Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz z123456789 #136776 üzenetére
Bár itt többen lebeszéltek erről a motorról, nekem konkrétan ilyen van egy C30-as kaszniban 1,5 hónapja. 50-50% város/autópálya használat mellett saját mérés alapján (mindig első kattanásig tankolom ugyan annál az OMV-nél) 7,2-re jön ki a fogyasztás. Ez a motor elvileg örök élet meg egy nap kategória és igen, a Fordtól származik.
Az igaz, hogy nem egy erőgép, de a napi közlekedésre szerintem elég. Egy baj van vele, hogy 130-140-es tempónál pályán már 4000 körül forog, de mivel a 2.4-es szívó benzin is csak 5 sebességes, az is forog közel ennyit és emellett még 2-3 literrel többet is kér. Viszont jobban megy, az tény.
Mielőtt vásároltam, fél évig nézegettem ezeket, mert csak és kizárólag C30 érdekelt. Annyit derítettem ki, hogy az 1.8-as motorral lehetnek gondok és többet is eszik, mint a 2.0-ás, szóval azt én nem erőltetném. 1.6, 2.0 vagy 2.4, esetleg T5!"Less but better" - Dieter Rams
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Hardcore café
- Farming Simulator 25
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Microsoft Flight Simulator
- Synology NAS
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest