- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Otthoni hálózat 1 Gbit felett?
- Egy újabb érdekes eset [Update HSZ-ben]
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Windows 11 24H2
- AMD RX6300 kisteszt
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #136792 üzenetére
Csak a berögzült km = problema ellen emeltem fel a szavam...nem gyözködes, velemeny, ellen velemeny
A lenyeg, hogy azok alapjan, amiket az elmult 2 evben en összegyüjöttem a dizelekkel kapcsolatban, hatarozott meggyözödesem, hogy a km még annyit sem jelent dizelnel, mint a benzinesnel. Ha egy dizel sokat fut autopalyan, akkor mind a reszecskeszürö/kettöstömegü/turbo/eltömödesek....minden sokkal jobb allapotban lehet mint egy masik ugyan olyan dizelnel, ami fele vagy annyi km t sem futott, de azt mondjuk BP-n dugoban araszolva, 2000 es fordulat szam alatt, jobbara nem üzemmelegen. Ehhez jön meg az olajcsere gyakorisaga, üzemanyag minösege es maris nagyon lazan elkepzelhetö, hogy egy azonos evjaratu 250k km t futott dizel gondtalanabb es olcsobb fenntartasu lesz, mint egy 80-100 ezret futott.
De mondom ez csak egy veleny...egy hatarozott velemeny , de nem gyözködes
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Assassin's Creed Shadows - Íme a gépigény
- Februárban megjelenhet a HyperOS 2.1 nemzetközi verziója
- Google Chrome
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest