- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Okos Otthon kezdőknek
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Szólánc.
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
DonThomasino #35785 üzenetére
A km-órák már csak ilyenek. Minél kisebb az autó vagy motor, annál többet csalnak felfelé!
Így lehetett hajdanán lepukkant ezerkettes Ladával simán "százhatvannal" nyomulni, 1500-assal meg "száznyócvannal" tolni neki (az ezerkecske gyári végsebessége 140km/h, az ezeröcsié meg 152 km/h volt a gyár szerint) -
válasz
DonThomasino #35750 üzenetére
Szerintem előbb elkopik a kínai mint pl egy Polini.
-
válasz
DonThomasino #35745 üzenetére
Kínai variátor van, szíj meg nincs? Fura lenne...
-
Grillo
őstag
válasz
DonThomasino #35745 üzenetére
Mindenből lehet kínait venni, mert olyan nincs, ami nem készül ott, a kérdés helyesen az, hogy szabad-e?
Fentebbi kuplungos kérdésemre senki nem tud/akar reagálni?
-
runner 125
nagyúr
válasz
DonThomasino #35099 üzenetére
Ahogy Szlobi írta, van karbira közvetlenül szerelhető, és van a klasszikus kormányra szerelt bowdenes. Utóbbi szerintem jobb, kényelmesebb, és mégis praktikusabb.
Rico45
..persze renccám azon sincs.
Nem h visszafogottan motorozna vele, még rátesz 10 lapáttal, h azért észrevegyék.
Az meg, h ilyen hang mellett bármilyen zsaru elhiggye, h 50-es egyenlő a 0-val.
(Sisak hiánya meg hab a tortán.)A hang persze kellemes.
-
válasz
DonThomasino #35111 üzenetére
Meglehet venni több féle verzió is van. Van a bowdenes meg olyan is amit a karbira kell tenni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
DonThomasino #35111 üzenetére
Én sok típushoz láttam már szettet, az a legegyszerűbb. Lesz egy plusz karocska a kormányon, a karbinál meg az automata helyett be kell tekerni a kézi dugattyúcskát, ha jól tudom.
-
akos3
addikt
válasz
DonThomasino #35099 üzenetére
lényegében igen. Te szabályozod, h mennyire húzod/nyitod ki, így mennyi benzint kapjon a motor. Én nagyon élvezem, h manuális van a ciberében, ha teheted cseréld le mindenképp az autómatát!
-
válasz
DonThomasino #35031 üzenetére
Bnőm azt mondta miközben néztem a videót, hogy olyan a hangja mint mikor rázod a kindertojást, hogy mi van vajon benne: 0:17-től
-
runner 125
nagyúr
válasz
DonThomasino #35031 üzenetére
Nem fogja be, hanem odarakja a kezét, mert félbe van a légszűrő. Ha, nem zárná el a karbi szívótorkát, be sem indulna.
"Ha nem fogtam volna be a levegőt, akkor megállt volna, meg el sem indult volna."
Mekkora felfedezés. Az ilyenektől kapok agyfaxt, fingja nincs az egészhez, de szerelni akar.
mod.
Automata szívatót a legegyszerűbben úgy tudod ellenőrizni, h kiveszed, akkura kötöd, és ha kimozdul a kis tüske, akkor működik.
De, ha már új kell, sokkal jobb választás manuálisra váltani. -
akos3
addikt
válasz
DonThomasino #35031 üzenetére
szivatót nézted?
szerk. ja Márk is ezt ajánlotta..Meg a vidi kommentbe is ez van most látom
-
korpicschess
veterán
válasz
DonThomasino #35031 üzenetére
Mostanság nekem is nehézkes néha az indulás (hidegen). Nem tudom, hogy én csinálok-e valamit rosszul... de ha elsőre nem indul, akkor jó sokat kell játszani vele.. Nem automata szivató ugye.. Maxig szoktam ráhúzni.
Ott kommentbe írják, hogy a levegőcsavaron állítson... Az megér egy próbát. Érezhető a hatása ahogy tekered rögtön. Simsonnál tekergettem utoljára.
-
runner 125
nagyúr
válasz
DonThomasino #35016 üzenetére
Ok, akkor én pontosítom arra, h az hülyeség volt.
Első körben a szívatót kellene megnézni.
-
Rico45
őstag
válasz
DonThomasino #35016 üzenetére
-
runner 125
nagyúr
válasz
DonThomasino #35013 üzenetére
Van a légszűrőn javítónyílás? Ez nekem is új.
Gyári szűrőkön általában egy kb 1,5cm átmérőjű pipa van, onnan szívnak. De, befogni nem szabad, mert teljesen elzárod a levegő útját.
Erre találták ki a szívatót. -
korpicschess
veterán
válasz
DonThomasino #35007 üzenetére
genuine azt jelenti, hogy eredeti (szó szerint).
-
üszök
őstag
válasz
DonThomasino #34961 üzenetére
Szét szeded az órát,lehúzod a tengelyről a zégert vagy sas szeget,óvatosan szét húzod és oda forgatod a számokat ahova akarod.
-
válasz
DonThomasino #34588 üzenetére
Ezt sztem senki sem tudja. Nekem pl nem pöccre indul (értsd néha nem elsőre) mégis ha már forog nem lehet lelőni. Alig 1100 az alapjárat. Régen meg 2000-et pörgött. Legalább alapjáraton ne legyen ünneprontó hangja.
Ha most eladó lenne az enyém nem írnám oda, hogy pöccre indul és ha belekötnél megtekintéskor nem lenne őszinte a mosolyom. -
golyani
őstag
válasz
DonThomasino #34524 üzenetére
hát ha szükséges akkor én olyan 120-180 környéke smirglipapírral finoman. a múltkori esős menet után az első fékem leszokott a visításról
, ellenebn a hátsó meg rászokott, de azt kevesebbet használom így nem zavaró.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DonThomasino #34454 üzenetére
Biztosan le tudod szedni a csavart... Utána max. újat raksz bele. De jó eséllyel elég a feljebb leírt recept. Csavarlazító+kalapács kombót ajánlom, Simsonnál nagyon bevált
-
válasz
DonThomasino #34454 üzenetére
Ha meg se próbálod akkor honnan tudod, hogy rá vannak rohadva? Nyomsz egy kis csavarlazítót rá és kész. Ami van itt Amico az is be volt rohadva szintén dobfék elöl/hátul, de simán lejött csavarlazító után utána meg brigéciol fürdőbe szépen letisztultak azt ment vissza.
(#34453) runner 125 Kimoderáltatlak.
-
runner 125
nagyúr
válasz
DonThomasino #34447 üzenetére
Milyen robogó ez? De, tök mindegy, ha dobos hátul, ha tárcsás, az estek 90%-ban le kell venni a kereket is hozzá, ahhoz h az lejöjjön, a kipufogót is.
Nem nagy ördöngőség egyiket sem kicserélni. Tárcsaféknél a nyeregben egy csapszeg fogja a betéteket, azt ki kell húzni (biztosítót persze el kell távolítani), majd az újakat be, és össze. Arra kell figyelni, h míg nincs a helyén (tárcsán) a nyereg, addig a féket ne húzd be.
Dobféknél meg két félből áll a betét, egyik felükön a tengelyen ülnek, kis rugók fogják össze, értelemszerűen kell kicserélni.
A lényeg, h minden csavart jegyezz meg h hol volt, és normálisan húzd meg őket.Fékeknél nem jellemző a csavar berohadás, mivel a konzol csavarjai gyárilag sav és rozsdaállóak.
..max. egy kis WD40 legyen kéznél. -
válasz
DonThomasino #34447 üzenetére
Nem, vedd le a kiput is.
-
canniball
nagyúr
válasz
DonThomasino #34214 üzenetére
Pont a Revenge miatt kérdeztem, hogy belefér-e 25k.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
DonThomasino #34216 üzenetére
Kipróbálni kevés benyával
Egyébként passz, de ha gyújtás mellett jó, akkor nincs probléma szerintem.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
DonThomasino #34214 üzenetére
-
válasz
DonThomasino #34170 üzenetére
Ha elkopott... minimum 1mm-nek kell lennie.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
DonThomasino #34107 üzenetére
Töltőáram az attól függ, mennyire van lemerülve az akksi. Alapjáraton kb. semmi, fordulaton párszáz milliampertől 2-3-4 amperig (teli/lemerült akksi)
-
Motaba78
addikt
válasz
DonThomasino #34107 üzenetére
alapjáraton 12V felett kellene, illetve fordulaton 14V fölé ne menjen.
a töltö áramot nem tudom.
-
canniball
nagyúr
válasz
DonThomasino #34100 üzenetére
Pedig annyiért már egész korrekt sisakot vehetnél.
Ha mégis használt lesz olyat ne vegyél amivel már estek! -
canniball
nagyúr
válasz
DonThomasino #34094 üzenetére
25k még belefér?
-
runner 125
nagyúr
válasz
DonThomasino #34094 üzenetére
Kínai no name, Motowell matricával.
-
canniball
nagyúr
válasz
DonThomasino #34083 üzenetére
Az is benne van a pakliban...és akkor nem mindegy mit húztál a fejedre.
-
canniball
nagyúr
válasz
DonThomasino #34078 üzenetére
Miért, ha pl. elütnek akkor robogó esetén kevésbé vered be a fejed mint ha nagymotoron ülnél?
-
kcsa
veterán
válasz
DonThomasino #34078 üzenetére
30k nem a nagymotoros kategória, elhiheted
De felnyithatósat hasnzálok én is évek óta, abból pedig általában 40 az indulóár egy valamirevaló sisakért.
-
runner 125
nagyúr
válasz
DonThomasino #34078 üzenetére
Nagymotorra nem csak a minőség, de a szélzaj miatt is kevés már egy 30k-s sisak. Tapasztalat, nem is egy alapján.
Már többször volt kérdés, de szerintem pont nem a védőfelszerelés az, amin spórolni kellene. Robogóra legideálisabb egy felnyitható sisak. Védi az ember állát, nagy melegben meg felnyithatod. Szinte már a legolcsóbb 27-30k-s darabokban is van beépített napszemüveg, így felnyitva is simán használható marad.
Beugró kategóriában érdemes megnézni a már említett Caberg, Airoh, esetleg Probiker sisakokat. -
kcsa
veterán
válasz
DonThomasino #34076 üzenetére
egyértelműen. Legyél őszinte magadhoz, mit kapsz 10kért?
-
kcsa
veterán
válasz
DonThomasino #34074 üzenetére
Mennyit szánsz rá? Középkategóriában Caberget merem ajánlani. Olcsóban meg kb. amit kapsz
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
DonThomasino #34068 üzenetére
Nem is volt olyan bonyolult akkor szerencsére
PC4200: Akkor bizony sokat kap alapból, ha az automata szivató nélkül is pöcc-röff.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
DonThomasino #34050 üzenetére
Én is azt linkeltem volna, amit kcsa, de ő korábban kelt
Mondjuk ismerek még egy jó leírást, de ez tömörebb. Muszáj egy kis időt szánni rá, ez már csak ilyen.
-
fesii
aktív tag
válasz
DonThomasino #34058 üzenetére
Munkaeszköz?
Ha ilyen bajok vannak vele abból mostanság nem lesz munkaeszköz. Mellesleg ha munkaeszköz akkor megin nem értem, hogy miért nem lehet a bejáratás munka közbe..
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DonThomasino #34058 üzenetére
Ja hogy úgy értve, hogy padra fel, hátsó kerék a levegőben? Azt hittem teljesítmény mérő padon, vagy ilyesmin, aminek állítható az ellenállása... Így egyértelműen felejtős... Esetleg nincs ismerősöd, aki bevállalja helyetted? Ez még megoldás lehet...
-
válasz
DonThomasino #34058 üzenetére
Nem jó ötlet. Menni kell ezekkel nem egy helyben járatni.
-
válasz
DonThomasino #34050 üzenetére
Mi értelme annak? Azt a km-t inkább eljárja az ember mintsem feleslegesen járatni padon.
-
kcsa
veterán
válasz
DonThomasino #34050 üzenetére
Valahogy így kell bejáratni a 2T motorokat.
-
Grillo
őstag
válasz
DonThomasino #34017 üzenetére
Simán lehet, hogy csatlakozásnál csöpög, hiszen nincs olyan cső, ami a tank aljával egy vonalban indulna. Nekem a betöltő cső eresztett, de az sem jött elő addig, amíg nem volt benne annyi benzin, hogy ellepje azt a részt, vagy menet közben oda is ellötyögjön. Meg persze az AC pumpa ágán is lehet bárhol elfáradt gumi.
-
runner 125
nagyúr
válasz
DonThomasino #34017 üzenetére
Korábban csak céloztam, de most leírom. Nem lehet hangutánzó szavakkal motort szerelni, erre nem való a forum. El kell vinni szerelőhöz.
Azt viszont nem írtad, h csöpög a benzin, de ettől függetlenül az sok helyről csöpöghet, én most is azt mondom, h annak a legkisebb az esélye, h lyukas a tankod.
Át kell nézni a benzincsap csatlakozástól, a benzinszivattyún át, egészen a karburátorig a benzin útját.molnarpeter
A hegesztésnek komoly rendeletei vannak, mivel veszélyes játék.
Itt le van írva minden. Az is, h pl. egy ilyen tankot h kell hivatalosan hegeszteni. -
válasz
DonThomasino #34019 üzenetére
Az első titok.
Nyalizzak, hogy itt be is fejeződtek a titkok? áááá dehogy! Figyelemmel kísérem a te történtedet is. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
DonThomasino #34013 üzenetére
Esetleg még vannak ilyen tankfoltozó csodalötyik, de én a hagyományos módszert preferálnám, ez esetben a hegesztést
Konzerválni jó cucc még az oldtimer perfekt kit, de az elég borsos.
-
válasz
DonThomasino #34011 üzenetére
Lukas kipufogó, esetleg légszűrő ház, vagy nem illeszkedik és ezért a hörgő hang.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
DonThomasino #34011 üzenetére
Fém, nem? akkor egy ügyes hegesztő (mondjuk rézzel) odapöccint egyet, és kész. Rozsdásodás ellen én Simosnon Miranollal való belső festést próbálok ki, egyelőre pár napos száradásnál tartok, nem kedvez az időjárás a dolognak... Vasárnap még talán egy réteg, aztán akkor jövő pénteken meglátom, mit sikerült alkotni. A hangról jó lenne videó
-
válasz
DonThomasino #33917 üzenetére
[link] - pörgesd végig és megtudod, úgy tudom itt a legolcsóbb. Én nem pörgetem nekem élő van.
-
alba-regia
aktív tag
válasz
DonThomasino #33887 üzenetére
Attól függ, hogy milyen robogó. Általában 3-8 Ah szokott lenni. Nekem az 50-es Vespán talán 8-as volt a gyári előírás szerint, de Libertyn 4 Ah-s. Gondolom, az önindítóhoz (indítóáram) és a fogyasztókhoz igazítják. Ezért a gyárilag előírtnál kisebbet nem vennék.
-
akos3
addikt
válasz
DonThomasino #33887 üzenetére
50-esre elég már egy 3 Ah-s is.
-
üszök
őstag
válasz
DonThomasino #33887 üzenetére
Ami pont be fér a nyílásba.
-
válasz
DonThomasino #33877 üzenetére
Aminek már ilyen hibái vannak meg se nézd, mert csak gond lesz vele.
-
runner 125
nagyúr
válasz
DonThomasino #33875 üzenetére
Ha, rendszámos biztosan, ha 50-es, max a hivatalos importőr, persze ha jó fejek.
-
runner 125
nagyúr
válasz
DonThomasino #33789 üzenetére
A "brüüü" hang a tokeltes, a "brü-brü brüüü" mar nem annyira, a "gr-gr griii, gr-gr-gr reccs" mar kevésbé.
Így ok? -
runner 125
nagyúr
válasz
DonThomasino #33783 üzenetére
Első hsz.
-
vaksi8
senior tag
válasz
DonThomasino #33565 üzenetére
Amelyik jó és szép annak ott is megkérik az árát.Kintről beszerezni ismerős,kapcsolat útján tudsz vagy vannak évenkénti nagyobb motor börzék pl imola,miláno, bologna.Itt is úgy érdemes meg akkor éri meg,ha többen mentek és többet hoztok.
-
Vangelis
félisten
válasz
DonThomasino #33565 üzenetére
Kimész megveszed.
50ccm nél csak adásvételi kell max. -
Telda
addikt
válasz
DonThomasino #33499 üzenetére
Ezt sajnos nem tudom, nekem még sosem volt fúra. Használattól is függ. Nagyobb lett a löketérfogat, ami a főtegengelyt jobban terheli, tehát elvileg nem lesz olyan tartós mint a gyári.
-
Telda
addikt
válasz
DonThomasino #33497 üzenetére
Igen, ha fúrva volt, akkor a dugyattyút, gyűrűt cserélni kell. Tehát az vele jár.
-
Telda
addikt
válasz
DonThomasino #33495 üzenetére
Hát szerintem inkább attól függ hogy mennyire, nem az hogy hányszor. De szerintem igen, egyszer szoktál felfúrni.
Amit cserélni kell az a dugattyú, gyűrű.
De ha már szét van szedve, akkor már nem árt egy új csapszeg, tőgörgő és a tömítések. -
válasz
DonThomasino #33399 üzenetére
nem minden úgy volt ahogy elmondta az eladó, ill rossz szerelőkhöz hordtam ez év elejéig. Alapjaiban amúgy nagy gond nem volt vele,makacs voltam.
-
válasz
DonThomasino #33399 üzenetére
Légkulcs vagy szerszám amivel megtudod fogni a külső tárcsát.
-
Motaba78
addikt
válasz
DonThomasino #33399 üzenetére
"Alap műszaki érzékkel is kiveszem beteszem dolog"
De ha már szét van szedve a szíj szélességét is mérd meg, lehet az is cserés lehet.
-
válasz
DonThomasino #33396 üzenetére
mintha magamat látnám múlt évben. Szorozd meg 2-vel az árát, emeld négyzetre. Na akkor lesz jó.
-
runner 125
nagyúr
válasz
DonThomasino #33396 üzenetére
Ha, csak annyi baja lenne, megcsináltatta volna ő, mert max el van görgőzve. De, minden bizonnyal más baja is van.
Szerintem kerülendő, vagy max be kell szerezni gyári tömegű görgőket, vásárlás előtt belerakni, és kipróbálni, h tényleg "csak ennyi baja" volt-e.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Lexus, Toyota topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Eredeti játékok OFF topik
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Linux kezdőknek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mobil flották
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- ASUS TUF Gaming A15 FA507NUR - 15,6" FHD 144Hz - Ryzen 7 7435HS - 16GB - 512GB -RTX 4050 -3 év gari
- ÚJ Lenovo Yoga 7 2-in-1 - 14"WUXGA - Ryzen 7 8840HS - 16GB - 512GB - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i7-4GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest