Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Szólánc.
- Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!
- Bambanő háza tája
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- leslieke farmerzsebe
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
Megnéztem egy 2019-es Swift-et, hogy mennyire lenne kompromisszum a mérete miatt. Elől én marha jól elférek, a fejem felett még van vagy 6-8cm, és nem tudom, hogy egyezik-e az ülés az egyes felszereltségeknél, mert ez egy GLX volt (CVT), de ez marha jó oldaltartásban. Magam mögött viszont nem ülnék hátul, így, ha fateromat és a bátyámat egyszerre kellene vinnem, akkor hasonló magasság és nagyobb szélesség miatt ők rászívnának. Én 183 cm vagyok és 87kg, magam mögé max. 175-178 cm magas embert tennék, mert nekem beleér hátul a fejem a tetőbe. Elférnék, de középen, mert a széleken a tető gömbölyűre le van csapva az ajtók felé. Ledöntött üléseknél van egy 10cm-s lépcső, de a nyílással és a m2 hellyel az úgy rendben lenne.
A 2.790.000-es példányt viszont elvitték már, így most jelenleg a legolcsóbban 3.500.000-ért van.
Megnézem a Jazz-t, ha ott nem ér bele a fejem hátul, akkor a +100 liter csomagtartóval az optimálisabbnak tűnik, ellenben az árak miatt a Swift fele hajlok jobban.
A Focus-okat kezdem kizárni. Számolgattam, és a csomagtartója csak a Jazz-ével egyező a ferdehátúnak, és katalógus adatban az 1.6-os városban bever 8 felett. A tervezett km számmal üzemanyagban az öreg Focus behozza a Swift értékvesztését. 2 millió helyett 4 millió, míg üzemanyagban fordítva. Szerintem akkor lenne reális nekem, ha járnék autópályán.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest