb félni, mint megijedni... Annyi van, hogy nem igazán fér el a jeladó, tehát csak
úgy tudom javasolni, hogy veszel egy hosszabbítót, s abba tekered be, tuti ami fix.
Különféle kis, merev adaptereket nem javaslok, mert nekem olyan már tört le tőből. -
csongi
Topikgazda
válasz
novi68 #21566 üzenetére
Mas iranyba is nezelodhetsz.
A nagyobb kerek jobb valasztas. De ha nem krosszpalya minosegu az utszakasz, akkor jo a 12 es kerek is.
Atlantic 250. Burgman 400, Kymco xciting 250.
Piaggio x9 250. Ezekbol van Honda blokkos is.
De piaggio beverlykbol is van 500 meg 250. A kisebbiknek jobba futomuve.
Vagy arsavban, egy Gs500, vagy valami naked. Akar diversion 600.
A magassagodhoz mind illik.
Attol fugg milyen idojarasi vistonyoknal szeretnel felulni.
Esobe a robogonak nics parja, egy kis szerencsevel szarazon leszallsz rola. -
csongi
Topikgazda
válasz
#50433536 #21573 üzenetére
Vecsesen megcsinaljak.
Nem forrasztanak, hanem felhordjak a hianyzo reteget, azt feledzik, koszorulik. Himba, tengely, minden
Garancialis hengerfejeket javitanak fel.
A gyari ertekeknel kemenyebbre, hogy ne legyen vele gond.
Mindegyiknel tulsagosan az olajra tamaszkodnak, ezert a legalacsonyabb kemenysegre edzik fel a gyarak.
Ha az olaj fos akkor pusztuljon.
Reszben szandekos hiba forras.
Ha az olaj rendben akkkor sokat elmennek.Ha elmegy az olajnyomas, akkor valamelyik illesztek mar tul nagy, vagy a szivattyu beteg.
A gorogos csapagyas fotengely meg elfogadhatoan elviseli.
De a hajtokar csapagy mar nem. Ha stel csapagyas, es oda is szivattyu nyomja az olajat akkor az is elszall.
Remeljuk csak a himbasornal van gond., es nincs nagyobb baj.nyogo83: Bizony bizony, ha kivillan akkor mar igen gyatra a nyomas.
-
nyogo83
senior tag
válasz
#50433536 #21573 üzenetére
Generator hiba fele nem mennek el, mert szerintem tevut, nincs osszefuggesben a jelenlegi problemaddal.
Toltest mertel rajta? Jaras kozben mertel feszultseget fordulaton?En nem talalkoztam meg olyannal, hogy latszolag okes tolto es tapfeszultseg mellett a gyujtast igy megakasztana egy hibas generator. Foleg ha van akksi is a rendszerben.
A trafonal azert arra nem art figyelni, hogy az ellenallasa kozel azonos legyen a gyarival, hogy ne terheld tul a CDI kimenetet. -
#50433536
törölt tag
Sziasztok!
Megszületett a döntés... a mocira ráköltünk 100ezret az eddigi 35 után.
Nem volt nehéz meggyőzni a feleségemet, mert az övére a múlt hónapban költöttünk 50ezret.- hengerfej nyomásteszt, szelepek és szelepfészkek köszörülése, szelepszár szimeringek cseréje
- himbák felújítása vagy cseréje
- új trafó
- a generátor újra tekercseléseKözben egy szerelő elárulta, amit már sejtettem és célzottan rákérdeztem, hogy a gyári gyújtótrafó tulajdonképpen sok robogóban egyforma, márkától és köbcentitől függetlenül. Nem kell a drága malagutit belerakni.
A generátorral kapcsolatban tudja valaki, hogy házilag ki lehet-e mutatni a belső zárlatot, amikor az elfáradt belső lakkozás okoz gondot? A három tekercs között egyforma az ellenállás érték, 5.6 ohm.
-
Burt1793
veterán
-
-
DigitXT
félisten
válasz
novi68 #21566 üzenetére
250-es Maja minden, csak nem gyors.
Nekem úgy 110 km/h körül vége volt...
Mondjuk 80-ig jól gyorsult, csak aztán elfogyott az áttétel... Amúgy kényelmes,
meg minden, de nem egy száguldozós motor: napi 70 km-re nagyobbat néznék.Szerk: a kis kerék miatt érzékeny a nyomvályúkra, ha esetleg olyan úton járnál
nap mint nap, megint csak nagyobbat néznék. Akár egy SH-t is (nem röhög).
De ha a "nyújtottabb" forma jön be (Jazz/Maja), akkor esetleg még a Forza 300.Célárat nem írtál, de gyanítom, hogy nem akarsz elsőre nagyon sokat rákölteni.
Egy fontos tanácsom lenne: ami olcsó, az általában szar is. Ennek ellenkezője
nem igaz, tehát drágán is lehet szart venni! De olcsón olasz importból garantált.
Szóval mielőtt lecsapnál a tuti vételre, kérdezd le a rendszámot, lehet, nem tuti! -
#50433536
törölt tag
válasz
novi68 #21566 üzenetére
Szia!
Szerintem mindkettő jó választás, megbízható márkás gepek. Azért hagy tanacsoljam a sajat tapasztalatombol kiindulva, hogy 20 ezer forintert nezesd at a te sajat szereloddel vasarlas elott. Hiaba csillog kivulrol es hiaba megy mint a meszes, konnyen megallhat alattad, ha el volt hanyagolva vagy csak eladasra takoltak ossze. Ezekhez a vasakhoz csillagaszati aron van minden alkatresz. Mindenképpen nezesd at. Sokan azert adjak el, mert a szerelo kozolte veluk, hogy kozepes baja van a motornak, de a javitas igy is a gep ertekenek masfelszerese lenne, plusz a munkadij. Ezek nem sismsonok, ezekhez nincs filleres alkatresz.Ha az elado nem megy bele a független átvizsgálásba, akkor ne is foglalkozz vele.
-
#50433536
törölt tag
válasz
nyogo83 #21567 üzenetére
Nekem most dobta eloszor ezt az olaj dolgot. Delutan leengedem az olajat, kiveszem az szűrőt es a gombat. Ha nem talalok dugulast, akkor leveszrm az oldaldeknit es megnézem az olajpumpat.
Ha mar levettem, akkor kiszdem a generator tekercset es megnezetem szakemberrel, aki ujra is tudja tekercselni, ha kell. Szerencsere az egyik kolegam foglalkozik ilyenekkel maszekba. Jol dolgozik, millios szervomotorokat is tekercsel heti szinten. -
nyogo83
senior tag
válasz
#50433536 #21565 üzenetére
Igazabol ez az "elmegy az oljanyomas" relativ. Marmint olyan szempontbol, hogy amikor a visszajelzo elkezd jelezni, akkor mar regen rossz. Az nem az optimalis olajnyomas megletere figyelmeztet, hanem egyfajta "veszcsengo".
Amikor mar elkezd neha bejelezni vagy menet kozben alladoan, akkor mar jo esellyel reges regen megkezdte a munkajat az alacsony olajnyomas (fotengely/hajtorud csapagyak kopasa).Gondolj bele: ha jol remlik, akkor 0,5-0,8Bar alatt jelez a gyari szenzor. Holott alapjaraton kellene 1 Bar korul lenni, fordulaton meg 3 korul. Ha menet kozben nagyobb fordulaton is csak 1-1,5Bar van, akkor eleg ha pont ugy ragad fel a csapagyrol leolvado reteg a fotengelyre/hajtorudra, hogy meg jobban elmenjen a nyomas a hezagnal.
Na ilyenkor fog hirtelen menet kozben bejelezni, de akkor mar regen keso, mert elotte is megvolt a baj, csak nem latszodott a visszajelzon.A masik lehetseges, ha az olajpumpa doglik meg, mert akkor tenyleg hirtelen tortenik a dolog, de akkor hirtelen szunik meg a nyomas es azt eszlelve ha leallitod, ketlem hogy tartos kar keletkezik. Az esetek tobbsegeben ez a "ement kozben elmegy az olajnyomas es kuka a fotengely/hajtorud stb" mar csak a vegkifejlet.
-
novi68
tag
Sziasztok,nagyrobogó vásárlás előtt vagyok,2 márka között vacillálok. Nem sokat tudok ezekről a motorokról,azért is szeretnék tanácsot kérni ,mielőtt megveszem valamelyiket. Szóval egy szép Honda Jazz 250-es és egy szintén szép Yamaha Majesty 250 a kiszemelt motor. Napi 70 km-t kell vele mennem,fontos,hogy megbízható legyen és ha kell,gyors is. Tudnátok néhány fontos tanáccsal segíteni nekem,mire figyeljek a vásárlás előtt és melyiknek mi a tipikus hibája stb..? (170 cm vagyok,kb 70 kiló-ha ez is számít esetleg) Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
Ha valaki nem tud aludni, egy másik fórumról idézek, egy másik motorról, de...
"Olasz magánimport volt 8 éves 32E km-el ( olaszt itthon soha! )
Kinéztem tetszett megvettem, Szép hang bivajerős blokk ment mint a vihar ... :-) olaj olajszűrő csere .. nehogy má'
Már az első útján tönkrement a vízpumpa, felújítás + olaj és hengerfejpakolás ... meg ha már szét lett szedve vezérműlánc mert kicsit meg volt nyúlva...
Egy hónap állás és jó pár ezres ...
Pár hét után elment a töltés generátor tekercs oda, új ára aranyban mérhető bontott a világon nincs. Alapos utánnajárás után megtekercselték majd megint friss olaj mert a benne lévő "égett" volt
Megint megy ... / az elfosott hátsó teleszkóp csere - yamaháé lett betéve - 20ezetért "filléres javítás...
Mikor ment álom volt ...
Egy hoszabb úton végleg meghalt ... olajnyomás el, .... vele ment a főtengelycsapágy, hajtókarcsapágy meg a hengerfej kipuff szeleppel ... új ár félmisi :-/ bontott 100 de nagyon rizikós és nincs is.... bontott blokk sincs, olasz kapcsolat is meg lett mozgatva ....
Végúl jókora minusszal eladtam egy kisérletező kedvű gépészmérnöknek meg a barátjának akik már a trérelre rakáskor azon tanakodtak mit hol gyártanak hozzá .. / ja így könnyű!/
Ne halgass a szívedre! Add el amíg tudod mínusz nélkül
Szerettem de nagyon kihagytam vola ha mindezt tudom"
Szerk: 2012.02 és 2012.09 között, összesen 1500 km-t tudta használni... Szívás.
Ehhez képest én a magam 25000 km-ével egészen jó vagyok. Meg mondjuk nem
kell 10W40-et rakni bele: 15W50 az előírás. Olajnyomásmérő meg nincs gyárilag.
És ha felmelegszik a blokk, tuti igényli is az 50-es olajat (én 5W50-et használok). -
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #21558 üzenetére
Kíváncsi leszek az eredményre, de az olajnyomás gomba szerintem nem tilt le!
Nekem konkrétan nincs is bekötve a gyári kábel, a gomba egy dobozban pihen,
helyette normális olajnyomásmérő került bekötésre (mindjárt kettő is), ami nem
csak annyit tud, hogy valami bődületesen alacsony nyomásértéknél "sipákol"...Nem lehet, hogy elhamarkodottan következtetsz? Előbb áll le a motor, és utána
írja ki, hogy nincs olajnyomás? Ami persze igaz is, miután leállt. Viszont nem a
vészleállítóval, és nem a gyújtáskapcsolóval, szóval megjelenhet a hibaüzenet...
(Szerk: azt kihagytam, hogy az oldalsztender lerúgásával is le lehet gyilkolni.)
Csak hangosan gondolkodom. De ki is tudod próbálni: lehúzod a gomba kábelét!
