Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Algieba:] Rádiótelefontól a digitális kiszolgáltatottságik az ökológiai válság korában
- [Re:] [Fire/SOUL/CD:] INGYENES Clone és Backup-Restore alkalmazások tesztje [2024]
- [Re:] [PSti:] Gondos óra rövid bemutató
- [Re:] [antikomcsi:] Ázsia Expressz 5
- [Re:] [Jack Hunter:] Közösségi tér konfliktus
- [Re:] [parandroid:] KerékPH!áros 2024 tavaszi balatoni megmozdulás, április 1. - és ez nem tréfa!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Bár itt többen lebeszéltek erről a motorról, nekem konkrétan ilyen van egy C30-as kaszniban 1,5 hónapja. 50-50% város/autópálya használat mellett saját mérés alapján (mindig első kattanásig tankolom ugyan annál az OMV-nél) 7,2-re jön ki a fogyasztás. Ez a motor elvileg örök élet meg egy nap kategória és igen, a Fordtól származik.
Az igaz, hogy nem egy erőgép, de a napi közlekedésre szerintem elég. Egy baj van vele, hogy 130-140-es tempónál pályán már 4000 körül forog, de mivel a 2.4-es szívó benzin is csak 5 sebességes, az is forog közel ennyit és emellett még 2-3 literrel többet is kér. Viszont jobban megy, az tény.
Mielőtt vásároltam, fél évig nézegettem ezeket, mert csak és kizárólag C30 érdekelt. Annyit derítettem ki, hogy az 1.8-as motorral lehetnek gondok és többet is eszik, mint a 2.0-ás, szóval azt én nem erőltetném. 1.6, 2.0 vagy 2.4, esetleg T5!
"Less but better" - Dieter Rams