Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [galaxy55:] Egyszer akarok jótündért játszani... (a sztori folytatódik...)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m23.gif)
nyogo83
Topikgazda
Nem remlik pontos km de 52-53ezerrel es 60 ezerrel adtam el (szuk 1 ev hasznalat), 14 evesen.
Amikor vettem, akkor gyakorlatilag gyari dolgokat kellet parat cserelni: kormanycsapagy, elso kerekcsapagy, valamint kuplung lamellak+kuplung rugok, gumik, kuplung bowden, plusz a kipufogo dob.
Az elso fektarcsa meg boven a kopashatar felett vannak es gyari, hatso dobfek szinten.
Igazabol nem egy bonyolult szerkezet, sok felesleges sallang nincs rajta, ami meg van, azok masszivak, plusz blokknal Suzuki kompatibilisek(pl kuplungot gyari Suzuki-t kapott, a GS/TU-lamellait).
En azt mondom, hogy ha egy ujkoraban 8-900ezer korul levo motor 14 evesen garantaltan ennyi budapesti/agglomeracioban lehuzott km-el ilyen allapotban van, dicserendo(mondjuk tulajon is mulik).
Viszont itt van az, hogy miert lehetetlen egy adott markara velemenyt formalni: A Hyosungnal mar tobb masik korabeli motorjanal nem feltetlen mondhatni ezeket el. Pl a 250-es blokkoknal is voltak problemak(gyari hibak, amit amugy javitottak, HA valaki visszavitte szervizre) illetve a 650-es GT blokkjanal.
A Karionnal is foleg kulfoldon az elso 1-2 evben rengeteg hajtokar csapagyas peldany lett, amit gariban javitottak es utana mar modositott olajpumpara csereltek a sajatjukat(nem is ertettem a Suzuki blokkban, a gyari Suzuki helyett volt sajatjuk amivel gond volt, de vegul a Suzuki kerult vissza ), onnantol nem volt vele gond.