Ha akkor tovább forog 3000-nél, akkor igazad van, de ha megint leáll, akkor nem:
a fordított teszt, hogy testeled. Akkor ugye beindulnia se szabadna ezen elmélet
szerint, és alapjáraton üzemelnie sem, pedig szerintem attól simán működni fog,
csak a műszerfalon fog villogni folyamatosan az "Oil BAR" kijelzés, de ennyi...Még valami. Az olajnyomás gomba ugye semmit nem tud a fordulatszámról.
Ergo, ha alapjáraton működik a motor, és tényleg nincs olajnyomás, akkor rögtön
jeleznie kéne. De nem teszi. A fordulatszám növelése pedig nem csökkentheti az
olajnyomást! Akkor se, ha az olajjárat miatt esetleg csökkent már az alapjárati is.(Egyébként hideg motorral akár 3 bar körül is lehet az alapjárati olajnyomás, s ha
emeled a fordulatot, kilőne az égbe, itt jön képbe a bypass, ami 4 bar körül levág.) -
#50433536
törölt tag
Az általam készített olajjáratot ma letömítettem. Készítettem bele egy félhenger darabkát és beragasztottam csapágyrögzítővel.
Holnap összerakom és hidegen ellenőrzöm/beállítom a szelephézagokat.
Utána próba.. ha nem jelentkezik az olajnyomás üzenet, akkor elszégyellem magam és megkérlek hogy töröljétek azt a hozzászólást, amiben a himbasoros új járat készítését szorgalmaztam, nehogy félrevezessen valakit a hülyeségem.
-
#50433536
törölt tag
válasz
csongi #21555 üzenetére
Van változás!
Beszéltem egy szerelővel, aki felállított egy szerinte lehetséges hibalistát.
Valószinüség szerint:
- gyújtótrafó
- gyújtástekercs a generátorban, jeladó
- valamelyik szenzor letilt. nem biztos, hogy ad hibaüzenetet (pl olajnyomás vagy hőszenzor)
- cdi
- generátor egyéb része elfáradt és belső zárlattal terheli a rendszert.
- szelephimbák extrém kopása.Na, én kiszedtem a másik robogóból a 12 voltos trafót és átraktam. Egyből megváltozott a járása és a hangja is. Sokkal jobban vette a fordulatot, hamar kipörgött 4000 fölé, de aztán..... kiírta hogy olajnyomás és letiltott.
Na ehhez mit szóltok?
-
csongi
Topikgazda
válasz
#50433536 #21554 üzenetére
Szazadok ide vagy oda, az bizony sok.
A manualokban a kopas nagysaga 2 szazad korulit enged.
Ha elment a tengely, akkor siman szivathat, mivel a nagy fordulatot el sem eri, es a szelep nem jo idoben nyit zar.
Elcsuszik a robbanas az utemt helyzetetol.
Ettol ez lehet elektronika is.
En a helyedben azt a hengerfejet elkuldenem egy szakinak.
50K kornyeken rendbe teszik. Kesobb mar egyre tobbe fog fajni.
Ha a csapagy futamod ovalis, akkor log benne a tengely.
Egy fellazult vez tengely pedig pillanatok alatt ovalisra kuldi.
egy tizedes elterest szelephezegnak is lehet hallani. De nem az :).A olaj elvezetesi megoldast pedig a szakival egyeztesd le, az a biztos.
Ha a hengerfej tutti 100%, onnan mar konnyebb a vegere jarni.
Akkor is megeri rendbe tenni normalisan, ha meg eppen hatar eset. Hiszen egyik gyenge pontjuk ezeknek az aluminiumon siklo megoldasoknak.Szivtam ilyennel.
Karbit nem csak nezegetni meg fujkalni kell.
Szedd szet darabokra. Brigeciolba asztasd fel orat.
Forro vizben mosd el, es kompresszorral fujd ki.
Majd szereld ossze.
Mindent ellenorizz. uszoszinttol a kopasig a tuszelep zarasig mindent.
Az automata szivato, is verre tud szivatni. Egy rossz O gyuru es hajad teped..... pl.Elektronikus rendszernel pedig a netes rendelesnel elhetsz a vasarlas utani elallas jogaval. :)
Remelem tudtam segiteni. ;) -
#50433536
törölt tag
Amikor felpörgetem 3500-ig jól megy, aztán egy durranás kíséretében leáll. Ezt a durranás csak most hallom, hogy le van szedve az ülés... persze lehet csak beledurrant a kipufogóba leálláskor, de hogy mindig ugyanakkor áll le... ez elektronika gyanús. CDI lehet?
-
#50433536
törölt tag
Tovább gondolva...
- a lendkerék nem fordulhatott el, mert könnyen beindul és van alapjárat.
- a vezérlés jelre van állítva.
- a fesszabályozó jól szabályoz.
- töltés van.
- egyedül a gyújtásvezérlő elektronikát nem tudom letesztelni. Ezzel mit csináljak szerintetek? -
#50433536
törölt tag
válasz
DigitXT #21551 üzenetére
A himba köszörülés nagyon minimális volt, százados nagyságrend, pedig a felületi egyenetlenségek a tizedet átlépték. Már többször csináltam ezt, sose volt gond, mindig jobb lett az eredmény. Nem szabad túl sokat leszedni, hiszen elmegy a karakterisztika. Igazából csak annyit csináltam, hogy a felületi hullámok tetejéből leszedettem, ráadásul ív mentén, géppel. Nem hiszem, hogy itt lenne a hiba.
Motorokat már én is szerelgettem és még soha nem vittem szervizbe egyiket sem, de az is igaz, hogy ez csak a második négyütemű vasam az előzőt meg sose kellett javítani, előtte meg kétüteműek voltak.
Összeraktam megint, hogy mit csinál, milyen hangja van és hogyan áll meg 3500 körül. Most, hogy nincs rajta az ülés, leálláskor lehet hallani valami csattanó hangot is, de lehet csak bedurrant a kipufogóba amikor leáll.
Az a helyzet, hogy lassanként romlik az állapota.
Vagy a gyújtás, vagy a vezérlés nem jó helyen van.
Vagy a gyújtásvezérlő nem jó?
Lehet hogy tényleg elment a vezérlés, de úgy, hogy a lendkerék elnyírta az éket és elfordult a tengelyen?Tényleg kéne egy stroboszkóp.
-
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #21550 üzenetére
Nem csodálom! Viszont az üzlet visszacsinálása valójában addig volt opció, amíg
az első rejtett hiba elő nem jött. Onnantól kezdve, hogy belekezdtél "szerelgetni",
már nem lehet azt mondani, hogy az eladó hibája, hogy nem megy a vas. Hiszen
az elején még ment: írtad is, hogy egész jól gyorsul, meg ilyenek... Mondhatnám,
hogy az eredeti (működő) állapot visszaállítása lenne a cél, de az sem teljesen jó,
mert abból következett a himbasor leszakadása. Apropó, azt is írtad, hogy mindig
fellazul, hiába lett most elvileg rendesen megcsinálva. Akkor valami nem kerek ott:
mégsem lett rendesen megcsinálva. Nyomatékra húzva. Esetleg menet-rögzítőzve.Én laikusként szerelgetek otthon, persze néha alaposabban, mint egy szerelő, de
néha meg elb*szok dolgokat: ez ilyen. De jobb előbb kérdezni, mint valamit rögtön
megcsinálni. Aztán utólag vakargatni a fejet, hogy mégsem úgy kellett volna?Szerk: gondolok itt pl. főleg a hengerfejbe, meg a himbába való beleköszörülésre...
Ha előtte működött valahogy, utána meg nem működik sehogy, ott is lehet gond.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB,Újszerű,Dobozával,12 honap garanciával
- Samsung Galaxy A25 5G / 8/256 GB / Gyárifüggetlen / 12hó Garancia
- Samsung Galaxy A33 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 15 Pro / 128 GB / 100% Akkumulátor / 1év Garanciával / Gyári Független
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest