- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
raczger
őstag
válasz
andris1602 #85149 üzenetére
Én is így gondoltam, de kiokosítottak, hogy felújítás után már gyengébb lesz a blokk szerkezete (kopottság miatt vékonyabb az anyag vastagsága). Bontott motort szoktak inkább ajánlani, bár abból is nyilván nehéz egy hátsókarambolos megkímélt darabot találni.
Azért szerintem hívjad fel nyugodtan, kérdez meg mit takar a motor felújítása, mert lehet nem generálozták, hanem valami mást kellett rajta csinálni. -
raczger
őstag
válasz
andris1602 #85147 üzenetére
"Év elején a teljes motort felújíttattam."
Én csak emiatt hanyagolnám, habár jó lenne tudni ez pontosan mit jelent, mi volt a baja, miért kellett felújítani.Ha teljes motorgenerál volt 200k után én még csak el se mennék megnézni (pedig szépnek tűnik a képeken), egy jó motornak fél millió km-t el kellene mennie megbontás nélkül. Habár nem tudom ezen az áron lehet-e ennyire válogatni.
-
andris1602
aktív tag
Valaki erre esetleg?
-
Ace owner
addikt
válasz
VegyesTamás #85143 üzenetére
Nemteccik
-
trassher
addikt
válasz
VegyesTamás #85143 üzenetére
Ma ezt a 80-ast megyek megnézni ha lesz időm. Kicsit kell belőle alkudni de kép alapján nem rossz.
-
szőröscica
addikt
Itt várok egy Ford szalonban, srácok ez a Focus candy red színben nagyon jól néz ki, a 180 lovas 1.6 turbóval simán hazavinném.
-
Ace owner
addikt
Ne szedjetek szet de mi a velemeny az os 100as audirol? Nagyon megtetszett es a 120as skodanal kicsit kenyelmesebbnek tunik
-
Acheron
őstag
válasz
neduddki #85129 üzenetére
Szép kilátások
Megy ameddig megy, ha valami típushiba ugrik elő, akkor a háztól is megy, meglátjuk. Messze még a 200, nemigen leszünk akkor már együtt. De legközelebb valóban vagy nagyon fiatal dízel lesz, vagy benzines.
(bár az utolsó mondatból némi iróniát, no meg némi szójátékot érzek a nagyszívó-hibriddel kapcsolatban).
A vicc, hogy azért nem lett benzines, mert nem gondoltam elég dinamikusnak, most meg a nagy dízelt nincs kedvem hajtani, ez annyira lenyugtató autó, hogy félelmetes (Ave kombi). Néha csak mókából átülök a régibe, az sem megy jobban, de sokkal pörgősebbnek érzi az ember.
Szóval ennyi erővel akár az 1.8 benyás is lehetett volna, igaz, azt nem láttam ennyire felszerelve.
Az automatára meg nagyon rákaptam pár hét alatt, úgyhogy úgy tűnik, az marad... -
gaborbol
őstag
A Prius kicsit meglepett, mert tobbet nyujt mint amit remeltem volna tole. Jo vezetni az 1.5-os kis motorjahoz kepest is, kepes felvenni a forgalom ritmusat gond nelkul.
Ketszer araszoltam vele eddig dugoban es nagyon normalisan megcsinaltak. Az "egy-ures-egy ures" fazist siman villanymotorrol viszi es amikor elveszem a gazt szepen elkezdi tolteni az aksit a megmaradt lenduletbol, aztan ahogy ez ismetlodik szepen csokken a fogyasztas, mivel a benzinmotor nem jar. Furcsa nezni ahogy csokken a fogyasztas a dugoban
Gondolom a vegtelesegig nem menne ez neki, de egy 10 perces araszolast siman hozott pozitivba.
Az autopalyat szereti,szinte azon jarok vegig meg varosban kicsit es az eddigi 600Km atlaga klimaval 4.6 liter.Az elso ules lap kicsit rovid ezert nem annyira kenyelmes, de nem veszes, valamint a kilatas belole annyira nem koser, de amugy baratsagos joszag. Amikor leall a benzinmotor akkor neha eszre lehet venni, meg osztonbol jon a fuuuu b+ lefulladt, aztan persze az a villanymotor szepen teszi a dolgat
-
neduddki
nagyúr
válasz
andris1602 #85130 üzenetére
-
andris1602
aktív tag
Sziasztok!
Szeretnék tanácsot kérni használt autó témában. Nem vagyok járatos e téren, viszont nagyon megtetszett egy konkrét típus (Toyota Celica 1.6 sti 1993) és ha esetleg ellátnátok pár hasznos tanáccsal, nagyon megköszönném.
Mennyi lehet egy jó állapotú darab reális ára? Mire érdemes odafigyelni? Tudom, hogy a kilométerórákat visszatekerik, de mennyire gázos ilyen autónál a 200e km?
Bármilyen vélemény jöhet, még abban is bizonytalan vagyok, hogy van e értelme egy nálam csak 3 évvel fiatalabb autót venni..
Ja és még valami, ha később gázossá (LPG) szeretném alakítani, az megoldható?
Ez volt az a hirdetés, ami felkeltette az érdeklődésem.Köszi előre is
Üdv -
neduddki
nagyúr
válasz
Acheron #85128 üzenetére
HI!
"piezo- s csúcsai bírják jobban. Lehet előbbiek esnek ki kétszázezrenként" tokmindegy jelenlegi infok szeint sz.. az osszes
" karbantartott 2.2 motorok java része hibátlanul üzemel" sajnosnem es nem csak az altald felsorolt gondokvannak vele:- (
"de azért itt is kérdés, hogy mennyi az x, és hogy milyen évjáratoknál volt ez a legjellemzőbb." x az sajnos x marad, ami tmsot tuodk az 2011es oto volt ha jol emlexem
20050521 ota 10ppm alatti izemanyaggyun ki molbol a neccesebb a pancsolas
"nekem nem tűnt rosszabnak, problémásabbnak, mint bármelyik másik modern dízel." na pont ez az egyik bajom a moder dizlekkel. ill. mont sozktma mondan carina e-bul gyuvok...
amuy nekem sokkla harmonikusabb a 1zz mint barmejjjik dizel az istalobol, de ne csak nekem:- )udv
neduddki
mod: jalemaradt: nagyszivo-hibrid: moinde esjejd leg lesz ra:- )
-
Acheron
őstag
válasz
neduddki #85121 üzenetére
Nem is állítottam, hogy a megbízhatóság szobra, mint írtam is, "voltak / vannak vele konstrukciós problémák". Vélhetően az üzleti megfontolásokon kívül nem azért áll át a Toyota BMW dízelekre, mert felülmúlhatatlan minőségű saját dízeleket alkotott.
De pl, amennyire tudható, a 2.2 D-4D - D-Cat összehasonlításban az utóbbi piezo- s csúcsai bírják jobban. Lehet előbbiek esnek ki kétszázezrenként? Nem vitázom a Bosch minőségével, az nekem a másik verdában már 360e km -t futott, mind az öt teszi a dolgát, és hidegen-melegen pöccre indul - bizonyítottan tartós szerkezet.
Nekem a 2.2 -nél elrémítőbb volt a hengerfej probléma (ami az általad írt x% motorcsere oka volt), de azért itt is kérdés, hogy mennyi az x, és hogy milyen évjáratoknál volt ez a legjellemzőbb.
Félreértés ne essék, ez kicsit sem normális, és valóban nem a megbízhatóság csúcsát jelzi.
Ugyanakkor tulajok leírásait olvasva a karbantartott 2.2 motorok java része hibátlanul üzemel (vagyis nem mind...), persze ehhez nem árt betartani a gyártói előírásokat, a megfelelő időközönként cserélt megfelelő olaj + megfelelő üzemanyag (értsd: alacsony kéntartalmú, prémium dízel). Ennek a hanyagolása előbb utóbb valóban kinyírja a motort, vagy inkább a részecskeszűrőt. Ha valaki azzal hitegeti magát, hogy az EU előírások miatt már minden nálunk kapható dízel jó bele, mer 50ppm alatt van a kéntartalom - nos az nem jó úton jár a hosszú hibamentes üzemeltetést illetően ennél a típusnál.
Pro és kontra érveket olvasva nekem nem tűnt rosszabnak, problémásabbnak, mint bármelyik másik modern dízel. Aki használt dízelt vesz, az éljen együtt vele, hogy feladott egy szelvényt a szopóágra, vagy kihúzzák, vagy nem.Ha az említett gondok előállnának, első kézből tudok róla infót adni, nemrég bekötöttem egy 150 lovas automatát ebből a 2.2 jószágból az istállóba, meglátjuk, meddig bírja, vagy két évet valószínűleg együtt töltünk.
A benzinesben meg egyetértünk, fogalmam sincs, miért lett végül dízel, (talán mert nincs elég nagy benzines ehhez a kasznihoz), egyáltalán nem akartam megint gázolajost, legközlebb megmaradok az eredeti elképzelésnél, nagy szívó benzines, de még inkább egy hibrid - nagy szívó benzinessel
-
-
Acheron
őstag
válasz
jozefgucci1 #85104 üzenetére
A 2.0 D-4D -ről nem nagyon fogsz rosszakat olvasni - nem egy erőgép, de cserébe - modern dízel mércével mérve - megbízható, és kifejezetten jó a fogyasztása. Tény, hogy gyakran ajánják mellette / helyette az 1.8 benzinest is, ami kb annyit tud, de nem egy elromlós fajta, és hosszú utakon szinte dízelesen jól fogyaszt (városban azért nem...)
A kinézett autó felszereltsége itthon kifejezetten jónak mondható, majd minden jót beleraktak (talán az adaptív tempomatot nem látom bekötve) Hosszú távon is kényelmesek az ülések (no jó, a Volvo azért jobb), az autó komfortja kifejezetten jó.
A 2.2 mizériát értem is, meg nem is, voltak / vannak vele konstrukciós problémák, de emellett nagyon csendes, erős motor, szintén jó fogyasztással, és azért nem mai konstrukció, sokat javítottak rajta. Ellenben rendkívül kényes, pl kifejezetten érzékeny az olaj és az üzemanyag milyenségére. De pl a piezo -s porlasztó csúcsokat jóval tartósabbank írják, mint a D-4D hagyományos csúcsait (bár jellemzően nem is ezekkel van gond, ha gond van). És persze nem is csak a különösen veszélyeztetett 177 lpovas verzió létezik belőle. Szóval ez is csak egy dízel, félre kell rakni szépen a javításra, aztán használni.De a2.0 D-4D -vel ettől sem kell tartani (azért az is dízel marad
)
-
mokus1
addikt
Tudtok valami olyasmi megoldásról hogy a CD-tár csatlakozóira épülő USB-s zenét dugjak? Remélem érthető az elgondolás.
Ugye a 166-osba kazetta van, illetve a csomagtartóban a CD-tár, viszont jó lenne valami ilyesmi. -
Ace owner
addikt
válasz
VegyesTamás #85113 üzenetére
Nem UMSZKIba jártál véletlen?
-
VegyesTamás
senior tag
Hű de nagyon aktívak voltatok amíg én hivatalosan is Gépésztechnikus lettem
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
jozefgucci1 #85107 üzenetére
A 2.2 D-CAT lényegében felfúrt 2.0, valóban nem a legjobban sikerült. (Toyota-specialista szerelő véleménye szerint, én hiszek neki.)
-
caprine
senior tag
válasz
Kornel #85070 üzenetére
Ja, az öcsém yarisa is érintett a témában.
Legalább egyszer jár a gyári szervízben. Szerintem vagy a patron, vagy a kioldó mechanika hibás. Nekem az a furcsa, hogy ilyen visszahívást csak a japán vagy a német autóknál hallunk, olasz, franci verdáknál meg nem. Szerintem ők a szőnyeg alá söprik.
-
jozefgucci1
addikt
válasz
neduddki #85106 üzenetére
Ó bazz pont a lényeget felejtettem el megkérdezni .
Olyan készséges volt a szervízvezető , hogy a milyen motor a 2.0 D4-D kérdésemre monológba fogott és én csak halhattam . Egr szelepet említette mint lehetséges problémát ami csere esetén 100 K és hogy angliából mindent be lehet szerezni normális áron ! Igazából csak a 2.2D-cat-re mondta , hogy csak azt ne . Az ő meglátása szerint ezzel sem járok jobban mint a kategórián belűl másikkal ,de hozzátette , hogy ha szimpatikus az autó és van esetleges 200K-m félrerakva akkor nyugodtan . Mondtam , hogy jelenleg egy benzines Toyota boldog tulaja vagyok erre azt mondta , hogy ezeket nem szabad összehasonlítani , mert bármely típusnál egy benzines jóval költséghatékonyabban üzemeltethető . -
neduddki
nagyúr
válasz
jozefgucci1 #85104 üzenetére
hi!
es mit mondott a hogy mijjen befencskendezo van rajta?
udv
neduddki
-
runner 125
nagyúr
válasz
jozefgucci1 #85104 üzenetére
A korai RAV4-ekben is van 2.0 D4D motor, azt kifejezetten kerülendőnek írták amikor kérdeztem:
"első generációs 2.0 d4d rav4 egy fos. Nem akarom taglalni nagyon, ha jót akarsz magadnak akkor nem veszel."
Valamennyit biztosan javítottak rajta, de azért én utánakérdeznek Toyota Club forumán is.
mod. a 2.2, 136 lovas D4D-t viszont mindenhol dicsérik.
-
jozefgucci1
addikt
válasz
runner 125 #85103 üzenetére
Én alapból márkahű akartam lenni ,de az asszony nagyon beleszerelmesedett a SUV-ba főleg a Nissan Qashqai-ba . Mivel pedig főleg ő jár vele így "engedtem neki" ,de ő is látta , hogy egyenlőre nem találtunk nekünk megfelelőt és így visszakanyarodtunk a Toyotához . Neki fontos az évjárat nem ám egy "öreg" kocsival fog melóba menni ! Hát itt tartok most
Részemről várnék vagy ,megvenném a lentebb linkelt példányt mert ritka az ilyen felszerelt kocsi . A pánzt félretettem rá és a mostani Toyota még megvan így annyira nem szorít az idő .Közben érdeklődtem a Toyota 2.0D4-D motorjáról amit NedDoki linkelt oldalt és ott a szervízvezető ajánlotta a motort . Azt mondta a 2.2 D-cat-et semmi képen ne ,de ezt ha valóban valós a kilóméter akkor ezt nyugodt szívvel . Bár azt hozzá tette , hogy egy 1.8 benzinnel járnék a legjobban , mert itt bizony nem árt félretenni 200K-t az esetleges későbbi javításokra . Szóval kössz az infót .
-
runner 125
nagyúr
válasz
jozefgucci1 #85053 üzenetére
Letettél a SUV-ról?
Toyota forumon kérdezz utána ennek a dieselnek, nem mind tartozik a kifejezetten ajánlott kategóriába, van köztük problémásabb is.Ennyiért már van szép V70 és S60 is 2.4D-vel.
-
kalmanchris
tag
válasz
Mr.Grincs #85098 üzenetére
Ennyi pénzért csak olyan C4-et fogsz találni, amire vásárlás után még bőven kell költeni. Tudom, mert kollégám is ennyiért vette nemrég a coupe-ját és még mindig lehet rá költeni bőven.
Rugalmasságban mindenképp visszaesés lesz a 136 lovas dízelek után az 1.6 szívó. A 2.0 benzines C5-höz már közelebb áll. Előnye, hogy az egyik legjobb PSA motor a TU5JP4
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Programozás topic
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- Samsung Galaxy Z Flip 5 256GB,Újszerű,Adatkabel,12 hónap garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Csere-Beszámítás! Kezdő Gamer számítógép. I5 6400 / GTX 1060 3GB / 16GB DDR4 / 250SSD + 1TB HDD
- Xiaomi Redmi Note 10s 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest