-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Majd ha egyszer előtted is hülyeséget csinál valaki és megcsúszik a szekér érteni fogod, hogy nincs átlagos körülmény. Egyébként Pesten szívesen és a saját kiváncsiságom miatt is csinálhatnánk egy féktesztet .
Én benne lennék, hogy mire képesek a gummancsok. Ez lenne a real teszt nem az ADAC baromságok.Renault power
-
Josi
senior tag
Átlagos körülmények között biztos jól használható, de pl. egy vészfékezésnél nem mindegy, hogy hol tudsz megállni vele. Ezt kell megfizetni a prémium gumiknál.
Nekem megéri azt a pluszt kifizetni inkább a gumikra. Ha csak 1x fordul elő egy ilyen esemény, már behozta az árát.
Ezert vannak Conti gumik a bocimon.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
mycso
Topikgazda
Beszéltem szerelővel, ő is 99%-ban azt mondja, hogy hengerfejes, de csak bontás után tudunk többet.
Aztán majd meglátjuk, hogy mi lesz...remélem, csak tömítés, bár attól függetlenül a hengerfejet felújíttatom, ha már kint van.Csak ugye akkor már vezérlés csere is, ami önmagában egy 50k körüli tétel....(bár ezt pár hónap múlva amúgy is kellett volna, mert nemsoká megvan az 5év/100k km)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Nagy hiba mert a renaultok bazi érzékenyek az olajra.
Mondanám, hogy próbálj meg egy xados kezelést, de ha már ennyire eszi nincs idje a xadonak beépülniMinden féle képpen kompresszió méréssel kezdeném a dolgot hideg<-->meleg.
Azaz hidegen amikor legalább egy napot állt a kocsi meg bejáratva üzemi hőfokon is amikor a hőtágulás jelentős szerepet játszik.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ez nem megoldás, mert tönkrekúrja a katalizátort ha még nem tette meg.
Annak az olajnak el kell valahova folynia.
Én nem olyan rég jártam így egy fabiaval, ismerősé.
Mire kiderült, hogy rossz olajat tesznek bele.De nekik nem füstölt.
Nálad van kiindulási alap, a füst ami azt jelenti valahol elégeti az olajat, vagy a szelepeknél, vagy a lehúzó gyűrűknél van a gond.
Tessék szíves lenne elmenni egy kompressziómérésre.
Abból már lesz hova elindulni, kiszűri, hogy a hengerekkel vagy a szelepekkel lesz-é a bibi.Ha közel azonos értéket mutat az összes henger akkor valószínű a szelepek halála.
A vized szép tiszta és nem fogy?Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ez bármi lehet, egy biztos, azt jól látod, hogy a turbó nem öngyógyító.
Valószínűleg kevesebb olajat kapott mint szokott
A motorolaj szintet érdemes a ti esetetekben naponta ellenőrizni.
Megoldást nem nagyon tudok mondani a dologra, mert látatlanban csak Mágus szokott távgyógyítaniEgy biztos, ha a rendszerben olaj van az nem jó.
Valahonnan kapja, tehát tömítéseket ki kéne zárni első körben.
Ha erőtlen és gyenge akkor turbó cső is lehet de ha füstöl mint az állat akkor lehet befecskendezőtől kezdve motorolajon keresztül bármi.Egy biztos, ha egyszer komolyabban felkapja a motorolajat akkor így fogtok járni és innentől nincs visszaút csak a roncsautó felvásárlás.
Renault power
-
-
giigz
veterán
Isten ments hogy valaki palyara 1.2-t ajanljon, en az 1.6 16V-t is csigafosnak tartom palyara, egyszeruen nem oda valo.
Amire en akarok ravilagitani jo sok ideje, az az, hogy ha evekig Europa autopalyain kell jarni mondjuk evente 20-30 ezer km-t, akkor sem lesz problema az 1.2-vel sem, de nyilvan hogy ha penz engedi akkor nagyobbat, de en mondjuk egy evi 10k km palya alatt biztos megelegednek az 1.2-vel.
-
giigz
veterán
Az 1.2 16V is tudja tartani a 120-130-at, kamionokat is lehet vele elozni, sot szetmenni sem fog a motor.
De ugy latom felesleges is irnom, teljesen mast ertetek meg abbol, amit irtam.
Akkor tolem utoljara: Multheten voltam palyazni 1500 km-t, es az 1.6 16V is edeskeves.
Mindenki tudja, hogy autopalyara nem az 1.2 vagy 1.6 szivobenzin valo, de ha nincs tobb penz vetelarra, fenntartani, akkor ilyen kis motorkkal is evekig el lehet kozlekedni palyan biztonsagosan, masok feltartasa nelkul, a kocsi tonkretetele nelkul.
-
rob210
Topikgazda
Én a bevált helyemen szoktam venni, de kérdezd meg nem kizárt ahol az olajukat forgalmazzák ott szokott lenni ez is.
Giigz, Mágus:
Az az apró tény, hogy én ezt behigítom ne kerülje el a figyelmeteket.
Meg az se, hogy lehet Giigz te veszel prelixet 1000.- ért de reggel ha fagy lesz szívni fogsz vele.
Én meg csak permetezek bele a nagy világba és nem fagy le.
Ebben ugyanis lassú párolgású alkohol van nem illan el olyan gyorsan mint például a prelixes.
Ami ugyan úgy ráfagy a szélvédőre mint ha vizet nyomnál rá.
Annyi a különbség, hogy ez kijön a fúvókán legalább, a víz meg nem.Renault power
-
giigz
veterán
Egy ilyen 5 literes -60-asat kaphatsz 5k-ért
Egyébként annyit tudok, hogy Bárdinál -30-as félliteres 500 Ft... Tehát 2 L 2k lenne, amit én tuti nem adok érte, akkor már inkább 1.000-ért 5 L Prelix, de még az is lehet, hogy igaz az is dupla ár (de legalább nem 4x ), de Turle Wax-ot fogok venni...
-
giigz
veterán
Na de jo, idaig mindenkitol jot hallottam rola... Es akkor dontse el az ember, h milyet vegyen...
Lehet a vegen bealdozom magam, es vagy EvoX-et vagy TurleWax-ot veszek
Rob, te akkor melyiket ajanlod? Vagy valakinek van tapasztala, hogy minusz par fokban melyik nem fagyott le?
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
Egy új szett mennyit bír, 5-6 évet /szezont/ max. ? (évi kb. 20k km-el számolva)
Nekem egy felső kategóriás új szett kb. 90-100k körül van.Használt 2 szezont kibíró prémium gumiból egy szettet 28-30k körül veszek, tehát kb. ugyan ott vagyok, csak nincs egyszeri nagy kiadás, meg változatos a gumipaletta is.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Jahhhh akkor nálad valami komoly gubanc lesz. Valószínűleg 10w-s olajjal vagy xado nyomkodással nem fogsz megoldani semmit, ott már komoly szerkezeti problémák vannak.
Nekem is 1.5dci van.Én 10W40-ből 10k km alatt töltök rá 1-1.5 litert.
Az 5w-ből többet és gyakrabban kellett pótolni azt jobban csipegette nekem is, de egyáltalán nem ilyen mértékben. Én még annó az 5w olajjal csináltam meg a xado kezelést ILYEN ment bele 3 tubussal, én változást nem tapasztaltam, talán mintha picit halkabb lett volna utána a motor (de lehet ezt már csak bebeszélem magamnak).“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Egyik sem olcsó de mindegyik megúszható normális áron.
Nekem a 8V-s hengerfej olyan 40.000.- lenne teljesen felújítva.Maga a hengerek kopása nem jelent teljes motorgenerált.
Egy az, hogy egy xados kezelés sokat segíthet.
(motorrevitalizáló gél, bár kékes füstnél maximum kitolható a felújítás ideje.)Másik fele lehet egy gyűrűzéssel megússza az ember , ha nem bemaródva van a hengerfal.
Ezekhez ha megvan mi a rossz minden képen szét kell szedni a motort és látni, hogy merre induljon az ember.
Nagy baj akkor van amikor megreped a hengerfej és vizez vagy olajoz.
Akkor komolyabb összeg a felújítás, mert azt hegeszteni köszörülni, meg mittudom én még mit kell olyankor csinálni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Igen ha minden áron 10W-set akarsz akkor ez jó.
Mint írtam kompresszióméréssel!
Ha a kompresszió rendben van akkor nem a hengereknél-dugattyúknál vész el az olaj, hanem a szelepfészkek vagy jobb esetben a szelepszár szimeringek vannak kikopva.
Ezek után a következő lépés a felújítás.
A kékes füst az minden képen olajégést jelent, csak azt kell eldönteni hol megy el.Renault power
-
rob210
Topikgazda
A 10W40 nem fogja megoldani az olajfogyasztásodat.
Kompresszió mérés kéne, első körben.
Ki kéne deríteni hova tünik az olaj, mert ha a szelepeknél megy el, akkor tehetsz te abba 20W50-est is azt is meg fogja enni.
Ha a hengereknél megy el azaz a kompresszió nem 100%-os akkor mehet a 10W40 es xado, de akkor is a city life, mert a dieselbe az a legtutibb.
Bár egy tubus xado gél és az 5W40 lenne szerintem a legjárhatóbb, ha nem a szelepeid vannak ki.(városi használatra van kifejlesztve, de a dieselek azt szeretik a legjobban)
Renault power
-
mycso
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
Tudtommal nincs benne részecskeszűrő, így felesleges a dpf, mehet rá a másik olaj.
5w40 a gyári olaja, ha eszi akkor szét van kopva a motor, esetleg a turbo is csipegeti = a leinformált cseremotor, mégsem olyan jól lett leinformálva.Rakj bele 10w40-et és elvileg meg kell szűnnie vagy minimalizálódni kell az oljfogyásnak. Ha nem, akkor motor/turbo felújítás vagy csere.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
giigz
veterán
A kérdésedre sajnos nem tudok válaszolni, hülyeséget meg inkább nem írok, nehogy aztán baj legyen belőle. Természetesen az a legjobb, ha bemész a boltba és veszel 1 liter olyan diesel olajat ami most van benne, de lehet az is jó, ha a másikat töltöd rá, én nem tudom, de nyilván az a legjobb, ha veszel 1 literes újat.
Egyébként sajnos egy rossz autóból nem nagyon lehet jót csinálni, bármit csinálhat vele az ember, akkor sem lesz az igazi, vagy csak nagyon hosszú út után.
-
giigz
veterán
Mindenki ezt mondta, hogy hát téged ezzel jól átvertek, stb. stb. Nem!
Ez egy speciális helyzet. Az 1.4 8v-nek a nívópálcája elég nagy hiánycikk, körbetelefonáltam a megyében a bontókat, meg más megyében is nagy bontót, meg Pesten is vagy 2 nagy francia/Renault bontót, és sehol sem volt ilyen pálca. Lehet, hogy hosszas keresgélés után találtam volna, de így is hetekig kerestem, és sehol sem jártam sikerrel. Az egyik Renault bontóban mondták, hogy ez sajnos ilyen, csak gyári létezik belőle, semmi utángyártott nívópálca nincs, nem is volt, nem is lesz ehhez a típushoz. Így bementem a márkaszervizbe, ahol mondták, hogy egyetlen egy darab van még pont náluk, az 12,6k, és ebből megbeszéltük, hogy elenged annyit, mint a Dialogys-ben van írva nettó árnak, tehát 10k-ért megkapom. Mivel sehol nem volt nívópálca, pedig tényleg rengeteg helyen kerestem, ezért nem volt más választásom, meg kellett venni. Főleg, hogy pont emiatt a nívópálca miatt halogattam az olajcserét.
Bármilyen más autóhoz van nívópálca bontóban 1.000 Ft-ért, vagy újonnan 1.500-4.000 Ft-ért, de pont ehhez a típushoz nincs, és ezzel nem lehet mit tenni... Sajnos.
Persze az az első reakció, hogy egy műanyag darabért épeszű ember nem ad 10k-t, de ha nincs választás, akkor bárki kiadta volna érte.
Szerk.: Már megválaszolta FRENK1988, ez gyári, vadi új cucc. Ilyen lesz az injektor talpam is
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
Ha olyan hibákat ír ki az ecu ami nem is létezik fizikálisan a kocsiban akkor ott mindenképp nagy gubanc lehet. Az eredetivel megegyező típusú ecu-t kapott a kocsi ? Volt törve a tűtű ? Mert ez engem is érdekel elég sokat foglalkozok mostanában a röncikkel.. de ilyet még én se láttam hogy hogy olyan hibát dob ki az ecu ami fizikálisan nincs is jelen..diag mit mondott ? hibakódok ?
rob210: lehet ővé még az r19ből jött 1.4-ssel van szerelve mert ha jó emlékszem azt írta 96 os a gép 95-ig gyártották az r19-et és lehet annál láncos a cucc bár kétlem
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
Hát van az úgynevezett mulitméter eszköz amivel nem kell lebontani az autót feleslegesen (minden villamos szakinak van ) és szépen ki lehet méregetni és ahogy mondták sajnos az nem biztos hogy 1 napos meló de jobban megéri mint kábelköteget cserélni ugyan is az nem olcsó mulatság...és legvégső esetbe kéne annak neki futni.. először is ilyen dolgokhoz jönne jól egy gyári hibakód olvasása a clip-el és utána ha meg vannak a hibák javítva vannak egy gyors törlése a hibáknak majd idővel elválik hogy újra jelezni fogja e avagy sem..pl légzsák visszajelzés ált csati hiba szét jön elmozdul és ez ugyan úgy lehet pl a klímánál is hogy egy két csati nincs a helyén rendesen..és így tovább tényleg tökölős munka de sok 10ezret lehet vele spórolni (pl elkerülöd a felesleges alkatrész cserét)
-
FerNandor
őstag
A Ceat a Pirellinek a másodmárkája és a tavalyi ADAC teszten 205/55R16-ban elég jó helyen végzett.
itt van, C formula: [link]"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
Hát az nem volt egy nagy biznisz nem tudom mennyiért szerezted be, de egy rakat fos az a gumi.
Nem elkeseríteni akarlak de attól még a Tescos Debica is job pedig én azt se merném a kocsi alá tenni.Vizes úton nagyon gyenge a tapadása, figyelj majd nagyon oda velük.
Renault power
-
_NCT
addikt
A "Ha akarsz egy kalandot,vegyel egy trabantot" szolas uj ertelmet nyer a a Renault szemelyeben Te egy igazi kalandor vagy,en mar az emlitett hibak negyedenel eladtam volna a picsaba.
Ez tenyleg szomoru,h en is innen-onnan tajekozodok es 10 renault-s emberbol kb 3-4 van megelegedve vele...
Mycso udv a klubban (akiknek szar a tukorfutes igaz nekem csak a bal oldal)
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Én a helyedben 1.6 os megane I et vennék 2001-2002-es évjáratból.
De nem vagyok a helyedben és nem nekem kell autót venni.Viszont 700.000.-ért ebből nagyon patent állapotút kapsz, megbízható, kimegy a világból.
Normális keretek között tartható a fogyasztása és ami nem mindegy, 900.000.- megvan átírásostul és nagy szervizzel.Renault power
-
tresh
veterán
Röviden méret/kor / ár függő
Astra: az 1.4 16v motorral szerelt remek választás lehet mind motorikusan (láncos hajtás 90LE) és még az olajat se eszi ki mint az 1.6 os társa ugyan ebben a típusban a beltér németesen fapados és ami ebbe az árba mozog amit írtál majdnem mindben min 200k belement már (ez is jelzi nagyon jó motorja van).
Golf IV: csak régi 1.9 TDi vel venném az 1,4-1,6 gyenge és leeszi a gatyádat is városba..előnye rengeteg alkatrész egész jó árakba...nem rossz gép de ebbe az árkategóriába még benzinesből is necces a használható darab szerintem.
Swift: relatív de fiatalabb példányokhoz juthatsz nagyon jó áron 2005 körüliekhez.. összességbe nem tudok mit mondani róla tényleg nem rossz igénytelen autó de nekem még mindig nem a zsánerem főleg mert még mindig nem hiszek a biztonsága terén (bár tény az se rossz már ezeknél ) ha fontos hogy új legyen és így nagyobb eséllyel ülsz jó állapotú autóba akkor egyik legjobb alternatíva.
Clio: sok bojrészer van az 1.4 16 v vel szerelt verzióból is mert megy mint a golyó és a fogyása is baráti ( nálam anno amikor hajtottam egy 2 hétig 7-7,5 klímával de haladósan ) Beltér szerintem ismerős előtted és a kényelem is talán a golf tudja felvenni vele a versenyt a másik 3 ból.. ami biztos hogy nagyon eltalált motorja van és megvételnél a sagem/valeo trafókat kukába kell vágni ( jó alku pont a kerekedőnél ha még nem cserélték )
Hirtelen ennyi jutott az eszembe clio vs swift be gondolkodnék Ja és mielőtt valaki a torkomnak ugrana saját személyes véleményem.
-
tresh
veterán
Sry azt nem figyeltem
Nézőpont kérdése ez a dolog de ha már amúgy is kuka a motor az autó meg rajtad marad akkor lehet megéri a befektetett összeget hogy ne úgy tekints rá mint egy pénznyelő romhalmaz hanem mint egy hálás jó vele autózni gépezetre.De ez az én véleményem. Bontott motort meg nem km-alapján veszünk hanem állapot és jó áron hozzá lehet jutni törött, vagy bontásra behozott autókból és ezt csak azért említettem mert hengerfejes autóval nem fogsz sokáig közlekedni bárki bármit mond és bármilyen csodaszert töltesz
szerk: a jelenlegi motorral nem kell foglalkozni ami jó és menthető azt meg kell tartani és a "bontott" motor betenni és azt helyre rakni a többi kuka lesz vagy vasáron elpasszolod
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
Hát én nem innék a medve bőrére előre...a xado amire azt mondom használ de hengerfejes autónál egyre rosszabb lesz és amennyiért veszel bele ilyen adalékot (ami gőzöm sincs mennyi), én nem tökölnék ha már rajtam marad az autó bontott blokkot vennék és a kettőből egy jó szakival összetenném lehet hogy a vége 150-200 lenne de utána normális oda figyelésre elmenne újra 200e km -t
-
rob210
Topikgazda
Nehogy azt hidd.
Én azért 3-4 hónap stabil működést saccolok, vele, de tény, hogy nem végleges megoldás.
Ennek ellenére szerintem amíg ki nem reped teljesen azaz át nem szakad, csak megrepedve van, az is lehet hogy hosszú hosszú hónapokig megoldja a gondodat ez a trutyi.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hát ezt írtam én is, hogy sajnos az hengerfejesnek tűnik.
Erről az adalékról én is hallottam.
Ez egy tömítő anyag ami beleég a repedésbe és egyenetlenségekbe.
A baj csak az vele, hogy egy idő után újra előjön a hiba.
Bár hozzáteszem a kezelés ismételhető és olcsóbb mint egy motorgenerál.Ennek ellenére én is a motor csere mellé tenném le a voksom, ezek után a jelenségek után.
Renault power
-
FerNandor
őstag
-
rob210
Topikgazda
Az a szerelő se tudja mit csinál.
Nem lehet hogy fűnyíró motorokat szerel?
Vagy benzinesekhez ért?
Ez a cseréljünk turbót még ha nem is az a szar általános hiba.Itt egy kis VW-s oktató film, ebből is kiderül hülyeséget beszél, hosszú de ha ezt végig nézed nem b@sznak át többet a szervizbe.
Meg lesz sejtésed mikor mi lehet a rossz.Renault power
-
mycso
Topikgazda
Nos, akkor én nem tartom magamban
A szerelődnek küldd el, eme két cikket:
Énekeljen velünk: éljen soká a turbó!
A csúcsnak nincs köze a csigához. A csigát első sorban kosszal és a nem megfelelő olajjal lehet kinyírni.
Tehát a levegőszűrő valóban szűrjön és az előírt periódusokban cserélni kell.
Amik a turbo szívó oldalára vannak visszavezetve, ott rend/fegyelem/tisztaság legyen.
Az olajat szintén a megadottak szerint, az előírt típusra cserélni.
Odafigyelni a csiga kenésére --> olajszűrőt is gyakran váltogatni, hogy tudjon áramolni tisztán az olaj - indulásra/leállításra odafigyelés.Nálad lehetséges, hogy a retkes/nem megfelelő olaj el sem jut megfelelő mennyiségben a turbóig...csak tipp, ezért kellene egy megfelelő szerelő.
(a többieknek: az első cikk közepén említi az 1.9 dci konstrukciós, vagy inkább körítésanyag problémákat)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Uram ha fogy a víz és az olaj is akkor az valahova elfogy.
Amikor mind a két komponens fogy az 99%-hogy a hengerfej hibája miatt fogy.
Ha csak a víz menne el, lehetne másra gyanakodni, vagy csak az olaj, de ha mind a kettő fogy akkor nincs miről beszélni.Ettől persze még a porlasztó csúcsaid is lehetnek szarok, de egy hengerfej felújítás után olyan lenne a gép, mint ha másik motort tennének bele.
Hiszen az elégetett olaj és víz nem pozitív irányba befolyásolja a leadott teljesítményt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Uram a linket már meg is kaptad.
A másik pedig az, hogy minden javítható azt kell eldönteni érdemes-e.
Én renault szervizbe már csak elvből sem viszem a kocsit.
Javaslom, egy hozzáértő ház szerelőhöz elvinni, aki fel is van műszerezve és tapasztalatokkal is rendelkezik.Konkréten egy hengerfej felújítás ha szelepezni nem kell 20-30 ezerből megvan.
Csak kérdés mi rossz még egy ennyire hajtott de nem gondozott autón.
Állapotfelmérésre volna szükség.Renault power
-
mycso
Topikgazda
Tehát jól értem és jól sejtettem, hogy az olajcsere hiánya, és a nem törődés végleg kinyírta ezt az autót.
Igen, mint minden autót, főleg ezeket a nagynyomású (CR) precíziós dízeleket.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
uram elkeserítelek az az autó hengerfejes, jobb esetben csak a tömítés égett át roszabb esetben kezdhettek spórolni.
az EGR-ki lett takarítva? motoröblítőt kapott olajcserénél?
abba a kocsiba egyébként 5W40-et tennék de mindegy, annak a motornak sajnos már mindegy.Renault power
-
mycso
Topikgazda
Szia, az első és legkézenfekvőbb, hogy vigyétek el egy olyan szerelőhöz, aki ért is hozzá.
Egyébként
a füstöt + olajfogyást + a nem menést okozhatja a turbo (ez egy szerelő, nagyjából kiszerelés után ránézésre megmondja, de méregetve biztosan)
a füstöt + gyorsításkor hibaüziket okozhatja a csúcsok hibája (ezt diag után meg is kellett volna tudniuk mondani) --> nem feltétlenül kell cserélni, van hozzájuk felújító készletha már a harmadik turbó van rajta és még mindíg előjön a hiba, akkor elég egyértelmű, hogy nem a turbo hibája, hanem valami más okozza, viszont az okozat az lehet a turbók meghibásodása.
Tehát visszatérnék az első mondatomhoz, kellene keresni egy megfelelő szakembert, aki ért is hozzá, nem csak random cserélgeti az alkatrészeket.
viszont a 2l olaj/2-3k km, az elég erősnek tűnik.....olaj csepegés/folyás nincs???
más.: most raktam át a téli kerekeket...szegény autó hogy néz már ki a gyári 15-ös acéllal...
mod.:
(#13201) Coyot: 15w40-es olaj???? háát...az sem bele való.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
veterán
Ez porlasztó gyanús és az hogy nem cseréltek olajat szűrőt stb ez így rengeteg pénz lesz... alapból a porlasztókat szakihoz kell vinni aki bevizsgálja és megmondja ténylegesen melyiket kell cserélni + gáz/ olaj szűrők +olaj sürgős cseréje ha használni szeretnéd még bár én egy métert se mennék vele mert csak több kárt teszel benne.. sajnos gondatlan volt a gazdája és ezt most te szívod meg nem akarlak elkeseríteni de akkor már a vezérlésre se ártana ránézni na most ez a móka porlasztok cseréjével szerintem nyaldossa 200-300k kiadást ebben biztos vagyok...
szerk: fehér fűst = hengerfejes lehet az autó... akár a blokk is megsérülhetett...nem elkeseríteni akarlak de ezekkel is számolni kell... én mindenképp vinném sos olyan szakemberhez aki rönokkal foglakozik +porlasztós...
mycso: +1
[ Szerkesztve ]
-
FRENK1988
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Gaming notebook topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Árnyékos sarok
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Tagadják a szervergyártók, hogy túlmelegedne a GB200-as szerverdizájn
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Autós topik
- További aktív témák...