Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/aero_2.gif)
aero.
veterán
A B207E nem rossz motor, nincsenek már olyan nyűgjei, mint a B205-nek. Amúgy 326e kmnél járok, 14 ezerrel már túlugrottuk a tavalyi olajnyomás mizériát, most lesz olajcsere megint.
1500km-en kikormoltam a technikát, debrecen-tokaj-bükkszentkereszt-mátra-bp-celldömölk-badacsony-sopron-bp útvonalon. Padlóra tol egy füstpamacsot, de annyi olajat nem küld le, mint régen. Sajna senki nem próbálkozott be, egy 170 lovas E220 cdi kezdett el tolni egyszer, de lemaradt, mint a borravaló.
Viszont belsőre gagyi a 9-3 SS. Gumis műanyag bevonat van a műszerfalon, kapaszkodókon és hámlik már ennyi idő után, ez a példány meg jó drága is a felszereltségéhez képest, szerintem.
Bocsi a késői válaszért, szabin voltam múlthéten, most zárkózom fel.
[ Szerkesztve ]