Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-02-22 13:50:59

LOGOUT.hu

A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3151) sputyi70 válasza Delfino (#3150) üzenetére


sputyi70
aktív tag

Hát én bíztosan csak akkor küldenék neki csomagot, ha átutalja neked a vételárat meg a postaköltséget. Utánvéttel bíztos nem küldeném, elég nagy bukó ha nem veszi át.

(#3152) d.tiborz válasza Delfino (#3150) üzenetére


d.tiborz
aktív tag

Ennek olvassál utána, mostanában nagyot megy ez a fajta átverés.
Megrendeli Tőled a cuccot, küldi a futárt, küld egy kamu átutalási bizonylatot.
A többit kitalálod.

(#3153) Dave946


Dave946
tag

Tisztelt Adminok!
Olyan esetben mit lehetne tenni ha egy cégről van szó, pozitív értékeléssel rendelkezik csak, a kommunikáció nagyon lassú, a termékre azt ígérték gyors kiszállítás és 2 nap alatt beszerzik azóta pedig már egy hét telt el. (2023.06.27-én rendeltem) Kommunikációt meg ne is említsük, napi szinten egy levélváltás van, vagy egyetlen egy sem emailen keresztül, ph-n keresztül még választ se kaptam.. Tehát ez a vásárló félrevezetése a szállítással, beszerzéssel kapcsolatban.
Nekem megbízásra kellene teljesíteném a gépet, már az előző hétre kellett volna és nem akarok úgy járni hogy a héten sem lesz kész.

SOD

(#3154) raziel01 válasza Delfino (#3150) üzenetére


raziel01
veterán

99%-ban kamu. Nagyon mennek ezek az átverések. Ha belegondolsz minek venni bárki is külföldről mikor tuti biztos, hogy Angliában is beszerezheti.
Ráadásul ha paypal akkor meg mindig a vevőt védi. Sajnos többen is beleszaladtak, hogy a vevő bekamuzta, hogy nem azt kapta és visszakapta a lóvét. Én elengedném a helyedben.

(#3155) blp85 válasza sputyi70 (#3147) üzenetére


blp85
aktív tag

Én az ilyen utánvétes dologba csak akkor megyek bele, ha a szállítási díj kétszeresét előre elutalja, akkor meg nekem mindegy, hogy átveszi vagy sem, csak útközben ne sérüljön a dolog.

Soha nem lesz olyan, amilyen volt, de úgy sem marad, ahogy éppen van. Már a jövő sem a régi. (Eginald Schlattner)

(#3156) Golden9 válasza Dave946 (#3153) üzenetére


Golden9
addikt

Garancia kérdés, fogyasztóvédelem topik.
Feketelista, avagy a rossz boltok topicja.

Szia!

PH-n csak a már létrejött bizniszekkel tudnak foglalkozni.

[ Szeretkezve ]

(#3157) BiP válasza Dave946 (#3153) üzenetére


BiP
nagyúr

Jogilag szerintem nem sokat.
Ha sürgős, jobban jársz, ha gyorsan beszerzed más forrásból.
Ha a vétel ennyire nehézkes, mit gondolsz, a garanciális ügyintézes mennyire lesz gördülékeny?

(#3158) Dave946 válasza Golden9 (#3156) üzenetére


Dave946
tag

Köszönöm!

SOD

(#3159) Dave946 válasza BiP (#3157) üzenetére


Dave946
tag

Nem gondoltam volna csak pozitív értékelésre, ilyen borzasztó lassú akadozó kommunikációs vásárlás...

SOD

(#3160) ricsi99 válasza Dave946 (#3153) üzenetére


ricsi99
addikt

Szomorú tapasztalataim vannek nagyon sok ilyen it-s "agyar " céggel
Azt a trükköt alkalmazom ,hogy ahol utánvét van ott csipkedik magukat és megvan a cucc... ahol előre kell fizetni ott meg ba...sznak az egészre mert a lóvé náluk aztán majd megkapod

Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...

(#3161) Dave946 válasza ricsi99 (#3160) üzenetére


Dave946
tag

sajnos igen.. legszívesebben feljelentém.. most is ugyanazt választ kaptam 2 munkanap azóta kb 10 telt el... pofátlan cég.

SOD

(#3162) mefistofeles válasza Dave946 (#3161) üzenetére

Volt már dolgom ilyenekkel... próbáld ki azt a trükköt, hogy belengeted nekik a fogyasztóvédelmet. Egyszer megcsináltam és utána úgy felgyorsult az ügymenet mint a pinty!

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#3163) Dave946


Dave946
tag

Tisztelt Adminok! Szeretnék egy felszólítást kérni [link]
Rövid történet 2023.06.27-en rendeltem egy processzort profiljára rá nézve 20 pozitív értékelést láttam, sajnos a tovább nem olvasva a kommenteket vásároltam tőle. Azóta mindig azt mondja 1-2 munkanap és megérkezik hozzájuk és küldik nekem. Megadatott ÁSZF feltételben lévő telefonszámot hiába hívom, emailen keresztül hiába írok vagy az a válasz hogy 1-2 munkanap vagy semmi. Hardverapron hiába van fent láttam hogy aktív volt nem válaszol. Már azóta régen eltelt 10-12 munkanap is...Elegem van most már az egészből ez törvényt sért a fogyasztót megtéveszti a szállítási idővel kapcsolatban, a weboldalon is írja gyors kiszállítás, ez minden csak nem az.Kérem figyelmeztetni őt különben jogi útra térek és fel fogom jelenteni több helyen is.

SOD

(#3164) Kalandor válasza Dave946 (#3163) üzenetére


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Kérlek, hogy hirdetésben szereplő Jelentem gombon keresztül jelentsd.

(#3165) Dave946 válasza Kalandor (#3164) üzenetére


Dave946
tag

Rendben van

SOD

(#3166) Sanyi.mTs


Sanyi.mTs
addikt

utólag tudok értékelést módosítani vagy újabb megjegyzést hozzáadni egy értékelésemhez?

amiért érdekelne, mert ha veszek valamit, amire az eladó 1 év garanciát vállal (használt pc) és az eladásig nagyon segítőkész és minden úgy van, ahogy elvárná a vevő, akkor természetes a pozitív értékelés. De mi van ha hónapokkal később garanciális problémánál már problémázik az eladó?

(#3167) Kalandor válasza Sanyi.mTs (#3166) üzenetére


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Az adatlapján tudsz hozzászólni az értékeléshez.

(#3175) -FLY->


-FLY->
őstag

kedvesviola nevü taggal vigyázzatok, nem vette át az utánvétes csomagomat. Telefon, amit megadott, 50-80 éves korig már mindenki felvette, csak ő nem, akiről annyit tudok, hogy valakinek onnan a fia. Kértem, hogy hívjon vissza Ő.

(#3176) -FLY-> válasza -FLY-> (#3175) üzenetére


-FLY->
őstag

Idáig oda jutottam, hogy kedvesviola az osztrákoknál dolgozik és rohadtul nem érdekli az egész.

(#3177) mefistofeles válasza -FLY-> (#3176) üzenetére

Sokan nagyon ajánlják az utánvétes tranzakciókat, de szerintem semmivel sem biztonságosabb mint az előre utalás, egyik félnek sem.....

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#3178) Kalandor válasza -FLY-> (#3175) üzenetére


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Jelentsd a hirdetését, ha an neki, ha nincs, akkor a sajátodat és ott írd le, hogy mi történt.

(#3179) maxxenergie válasza mefistofeles (#3177) üzenetére


maxxenergie
senior tag

De az utánvét nem csak emiatt van.... Hanem akkor is ha valami oknál fogva neked csak KP-d van és nem tudsz utalni, vagy nem akarsz mert levonják holnap hitelre stb.. és kell a lóvé a számlán, vagy nincs is rajta lóvé de a KP meg hegyekben áll és csak így tudod fizetni átvételkor a cuccot..:C

Én utánvét díját oda vissza mindig előre kérem főleg nullás emberektől átvételkor ennyivel csökkentett összeget kell fizetnie így működött eddig aki komolyan gondolta!

[ Szerkesztve ]

◄ TELEFON PRIVÁT ÜZENETBEN ► Duna Pláza(XIII.ker) ◄

(#3180) koby11h válasza maxxenergie (#3179) üzenetére


koby11h
aktív tag

Régen, amíg volt Posta (mert sok helyen már nincs) is kértek utánvétet, mert csak kp van.
Beküldtem a postahivatalba, hogy fizesse be a számlámra és küldtem a csomagot.
Még mindig jobban járt, mintha utánvéttel kéri. Csak hát lassan nem lesz Posta...

Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!

(#3181) blp85 válasza maxxenergie (#3179) üzenetére


blp85
aktív tag

Az utánvétért én sem vagyok oda. Én is azt csinálom, ha nagyon azt szeretné, akkor a szállítási költség kétszeresét utalja el nekem.

[ Szerkesztve ]

Soha nem lesz olyan, amilyen volt, de úgy sem marad, ahogy éppen van. Már a jövő sem a régi. (Eginald Schlattner)

(#3182) ricsi99 válasza maxxenergie (#3179) üzenetére


ricsi99
addikt

Utánvét-et én csak akkor fogadok el ,ha nincs automata a faluban.
Többi az csak rossz ócska kifogás...
Engem is szeret a végrehajtó mégis tudok utalni...

Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...

(#3183) arty válasza sputyi70 (#3147) üzenetére


arty
veterán

de miért nem kapott negativ értékelést? a póruljárásodnak SEMMI nyoma a profilon, tehát simán beleszalad legközelebb is bárki :( az értékelés PONTOSAN erre volna, ha jól használnánk....

(egyébként mi van ha valaki átver, behuzom a negativ értékelést és utána én is kapok egy negatívat, viszonzásképpen? lehet ezért nem adnak emberek negativ értékeléseket??)

"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

(#3184) envagyok válasza arty (#3183) üzenetére


envagyok
veterán

Igen, ez a legújabb divat, a bosszúnegatív.
Pedig vevőként például posta kérése, majd a kért összeg elutalása után, nem tudom, mire lehetne fogni egy nehatív adását...

[ Szerkesztve ]

Keresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!

(#3185) Dan-szan válasza arty (#3183) üzenetére


Dan-szan
senior tag

Erre az a sablonválasz, hogy nem történt üzlet nincs mit értékelni. Ugye ez közel sem igaz és nem a becsületes eladót védi.....

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#3186) mefistofeles válasza envagyok (#3184) üzenetére

Nem jártam még így soha hálistennek de szerintem ha ok nélkül kapsz negatívot akkor lehet szólni az adminoknak, hogy töröljék....

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#3187) Czmorek válasza Dan-szan (#3185) üzenetére


Czmorek
aktív tag

Rengeteg webshop-nál már ott a figyelmeztetés, hogy a rendelés leadása fizetési kötelezettséggel jár...
Ilyen esetekben is tulajdonképpen megtörtént az üzlet.

(#3188) envagyok válasza mefistofeles (#3186) üzenetére


envagyok
veterán

Akkor azt írják az Adminok, hogy egyezzünk meg.
Közösen lehet érvenyteleníteni az értékelést.
Te nyelsz egyet ekkor, és visszavonod, hogy ne éktelenkedjen nálad a negatív.
És megjegyzed a tag nevét, hogy többet ne üzlezelj vele. :(

Keresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!

(#3189) Dan-szan válasza Czmorek (#3187) üzenetére


Dan-szan
senior tag

Az lehetséges, csak itt nem egy webshop-os vásárlásról van szó.

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#3190) Kalandor válasza arty (#3183) üzenetére


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Mert nem szólt nekünk. Írtam neki, hogy jelentse.

(#3191) Kalandor válasza envagyok (#3188) üzenetére


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

"Akkor azt írják az Adminok, hogy egyezzünk meg."
Ez nem minden esetben van így. Az utánvét át nem vétele teljesen más, ott aki át nem vettem, nem lehet károsult, nem adhat negatívat.

(#3192) arty válasza Kalandor (#3190) üzenetére


arty
veterán

:R

"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

(#3193) vezeralmos2


vezeralmos2
senior tag

Üdvözlet!
Na eltartott egy darabig mire megtaláltam ezt a témát.

Mivel több mint egy hónapja történt az üzlet, így az adminok nem tudnak vele mit kezdeni, szóval leírom ide mielőtt más is póruljárna egy vásárlásnál.

Először is röviden tömören ezt a V. Milán felhasználót kerüljétek el messzire, mert engem szándékosan félrevezetett.
Apropó, már van egy negatív értékelése, felvettem a kapcsolatot a másik féllel, aki a kisfiának szeretett volna egy kártyát, és állítása szerint a hiba jelentkezése után kedves Milánunk elérhetetlen lett, szándékosan húzta az időt, hogy leteljen a 3 nap, így nem kellett neki visszavenni a kártyát, így a rossz kártyával 30 ezret bukott.
Szóval nem én vagyok az első akit legombolt ez a kis tetvedék.
És nem tudhatjuk, hogy még hány darab rejtett hibás videókártyát adott el, az emberek hozzá nem értését kihasználva.
Ennyi pozitív értékeléssel vagy vette az accountot, vagy csak simán előbújt a kisördög, hogy próbáljuk már ki milyen érzés átverni véletlenszerű szerencsétleneket.

Vásároltam tőle egy Vega 64-es videókártyát, 45- ezer forintért, amint Vega 56-nak hirdetett. [hirdetés]
Személyesen vettem át a kártyát, azonnal látni lehjetett, hogy a felirat nem egyezik a hirdetéssel, szóval kérdezgettem hogy ez mi, de folyamatosan kitérő válaszokat adott.
Ennek tetejébe képes volt rólam írni egy fröcsögést, hogy én nem fizetek neki plusz pár rongyot, mert hogy nem 56, hanem 64 :)) [link]

Nemrég teljesen véletlenül kiderült hogy hibás a kártya, zárlatos az egyik VRM fázis, és ilyenkor gyakorlatilag ezek el szokták magukat égetni emiatt a típushiba miatt, ez a példány még valahogy működik, szerintem azért mert dolgozok és nem ment sokat a gép :D
(Igen, 90% hogy azért hirdette gyengébb verziónak, mivel úgy sokkal kisebb a fogyasztása, ergó sokkal később megy tönkre)
Megjavíttatom egy erre specializálódott műszerésszel, de sajnos elég drága a javítás, körülbelül 30 ezer forintomba fog kerülni. Szóval ez a némber megkárosított 30 ezerrel. És nem beszélve arról hogy ha kiég a kártya akkor mind a 45 rongy megy a kukába.

[ Szerkesztve ]

A Sandy Bridge legendája

(#3198) Kalandor válasza Boda Dániel (#3194) üzenetére


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Kérlek, hogy folyamatban levő ügyet ne itt beszéljünk meg.

(#3199) envagyok


envagyok
veterán

Akkor mit lehet tenni, ha megegyezek itt írásban egy termék megvételéről, ki is fizetem neki a termék árát, és a postai költséget, csak kértem, hogy 2 nap múlva küldje, mert nyaralok. Most meg nem akarja átadni terméket, merthogy valaki rám ígért, és visszaküldené a pénzem. De én ezt nem akarom. A termék az én tulajdonom, még ha épp még nincs is nálam.
Erről a hirdetésről lenne szó [link]
rowland250 ennek a gerinces, becsületes embernek a nickneve.

[ Szerkesztve ]

Keresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.