Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-02-22 13:50:59

LOGOUT.hu

A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3051) , válasza Hyper84 (#3050) üzenetére


,
addikt

Remélhetőleg nem arról a 1,5 hete regisztrált illetőről van szó, ugye? Hogy lehet egy 1,5 hete regisztrált tagnak akár 1 Ft-ot is előrutalni?

(#3052) SpongyaBob válasza , (#3051) üzenetére


SpongyaBob
veterán

Nem kell ehhez friss reg, a több éves tagok is egy tucat pozítiv értékeléssel is úgy lehúznak mint a sicc...

i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7

(#3053) MrHurricane9


MrHurricane9
csendes tag

Mostanában van egy olyan csalás gyanús eset, amivel majdnem megszívtam. Kiírtam, hogy keresek Wild Hearts játékot ps5-re, jelentkezett egy 7 pozitív értékeléses emberke, hogy neki van egy bontatlan. Azért is mertem előre utalással kérni, mert egyik friss pozitív értékelésében leírták, hogy volt probléma a magyar postával, de végig segítőkész volt az illető, még a vételár visszautalását is felajánlotta, ha nem érkezik meg a játék.

Foxposttal kértem, elvileg hétfőn feladta, de semmilyen emailt nem kaptam, kértem a gyerektől csomagszámot, arra annyit jelzett a fox weboldal, hogy létrehozva de még nem feladva. Pénteken elvileg visszautalta a pénzt, de revoluton,amivel meg időt húzta, hogy estére tuti megjön, másnap reggelre ott lesz, stb. Kérdésekre csak ködösített, nem volt hajlandó válaszolni, hogy miért nem utalja vissza arról ahová küldtem neki. Végül rendőrségi feljelentés említése után ma visszakaptam egy másik számlaszámról a pénzemet.

Ma este megint írt egy másik, ezúttal 5 pozitív értékeléses ember, hogy van bontatlan Wild Hearts játéka, 2 képet is csatolt, ugyanazok a képek lehetnek, mint amiket a másik adott. Gyanús, hogy ez valami csoport vagy maffia szerű dolog lehet.

(#3054) Karbali1


Karbali1
újonc

Sziasztok!
Hasonloán és ugyanazzal a felhasználóval jártam én is, mint az előző hozzászóló.
Kerestem játékot, mire ő képeket küldött. Előre utalás után 1 héttel sem érkezett meg a játék, állítása szerint feladta a csomagot. Ígérte, hogy visszautalja a pénzt, de nem érkezett meg az sem. Most válaszára várok, illetve a pénzemre. Remélem nekem is sikerül visszautalja a pénzt, mint az előző posztolónak.

(#3055) MrHurricane9 válasza MrHurricane9 (#3053) üzenetére


MrHurricane9
csendes tag

Facebookon egy ps5 csoportban rákérdeztem erre a típusú csalásra, úgy néz ki, másokat is átvert . Kiírom tehát a neveket. Az első, akivel hosszasan levelezgettem és végül visszautalta, Celebi21 néven fut, a másik, gyanúsan pontosan ugyanolyan ajánlatot tevő Gerpa néven. Jelenteni nem tudom, mivel én írtam ki a hirdetést, hogy keresek.

(#3056) Karbali1 válasza MrHurricane9 (#3055) üzenetére


Karbali1
újonc

Csak addig, amîg én is vissza nem kapom a pénzem, ne legyen bannolva, mert máshol nem tudok vele kommunikálni.

(#3057) Hyper84 válasza , (#3051) üzenetére


Hyper84
csendes tag

Sajnos de, kapzsi voltam, tanulópénz!

Üdv, Csabi

(#3058) Karbali1 válasza Karbali1 (#3056) üzenetére


Karbali1
újonc

Visszautalta…

(#3059) Karbali1 válasza gaara7878 (#2499) üzenetére


Karbali1
újonc

Szia!
Milyen névre utaltál?

(#3065) PROHARDVER!


PROHARDVER!

Tisztelt mindenki!A topik a HA berkein belül történt átverések okán van nem minden más felület kibeszélésére.A postokat töröltem.

(#3066) envagyok


envagyok
veterán

Egy olyan kérdésem lenne, hogy itt BuLLaa tagtól vásároltam 2db videókártyát, a hirdetésben szerepel, hogy 1 hónap próbagaranciát vállal rá.
Mikor megérkeztek, az egyik jónak tűnik (egyelőre), a másik az bizonytalanul működött, hol ment az egyik mag, hol nem, meg hol ad képet, hol nem.
Ezt rögtön másnap jeleztem neki.
Napokig semmi válasz, pedig olvasta az üzenetemet. Aztán jelentettem emiatt, akkor is kellett pár nap mire válaszolt, összesen 10 napig nem volt visszajelzés. (03.10-én írtam, érdemi válasz 21-én jött, érdekes mód a vásrlásnál percenként jöttek a válaszok). Akkor viszont annyit írt ahelyett, hogy rendezte volna, hiszen garanciát is vállalt rá, hogy szkeptikus a történettel, mert azt feltételezi, hogy valamit kicseréltem benne, és azt akarom hibásan visszaküldeni. (Egy csavargari matricás termékről van szó, arról nem is beszélve, hogy miért vennék 2 darabot, ha így gondolkodnék) Előreutalással vettem, kértem, hogy akkor ő is utalja előre vissza a vételárat, és elküldöm a kártyát. Ezt ő megtagadta. Annyit írt, hogy majd ír, ha megjött a kártya. (Milyen fura) Telefonszámot kértem, nem adott. Mindegy, megadta a telefonszámát leszámítva az adatait a visszaküldéshez, ma feladom, szóval se pénz se kártya.
Aztán még annyit írt, hogy :
"Kedzem egyre jobban azt érezni, hogy feleselegesen veszem vissza a kártyát a viselkedésedből adodóan, szóval ez még gondolkozotat.
Általában a legtöbb csomagfeladó név és címmel már kézbesíteni tudja a csomagot a 21. században.
De valóban, jól érzed, nincs kedvem az esetleges felesleges telefonálgatásaidra."

Szóval elgondolkozik azon, hogy a hibás terméket visszaküldve a viselkedésem miatt (Ami annyi volt, hogy jeleztem a hibát, és utána naponta, 2 naponta írtam neki hogy várom a válasz, majd amikor meggyanúsított, arra annyit reagáltam, hogy nem legyen már nevetséges, hogy 30 éves rendszergazdai múlttal, 20 év ha reggel, és közel 700 pozitív értékeléssel pont az ő 45000-es kártyájával fogok "valamit csinálni")

Mivel még nincs vége az ügynek, egyelőre annyi lenne a kérdésem, hogy a viselkedése miatt nem szeretnék pozitív értékelést adni akkor sem, ha visszakapom a kártya árát, de abban biztos vagyok, ha negatív értékelést adok emiatt, akkor simán visszavág egy bosszúnegatívot annak ellenére, hogy én mint vevő megfizettem a kért vételárat, szóval nincs ok negatívra, de akkor mégis hogyan lehetne ezt jelezni, hogy ő ilyen?

Szerintem jó lenne ha tudná minden leendő vásárlója, hogy baj esetén ennyire számíthat a "1 hónap garanciára", de még ha vissza is veszi a kártyát se normális, hogy hetekig semmi válasz, nem ad telefonszámot, stb., viszont nekem ez nem ér meg egy bosszúnegatívot, főleg hogy semmi okot nem adtam rá.

[ Szerkesztve ]

Keresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!

(#3067) CapodiCapo


CapodiCapo
újonc

Üdv, hogy a - értékelést elkerüld adsz neki egy semlegest vagy akár pozitív értékelést majd miután ő is értékelt a válasznál leírod az itt leírtakat jobb megoldást én sem tudok de ha valaki tud jobbat én is szívesen venném ha megosztaná velünk köszönöm

(#3068) simauser


simauser
tag

Sziasztok!

Vettem egy Panasonic FZ200-as fényképezőt. Amikor megjött, és kipróbáltam, azt fedeztem fel, hogy zoom esetén, ha 9-11-12 között megállok a zoommal, akkor "Rendszerhiba (zoom)" hibaüzenet fogad, amit csak a kamera ki - majd újra bekapcsolásával tudok "orvosolni". Illetve kétszer előfordult kapcsolja a kamerát ki-be üzenet is. Végállásig folyamatosan zoomolva, majd onnan, megállás nélkül vissza nincs gond, de a középen megállok, akkor a fent említett eset történik az esetek túlnyomó többségében (gond nélkül reprodukálom a hibát).

Az eladó a postát hibáztatja, és állítja, hogy nála semmi baj nem volt. Azt javasolta, próbáljak szoftverfrissítést csináltatni rajta, mert egy másik kameránál ezt megoldotta, ennek - vagy a javításnak - az árának a felét állja, és ez szerinte korrekt. De szerintem egy, vélhetően hardveres hibát, amit lehet, hogy nem is a posta okozott (ezt váltig állítja), nem fog egy ilyen megoldani.

Szeretném visszaküldeni, és visszakapni az árát, de erre a konkrét kérésre semmit nem reagál. Hacsak annyit nem, hogy majd legközelebb megtanulom, hogy ilyet nem rendelek gls-sel :W (mpl volt amúgy).

Szerintetek milyen lehetőségeim vannak? 55 ezer + szállítási költség volt az ár.

Are you threatening me, Master Jedi?

(#3069) domperke válasza simauser (#3068) üzenetére


domperke
HARDVERAPRÓD

Szia.Ha felajánlotta a javítás felét ez korrekt hozzáállás én elfogadnám.Magánszemély nem köteles semmiféle garanciát vállalni a használt termékre.Nem őt védem és nem is akarok ötleteket adni másoknak de ez van sajnos.Ő azt mondja jó volt te azt hogy hibás.Sem azt nem tudjuk bizonyítani,hogy nála is rossz volt már ahogy azt sem ,hogy akár te ejtetted el és ezért hibásodott meg.Mint irtam is én elfogadnám a feles teherviselést ez korrekt hozzáállás.

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=domperke

(#3070) simauser válasza domperke (#3069) üzenetére


simauser
tag

Köszönöm a választ!

Én nevetségesnek tartom, hogy valaki azt reagálja a postázásnál fellépő gondra ( és akkor feltételezve hogy nem eleve úgy adta fel, és egyáltalán, bármi baj volt a postázásnál ), hogy majd legközelebb megtanulom, mit rendelek postán . . . ez szerintem bicskanyitogató. Ezt írtam neki is, hogy hdd-k, notik, objektívek nem a boltba születnek . . .

A javítás feléhez meg annyit, hogy először szoftverfrissítést vagy javítást írt, aminek a felét állja, de ez később konkretizálódott, hogy a frissítés díja az ismerőse szerint 15 ezer, ennek a felét állja. Ha a gépnek - mint azt mástól én is utánakérdezősködtem - tényleg szalagkábel baja van (az objektívben), akkor ennek legalább a kétszerese, ha nem több, a javítási díja. Volt fenn valahol egy szalagkábel hibás Fz200-as 15 ezerért . . .

Úgy érzem, átvágott, és nyeregben érzi magát, mert kvázi tehetetlennek hisz.

[ Szerkesztve ]

Are you threatening me, Master Jedi?

(#3071) envagyok válasza simauser (#3070) üzenetére


envagyok
veterán

Sajnos nem tudsz mit tenni már.
Én újabban a sok negatív tapasztalat miatt kérek pár nap próbagarit. Anélkül meg csak személyesen, minden funkciót tesztelve, kipróbálva.
Mert ha az eladó azt írja, hogy 3 nap próbagari, akkor amennyiben jelzed, hogy valami nem oké, simán feljelentheted, ha nem veszi vissza a terméket.
A posta hibáztatása 2 élű dolog, hisz az eladónak kell(ene) úgy becsomagolnia, hogy minden megpróbáltatást át tudjon vészelni, viszont a vevők meg spórolnának. Mindenki azt nézi hogy pl. Foxpost 1600ft, és annyit fizet a küldésért. Aztán hogy odakocsikázni 1000ft, elmegy rá 2-3 óra, és hogy egy tényleg jó csomagoláshoz kell kb 2000Ft-ért doboz, több m bubisfólia (vad árak vannak, nézzetek be csomagolástechnikai céghez) , és emiatt azt mondod a foxpostra hogy bocs, nem 1600ft hanem 5000, akkor az eladó van elmondva mindenféle haszonlesőnek.

Sajnos úgy kell(ene) csomagolni, hogy 1-2m szabadesés se ártson meg a terméknek. Ahhoz kb minden oldalról 10cm bubisfólia réteg kell(ene), és egy erős falú nem gyűrődő doboz..
Szemem láttára dobták múltkor átvételnél a postán a csomagomat 3m-re el a fal mellé. Akkorát csattant, hogy majdnem infarktust kaptam.

[ Szerkesztve ]

Keresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!

(#3072) GRaul


GRaul
őstag

Sziasztok,

Nem tudom, hogy jó topicba írok e de remélem igen.
Dead Island 2 kupont vásároltak Tőlem ketten itt Ph-n.
Múlt héten lehetett beaktiválni. Az egyik fórumozó utalt, a másik nem....
Többször írtam neki, de semmibe veszi. Nem egy nagy összeg 11 000Ft-ról beszélünk.
Ha már buktam ezt a pénzt, annyit szeretnék kérni, hogy legalább valami fekete pontot vagy egy kis kitiltás legyen kapjon. [conexke]-ről van szó.
A privát levelezésemre nyugodtan ránézhet a moderátor ha tud. :R

Köszönöm a segítséget előre is

[ Szerkesztve ]

Phanteks Házak Topicja ---> http://prohardver.hu/tema/phanteks_hazak_topicja/hsz_1-50.html <----

(#3073) KEndre válasza GRaul (#3072) üzenetére


KEndre
HÁZIGAZDA

Privátot nem látnak a moderátorok.
Jelentsd a hirdetést, ott lehet képernyő mentést csatolni a lényegről.

Légy óvatos, sokan pályáznak a nehezen megszerzett pénzedre! Tudd, hogy csak te vagy képes megvédeni magad!

(#3074) xkraiusx


xkraiusx
tag

Machievelli1 nevezetű taggal üzletelt valaki?
Látom törölve lett, gondolom nem csak engem akart átverni.
(Habár pénz nála van ő meg felszívódott, de előbb utóbb megtalálják. :)) )

(#3075) Foobar válasza KEndre (#3073) üzenetére


Foobar
tag

Üdv,
Kérek egyértelműsítést: a privát üzenetváltásról készült képernyőmentés csatolása is megengedett a hirdetés jelentésénél? Vagy csak a hirdetés szövegéről készült mentést szabad csatolni?
Köszönöm előre is.

[ Szerkesztve ]

(#3076) Kalandor válasza Foobar (#3075) üzenetére


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Alapvetően nem kell a privát üzenet, nem is láthatjuk, pár szóval foglald csak össze.

(#3077) Foobar válasza Kalandor (#3076) üzenetére


Foobar
tag

Értem, köszönöm.

(#3078) Foobar


Foobar
tag

Másik kérdésem: ha az egyik fél törli a privát üzeneteket, (egyelőre nem törölte, de el tudom képzelni, hogy majd ezzel próbálkozik), akkor nálam is törlődni fognak? Illetve az üzemeltetőnél megmaradnak esetleg?
Mindenesetre pdf-be lementettem azért őket, legeslegrosszabb eshetőségre azaz rendőrségi ügy esetére.

[ Szerkesztve ]

(#3079) Kalandor válasza Foobar (#3078) üzenetére


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Csak nála törlődik.

(#3080) Foobar


Foobar
tag

Van egy folyamatban lévő üzletelésem, - én vagyok a vevő, egy Samsung Galaxy A53 telefonról van szó - , egyelőre még nem jelentem, még várok pár napot, hátha küldi emailben az eladó a számlát és garanciajegyet, ahogy ígéri. Viszont ami miatt aggódom:
Kezdem az elejéről inkább. (Szóval végül is leírom most itt az esetet, de egyelőre ne szóljatok neki, moderátorok; még várok keddig, így döntöttem. Ha kedden sem küldi emailben, akkor leadom jelentésként). A hirdetés szövegében ez állt: "gyártói garanciával". Namármost, a telefont megkaptam április 25-én, de garanciajegy nem volt benne. Samsung Warranty Card, füzet formában igen, a dobozában, de kitöltetlen. Beszéltem a Samsung ügyfélszolgálattal, - azt mondják, hogy ez még nem zárja ki, hogy különállóan egy lepecsételt hivatalos jótállási jegy is járhatott mellé - ez a kereskedőtől függ. Most a lényeg, hogy én nem kaptam érvényes garanciát, jeleztem rögtön aznap tehát 25-én az eladó felé, - és válaszolt is hamar, hogy postai levélként el fogja küldeni.
28-án elküldte, állítása szerint. Abban én is hibás vagyok, hogy nem kértem ajánlottként. Nem érkezett semmi a postaládámba, - és gyanítom, hogy már nem is fog. Lehet, hogy elkeveredett a postán, természetesen. Szóval ez a része, hogy nem kértem ajánlottként, mindenképp az én hibám is. Május 5-én megkértem, hogy küldje el emailben, - ugyanis, az április 25-ei üzenetében úgy fogalmazott: "kinyomtattam, és küldöm borítékban". Ergó, megvan neki digitális formában. Egyelőre itt tartok, - várok tehát még pár napot. (Furcsállom mindenesetre, hogy ha kinyomtatta, és azt küldte postán, akkor most emailben miért nem tudja küldeni.) Május 7-én ígéretet tett, hogy küldeni fogja; 10-én másodszor is megígérte.
Most az esethez kapcsolódóan a következő kérdés merült fel bennem:
Tegyük fel, létezett / létezik érvényes garanciajegy, és azt valaki ellopta a kézbesítés valamelyik fázisában. Igazából innentől, amit kérdezni akarok, lehet hogy inkább a Rend őrei topicba, vagy a rendőrségi feljelentés topicba lenne való. Elkezdtem azon parázni, hogy az illető aki lenyúlta a garanciajegyet, bejelenti a rendőrségnek azt a hazugságot, (saját magára nézve is kockázatos, gondolom, de.. nem vagyok igazán képben, - nyugodtan szóljatok, ha fölöslegesen parázok, - de azt is mondjátok meg őszintén, ha van létjogosultsága a félelmemnek), tehát bejelenti azt az abszurd hazugságot, hogy elvesztette a telefonját, (elhagyta, stb), és a garanciajegyen lévő IMEI-szám alapján szeretné, ha a rendőrség megtalálná. Ez esetben, ha oda jut a dolog, hogy bemérik a telefont.. akkor értelemszerűen engem gyanúsítanának, hogy eltulajdonítottam. :( Fölöslegesen aggódom, vagy lehet ez ebben a formában valós veszély? Gondolom, számára is lenne persze kockázat benne bőven. De a kérdésem, hogy mivel tudnék én jobb helyzetbe kerülni, mint ő, ha bizonyítanom kellene, hogy a telefon az enyém? Most már, ha egyáltalán megkapom digitális formában a számlát és garanciajegyet, arra gondoltam, hogy egy adásvételi szerződést is jó lenne írnunk utólag.
Az MPL rendszerében természetesen az a tény, hogy kifizettem a telefon árát, mármint a csomagot, az megvan, - exportáltam is magamnak. De az nem bizonyítja, hogy konkrétan ez az a készülék..
Ha megkapom - tegyük fel, jó esetben - a garanciajegyet - amelyen megtalálható elvileg az IMEI-szám , - akkor is még csak "pariban leszek" azzal az illetővel, aki a postázás során lenyúlta a garanciajegy eredeti* példányát... A számla, melyen rajta van nyilván az eladó neve, nem tartalmaz IMEI-számot, sem másegyéb készülékazonosítót. (Legalábbis olyannal még nem találkoztam.)
* illetve, az eladó szerint digitális az eredeti, mert ezt már ő nyomtatta ki...
Utóbbi 1 hetem már a szüntelen stressz ezen az egészen...
Egyelőre elsősorban arra vagyok kíváncsi, valós-e az a félelmem, hogy a garanciajegy megtalálója / eltulajdonítója visszaél ily módon vele, ahogy fentebb leírtam.. És ha van realitása, akkor: a bolt, ahol eredetileg vette a hardveraprós eladó a telefont, könyveli oly módon az eladást, hogy: konkrét készülék, (tehát IMEI, vagy egyéb azonosító által), és rendelésszám, vásárló neve, címe stb? Számlán sosem szoktam látni ilyen konkrét termékazonosítót. Van vkinek ezzel tapasztalata, így szokott-e általában lenni? Ha igaz, hogy egy olyan boltban vásárolta, ahol gyártói garanciát adnak, ott remélhetőleg egyedi azonosítóval "társíták" a vásárló nevével a könyvelésben?

[ Szerkesztve ]

(#3081) Kaba válasza Foobar (#3080) üzenetére


Kaba
veterán

A Samsung webshopos vásárlásoknál már nem adnak garanciajegyet. Az megszűnt kb Március közepén.
Jelenleg egy emailes számlát küldenek ahol szerepel a készülék IMEI száma/szériaszáma. Ez a számla a hivatalos és egyben a jótállás is.(a számla után található két oldalas apróbetűs részben ez le is van írva a jótállási feltételek alatt). A garanciáztatáshoz ez a számla kell csak.

[ Szerkesztve ]

(#3082) Foobar válasza Kaba (#3081) üzenetére


Foobar
tag

#3080 elejéről a "Sziasztok!" lemaradt, elnézést mindenitől a figyelmetlenségemért. Üdv mindenkinek!
#3081 Kaba Köszi, ez is hasznos infó! Ámbár ez korábbi vásárlás volt, és nem tudni egyelőre, ki volt a bolt.
De, köszönök minden segítséget. :R

(#3083) Kaba válasza Foobar (#3082) üzenetére


Kaba
veterán

Korábbi vásárlásoknál, a kitöltött és lepecsételt jótállási jegy és/vagy olyan számla, amelyen a készülék imei/szériaszáma szerepel szükséges a garanciáztatáshoz.

[ Szerkesztve ]

(#3084) Foobar válasza Kaba (#3083) üzenetére


Foobar
tag

Ezen a fajta jótállási jegyen szerepel a vevő neve is?

[ Szerkesztve ]

(#3085) Kaba válasza Foobar (#3084) üzenetére


Kaba
veterán

Nem szerepel a vevő neve.
A jótállási jegynek van egy sorszáma és a készülék adatai szerepelnek rajta.(név nélkül).

[ Szerkesztve ]

(#3086) Foobar válasza Kaba (#3085) üzenetére


Foobar
tag

Köszi a választ. :R
Ha összejön, (még reménykedem), akkor első dolgom lesz, hogy a boltot megkérdem, hogy akkor az ő rendszerükben úgy van-e dokumentálva, hogy a vevő neve + a készüléknek vmilyen azonosítója társítva van. Ezzel lehetne szerintem elejét venni, hogy vmi random csaló az ellopott garanciajeggyel magáénak (és elveszettnek) kiáltsa ki a telefont.

(#3087) Donqatto


Donqatto
csendes tag

cdai22 tagnak esetleg utalt valaki más is előre?

http://www.phmegbizhatosag.atw.hu/ Itt is van pár pozitív értékeslés!

(#3088) zsoltictrl


zsoltictrl
csendes tag

Üdv! Olyan kérdésem lenne hogy a feljelentés megtétele után mennyi idő múlva foglalkozik a rendőrség az üggyel? Egy csaló 120.00ft összeggel megkárosított, elküldtem neki a terméket de már sehogy se érem el és nem adja vissza! Mire lehet számítani levelet küldenek neki vagy ilyenkor hogy járnak el?

(#3089) raziel01 válasza zsoltictrl (#3088) üzenetére


raziel01
veterán

Úgy érted, hogy előre küldted el neki a terméket és úgy volt, hogy ha megjön akkor kifizeti?

(#3090) KEndre válasza zsoltictrl (#3088) üzenetére


KEndre
HÁZIGAZDA

Feljelentés után 2-3 hét, mikor elindul az adatgyűjtés. 2-3 hónap lehet egy nyomozási folyamat normál esetben.

Légy óvatos, sokan pályáznak a nehezen megszerzett pénzedre! Tudd, hogy csak te vagy képes megvédeni magad!

(#3091) zsoltictrl válasza raziel01 (#3089) üzenetére


zsoltictrl
csendes tag

Feladtam neki előre és így minden elúszott, csak nehogy az legyen hogy eladja és akkor nem kapom vissza vagy nehogy megrongálja amire a rendőrök foglalkoznak vele, Április 18-án már feljelentettem utána hívtak hogy továbbítják de még nem történt semmi, azért kérdeztem hogy mennyi idő de akkor 2-3 hónap biztos van

(#3092) zsoltictrl válasza KEndre (#3090) üzenetére


zsoltictrl
csendes tag

Tagadhatja hogy nincs nála amit én feladtam? Vagy megúszhatja ?

(#3093) KION3524 válasza zsoltictrl (#3091) üzenetére


KION3524
tag

Az én ügyemmel tavaly március óta fogalakoznak, az első 3 hónapban nagyon aktívan küldték a leveleket, hogy melyik osztályra helyezik az ügyet. 2023 januárjában voltam tanúkihallgatáson. Eddig pénzt még nem kaptam vissza, így még midig várok az ereményre.

[ Szerkesztve ]

(#3094) zsoltictrl válasza KION3524 (#3093) üzenetére


zsoltictrl
csendes tag

Neked is 100ezer értéket meghaladta a kár? Nem sietik el akkor

(#3095) KION3524 válasza zsoltictrl (#3094) üzenetére


KION3524
tag

Nekem csak 36000ft volt, de összevonták 4 üggyel, így a teljes kár meghaladta a 100ezret.

[ Szerkesztve ]

(#3096) zsoltictrl válasza KION3524 (#3095) üzenetére


zsoltictrl
csendes tag

És csak egyszer kihallgattak téged, és csak a levelet küldik a csalónak ennyi igaz ?

(#3097) SpongyaBob válasza zsoltictrl (#3088) üzenetére


SpongyaBob
veterán

Tavaly november 11-én 125 ezer forintot utaltam egy prociért. Február 6-án jelentettem fel (igen, nagyon türelmes voltam, én megadtam az esélyt a rendezésre.) Semmi nem történt, tehát 3,5 hónapja. Már 3x hívtam a rendőrséget, konkrét választ nem kaptam. Valamilyen átszervezésre hivatkoznak, mert annyi a csaló sajnos, hogy rengeteg a feljelentés és külön részleget alakítanak ki ezért, ez volt a válasz. Legyek türelemmel. Azóta sincs számítógépem.. Hát ez van.

Ezt csak azért mondtam el, mert hasonló az összeg, de gyorsaságra ne nagyon számíts..

[ Szerkesztve ]

i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7

(#3098) zsoltictrl válasza SpongyaBob (#3097) üzenetére


zsoltictrl
csendes tag

Akkor gyorsabb lesz személyesen elintézni

(#3099) Incubus válasza SpongyaBob (#3097) üzenetére


Incubus
tag

Ügyfélkapus bejelentés kell tenni, akkor lesz már azonosítód és összeadódik, ha más is megtette.

(#3100) KION3524 válasza zsoltictrl (#3096) üzenetére


KION3524
tag

A teljes sztori: több mint egy évvel elezőtt átvertek kb 36000 forinttal. A feljelentést online tettem meg úgy, ahogy az oldalon le van írva (visszaigényeltem a pénzt is). Az első három hónapban nem kaptam egy darab emailt sem, postán várakozó levélből pedig kettőt (ennyit az "online" világról). Az elsőben az volt, hogy áthelyezik az ügyemet, a másodikban pedig hogy összevonták még 4 emberrel és nekik is ott volt a feljelentés szövege + az okozott kár mennyisége. Ezeket elolvastam, tudomásul vettem és vártam egészen januárig, amikor felhívott egy nő, hogy be kellene mennem tanúvallomásra. Amikor megemlítettem neki hogy kb márciusban tettem a feljelentést akkor meglepődött, majd azt monda, hogy "na, akkor mostantól felpörögnek az események". Volt opció arra, hogy a kár összegének térítésével kissebb büntit kapjon a csaló, ebbe is belementem. Kb 2 héttel később kaptam egy emailt, benne egy kitöltendő polgári jogi igényről. Itt ismét leírtam a kár összegét majd visszaküldtem. Ennek 4 hónapja és én türelmesen várok :)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.