Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- aquark: Tapasztaltabb motorosok segítségét kérném!
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
#89309696 #65591 üzenetére
Más a kardán (U-joint), más a féltengely (CV joint). Kardáncsuklón külön a négy kis csapágyon egyik oldalról a szoros illesztés, másik oldalról tömítés szokott védeni, és esetleges piszkot egyből kinyomja a friss zsír x üzemóránként. Féltengelynél nincs semmi védelem, csak a gumiharag, ha egyszer bekerül a piszok, az rendet tesz, máskülönben amíg van benne zsír/néha le van cserélve a gumiharanggal együtt, jól méretezett alkatrész normális igénybevétellel nagyon sokat kibír (nekünk 290k-nál még a gyári van bent, míg MTZ hasa alól inkább le is szedtük, hogy ne kopjon fölöslegesen és ne tekerje fel a gazt
nameg a zsírzógomb nélküli kereszt hamar cserés lett). Toyotának van egy ropi féltengely szériája, ahol egy rezgéscsillapító alatt elkezd rohadni és később törik, szerintem amíg nem rohad el, addig ki lehet tolni a csukló életét, bár nyilván terhelés függvénye.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AliExpress tapasztalatok
- ASUS routerek
- NBA és kosárlabda topic
- Peugeot, Citroën topik
- Nyaralás topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- iPhone-t használók OFF topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest