-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #65591 üzenetére
Más a kardán (U-joint), más a féltengely (CV joint). Kardáncsuklón külön a négy kis csapágyon egyik oldalról a szoros illesztés, másik oldalról tömítés szokott védeni, és esetleges piszkot egyből kinyomja a friss zsír x üzemóránként. Féltengelynél nincs semmi védelem, csak a gumiharag, ha egyszer bekerül a piszok, az rendet tesz, máskülönben amíg van benne zsír/néha le van cserélve a gumiharanggal együtt, jól méretezett alkatrész normális igénybevétellel nagyon sokat kibír (nekünk 290k-nál még a gyári van bent, míg MTZ hasa alól inkább le is szedtük, hogy ne kopjon fölöslegesen és ne tekerje fel a gazt nameg a zsírzógomb nélküli kereszt hamar cserés lett). Toyotának van egy ropi féltengely szériája, ahol egy rezgéscsillapító alatt elkezd rohadni és később törik, szerintem amíg nem rohad el, addig ki lehet tolni a csukló életét, bár nyilván terhelés függvénye.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Parfüm topik
- Python programozás
- Hobby elektronika
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- OpenWRT topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen autót vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- 3DFX
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest