Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#60497) Robi_73 válasza r3dsnake (#60492) üzenetére


Robi_73
őstag

Én is tegnap intéztem a számhordozást, 22 év után vettem "fájdalmas" búcsút a Telekomtól. Nagyon oda kell figyelni, és fogni az ügyintéző kezét. Én is kifogtam egy aranyos kis szőke hölgyet, de a négy szám ügyintézése majd két órát vett igénybe. Én vittem egy Telekomos számlát és felhívtam a figyelmét a hölgynek, hogy pontosak legyenek az adatok. Már majdnem a végére értünk, mikor kaptam az sms-t, hogy elutasították a számhordozási kérelmemet, mivel nem tudnak beazonosítani. Persze hogy elírta a nevemet és a címemet is, illetve most indulok vissza, mert a MyTelenorban semmi sem stimmel. A négyből három előfizetés egyforma elméletileg, de így is sikerült neki háromféle variációt csinálnia. A havidíjakról nem is beszélve. ~13.000 Ft helyett ~35.000 Ft a havidíj úgy, hogy nem hoztam el készüléket. És most persze 8db előfizetésem van, mert a hónap végére kértem a számhordozást, de a Telenoros előfizetések már is élnek, ideiglenes számokkal. Elméletileg jóvá fogják írni az első hónapot... :W :DDD

Robi73

(#60499) Robi_73 válasza snooze (#60498) üzenetére


Robi_73
őstag

Elméletileg rendben van minden, ők megfelelő összegeket látnak a rendszerben. Azt mondták, hogy a MyTelenor még nem mutat valós értékeket. Majd hó végén kiderül! A Telekomnál is voltak érdekes dolgok, ott is 2-3 napos ügymenet volt bármi és én fizethettem a kötbért, vagy a tört havi drágább díjakat, mert a hó végén indított változások nem léptek életbe az ügyintéző miatt. Csak egy pipa marad ki és 2 napig nem voltam elérhető, meg ilyenek... :(

Robi73

(#60607) Robi_73


Robi_73
őstag

Sziasztok!

Elég érdekesen működnek a dolgok a Telenornál, bár lehet csak a tájékoztatás hiánya miatt érzem így. A szerződéseket szeptember 5.-én kötöttem és befizettettek velem egy teljes havi díjat, majd a héten kaptam egy számlát, hogy a 4 nap után ismét fizessek be x forintot. Azt összeraktam, hogy nálam a számlázási ciklus adott hónap 8. napjától a következő hónap 8. napjáig fog tartani, de inkább bementem és személyesen kértem pontosítást. Ott közölték velem, hogy amit befizettem korábban havidíjakat azt majd a 3. hónap után fogják jóváírni, így nyugodtan fizessem be a kapott számlákat. Csak nekem furcsa ez az ügymenet, vagy itt alapból így működnek a dolgok? :F

Előzmények: 1 2

Robi73

(#60760) Robi_73 válasza Robi_73 (#60607) üzenetére


Robi_73
őstag

A kálváriám ismét folytatódott... :W Tegnap felhívtam a 1220-at, hogy vonjuk már össze a számlákat ne 4db számlát kapjak, ha már egy néven van az összes előfizetés. A beszélgetés végén megkértem, hogy nézzen már rá a számhordozásra. Erre közli velem az ügyintéző, hogy a 4 hordozandó számból csak kettőt lát és hogy ő ebben az ügyben nem tud segíteni, fáradjak be az üzletbe ismét (4. alkalom). Az üzletben 20 perces várakozás után sorra kerültem, majd közölték velem, hogy ők nem látnak semmit a gépben és telefonáltak egyet. Az ügyintéző mondta nekem, hogy újra indítja a ráhordozást. Mi van??? Erre mutatja nekem, hogy ellenőrizem a monitoron az adatokat és látom a hordozási ablak dátuma 24.-e. Mondom neki, hogy kifizeti a kötbért mivel nekem 09.26.-ig hűségem van a Telekomnál? Mondja, hogy ő ezen a dátumon nem tud változtatni, mutatom neki az 5.-én kapott számhordozásról szóló papírt amin 27.-e az időablak dátuma. Itt már bepöccentem és rákérdeztem, hogy felmondhatom e a Telenornál kötött szerződésemet. Persze csak kötbért kell fizetnem! Itt megfogtam a papírjaimat bejelöltettem vele az ő papírján az én telefonszámomat és mondtam, hogy ezen a számon keressenek ha megoldották a problémát. :(((

Nemrég hívtak, hogy 27.-én mind a négy szám élni fog és hogy elnézést kérnek!

Az a gáz az egészben, hogy az ő hibájuk az én pénztárcámat terheli. (3 napig még fizethetek a Telekomnak is) Nem a piti összeg a bántó, csak a nemtörődömség és a kiszolgáltatottság. Semmilyen értesítést nem kaptam, hogy elakadt a dolog. Oda megy az ember visz 4db telefonszámot és ezt kapja. Az ott töltött 6 órámról nem is beszélve, és még egy percet sem használtam a szolgáltatásukat. A Telekom sem szent, de ott a 22 év alatt nem voltam ennyit... :(

Robi73

(#60762) Robi_73 válasza Somatom (#60761) üzenetére


Robi_73
őstag

Telekomtól jönnék Telenorhoz. Ha elolvasod az előzményeket is, szerintem megérted majd a helyzetemet. Az ügyfélszolgálat és az ügyfélkezelés egy kicsit jobb, bár ők is hibáznak de nem ennyit és nem ennyi idő alatt! ;)

Előzmények: 1 2 3

Robi73

(#60766) Robi_73 válasza Somatom (#60765) üzenetére


Robi_73
őstag

Mi másért váltana az ember, főleg ha nem váltogat állandóan. Mivel rosszabb ajánlatot kaptam váltottam. Sajnos az ittlétem elég döcögősen indult, remélem innentől egy évig nem kell ezzel foglalkoznom... :)

Robi73

(#61017) Robi_73


Robi_73
őstag

Sziasztok!

Lassan egy hónapja vagyok Telenoros, de csak múlthét csütörtök óta használom a kártyájukat. Sajnos többször előfordul, hogy aki hív annak nem vagyok elérhető. Nálatok is előfordult mostanában ilyen hiba? A 1220-on jeleztem a dolgot és ők annyit kértek, hogy próbáljam ki a kártyát egy másik készülékben is, így most várom mi lesz a teszt eredménye. :F

Robi73

(#61019) Robi_73 válasza 4Grider (#61018) üzenetére


Robi_73
őstag

Köszi az infót! :R Alapból egy 3G képes készülékben használom a kártyát (Lenovo S660) és idáig sosem volt ilyen gondom, pedig 4 éve nyüstölöm a telefont két kártyával, igaz Telekomos hálózaton voltam eddig. Most betettem egy másik készülékbe, de inkább visszarakom és csak szimplán megcserélem a kártyákat. Ne keljen már két telefont magamnál tartani. ;)

Robi73

(#61029) Robi_73 válasza 4Grider (#61020) üzenetére


Robi_73
őstag

A Telekomnál sosem volt vele gond és ez az "öreg" mobil idáig a legjobb és legstabilabb okos telefonom! Előtte végig Samsungjaim voltak egy S4-et váltott le 4 éve. Nem kell újraindítgatni mivel nem lassul be, és még mindig 2-3 napot bír egy töltéssel az eredeti akkujával. Pedig használva van rendesen, és a reklámja sem hazudott... ;) ;] [link]

Robi73

(#61031) Robi_73 válasza 4Grider (#61030) üzenetére


Robi_73
őstag

Három éve két kártyával használom a telefont. Idáig egy Telekom előfizetéses és egy Domino kártya volt egyszerre a telefonban. Most a Telekom előfizetéses kártyát cseréltem Telenorosra. Az előfizetéses kártyákat mindig a sim1-ben használtam, most megcseréltem őket. Eddig minden hívás rendben befutott... :)

Robi73

(#61041) Robi_73 válasza 4Grider (#61035) üzenetére


Robi_73
őstag

Én figyelembe veszek mindent, de idáig nem volt ilyen gondom a 3 év alatt. 6 nap alatt amióta a Telekomos kártyát használom 12db hívásom ment a kukába! Előtte csak akkor volt ilyen, ha beszéltem mikor hívták a másik számot aminek a kártyája a készülékben volt. Holnap futok még egy kört az ügyfélszolgálattal, mert ma csökkentett üzemmódban voltak és nem tudtak ránézni a számomra. Szerintük lehet a sim kártya a hibás bár én kétlem. Az előbb sem voltam elérhető... :(

Robi73

(#61048) Robi_73 válasza azbest (#61043) üzenetére


Robi_73
őstag

A Telenoros kártyán keresztül bonyolítok mindent, a Domino kártya csak hívásfogadásra van és az folyamatosan 2G-n is van. Most áttettem egy másik telefonba a kártyát, amennyiben így is jelentkezik a probléma, akkor jöhet a kártyacsere. Én ennél többet nem tehetek... :(

Robi73

(#61290) Robi_73 válasza pvt.peter (#61288) üzenetére


Robi_73
őstag

Nekem pont emiatt cseréltek ma a sim kártyát és az én készülékem csak 3G képes. Egy hónapja vagyok Telenoros előtte a Telekomnál nem volt ilyen gondom. Kíváncsi leszek a fejleményekre, bár itt már kitárgyaltuk és nem sok esélyt látok a javulásra. Az új sim kártya érintkezőfelülete ezüst színű, nem arany mint az összes eddigi kártyám. Holnap kiderül minden... ;)

Robi73

(#62541) Robi_73


Robi_73
őstag

Tegnap bogarásztam a beállításokat MyTelenorban és a szolgáltatás rendelése/módosítása menüben nekem megjelent ez a két opció. Másnál is megjelent ez díjmentesen megrendelhető szolgáltatás? :)

Robi73

(#62544) Robi_73 válasza radio100jozs (#62543) üzenetére


Robi_73
őstag

Köszi! Friss Telenorosként nekem ez újdonság... ;)

Robi73

(#62630) Robi_73 válasza choco01 (#62628) üzenetére


Robi_73
őstag

Az nem lehet, hogy tiltva van az eszköz? [link]

Robi73

(#62639) Robi_73 válasza prozodus (#62637) üzenetére


Robi_73
őstag

Mivel funkcionálisan nem tudod másra használni, így csak egy levélnehezék. Szóval szerintem kuka...

Robi73

(#62746) Robi_73 válasza z67 (#62745) üzenetére


Robi_73
őstag

Digitálisan írtál alá valamit? Ha igen, akkor a MyTelenorban megtalálod a szerződéseket egy pár nap múlva.

Robi73

(#62759) Robi_73 válasza prozodus (#62757) üzenetére


Robi_73
őstag

Pedig ott van a MyTelenorban, legalábbis nálam. Két helyen is megtalálhatod a karácsonyi opciót, a hang és a beállítások menü alatt. [kép1] [kép2]

Robi73

(#62772) Robi_73 válasza prozodus (#62765) üzenetére


Robi_73
őstag

A "Saját fiókban" kiválasztod azt a telefonszámot amelyiket szeretnéd módosítani és ott a szolgáltatások menüpont kell neked. Látom már amúgy sikerült...

Robi73

(#71788) Robi_73 válasza INGJOKE (#71778) üzenetére


Robi_73
őstag

Ex 30-as ként én sem kaptam meg. Valószínűleg arról lehet szó, amit 4Grider fórumtársunk felvázolt. ;)

Robi73

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.