A topikban minden törvénytelen módszer megvitatása tilos!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Meggyi001:] PH rangok és egyéb....tudtad e?
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Mr Dini:] Okos termosztátból ténylegesen okos termosztátot!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Sziasztok!
Egy kis megerősítés kéne, hogy nem pattogok indokolatlanul.
Repülőjegyet foglaltam még 2021 novemberében a WizzAirnél munkaügyben, céges számlát igényelve. Nagyon a levegőben volt, hogy lemondja az ügyfél ezért flexibilisre foglaltam.
Lemondta, így én is lemondtam a járatot. Sztornószámlát küldtek a teljes összegről (58k), kiállítottak egy új 18k-s számlát (ez a díj vissza nem téríthető része). A maradékot a fiókomban jóváírták, elhasználhattam volna 3 hónapig. Erről az összegről akkor nyilván nem kaptam számlát, gondoltam ha elköltöm, majd kapok. Nem kellett utaznom, nem költöttem el, így szimplán törölték azt a 40k-t (kb. 1 hónapja) és azóta sem kaptam számlát.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, mert máshol nem lehet intézni számlaügyeket, 250Ft/perc vonalon 10 perc várakozás után kaptam egy ügyintézőt, aki azt mondta: "Hát ha nem használta fel az összeget, akkor nem adunk számlát." Amikor elmondtam neki, hogy laikusként ezt mennyire aggályosnak tartom pénzügyi szempontból, hogy befizetek 58 ezer forintot, ők számlát adnak 18-ról és a maradék 40-et csak úgy eltűntetik, akkor azt mondta, forduljak a panaszkezeléshez.
Jeleztem, hogy nevetségesnek tartom, hogy nekem kell a sarkukra járnom, hogy küldjenek egy számlát. Ekkor azt mondta, hogy tud nekem igényelni új, jelen állapot szerinti számlát.
Ma reggel megkaptam a korábbi 18k számla sztornózását. (Ezt a számlát a tavalyi évben elszámoltattam, a cég könyvelte, stb.) és kaptam egy új számlát 20k-ról.
A kérdéseim:
A storno számla mint olyan, teljesen hatályon kívül helyezi az eredetit. Tehát ha szabályosan akarok eljárni, akkor addig kell a sarkukra járnom, míg az általuk adott számlák összege minusz a sztorno számlák kiadják a tényleges befizetett összeget igaz?
Ebben a helyzetben ugye tényleg irreális, hogy nem akarnak számlát adni a befizetésemről, csak mert végeredményben nem vettem belőle semmit, "csak" elveszett a javukra?
Ha nem bírok velük, kit érdemes bevonnom? Fogy.véd vagy ez már inkább NAV?
Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- LENOVO IDEAPAD Y700 INTEL CORE i5-6300HQ 2.3 GHz 8 GB 256 GB SSD GTX 960M 3 óra AKKU IDŐ
- Precision 7520 15.6" FHD IPS i7-7700HQ M1200 16GB 512GB + 1TB magyar vbill új akku gar
- Dell Latitude 5400, 14" FHD IPS, I5-8365U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10/11, Számla, Garancia
- IRIX 15mm F/2.4 Firefly EF
- Fotós eszközök: csillagkövető és macrosín