Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Monitorok  »  Monitor hiba topik (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#15151) szkink válasza Riccsiz_h (#15150) üzenetére


szkink
aktív tag

Szia.
Hol vetted a monitort?Hogy hogy a Dell-t hívtad?Csak azért kérdezem mert én holnap viszem a Dell monitorom vissza az Extrem D-be de tavaly dec-ben vettem.De ha nem muszáj akkor nem viszem nekik vissza,ha a Dell elrendezi?

(#15152) Riccsiz_h válasza szkink (#15151) üzenetére


Riccsiz_h
aktív tag

Extreme Digitalnál vettem tavaly novemberben, de én egyből a Dellt hívtam mivel a régi a monitoromat (egy 4:3-as Dell monitort) is anno úgy intézem hogy velük kellett beszélnem, mivel a bolt ahonnan vettem megszűnt közben.

Így megkérdeztem a Dell-es ügyintézőt hogy most akkor a boltba kell-e visszavinnem vagy esetleg tudják ők is intézni, mondták hogy ahogyan szeretném (de ugye ha az Extreme Digitál intézi akkor be kell hurcolnom a monitort a legközelebbi üzletbe, majd érte menni ha megjött az új). Szóval a Dell-t kértem meg, ez történt egyik nap délelőtt, majd másnap reggel olyan 8 óra fele csörgött a telefonom és azért ez kiemelném hogy a Dell ügyfélszolgálata felhívott angolul és elnézést kértek hogy csak másnap tudják hozni a monitort, mert épp nem volt raktáron (!) és így 1 napot várnom kell

Utána minden rendben lezajlott a futár jött hozta az új monitort (dupla biztonsági csomagolásban), másnap elvitte a régit, ennél korrektebb ügyintézést még nem tapasztaltam ezért nagyon dicsérendő a Dell (annyit teszek hozzá hogy a garanciális cseredarab "Seller Refurbished" - ami annyit takar hogy esetleg van benne olyan alkatrész ami volt már használatban de minden egyes darab 100%-ban funkcionális és újként kezelhető)

Üdv. Riccsiz

(#15153) A_ScHuLcZ


A_ScHuLcZ
addikt

Sziasztok!

Párom monitorja (Samsung 226BW) tegnapról mára ilyen lett, mire számíthatunk? Tápkábel (valószínű tegnap óta) félig ki volt csúszva, az okozhat ilyet? A monitor egyszer már volt javítva kb 3 évvel ezelőtt, akkor kikapcsolgatott, nem adott képet, azt hiszem invertert cseréltek benne, azóta jól működött.

Milyen hiba, érdemes-e javíttatni, kb mibe kerülhet a javítás? Gondolom a használattal idővel romlani fog. Azért fényképeztem felülről, mert innen látszik a legjobban, szemből még nem annyira vészes.


[ Szerkesztve ]

"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."

(#15154) fero02 válasza A_ScHuLcZ (#15153) üzenetére


fero02
veterán

Kijelző csere lesz most.

(#15155) Skalci


Skalci
tag

Érdekes jelenségre lettem figyelmes a Dell U2412M típusú monitoromnál.

Ha a monitort set top box-al használom tv nézésre huzamosabb ideig, akkor a monitor bizonyos pontjain olyan vibráció lép fel, ami akkor sem marad abba, ha már a pc-vel használom. Ilyen helyek pl. a kép teteje, vagy az adott adás logójának helye. Először meg is ijedtem, hogy hamarosan elhalálozik, de kb 1 óra után helyreáll. Azt sem értem egyébként, hogy a kép teteje néhány adásnál miért vibrál ennyire. Eddig csak CRT tv-n volt használva, ott nem volt ennyire feltűnő. Mi lehet a hiba oka? Hosszabb távon okozhat ez károsodást a monitornak?

(#15156) A_ScHuLcZ válasza fero02 (#15154) üzenetére


A_ScHuLcZ
addikt

Összegben durván mennyivel számoljak? Megéri egyáltalán javíttatni?

"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."

(#15157) fero02 válasza A_ScHuLcZ (#15156) üzenetére


fero02
veterán

Nem tudok összeget mondani. Szerintem megéri, még is csak 22" és nem szaros 17-es...

Keress hozzá táp, vagy scaler hibás donort.

(#15158) szkink válasza Riccsiz_h (#15152) üzenetére


szkink
aktív tag

Szia!

Meg történt a Dell és köztem a telefonos segítség kérés :) garanciális javítás ügyben,mit is írjak ;] ,első benyomásként le a kalappal a Dell előtt az ügy intézés tekintetében,Telefon>adat egyeztetés>hiba ok rögzítése és a válasz,javítással nem foglalkozunk :Y (ma 14:50-kor volt a beszélgetés) holnap érkezik a futár és hozza az új készüléket a rosszat pedig viszi :C :R :C az biztos ha minden így lesz ahogy mondták tuti hogy a következő monitorom is Dell lesz!Még egyszer köszönet a tippért hogy hívjam fel őket :R

(#15159) OceanStorm


OceanStorm
tag

Üdv !

Vettem múlthéten egy ilyen monitort, amit ezidáig D-Sub kábellel használtam. Ma vettem hozzá egy HDMI kábelt, ám ezzel már nem igazán akar megfelelően működni. Kép az van de kicsi, nem tölti ki az egész képernyőt, a Windows 7 mégis 1920x1080 -nak érzékeli. A monitor Display beállításait nem tudom megnyitni, továbbá az automatikus beállítás sem működik, azt írja a monitor hogy ezek csak D-Sub csatlakozással működnek. Mi lehet a probléma és hogy lehet ezt megoldani ? Kiadtam majdnem 70K -t a monitorért, azért erre nem számítottam hogy pont HDMI -vel fog szarakodni.

(#15160) moonguru válasza OceanStorm (#15159) üzenetére


moonguru
őstag

Szia!

A monitornak nincs is semmi baja! :)

AMD/ATI kártya esetén így állítsd be:

[link]

Nvidia esetén is van hasonló megoldás!

Monitor Guru!

(#15161) OceanStorm válasza moonguru (#15160) üzenetére


OceanStorm
tag

A probléma megoldódott, köszönöm a segítséget ! :R

(#15162) Cool Face


Cool Face
aktív tag

olyan problémám lenne, hogy a monitort "általános nem pnpn képernyő"-nek ismeri fel a windows 7 és se frisstési frekvenciát se felbontást nem lehet álltani, sajnos a monitorhoz nem találtam drivert igy nem tudok semmit feltenni rá. A monitor tipusa Fujitsu Siemens ScenicView XE19-1. Nagyon idegesitő probléma...hiába törlöm le a drivert és választom ki az alap windowsból az általános pnp-t ugyan úgy nem jó. valakinek 5let? hálás lennék ha tudna valaki segiteni :R

[ Szerkesztve ]

(#15163) izee


izee
senior tag

[link] [link] Nagyon terjed a pixelhibám, segítsetek ki, ha tudtok.

Identicalness is the tendency to propagate to collaborate and to interact only with people who are very very very very very much like you. Epitome of this is the selfie. https://www.youtube.com/watch?v=dmXcjvL9VSc&t=39m45s

(#15164) fero02 válasza izee (#15163) üzenetére


fero02
veterán

Kijelzőcsere.

(#15165) izee válasza izee (#15163) üzenetére


izee
senior tag

Frissítés:
A Jelenség a legalsó területeken megszűnt(visszahúzódott), de összességében bőven terjed, elérte a monitor tetejét és oldalra több oszlopban is terjed.
Van ahol régen kék volt a hiba, most meg rózsaszín(pirosas-lila), ez a két szín van de ugyanazon a helyen néha nem a megelőző napi szín köszön vissza, hanem a másik.
Nem Windows függő, a monitor külső saját programja (fényszabályzó) közben is látható.

Gondoltam, hogy komoly javítás/alkatrészcsere, igazából kidobni vagy nem kidobni, ez itt a kérdés. (nem dobom ki olyan könnyen.....) Ráérek, tisztelj meg kifejtett válasszal. Volt már ugyanilyen vkinek?

Köszönöm :R

[ Szerkesztve ]

Identicalness is the tendency to propagate to collaborate and to interact only with people who are very very very very very much like you. Epitome of this is the selfie. https://www.youtube.com/watch?v=dmXcjvL9VSc&t=39m45s

(#15166) fero02 válasza izee (#15165) üzenetére


fero02
veterán

(#15167) izee válasza fero02 (#15166) üzenetére


izee
senior tag

Köszönöm, mennyi idő(m) van hátra, hirtelen is töksötét lehet vagy fokozatos?

Foglalkozol egyébként kijelzőcserével?

[ Szerkesztve ]

Identicalness is the tendency to propagate to collaborate and to interact only with people who are very very very very very much like you. Epitome of this is the selfie. https://www.youtube.com/watch?v=dmXcjvL9VSc&t=39m45s

(#15168) fero02 válasza izee (#15167) üzenetére


fero02
veterán

Kiszámíthatatlan. Lehet megáll a döglés folyamata, de lehet rosszabbodni fog.

Még azt sem tudni miféle monitorról van szó.

(#15169) izee válasza fero02 (#15168) üzenetére


izee
senior tag

Philips 190X6 Az egész alig ér már valamit, de nagyon meg voltam elégedve, képtelen voltam eladni mai nyomott áron...

Identicalness is the tendency to propagate to collaborate and to interact only with people who are very very very very very much like you. Epitome of this is the selfie. https://www.youtube.com/watch?v=dmXcjvL9VSc&t=39m45s

(#15170) Cool Face válasza Cool Face (#15162) üzenetére


Cool Face
aktív tag

Az egész egy gépcserével kezdődött.. vettem egy új dell optiplex gépet, hozzáteszem előtte a monitor tökéletes volt. És most már ott tartok, hogy 2x újrateleptettem a gépet, vettem új kábelt és semmit nem jó. egy tucat drivert kipróbáltam. valaki help? :W

(#15171) DonThomasino


DonThomasino
veterán

Van egy U2412 es monitorom.
Felfedeztem rajta 1 pixel hibát foglalkoznak ezzel gariban?

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

(#15172) fero02 válasza DonThomasino (#15171) üzenetére


fero02
veterán

Nem.

izee: sajnos nem éri meg fele foglalkozni. Max akkor, ha találsz ugyanilyen típusú monitort más hibával, vagy kompatibilis csere kijelzőt.

[ Szerkesztve ]

(#15173) DonThomasino válasza fero02 (#15172) üzenetére


DonThomasino
veterán

Az ultarsharp szériánál nem úgy van hogy 1 pixel esetén is csere? :U
[link]

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

(#15174) Mikisys válasza izee (#15169) üzenetére


Mikisys
őstag

Vegyél egy új Philips monitort, plédául a 234E5QDAB egész jó, azért az árért.
Kijelzőhibát nem érdemes javíttatni, cseréltetni, mert a többi rész használt, öreg marad és sokba is kerülhet.

Üdv!

(#15175) Mikisys válasza Cool Face (#15170) üzenetére


Mikisys
őstag

Egyáltalán, mi a probléma?
Működik a monitor?

Üdv!

(#15176) Skalci válasza DonThomasino (#15173) üzenetére


Skalci
tag

Nekem azonnal cserélték pixelhibával, szintén egy pixel volt hibás. Igaz, hogy kifejezetten pixelgaranciával vettem, és a vásárlás után kb. 1 héttel fedeztem fel. Hívd fel a dell ügyfélszolgálatot, én eddig csak jót hallottam felőlük.

(#15177) DonThomasino válasza Skalci (#15176) üzenetére


DonThomasino
veterán

Milyen hibád volt?
Nekem 1 világos majdnem fehér :R

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

(#15178) Cool Face válasza Mikisys (#15175) üzenetére


Cool Face
aktív tag

A probléma az, hogy se a felbontást se a frissítési frekvenciát nem enged állítani. 1360x768-be teszi ami azért is vicces, mert 1280x1024 a max támogatott felbontás így minden szét van csúszva és vállalhatatlan így használni. 3 gép van a házamban ez kifejezettem munkára kell ezért vettem egy Dell optiplex-et amire ezt a monitort kötöttem. A másik 2 rendszeren bármit be lehet állítani. 640x480-tól 1980x1200-ig. Kábelt cseréltem, drivert a legújabbtól a legrégebbiig feltettem. Már ott tartok, hogy a monitorban epromot cserlétem :D, de ez se segített ahogy a windows reinstall semm. Szerintem a vga dirver (hd2000) ami az i3-ban van. Második napom ment el erre és már ott tartok hogy a dell supportnak írtam. Bezzeg másik monitort lekezel rendesen. :W

[ Szerkesztve ]

(#15179) fero02 válasza DonThomasino (#15173) üzenetére


fero02
veterán

Lehet, hogy a Dell ad...de lehet a viszonteladó már nem, vagy más/korlátozott feltételekkel. Beszélj a bolttal, ahonnan vetted.

(#15180) Skalci válasza DonThomasino (#15177) üzenetére


Skalci
tag

Piros háttérnél egy fekete pixel. Ha nagyon figyeltem más színeknél is látszódott, de nem számottevően.

Sokkal egyszerűbb egyébként, ha rögtön a Dell-t hívod. Futár házhoz hozza az újat, és viszi a régit. Így megspórolsz egy utat a boltig. :)

[ Szerkesztve ]

(#15181) DonThomasino válasza Skalci (#15180) üzenetére


DonThomasino
veterán

Ja úgy terveztem....
Ezt csak simán lefényképezted?

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

(#15182) juve600


juve600
nagyúr

üdv
Sötét háttérnél homályos, világosabb foltokat látok a monitoron,de csak játéknál,ez mitől lehet ??
új a monitor, LG IPS231P-BN
:R

[ Szerkesztve ]

(#15183) DonThomasino válasza fero02 (#15179) üzenetére


DonThomasino
veterán

Azt mondja a gyártó bármikor cserélik egy javítottra de nem újra.
Futár hozz-vissza.
Nem tom h érdemes e benne van h kapok egy szarabbat,
mondjuk 5x annyi üzemórával.

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

(#15184) Cool Face válasza DonThomasino (#15183) üzenetére


Cool Face
aktív tag

Én a Samsungtól tudok csak idézni, hogy ott roszabbat nem kaphatsz.
".....SAMSUNG a jelen Megállapodásban foglalt feltételek és kikötések mellett az alábbi lehetőségek valamelyikét kínálja fel (saját döntése alapján): (1) a Termék megjavítása vagy cseréje új vagy felújított Termékre, amelynek kapacitása és használhatósága eléri vagy meghaladja az eredeti Termékét; vagy (2) pénzvisszatérítés...."

Elméletileg nem kaphatnál rosszabbat.. bár ha engem kérdezel én tuti nem cseréltetném ki emiatt, max a garancia végefelé. Amit te használtál azt tudod milyen állapotban van, mennyire vigyáztál rá stb.. a javítás minőségét meg nem tudom milyen lehet.

(#15185) DonThomasino válasza Cool Face (#15184) üzenetére


DonThomasino
veterán

Már csak azt nem értem mi értelme premium kategóriának
ahogy az ügyintéző se mikor neki szegeztem a kérdést.
Ugyanazt azt a szart kapod cserébe csak nem 1 hanem 6 pixelhiba után.
(mellesleg ha vered palávert bármikor adnak másikat)
Én azért vettem ezt "premium" kategóriát hogy ez majd nem fog beszarni
ha mégis csere futár jön és ad egy újat. :F
Erre kiderül hogy a túrót...

[ Szerkesztve ]

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

(#15186) Cool Face válasza DonThomasino (#15185) üzenetére


Cool Face
aktív tag

Nekem U2412M-em van. Én megpróbálnám valahogy egy újra kicseréltetni.

(#15187) Skalci válasza DonThomasino (#15181) üzenetére


Skalci
tag

Igen, telefonnal készült kép.

(#15188) spezyal_


spezyal_
tag

Sziasztok!
Van egy monitorom, amiben egy sor pixel random csak kéken világít, ha megkocogtatom a képernyőt finoman, eltűnik a kékség és minden rendben működik. Gondolom valami kis kontakt hiba lehet.
A kérdésem az lenne, hogy mit lehet ezzel kezdeni, ill. hogy érdemes e emiatt szervízbe küldeni?!
Vettem időközben másikat, és jó lenne tudni, hogy hibásként kezdjem e el árulni, vagy esetleg helyrehozható olcsón?!
Köszönöm&Üdv!
d.

18 éve a hardveraprón!

(#15189) Cool Face válasza DonThomasino (#15185) üzenetére


Cool Face
aktív tag

Én még azt csinálnám, hogy megnézném az üzemórát a monitoroban és a cserekészülékben is. Ha nagyon durva eltérés van akkor lehet lobbizni hogy neked ez így nem jó, de persze egyből az új melett is hátha ha megsajnálnak :D

(#15190) zekk007


zekk007
aktív tag

Sziasztok!

Segítséget kérnék tőletek... Adott egy LG W1946 típusú LCD monitorom aminek enyhén villózik a háttérvilágítása meg mintha vibrálna,nem vészes de filmnézés közben nekem elég zavaró... Gondolom én hogy vagy az inverter vagy a táp kondija fáradt el... szerintetek? Esetleg itt valaki aki tudna segíteni a javításában nem horror árban?

(#15191) Psycho18


Psycho18
tag

Üdv!
A segítségeteket szeretném kérni. Ma vásárolt egy ismerősöm egy Samsung LS22D300NY/EN monitort egy A4 6300(HD8370D GPU) apu mellé.
Win7 a régi CRT monitort gond nélkül kezelte de az új monitorral már meggyűlt a baja.
Már bootolásnál szét van csúszva a kép, miután betöltődik a rendszer csak az asztal közepét látom 1920x1080-as felbontásnál. Normális képet csak 800x600-as felbontásban ad, ahol már látszódnak az asztali ikonok és a start menü is.
Próbáltam a legújabb Catalystot felrakni de nem segített, feltelepítettem a monitor driverét + az Easy Setting Box programot remélve, hogy sikerül orvosolni a hibát. Indítás után "Samsung monitor nem található" hibával leállt. Eszközkezelőben és Catalystban látja helyesen a monitor típusát.
2 kép a hibáról
1.
2.

(#15192) El Kebir válasza Psycho18 (#15191) üzenetére


El Kebir
őstag

d-sub-os bemenete van? kapott már "auto adjust"-ot a hibásan megjelenített felbontásnál? használati utasítását elolvastad már?

"Igazából valós véleményekre lennék kíváncsi"

(#15193) Psycho18 válasza El Kebir (#15192) üzenetére


Psycho18
tag

D-sub-os bemenet van, próbáltam már az auto adjust-ot is, akkor annyira széthúzza a képet, hogy csak a chrom ikon szélét látni, a tálca felső részéből pedig csak egy vékony csíkot, eddig ez volt a a legjobb eredmény amit sikerült elérni. A használati utasításban nem találtam semmi használhatót.

(#15194) laci06


laci06
senior tag

Sziasztok!

Tudnátok segíteni az alábbi problémával kapcsolatban?

Adott egy kb 1,5 éves Dell U2412M. Ma azonban valami történt vele, mert pár órája teljesen jó volt, semmi nem utalt arra, hogy bármi hiba lenne, majd elmentem edzeni, hazajöttem, és fekete képernyő fogadott.

Kikapcsoltam, újra bekapcsoltam, áramtalanítottam, újra áram alá raktam, kábeleket kihúztam, újra bedugtam, vagyis úgy érzem, hogy minden szokásos alap dolgot megcsináltam rajta, de az eredmény ugyanaz.

Ha bekapcsolom, akkor a bekapcsolást jelző gomb kéken világít, a monitor néha fel-felvillan, de képet nem ad, csak a sötét fekete, és a mögötte lévő háttérvilágítást látom. A menüt nem tudom megnyitni (nyomkodom a gombokat, de nem jön fel a menü), a szokásos 10-15 másodperc után nem "alszik el", vagyis nem vált sárgára a bekapcsolást jelző gomb, és nem írja ki, hogy mivel nincsen input ezért energiatakarékos üzemmódba vált, hanem csak feketén mered rám a képernyő, és ha 10 percig magára van hagyva akkor is kéken világít a bekapcsolást jelző gomb. Holnap ki fogom próbálni másik gépen, illetve a gépemet is kipróbálom másik monitorral, de az itt olvasottak alapján (http://en.community.dell.com/support-forums/peripherals/f/3529/t/19523421) szinte biztos vagyok benne, hogy a monitorral történt valami sajnos. Semmire nem reagál sehogy, csak marad rám feketén.

Köszönöm a segítséget!

(#15195) szkink válasza Cool Face (#15189) üzenetére


szkink
aktív tag

Szia.
Ezt hogy lehet kivitelezni,mármint a valós üzemórát megnézni?

(#15196) Cool Face válasza szkink (#15195) üzenetére


Cool Face
aktív tag

Minden monitornak van szerviz menüje. Most hirtelen meg nem mondom, hogy mi a kombináció a belépésére, de googleből egyszerűen meg tudod keresni :)

laci06: Ha 1,5 éves arra még lazán van garancia. Szerintem a táp vagy eprom hiba, de csak tippelni tudok.

[ Szerkesztve ]

(#15197) Cool Face válasza szkink (#15195) üzenetére


Cool Face
aktív tag

Service menü ultrasharp monitorokhoz: ugyebár van 4 gomb a monitoron plusz a bekapcs. Kikapcsolod a monitort, majd folyamatosan nyomod az elsőt és a harmadikat (fentről számolva) és miközben nyomva tartod a gombot visszakapcsolod a monitort és ott fogja írni az üzemórát. Az enyémbe 3100 van. Kilépéshez csak ki-bekapcs. :)

[ Szerkesztve ]

(#15198) gemini


gemini
aktív tag

Sziasztok!

Van egy Samsung SyncMaster 223BW monitorom ami az alábbi hibajelenséget produkálja már egy ideje:
A gép elindulásakor vibrál a kép kb 1,5-2 percig majd elsötétedik. Ha ilyenkor visszakapcsolom, akkor megjelenik a kép kb 2 másodpercre majd ismét fekete. Ilyenkor hagyni kell kb 5 percig, majd ki- és visszakapcsolni és onnantól már működik rendesen. Mi lehet a baja és kb mennyibe fájhat a javítása?

(#15199) pibácsi


pibácsi
senior tag

Sziasztok!
Gondban vagyok, amiben segítséget szeretnék kérni tőletek.
Van egy Samsung SyncMaster 793MB monitorom ami érdekes hibát produkál. Egyszercsak rendszertelenűl ugra-bugra módon barnán becsíkozódik vizszintesen, majd teljesen rapszódikusan megszűnik. Van, hogy egy napig nem jön elő, de van, hogy ötpercenként. Mi lehet a hiba, volt már valamelyikőtöknek ilyen hibajelensége? Mit lehet tenni, hol keressem a hibát?
Mellékelek egy képet a jelenségről
.
Várnám segítő válaszotokat.

Üdv. Pibácsi

(#15200) goldb


goldb
tag

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni a nagyérdeműtől.

Tervezem egy második Dell U2711-es monitor beszerzését, amit portémódban használnék, azonban ez a gyári talppal nem lehetséges...illetve de, ahhoz viszont a két kis "karmot" le kéne flexelnem róla, amit meg is tennék, előtte azonban érdeklődnék, hogy van-e humánusabb megoldás, elvileg egy professzionális termékről és (szerintem) jogos igényről lévén szó - legyen ez egy harmadik féltől származó adapter, vagy a dell egy másik monitorához szállított talp.

Előre is köszönöm a válaszokat!

Útvonal

Fórumok  »  Monitorok  »  Monitor hiba topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.