Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- aquark: Tapasztaltabb motorosok segítségét kérném!
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz
lenko #142878 üzenetére
megint előjött belőled a MérnökÚr...
kevered a szarul hangolt kipörgésgátlót meg a gumikat a nyúlmókusokkal. meg a a rosszul megírt vezérlőszoftot a szívóbenzin karakterisztikájával.
elmondom neked, hogy volt gyári 180 lovas Golf4 GTI-m, ami dízeleket megszégyenítően elbutult 5ezer felett. ültem tomcsi23 ugyanolyan motoros Leonjában, ami lelkesen, saját magát behergelve forog a tiltásba, nem említhető egy lapon a két motor. pedig csak annyi a különbség, hogy az egyik brigádnál nem szartak bele a programozásba.
de tovább megyek, ott a szarolasz szardízel alfám, amit nemhogy értelmesen meg tudtak írni, de ráaádsul a kipufogót se alibizték el és négyhengeres dízelhez képest szép, életvidám hangja van. és bár a papír sok mindent elbír, hankook túragumin, gyári programmal otthagyta a sperres, hátsókerekes IS200-at sportgumikon, ami 15 lóerővel erősebb... Qru is a subaruval csak indulásnál tud ellépni az összkerékhajtás miatt, de 20 fölött már gyorsabb az Alfa, mert vannak benne nyúlmókusok=tartalék=akarat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tőzsde és gazdaság
- A kínai routerek mellőzését kéri az amerikai kongresszusi bizottság
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Melyik tápegységet vegyem?
- EA Sports WRC '23
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- PlayStation 5
- Motoros topic
- Samsung LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest