Hirdetés

2024. május 18., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22

LOGOUT.hu

Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!":)
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22901) yodamastah válasza #31733248 (#22900) üzenetére


yodamastah
őstag

A tompított led lámpája egész jó. Van fényerő és oldalra is normálisan terít. A refi az viszont egy hulladék sajna. Ami pozitív hogy jól látják az autósok a lámpát még napsütésben is. Meglepően sokan húzódnak le.

Refit mindenképp javítani kellene ha lesz újabb xmax. (meg egy 350es bluecore blokk kéne bele, a 400as meg mehet a kukába)

[ Szerkesztve ]

(#22902) bajnokpityu válasza yodamastah (#22891) üzenetére


bajnokpityu
félisten

wintec tuti kell belőle, nem elég a sima?
99%, hogy feelfree lesz a befutó, lévén nicns már normális gumi a méretemben, de fosok a wintec névtől :(
fogja az birni a 80fokos nyári belsvárosi aszfaltot, vagy ugyanúgy 500km alatt leradirozza magát mint az autókon a téli?

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#22903) yodamastah válasza bajnokpityu (#22902) üzenetére


yodamastah
őstag

Vizen és hidegben jobb a wintec, melegben jobb a sima. Válassz.

Ha lenne a tömegből kiemelhető szuper tuti gumiválasztás már tudnál róla :) Visszafele nézve, nehéz neves gyártótól szar gumit venni manapság.

[ Szerkesztve ]

(#22904) #50433536 válasza DigitXT (#22898) üzenetére


#50433536
törölt tag

Digit, Te az alap 35/35-ös halogént használod, vagy találtál bele valami erősebbet?
(Én nem merek 55/60-as izzot berakni félek hogy megolvasztja a műanyag foncsort. Meg lehet hogy túlságosan leterhelné a rendszert.)

[ Szerkesztve ]

(#22905) bajnokpityu válasza yodamastah (#22903) üzenetére


bajnokpityu
félisten

oké, köszönöm a segitséget :R

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#22906) csongi válasza #50433536 (#22904) üzenetére


csongi
Topikgazda

Az ismerosom berakott egy kinai ledet, a halogennel jobb neki, de a xenonnanl gyengebb.

(#22907) #50433536 válasza csongi (#22906) üzenetére


#50433536
törölt tag

Egyszer már befürödtem a ledekkel par évvel ezelőtt. Lehet már jobbakat gyártanak?

(#22908) DigitXT válasza #50433536 (#22904) üzenetére


DigitXT
félisten

Nekem ugye H1 projektorom van, abba 55W izzó volt, persze duplán.
Nincs most gyári foncsorom, amibe a 35W-os HS1 való... Mikor még
volt kipróbáltam az 55W-os H4-et, de gyorsan felszállt a füst.:))

(#22909) #50433536


#50433536
törölt tag

Sziasztok!

Összeraktam a gépet az új vezérmű láncal és az új cdi-vel.

Légtelenítés közben észrevettem, hogy a feszültség szabályozó 4-5 perc járatás után már nagyon meleg, alig lehet megfogni a hűtőbordát. Ez normális jelenség?
(Egyébként működik rendesen, de az eddigi motorjaimon nem melegedett ennyire a fesszabályzó.)

[ Szerkesztve ]

(#22910) kcsa válasza #50433536 (#22909) üzenetére


kcsa
veterán

Amennyire értem (nem nagyon értem ám :D) a fizikáját a dolognak, normális. Alacsony terhelésen különösen. Ha rákapcsolsz izzó(ka)t, akkor kevésbé melegszik.

Ha van villanyász közöttünk cáfolhat vagy megerősíthet :)

(#22911) #50433536 válasza kcsa (#22910) üzenetére


#50433536
törölt tag

Köszi!

Logikusnak hangzik, amit mondasz, de én sem voltam a legjobb tanuló elektrotechnikából. (Ezt a papíromat nem is vettem még elő soha, a mostani munkahelyemen se tudják hogy van. Nagy égés lenne, ha kiderülne. Papír nélkül mondhatom, hogy autodidakta módon vagyok amatőr... :) )

Amíg ez nem tisztázódik, nem is rakom fel a burkolatot.

Egyébként vettem egy új fesszabályozót is, de a motoromba már nem a gyári csatlakozóval van bekötve a mostani, hanem vezetékenként. Kéne nekem egy gyári csati a vezetékek végére. Lehet ilyesmiket venni valahol, vagy csak kábelkorbáccsal együtt?

(#22912) nyogo83 válasza kcsa (#22910) üzenetére


nyogo83
senior tag

Röviden :K

(#22913) #50433536 válasza nyogo83 (#22912) üzenetére


#50433536
törölt tag

köszi!

(#22914) bajnokpityu válasza csongi (#22906) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Most epp a ford gyari ledes lampajaval jottem haza. Teljesen mas kategoria,mint a ledes h4

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#22915) #31733248 válasza yodamastah (#22901) üzenetére


#31733248
törölt tag

De milyen az Xmax lámpája egy ledes kocsiéhoz képest? Önmagában az SH-é is jó, de a két fényszóróval szemben alulmarad. Viszont az Xmaxé dupla fényszórós.

A tapasztalatok nálam is kedvezőek, az SH lámpája az autók tükrével azonos magasságban van, nagyon sokan észreveszik és lehúzódnak.

"meg egy 350es bluecore blokk kéne bele, a 400as meg mehet a kukába"

Azért a 300-as sem rossz. :D

(#22902) bajnokpityu

"99%, hogy feelfree lesz a befutó, lévén nicns már normális gumi a méretemben, de fosok a wintec névtől :("

Nekem is Feelfree van (a gyári), most két éves és nagyon elégedett vagyok vele. Télen csak száraz úton mentem vele, igaz, akár fagypont alatti hőmérsékleten is.

(#22916) yodamastah válasza #31733248 (#22915) üzenetére


yodamastah
őstag

Egy autóhoz képest csirke. De hát keveset vezettem töksötétben országúton a 300ast (10k-ból kb 200km-t). Úgyhogy sok tapasztalatom nincs. De emiatt sok gondot sem okozott. Az hogy dupla lámpa nem jelent semmit. A 250es is dupla volt, és nem volt túl acélos az sem. Nem egy erős izzó volt benne, hanem kettő gyenge :)

(#22917) #50433536


#50433536
törölt tag

Sziasztok!
Megvoltak a próbakörök, ma kivételesen nem kellett hazatolnom a motort. :)

Ez a gép nem a fordulékonyságáról híres, még lassan is dönteni kell hogy forduljon.
Elől egy kicsit szélesebb gumi van felrakva, 130/60 13 53P (a gyári előírt 120/70 13 53L). Szerintetek, ha előre vennék gyári méretet, ami egy centivel keskenyebb, akkor mit nyernék vele? Kicsit fordulékonyabb lenne, vagy általában mindenki igyekszik a lehető legszélesebb gumit felrakni, hogy nagyobb legyen a tapadó felület?

[ Szerkesztve ]

(#22918) dellfanboy válasza #50433536 (#22917) üzenetére


dellfanboy
őstag

vagy általában mindenki igyekszik a lehető legszélesebb gumit felrakni, hogy nagyobb legyen a tapadó felület

max a drag versenyzok. a speed motorosok 1 resze is felrakja a 200-as hatso gumit, hogy villantson, de a 180-assal sokkal jobban fordul a gep a ringen.

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#22919) DigitXT válasza #50433536 (#22917) üzenetére


DigitXT
félisten

Elől egy kicsit szélesebb gumi van felrakva
Csak egy kérdés: miért?

még lassan is dönteni kell hogy forduljon.
Mint általában a motorokat.:)

(#22920) #50433536 válasza DigitXT (#22919) üzenetére


#50433536
törölt tag

Nem tudom miért más az első gumi mérete, így vettem.

A hátsó gumi pedig igencsak csere érett, a kopásjelzőig lekopott, sőt már az is kopott. Arra gondoltam hogy akkor az elsővel együtt kicserélem. Csak a méret volt a kérdés. Szóval ha nincs különösebb oka az első kerék szélesebb méretének, akkor a gyári méretet veszem rá.
De lehet csak tavasszal, télen úgysem használom. Addig hozzáerősödök anyagilag.

A fordulós dolog meg úgy néz ki, hogy az etz-m és a kisrobim sokkal fordulékonyabb. Lehet hogy ezen segíteni fog valamennyit, ha előre agyári gumiméretet veszem, ami egy centivel keskenyebb a mostaninál.

[ Szerkesztve ]

(#22921) DigitXT válasza #50433536 (#22920) üzenetére


DigitXT
félisten

Mondjuk egy kisrobihoz hasonlítani egy 200 kilós dögöt meredek, de értelek.:DD
Szerintem sokkal jobb lesz a helyzet, ha gyári méret kerül fel rá: nekem is kezd
lekopni a hátsó, erre készülhetsz, hogy kb. két hátsót "megeszik", amíg az első
kitart, főleg ha nyekteted, akkor a közepe fokozottan gyorsan képes elfogyni, lol.

Szerk: nekem az első szezonomba sikerült slickre koptatni egy (elvileg) új gumit,
középen, és nem is mentem vele sokat, csak élveztem, hogy gyorsulgatok vele...

[ Szerkesztve ]

(#22922) #50433536 válasza DigitXT (#22921) üzenetére


#50433536
törölt tag

Egy időben lehetett kapni H4 45/45w-os izzót. Tud valaki esetleg elérhetőséget?

[ Szerkesztve ]

(#22923) #50433536


#50433536
törölt tag

Elvileg az Osram gyárt emelt fényerejű 35/35w-os H4-es izzókat. Azt írja a katalógus, hogy 90%-al több a fénymennyiség. Az pont jó lenne, még rövidebb életciklussal is.

[ Szerkesztve ]

(#22924) bajnokpityu válasza #50433536 (#22923) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Arról váltottam, mert kiegett

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#22925) #50433536 válasza bajnokpityu (#22924) üzenetére


#50433536
törölt tag

Hi!
Meddig bírta, mielőtt kiégett? (Az emelt fényerő miatt érthető a rövidebb élettartam.)
Tényleg erősebb az alap 35/35w-os izzónál?

(#22926) bajnokpityu válasza #50433536 (#22925) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Persze, sokkal erősebb. Minden második nap ment napi 50 percet, így 9 hónap.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#22927) Mawyx


Mawyx
senior tag

Sziasztok!
Nagymotor vásárlás előtt állok, és a segítségeteket szeretném kérni.
Eredetvizsgát hogyan szokták intézni? Az eladó kijelenti, hogy a jármű nem lopott, beleírjuk az adásvételibe, megnézem az alváz-és motorszámot, fizetek, hazahozom, bejelentkezek vele eredetvizsgára és ha mégis megbukik a gép, akkor pénz vissza? Vagy ez a "sajtcetli" így nem érvényesíthető, csak ha polgári perrel beperelem?

Vagy csináltassa meg az eladó és ha kész az eredet, majd akkor megyek a gépért és akkor hozom csak el adásvételivel?
Köszönöm!

Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)

(#22928) nyogo83 válasza Mawyx (#22927) üzenetére


nyogo83
senior tag

Elmentek egyutt eredetvizsgara kitoltott adasvetelivel, aztan ha megvan a vizsga, alairjatok es viszontlatasra.

Nem erdemes a bajt keresni, ha nem muszaly :N

[ Szerkesztve ]

(#22929) rstwingo válasza Mawyx (#22927) üzenetére


rstwingo
tag

Ha már Magyarországon üzemben volt, le volt/van vizsgázva, akkor kapod/kapnod kell az adásvételi mellé a motor törzskönyvét is , a papírokkal elmész és megcsinálod a Te nevedre szóló eredetvizsgát és azzal mész átíratni a nevedre

(#22930) #50433536 válasza DigitXT (#22921) üzenetére


#50433536
törölt tag

Szia Digit!

Le tudnád írni, hogy Te hogy inditod be a madisont szívatóval?

Nálam nem megy simán a szívatós indítás. Ha teljesen kihúzom a kart, akkor nagy a fordulat és menni akar a motor. Ha visszatolom félig, akkor nem indul el (1800rpm), de öt másodperc múlva leall. Alapjáraton is beindul, de akkor 5-6 percet is varni kell, mire el tudok indulni. Mások maximum két percet járatják és már van erő a motorban, reagál a gázra, nem fullad és lehet motorozni.

Lehet hogy dúsitanom kellene nagyobb fúvókával a szívatót?

Köszi!

[ Szerkesztve ]

(#22931) DigitXT válasza #50433536 (#22930) üzenetére


DigitXT
félisten

Leginkább sehogy: 12.6-os az alapjárati keverékem, bőven jó hidegen is.:DD
Akkora hideg még nem volt idén, hogy kelljen a szívató. Ha meg meleg, hát
nehezebben veszi a lapot... Nekem az az idő, amit egy ilyen 15 fokos hideg-
indítás során várnom kell másodpercekben mérhető. Picit erőtlenül kezdi a
dolgot, de mire kiállok a kertből, és becsukom a kaput, már jó. Mondjuk ma
este konkrétan lefulladtam a virágágyás mellett, c'est la vie... Meglehet egy
icipici szívatót már igényelt volna. De hogy csutkára kihúzni? (Azt -10-ben.)

A szívató ezen egy külön mini karburátor, több kis* nyíláson adagol levegőt,
és persze benzint: iszonyat képes dúsítani, nem kell rajta még növelni is.:N
Esetleg egy pucolást kérhet, ha úgy érzed, nem normális a működése.:R

*: ezek esetleg eldugulhatnak.

Szerk: néha addig szoktam hagyni dohogni, míg kinyitom a kaput (fél perc).
Amúgy lámpánál próbálgattam ma: az 1500-as alapjáratról pici gázzal csak
annyit emelve, hogy legyen töltés, még tovább dúsult... Elcsukva alapjáratra,
emiatt picit visszább is esett, aztán magához tért. (Jó ez a lambda-szonda.)

[ Szerkesztve ]

(#22932) #50433536 válasza DigitXT (#22931) üzenetére


#50433536
törölt tag

Köszi!

Amikor beindítod szívató nélkül ilyen hűvösebb időben, akkor mennyi az alapjárat az elején?
Nekem 1200 és hallani hogy szenved, dúsítást kér.

(#22933) DigitXT válasza #50433536 (#22932) üzenetére


DigitXT
félisten

Tudja a fene, mondjuk 1300, persze, hallani, hogy dohog, de ha nem áll le, kibírja.

(#22934) Hauptmann


Hauptmann
addikt

csongi,

Hogy áll a Deauville projekt? Nagyon erősen gondolkodom a 700-as változaton.

(#22935) csongi válasza Hauptmann (#22934) üzenetére


csongi
Topikgazda

Holnap csinalok egy karbi szinkront.
Sikerult menni ugy 200km-t
Olyan amilyennek leirjak. Egy kenyelmes igaslo. Meglepetes mentes. Jo fekek.
Jo futomu. Szelvedelem gyengebb, mint a robogokon.
Comb, oldala, labfej also labszar huzatos.
Plexi szelvedelem jo, ha megfelelo plexi van fent.
Nekem elegendo ez a teljesitmeny. Az Aprilia 120ig erzesre parban van vele.
A17 colos kerekkel egyenes futas stabilabb. Hatulutoje, lasabb reagalas, orszaguti tempoba melozni kell rendesen ha ki akarom kenyszeriteni. Persze meg kell szokni tanulni.Varosban jo terelgetheto. Fordulo kort gyakorolnom kell.
A700as abs-e jo lenne.
De tenyleg erre talaltak ki. Tatasan, beleszarok motorozok. :).
Szeretem.
De az automatanal nincs kenyelmesebb. :).
Most meg nagyon frissek az elmenyek.
Konnyebben baratkozom, mint gondoltam. Valoban motoros barat joszag.
Ha nem fejeztek volna be a 700ast, akkor most is vinnek. De hat piacot kellett nyerni a tobbinek hazon belul.
valakinek ez igerszegeny :). Nekem meg sima, es ez nagyon jo erzes.

(#22936) DigitXT


DigitXT
félisten

(#22937) kcsa válasza DigitXT (#22936) üzenetére


kcsa
veterán

Előítéletes szardarab vagyok, de ahogy ott szoktak közlekedni páran, semmin nem csodálkozom.

(#22938) -Mosquito- válasza DigitXT (#22936) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Az. Egy pillanatra meg is állt bennem az ütő mert egy ismerősnek is ilyen gépe van. (Yamaha Majesty klub elnökének)

Kcsa:
Szombaton voltunk arra, mondhatni a 811-es úttól majd Csákvárig útfelújítást van. Azaz felmart úttest,aszfaltozás kb 1m-es sávban, lámpás váltakozó forgalom irányítás van most. Ahogy a képen is látszik terelő tábla is van a képen és elég sok törmelék van az úton. Elkepzelhető,hogy köze lehet a balesethez.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#22939) kcsa válasza -Mosquito- (#22938) üzenetére


kcsa
veterán

Ez bizony lehet. Van erre persze egy remek gumiszabály, amivel persze erősen korlátozottan értek egyet (útviszonyoknak megfelelően megválasztott sebesség), de ez egy ilyen sport, nem cáfolja meg az előítéletemet. Aránylag gyakran járok arra...

(#22940) -Mosquito- válasza kcsa (#22939) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Gumiszabály, oké. Namost a Tmax-on elég faxányos brutál fékek vannak. (Ha nem figyelek fejre is állok vele, amikor próbáltam egy ilyet.) Azon a szakaszon még a Varával is fájós "tempóban" menni. Max Csákvár után lehet menni "haladósan" . Majd egyszer kiderül, hogy történt pontosan ez baleset. :(

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#22941) csongi válasza -Mosquito- (#22940) üzenetére


csongi
Topikgazda

Sajnalatos ez :(.
Oszi utak mar igen csak xarok.
A gumiszabalyukkat meg oda dugjak fel ahova gondolom.

Amugy mimden fek maximum annyira fog, amekkora a tapadas a gumi es aszflat kozott. :).

(#22942) Reaper


Reaper
őstag

Nem hosszú ideje van meg a moci, de azért ma a hazaút elég izgalmas volt, ekkora széllökésekkor ti is kóvályogtok, vagy erre is van rutin? Én próbáltam a lehető legkisebb utcákon jönni, amik szélvédettek, de a Népfürdő utcai szélcsatorna elsőre majdnem megborított. Nem voltam még ennyire besz*rva mocin :)

(#22943) DigitXT válasza Reaper (#22942) üzenetére


DigitXT
félisten

Hát, nem nagyon lehet felkészülni arra, ha egyszer csak odébb rak egy
erősebb széllökés a sávban fél métert: ez ilyen, ilyenkor kisebb tempót
célszerű menni, hogy több időd legyen korrigálni. Mondjuk én ma csak
rollereztem, azon két dolog zavart: a szembeszél miatt jobban merült...
Így hazáig se bírta a döglődő akku (garis elvileg). A másik, hogy csomó
port fújt a szél a szemembe, és egy szemüveg azért nem egy zárt sisak.

(#22944) csongi válasza DigitXT (#22943) üzenetére


csongi
Topikgazda

ennyire kiskerék már mazoizmus ? :D

(#22945) DigitXT válasza csongi (#22944) üzenetére


DigitXT
félisten

Hát igen, ennek nem barátai a kátyúk, viszont ingyen járok dolgozni vele...
A Madison alsó hangon beszippant 1L-t naponta ugyanezen a távon.:R

(#22946) Reaper válasza DigitXT (#22943) üzenetére


Reaper
őstag

Akkor jó, tempó vissza, próbálgattam, hogy melyik a jobb, nagyobb tempónál gondoltam majd jobban vágja a szelet, vagy nemtom (hosszú volt a nap :) )
Mondjuk miután túl voltam a Népfürdő utcán meg a Vácin, onnantól már jobb volt egy kicsit :)

Ez a roller nem tud olyat, hogy ha simán hajtod, akkor tölti magát? Elég vékony az a 6,7km.

(#22947) -Mosquito- válasza csongi (#22941) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Sz.rok az őszi utak.. Hm remélem decemberben még fel tudok menni Dohogóköre,havas tájat fotózni. :D

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#22948) csongi válasza -Mosquito- (#22947) üzenetére


csongi
Topikgazda

Remélem én is :) Kocsival.
Ennyire már nem vagyok fan..
De biztos nagy tapasztalat és élmény. :)

(#22949) DigitXT válasza Reaper (#22946) üzenetére


DigitXT
félisten

Fékezéskor tölt vissza picit, de az a 6.7 km annyira vékony, hogy egy hete
még 14 km volt, de mentem már vele 18-at is. Összefosta magát az akku.

(#22950) #50433536


#50433536
törölt tag

Sziasztok!
Az első varionál a távtartót kenni kell valamivel?
Egyik videóban bekenik, a másikban szárazon rakják össze. Mindkét oldaláról szimmering van.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.