- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Szólánc.
- Még több 12400F tuning eredmény (vs. stock)
- Kis színes abszurdisztánból
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz lenko #142878 üzenetére
megint előjött belőled a MérnökÚr...
kevered a szarul hangolt kipörgésgátlót meg a gumikat a nyúlmókusokkal. meg a a rosszul megírt vezérlőszoftot a szívóbenzin karakterisztikájával.
elmondom neked, hogy volt gyári 180 lovas Golf4 GTI-m, ami dízeleket megszégyenítően elbutult 5ezer felett. ültem tomcsi23 ugyanolyan motoros Leonjában, ami lelkesen, saját magát behergelve forog a tiltásba, nem említhető egy lapon a két motor. pedig csak annyi a különbség, hogy az egyik brigádnál nem szartak bele a programozásba.
de tovább megyek, ott a szarolasz szardízel alfám, amit nemhogy értelmesen meg tudtak írni, de ráaádsul a kipufogót se alibizték el és négyhengeres dízelhez képest szép, életvidám hangja van. és bár a papír sok mindent elbír, hankook túragumin, gyári programmal otthagyta a sperres, hátsókerekes IS200-at sportgumikon, ami 15 lóerővel erősebb... Qru is a subaruval csak indulásnál tud ellépni az összkerékhajtás miatt, de 20 fölött már gyorsabb az Alfa, mert vannak benne nyúlmókusok=tartalék=akarat.
Új hozzászólás Aktív témák
- MIUI / HyperOS topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Black Myth: Wukong
- Asszociációs játék. :)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...