Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Robi_73
őstag
Én is tegnap intéztem a számhordozást, 22 év után vettem "fájdalmas" búcsút a Telekomtól. Nagyon oda kell figyelni, és fogni az ügyintéző kezét. Én is kifogtam egy aranyos kis szőke hölgyet, de a négy szám ügyintézése majd két órát vett igénybe. Én vittem egy Telekomos számlát és felhívtam a figyelmét a hölgynek, hogy pontosak legyenek az adatok. Már majdnem a végére értünk, mikor kaptam az sms-t, hogy elutasították a számhordozási kérelmemet, mivel nem tudnak beazonosítani. Persze hogy elírta a nevemet és a címemet is, illetve most indulok vissza, mert a MyTelenorban semmi sem stimmel. A négyből három előfizetés egyforma elméletileg, de így is sikerült neki háromféle variációt csinálnia. A havidíjakról nem is beszélve. ~13.000 Ft helyett ~35.000 Ft a havidíj úgy, hogy nem hoztam el készüléket. És most persze 8db előfizetésem van, mert a hónap végére kértem a számhordozást, de a Telenoros előfizetések már is élnek, ideiglenes számokkal. Elméletileg jóvá fogják írni az első hónapot...
Robi73
Robi_73
őstag
Elméletileg rendben van minden, ők megfelelő összegeket látnak a rendszerben. Azt mondták, hogy a MyTelenor még nem mutat valós értékeket. Majd hó végén kiderül! A Telekomnál is voltak érdekes dolgok, ott is 2-3 napos ügymenet volt bármi és én fizethettem a kötbért, vagy a tört havi drágább díjakat, mert a hó végén indított változások nem léptek életbe az ügyintéző miatt. Csak egy pipa marad ki és 2 napig nem voltam elérhető, meg ilyenek...
Robi73
Robi_73
őstag
Sziasztok!
Elég érdekesen működnek a dolgok a Telenornál, bár lehet csak a tájékoztatás hiánya miatt érzem így. A szerződéseket szeptember 5.-én kötöttem és befizettettek velem egy teljes havi díjat, majd a héten kaptam egy számlát, hogy a 4 nap után ismét fizessek be x forintot. Azt összeraktam, hogy nálam a számlázási ciklus adott hónap 8. napjától a következő hónap 8. napjáig fog tartani, de inkább bementem és személyesen kértem pontosítást. Ott közölték velem, hogy amit befizettem korábban havidíjakat azt majd a 3. hónap után fogják jóváírni, így nyugodtan fizessem be a kapott számlákat. Csak nekem furcsa ez az ügymenet, vagy itt alapból így működnek a dolgok?
Robi73
Robi_73
őstag
A kálváriám ismét folytatódott... Tegnap felhívtam a 1220-at, hogy vonjuk már össze a számlákat ne 4db számlát kapjak, ha már egy néven van az összes előfizetés. A beszélgetés végén megkértem, hogy nézzen már rá a számhordozásra. Erre közli velem az ügyintéző, hogy a 4 hordozandó számból csak kettőt lát és hogy ő ebben az ügyben nem tud segíteni, fáradjak be az üzletbe ismét (4. alkalom). Az üzletben 20 perces várakozás után sorra kerültem, majd közölték velem, hogy ők nem látnak semmit a gépben és telefonáltak egyet. Az ügyintéző mondta nekem, hogy újra indítja a ráhordozást. Mi van??? Erre mutatja nekem, hogy ellenőrizem a monitoron az adatokat és látom a hordozási ablak dátuma 24.-e. Mondom neki, hogy kifizeti a kötbért mivel nekem 09.26.-ig hűségem van a Telekomnál? Mondja, hogy ő ezen a dátumon nem tud változtatni, mutatom neki az 5.-én kapott számhordozásról szóló papírt amin 27.-e az időablak dátuma. Itt már bepöccentem és rákérdeztem, hogy felmondhatom e a Telenornál kötött szerződésemet. Persze csak kötbért kell fizetnem! Itt megfogtam a papírjaimat bejelöltettem vele az ő papírján az én telefonszámomat és mondtam, hogy ezen a számon keressenek ha megoldották a problémát.
Nemrég hívtak, hogy 27.-én mind a négy szám élni fog és hogy elnézést kérnek!
Az a gáz az egészben, hogy az ő hibájuk az én pénztárcámat terheli. (3 napig még fizethetek a Telekomnak is) Nem a piti összeg a bántó, csak a nemtörődömség és a kiszolgáltatottság. Semmilyen értesítést nem kaptam, hogy elakadt a dolog. Oda megy az ember visz 4db telefonszámot és ezt kapja. Az ott töltött 6 órámról nem is beszélve, és még egy percet sem használtam a szolgáltatásukat. A Telekom sem szent, de ott a 22 év alatt nem voltam ennyit...
Robi73
Robi_73
őstag
Robi_73
őstag
Mi másért váltana az ember, főleg ha nem váltogat állandóan. Mivel rosszabb ajánlatot kaptam váltottam. Sajnos az ittlétem elég döcögősen indult, remélem innentől egy évig nem kell ezzel foglalkoznom...
Robi73
Robi_73
őstag
Sziasztok!
Lassan egy hónapja vagyok Telenoros, de csak múlthét csütörtök óta használom a kártyájukat. Sajnos többször előfordul, hogy aki hív annak nem vagyok elérhető. Nálatok is előfordult mostanában ilyen hiba? A 1220-on jeleztem a dolgot és ők annyit kértek, hogy próbáljam ki a kártyát egy másik készülékben is, így most várom mi lesz a teszt eredménye.
Robi73
Robi_73
őstag
Köszi az infót! Alapból egy 3G képes készülékben használom a kártyát (Lenovo S660) és idáig sosem volt ilyen gondom, pedig 4 éve nyüstölöm a telefont két kártyával, igaz Telekomos hálózaton voltam eddig. Most betettem egy másik készülékbe, de inkább visszarakom és csak szimplán megcserélem a kártyákat. Ne keljen már két telefont magamnál tartani.
Robi73
Robi_73
őstag
A Telekomnál sosem volt vele gond és ez az "öreg" mobil idáig a legjobb és legstabilabb okos telefonom! Előtte végig Samsungjaim voltak egy S4-et váltott le 4 éve. Nem kell újraindítgatni mivel nem lassul be, és még mindig 2-3 napot bír egy töltéssel az eredeti akkujával. Pedig használva van rendesen, és a reklámja sem hazudott... [link]
Robi73
Robi_73
őstag
Három éve két kártyával használom a telefont. Idáig egy Telekom előfizetéses és egy Domino kártya volt egyszerre a telefonban. Most a Telekom előfizetéses kártyát cseréltem Telenorosra. Az előfizetéses kártyákat mindig a sim1-ben használtam, most megcseréltem őket. Eddig minden hívás rendben befutott...
Robi73
Robi_73
őstag
Én figyelembe veszek mindent, de idáig nem volt ilyen gondom a 3 év alatt. 6 nap alatt amióta a Telekomos kártyát használom 12db hívásom ment a kukába! Előtte csak akkor volt ilyen, ha beszéltem mikor hívták a másik számot aminek a kártyája a készülékben volt. Holnap futok még egy kört az ügyfélszolgálattal, mert ma csökkentett üzemmódban voltak és nem tudtak ránézni a számomra. Szerintük lehet a sim kártya a hibás bár én kétlem. Az előbb sem voltam elérhető...
Robi73
Robi_73
őstag
A Telenoros kártyán keresztül bonyolítok mindent, a Domino kártya csak hívásfogadásra van és az folyamatosan 2G-n is van. Most áttettem egy másik telefonba a kártyát, amennyiben így is jelentkezik a probléma, akkor jöhet a kártyacsere. Én ennél többet nem tehetek...
Robi73
Robi_73
őstag
Nekem pont emiatt cseréltek ma a sim kártyát és az én készülékem csak 3G képes. Egy hónapja vagyok Telenoros előtte a Telekomnál nem volt ilyen gondom. Kíváncsi leszek a fejleményekre, bár itt már kitárgyaltuk és nem sok esélyt látok a javulásra. Az új sim kártya érintkezőfelülete ezüst színű, nem arany mint az összes eddigi kártyám. Holnap kiderül minden...
Robi73
Robi_73
őstag
Robi_73
őstag
Köszi! Friss Telenorosként nekem ez újdonság...
Robi73
Robi_73
őstag
Az nem lehet, hogy tiltva van az eszköz? [link]
Robi73
Robi_73
őstag
Mivel funkcionálisan nem tudod másra használni, így csak egy levélnehezék. Szóval szerintem kuka...
Robi73
Robi_73
őstag
Digitálisan írtál alá valamit? Ha igen, akkor a MyTelenorban megtalálod a szerződéseket egy pár nap múlva.
Robi73
Robi_73
őstag
Robi_73
őstag
A "Saját fiókban" kiválasztod azt a telefonszámot amelyiket szeretnéd módosítani és ott a szolgáltatások menüpont kell neked. Látom már amúgy sikerült...
Robi73