Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-30 19:26:03

LOGOUT.hu



Mobil flottát, de milyet?

Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.

Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!

Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!

A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.

Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.04.18.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.

A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#46501) Fifi válasza pinnacle (#46492) üzenetére


Fifi
őstag

"Most az a fő kérdés, hogy tudok egyáltalán eljönni tőlük, ha nem veszik fel a telefont, nem hívnak vissza, emailre nem válaszolnak?"

Előveszed az általatok aláírt szerződést, megnézed a felmondásra vonatkozó pontokat és az alapján ajánlott tértivevényes levélben felmondod a szerződést.

(#46502) 4Grider válasza Fifi (#46501) üzenetére


4Grider
nagyúr

Gondolom neki szüksége van a hívószámaira is, ebben az esetben pedig az egyeztetés nélküli felmondás nem feltétlenül a legbölcsebb eljárás.

(#46503) Beniii06 válasza 4Grider (#46502) üzenetére


Beniii06
őstag

Fontos számot, amihez ragaszkodik az ember, pedig alap ( vagy annak kellene lennie), hogy nem iratunk át más nevére.

"Got any other secret weapons?"

(#46504) 4Grider válasza Beniii06 (#46503) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ez pontosan így van, de sokan nem gondolkodnak előre, sokan meg gond nélkül lecserélik a régi hívószámukat. Bár aki átíratja a számát, annak fontos lehet hogy mindig ugyanazon a számon érjék el.

(#46505) pinnacle


pinnacle
nagyúr

Végül sikerült korrekten elválni az iQpro-tól. Elküldték a kérelmet a Telenornak, mondták lehet már este áttehetem.
Telenor hibájából nem sikerült az adatbővítés, nem 7GB adtak hozzá, hanem teljesen letiltották. Most sincs internet. Ezért lenne fontos, hogy flottás ügyfélszolgálatot el lehessen érni.

Kártya szintű jelszót tőlük is lehet kérni, de szerintük semmire sem jó, még arra is volt példa, hogy ügyfelet elhajtották Telenor üzletből.

Most mi a helyzet? Hiszen ezt írták az EQ-nál.
Egyébként nálunk minden ügyfél kap Kártya szintű jelszót És azzal tudja hívni a szolgáltatót és tud intézkedni pl. plusz net Számlát is a szolgáltató küldi

Valaki EQ-s nézze meg legyen szíves, hogy tud eseti adatbővítést kérni? Mondjuk nem is tudom, hogy hol lehet. Itt talán? Ez nem lesz jó, mert minden publikus lakossági számlás hangalapú-t írnak. Akkor hol tud a flottás bővíteni?

[ Szerkesztve ]

(#46506) MADcat válasza pinnacle (#46505) üzenetére


MADcat
MODERÁTOR

Figyelj. Én Viberen írtam, írok mindig Péternek és nem emlékszem, hogy ha valamit kértem, azt tette meg volna záros határidőn belül. Nem ügyfélszolgálat az igaz, de részemről több mint elég.

Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!

(#46507) vpanangin válasza MADcat (#46506) üzenetére


vpanangin
senior tag

Ő és én, mindig Messenger-en. Reggel kb. 8-tól késő délutánig, hétköznap állandóan.

(#46508) pinnacle válasza MADcat (#46506) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Mondjuk én is erre gondoltam, ha jó (elérhető) az ügyfélszolgálat, akkor mindegy, de ezt biztos nem csak poénból írta nekem a Péter.

(#46509) kory24 válasza pinnacle (#46494) üzenetére


kory24
őstag

Olyan kártya szintű jelszót Iqpro-nál is lehet kapni...

(De én semmire nem mentem vele...)

(#46510) pinnacle válasza kory24 (#46509) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Igen, arra írtam, hogy tőlük is lehet kérni.

Amikor flottából kártyásra váltok új SIM-et kapunk, régit le kell adni, vagy a mostanin megy tovább minden?

(#46511) Vangelis


Vangelis
nagyúr

szamlakontrol vagy kikhez nem tud adni valaki ajánlást... telefonban azt mondták nincs semmi kötelezettség, csak bárkit már nem engednek be.
A 13GB nekem elég volna....

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#46512) zzola válasza Vangelis (#46511) üzenetére


zzola
félisten

Oda nem kell ajánlás.

(#46513) Vangelis válasza zzola (#46512) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Hmm... akkor átvertek?

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#46514) Bferibörs válasza Vangelis (#46511) üzenetére


Bferibörs
addikt

Nem IQ- ról van szó? Tudtommal oda kell ajánlás.

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#46515) Vangelis válasza Bferibörs (#46514) üzenetére


Vangelis
nagyúr

: info@szamlakontroll.hu

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#46516) Bferibörs válasza Vangelis (#46515) üzenetére


Bferibörs
addikt

Passz,számla kontrollt nem tudom,ez nem az IQ

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#46517) zzola válasza Vangelis (#46513) üzenetére


zzola
félisten

Én ~2.5 hete hoztam el egy SIM-et, igaz én korábban már ügyfele voltam és fizettem időben a számlákat.

(#46518) pinnacle válasza pinnacle (#46510) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Átmentem kártyásra, bárcsak az internet adatbővítés ment volna ilyen flottul. :) Igaz a Telenor hibázott, csak nem tudtam elérni az Istvánékat.
Ügyintéző hölgy azt mondta, ha visszalépek flottába, elvész a kártyás egyenleg. Felhívtam a Pétert, azt mondta nem vész el. Ha ki akarok lépni, ugyanaz, mint az iQ-nál, jelzik a Telenornak, majd üzletben kiléptetnek. Szerintem egyébként ha valaki más nevére akarja íratni a számot, ilyenkor megteheti. Amúgy 4790Ft.
Akinek van EQ-s kártya szintű jelszava legyen szíves nézze meg itt, hogy a telefonszámot kiválasztva, szolgáltatásoknál, szolgáltatás módosításnál mit lát? Én ezt. Péternek mondtam, hogy a fórumban írták a kártya szintű jelszóval semmit sem lehet csinálni, azt válaszolta, hogy náluk a kártya szintű jelszóval mindent lehet intézni, az előfizetés megszüntetéséén kívül.

[ Szerkesztve ]

(#46519) DrBubo77 válasza pinnacle (#46510) üzenetére


DrBubo77
Topikgazda
LOGOUT blog (1)

A mostanin megy tovább minden.
Én nemrég vittem ki egy flottás számot kártyásra. Csak a személyi kellett meg lakcímkártya, a gépben kattintgatott dolgokat és pár perc múlva már jött is az sms, hogy feltöltőkártyás vagyok. Ki sem kellett venni a telefonból.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#46520) Vangelis válasza DrBubo77 (#46519) üzenetére


Vangelis
nagyúr

telenornál nem kell.
Telekom még nem ilyen fejlett. :)

[ Szerkesztve ]

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#46521) pinnacle válasza DrBubo77 (#46519) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi! Igen, azt elfelejtettem írni, hogy nem is volt SIM csere. Lehet akkor sem lesz, amikor belépek az EQ-ba?

[ Szerkesztve ]

(#46522) Bferibörs válasza pinnacle (#46518) üzenetére


Bferibörs
addikt

Ránéztem,semmit nem tudok állítani, nekem csak netes karim van.Számlát ki tudnám fizetni,mást nem lehet állítani, de q. lassú az oldal.

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#46523) Viktor0610 válasza pinnacle (#46521) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Sosincs kártyacsere ilyen váltásoknál Telenóriában.

Samsung Galaxy A54

(#46524) pinnacle válasza Bferibörs (#46522) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi Bferibörs, Viktor0610! Lehet a netes kártya miatt. Nekem viszonylag gyorsan tölt be, 13 számmal, igaz ebből csak 4 aktív. Érdekes módon a most kihozott 3 számnál DPI alap díjcsomagot jelez. 4 évvel ezelőtt voltak abban. Gondolom valami adminisztrációs hiba lehet.

Szerintem internetben az ilyen Telekomos megoldás a jövő, hogy csomó alkalmazás nem számít az adatforgalomba, Telenornál is van, nem annyi programmal. Egyébként most talán az EQ a legjobb. Egyébként az összefoglalóban miért van 2900Ft-os havidíj, 2GB internettel? Valami régi adat, ami nem lett frissítve?

[ Szerkesztve ]

(#46525) Bferibörs válasza pinnacle (#46524) üzenetére


Bferibörs
addikt

Azt írja a fáma,ha változtatni akarok lépjek be ügyfél szintű jelszóval,azom ugye nincs. De remélem ránéz újabb tag is és nem csak netes kártyával.

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#46526) pinnacle válasza Bferibörs (#46525) üzenetére


pinnacle
nagyúr

OK! Köszi!

(#46527) Robi_73 válasza pinnacle (#46524) üzenetére


Robi_73
őstag

Nagyon jók ezek az EQ-s árak (gondolom bruttó értékek vannak megadva a táblázatban?), csak a nevemen maradna a kártya és ne lenne a 10e Ft-os belépési díj. Nekem most 4db flottás kártyám van amire 14000 Ft körül fizetek havonta, hasonló csomagokra az EQ-ban ~12500Ft-ot fizetnék, de ott van még a 4x10e Ft belépési díj, ami egy évre lebontva havi ~3300 Ft plusz költséget jelent. Így elolvad az árelőny, vagy nem jól gondolom?

Robi73

(#46528) pinnacle válasza Robi_73 (#46527) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Nem lepődnék meg, ha a nevedre lehetne írni a flottás számot. Ugye akkor ez lenne a Lola-T? :)
Igen a belépési díj drágítja, nekem a lányom meg a fiam miatt 2x5000Ft.
Még a Blee lenne jó, de ugye az VOIP, és érdekes módon csak belföldön használható az internet.

[ Szerkesztve ]

(#46529) Bferibörs válasza pinnacle (#46494) üzenetére


Bferibörs
addikt

Kb 2018- ban kaptam elvileg(?),akkor kérni kellett.
Felhívtam Pétert,hogy nem tudok ránézni telenornál weben a számomra ( appban nem működött,most nem tudom mi van).kb. egy óra múlva be tudtam lépni. Mindent látok a számmal kapcsolatban,számlát tudok fizetni,de nem tudok változtatni.
A ? jel azért van mert magát a k.szintű jelszót nem kaptam meg,de be tudtam lépni. Vissza gondolva,lehet,hogy ezért nem tudok semmit változtatni, mert nincs is kártya szintű jelszavam. Majd akinek van ilyen, talán megoldja a kérdést.

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#46530) MADcat válasza Robi_73 (#46527) üzenetére


MADcat
MODERÁTOR

A 4x10e forintra rákérdeztél? Ebben hallottam, hogy már voltak rugalmassak. :K

Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!

(#46531) tkomlosi


tkomlosi
aktív tag

Sziasztok!

MÁV flottárol valaki tudna írni reszleteket? A dijcsomgarol és folyamatról is (MÁV ad papírt, azzal a szolgáltatóhoz vagy hogyan megy?)

Köszi

(#46532) MADcat válasza tkomlosi (#46531) üzenetére


MADcat
MODERÁTOR

Érvényes arcképes kell, mellé személyi.
3500 HUF. Nincs hűség.
Belföldön ingyenes minden irányba. 5 giga net.
Nem kell papír, az üzletben tudnak róla.

Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!

(#46533) martonl válasza onetwo (#46383) üzenetére


martonl
senior tag

Egyébként simán lehet, hogy a Multiflotta Pinkben nem is volt 7GB adatbővítő, mert össze-vissza beszélnek sokszor az ügyintézők. Bár magától kezdte nekem mondani. Azt azért jó, ha megemlíti(te)k, hogy meglévő ügyfélnek, ha vmelyik. új díjcsomagot szeretné, át kell szerződni, nem lehet csak úgy pl. ügyfélszolgálaton átváltani. Persze nyilván a flottakezelőnek küldött e-maillel ezt el lehet intézni. Viszont a 2 év hűség újraindul. Kíváncsiságból rákérdeztem, nekem januárig van a hűség, és jelenleg 209 ezer forintról beszélt az ügyintéző úgy, hogy készüléket nem is vettem tőlük (tőletek). Na ezt most nem indítanám újra egy díjcsomagváltás miatt. De hogy a meglévőre az adatbővítőket elvetté(te)k, az sem volt egy jó húzás.

(#46534) Robi_73 válasza martonl (#46533) üzenetére


Robi_73
őstag

Bár mi a Multiflotta Blue-ban vagyunk ami nem Telekomos, hanem Telenoros és bármikor lehet váltani lefelé, felfelé a csomagok között. Mi felfelé váltottunk többször a hűségidő alatt és utána is. A hűségidő egyszer sem hosszabbodott meg, a hűség lejárta után pedig megy tovább minden, minden kötelezettség nélkül. Kérdez rá a flottakezelőjénél, az ügyintézők sajnos nem mindig vannak képben. Bár annyi flotta van már, nem is csodálom...

Szerk.:

(#46530) MADcat még nem kérdeztem rá.

[ Szerkesztve ]

Robi73

(#46535) zzola válasza Robi_73 (#46534) üzenetére


zzola
félisten

A Multiflottás tag sincsen képben! Azt írta, 30 nappal előre lehet kérni a számhordozást, a valóság meg 15 nap.

[ Szerkesztve ]

(#46536) Robi_73 válasza zzola (#46535) üzenetére


Robi_73
őstag

Számhordozásra gondolsz? Én is a Telekomos hűségem lejárta előtt 1-1.5 héttel mentem be a Telenorba, kezembe a flottaszerződéssel érdeklődni a folyamatról. Ott vígan közölte a ügyintéző hölgy, hogy máris el lehet intézni a számhordozást, és az időablakot. Csak a folyamat végén derült ki, hogy azonnal lett náluk 4db új, élő előfizetésem, 4db ideiglenes telefonszámmal. A váltás körül kialakult kálváriámat itt olvashatod. 5x kellet bemennem mire rendeződött minden, és jócskán a megadott időablak után rendeződtek a dolgok. Addig fizettem a 8db előfizetést a 4db helyett. Erről viszont a flottakezelő (tulajdonos) nem tehet.

Robi73

(#46537) martonl válasza Robi_73 (#46534) üzenetére


martonl
senior tag

A ti díjcsomagjaitok tudtommal változatlanok. Nálunk bejöttek újak. Ha erre akarnék váltani, az jár +2 évvel. A meglévők (tehát amire szerződtem) között tudok váltani úgy, ahogy írtad, hűségidő hosszabbítás nélkül. Viszont az általam szerződött díjcsomagokhoz már nem lehet olyan kiegészítő opciót kérni (net bővítő), ami eddig jól jött. Nem írok erről véleményt, de megvan, az biztos. :((

[ Szerkesztve ]

(#46538) zzola válasza Robi_73 (#46536) üzenetére


zzola
félisten

Bíztató...
:W

(#46539) gabor9991 válasza Robi_73 (#46536) üzenetére


gabor9991
őstag

Mondjuk én lehet nem fizettem volna semmit :)
Ha az ember számhordozás miatt megy oda ne kössenek már neki 4 új előfizetést, ha meg kötött az ügyintéző de én nem azt kértem tőle akkor csinálja vissza ahogy akarja.
Azonnal.
Addig el se jöttem volna ameddig el nem intézi.

[ Szerkesztve ]

(#46540) #04535040 válasza gabor9991 (#46539) üzenetére


#04535040
törölt tag

Telenornál nem úgy működnek a dolgok, ahogy azt egy normálisan gondolkodó egyszerű halandó elképzeli.
Rengetem negatív sztorim van velük, minden ügyintézésemre jutott 1 ! amíg elegem lett, és végleg elfelejtettem ezt a "társulatot".
Csak 1 történet a sok közül: kollégám feltöltős számát vettem nevemre. Az ügyintézőnek szóltam előre, hogy figyelje az adataim. Ő messengerezett ügyintézés közben. Naná, hogy elrontotta. Mondtam neki, hogy előre szóltam. A válasz: bocsi....Hívtam boltvezetőt. Az is csak annyit mondott: elnézést. Mondtam nekik, hogy így személyes adat-eltérés miatt nem tudom a számot elhordozni, javítsák ki az adataim. Mire ők: előbb így (hibásan) át kell fusson a telenor rendszerén, és majd 24 óra elteltével jöjjek vissza, addig nem tudnak hozzáférni-mert folyamatban lévő ügymenet központilag zárolt a hozzáférés...bla-bla. Rákérdeztem, hogy van-e direkt vonaluk a Jóistenhez, kérjenek plusz időt az életemhez. Ha ismét jönnöm kell az ő hibájuk miatt az az életemből ellopott idő. Vállat rántottak. Vásárlók könyve lett belőle, központilag kivizsgálták és 3.000 Ft-ot jóváírtak -arra a számra, amit mondtam nekik hogy elhordozok, ráadásul kizárólag telenor szolgáltatásokra lehetett volna igénybe venni (tehát nem univerzális egyenleg).
Mátyás király meg az eszes telenor-osra lett kitalálva a jóvátétel.

(#46541) Bferibörs válasza #04535040 (#46540) üzenetére


Bferibörs
addikt

Nyugi, a Telekom sem különb,3x kb.1,5 órát jártam náluk,számhordozás,feladtam.😂

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#46542) zzola


zzola
félisten

Ha Telener Telenor irányba van számhordozás, akkor mindig adnak egy ideiglenes telefonszámot?
WTF?

(#46543) Robi_73 válasza gabor9991 (#46539) üzenetére


Robi_73
őstag

Kezdő és szőke volt a ügyintéző csajszi, a számlákat is úgy állította be, hogy minden számról külön számlát kaptam. (3 hónap volt mire összevonták a számlákat) Elektronikus ügyintézés helyett papíralapon csinált mindent, nyomtatott nekem vagy 100 oldalt. Egyből kértem a szerződések törlését és az üzletvezetőt. Az üzletvezető egyből egy teljes havi jóváírást ajánlott fel, de csak 6 hónap múlva, mert így kell engedélyeztetni meg úgy, és egyszerűbb lesz 6 hónap múlva. (gondolom védték a seggüket) Ha meg töröljük, akkor a számhordozást nem fogja engedni a rendszer. Így is lett csúszás, mert nem engedte nekik módosítani a dolgokat és teljesen újból be kellet regisztrálni mindent, de én ezt már nem vártam meg. Mondtam hívjanak ha rendbe tették az egészet. Ez péntek délután volt, majd hétfőn remegő hangon hívott az üzletvezető, hogy sikerült helyrehozni mindent. Viszont sajnos az időablakot 3 nappal későbbre tudták csak módosítani, és hogy így elfogadom e? Elfogadtam, félév múlva meg mentem a jóváírást intézni. Ez sem jött össze, mert nem engedte a rendszer és még két hónapig húzták. 4x5000 Ft jóváírást kaptam, amit rosszul állítottak be és nem vonták le az akkori, és a következő számlából sem. Természetesen megint bementem és onnan intézték már, ekkor odaböktem a boltvezetőnek, hogy mint vállalkozó simán kiszámlázhatnék neki 2 napi munkadíjamat, mert annyi időt vettek el az életemből. Azóta ha megyek csomagváltás miatt ügyetintézni, a szőke ügyintéző csaj ha meglát, mindig el megy szünetre. 22 év alatt nem szívtam ennyit a Telekomnál, mint itt... :W

Robi73

(#46544) #04535040 válasza Bferibörs (#46541) üzenetére


#04535040
törölt tag

Ott is van sztorim ~15 év alatt mindösszesen 3 volt. (telenornál évente ~2)
Kifogtam egy olyan ügyintézőt, aki 30 perc alatt sem tudott egy számhordozást megcsinálni (kezdő lehetett, de annyi esze nem volt, hogy segítséget kérjen). Mondom neki, ideadná a személyimet? Ideadja...közben pötyög a billenytűzeten, ráncolja a homlokát...ez így nem jó, mondja halkan, magában. Én meg: akkor viszlát, nekem erre nincs időm (ha valami rosszul indul azt én jelnek tekintem: rossz lesz a folytatás is). Nem is írtam alá semmit sem, eljöttem.
3 nap múlva nem volt térerőm a vodás kártyán. Visszamentem, mondják, 1000 Ft lesz a sim kártya, nem vitted el a múltkor...mire én: hol írtam alá a számhordozást....őőő...ááá...úúú....akkor ingyen van :((( Mire én: és még kérek 5000 Ft univerzális egyenleget , mert (és nézzétek a visszaigazoló netbankos emailem) ennyivel töltöttem fel tegnap a vodás számom, ami nektek köszönhetően ment a levesbe. Nem vitatkoztak.

(#46545) gabor9991 válasza #04535040 (#46544) üzenetére


gabor9991
őstag

Csak flottás net előfizetéseim van a telenornál, úgyhogy ilyen sztorim nekem szerencsére eddig nem volt.

(#46546) Bferibörs válasza #04535040 (#46544) üzenetére


Bferibörs
addikt

Szerencsés vagy.😁 Nekem minden ügyintézésem hibás volt,azért jöttem el a Telekomtól.😂
Semmi nem változott,így egyenlőre itt maradtam Telenor. Itt még nem volt gondom a huszon év alatt az ügyintézéssel,jók a lányok/srácok a lakhelyemen ( ügyintézők,mielőtt valakinek beindulna a piszkos fantáziája 😁 ).

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#46547) #04535040 válasza Bferibörs (#46546) üzenetére


#04535040
törölt tag

Ha visszaemlékszem...miért lettem anno pannonos....
Bementem telekom partner-boltba, hogy vegyek egy domino sim-et (telefon nélkül !). Első számom lett volna. Kérik a személyim. Mondom elvesztettem, de itt az ideiglenes...A4-es nyomtatvány. Az nem jó, jött a válasz :DDD Mondom nekik, ha a rendőr megállít ő elfogadja, akkor egy sima feltöltőkártyás szerződéshez miért nem jó? (majdnem 20 évvel ezelőtti sztori, akkor boldog-boldogtalan bemondásra fiktív adatokkal regisztrálta a dominós kártyákat). Akkor sem jó, jött a válasz.
Hazamentem. Pár nap múlva kézhez kaptam a személyim. Bementem a hipermarketbe, és mivel "ha valami rosszul indul" ....ezért inkább második alkalommal másik boltba, a pannonhoz mentem be. Most már tudom, hogy rossz döntés volt ;]

1x mint 100: mindenhol tévednek (vodával 2, digivel 1 ütős sztorim van), csak az nem mindegy, hogy: 1. milyen sűrűn, illetve 2. hogyan kezelik a tévedésüket.

(#46548) tkomlosi válasza MADcat (#46532) üzenetére


tkomlosi
aktív tag

Telekom ugye?

(#46549) martonl


martonl
senior tag

Aki DPI-s, és az új díjcsomagra váltana, figyeljen, mert tudtommal náluk is újraindul a 2 év hűség.

(#46550) Apa+Fia


Apa+Fia
aktív tag

Üdv! DPI nál új alap csomag váltás után a következő hónapba tudom lefele módosítani a adatkeretem?

Apa csak 1 van!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.