Hirdetés
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- AuraSync kibeszélő topic
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Az adatok alapján az áttéttel a szokásos 1,4-es és1,5-ös szívó benzineseknek felel meg.
1th gear ratio: 3,73:1
2th gear ratio: 2,05:1
3th gear ratio: 1,32:1
4th gear ratio: 0,97:1
5th gear ratio: 0,79:11000rpm speed: (km/h)
1th gear ratio: 7,3
2th gear ratio: 13,2
3th gear ratio: 20,5
4th gear ratio: 28
5th gear ratio: 34,3az autó sebességmérője ennél 8-10 km/h-val többet mutathat, GPS-szel mérheted a valós sebességet egyenletesen (azonos fordulaton) haladva 3-400 métert
Reverse gear ratio: 3,55:1
RPM at 120 km/h (theoretical): 3.500 rpm
Tehát ezer motor fordulattal több mint másfélszer annyi utat tesz meg 5-ben mint 3-ban.
gyorsítani és emelkedőn felmenni minimum 2000 fordulatnak meg kell lennie, hogy a terheléshez meglegyen a megfelelő olajfilm
javasolt váltási sebbegések a takarékos és dinamikus vezetéshez: (km/h)
2th gear ratio: 20
3th gear ratio: 40
4th gear ratio: 55
5th gear ratio: 75"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest