- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Egy újabb érdekes eset [Update HSZ-ben]
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Windows 11 24H2
- AMD RX6300 kisteszt
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ABE
őstag
Na, azért ne ezer éves konstrukciót nézzünk... Valamikor a 90-es évek eleje-közepe környékén ment a nagy reklám az autósújságokban, hogy úgy tervezik a modern lökhárítókat, hogy kis sebességű (6-8 km/h körüli) ütközésnél maradandó sérülés nélkül elnyeljék az ütközési energiát. Nyilván nem ugyanazt nyújtja minden autó, a lökhárító kialakítása, anyaga, felfogatási módja is befolyásoló tényező, mint ahogy az is, hogy milyen autók/tárgyak koccannak, és milyen módon. A lényeg annyi, hogy míg a műanyag lökhárító valamilyen deformációra képes, és ezáltal képes megvédeni bizonyos ütközések esetén a szerkezeti elemeket, addig a vonóhorog alapvetően csillapítatlanul adja át valamelyik láthatatlan résznek az ütést. Mindössze erre szerettem volna felhívni a figyelmet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- EAFC 25
- Silent Hill 2 Remake - Túl a 2 millión, napokon belül jön a rajongói szinkron
- Filmvilág
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Telekom mobilszolgáltatások
- Trump és Altman is reagáltak a DeepSeekre, a fél világ ezzel foglalkozik
- Cuisineer teszt
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest