Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #129789 üzenetére
Annyi, hogy svájvi esetén kell az eljárás, amit említettél, de 5-6 hét + csak akkor indítható el, ha eladta.
Körbejártuk már a témát, mert van svájci vonalam, de hamar elvetettük az ötletet. Onnan egyszerűen értelmetlen autót hozni.
-
-v-
addikt
válasz Alvin_ti4200 #129789 üzenetére
Szép
Egy picit mosolyogtató manapság ez a kockás jegyzetfüzet, Dömötörékhez még nem tört be a technika úgy látom
-
tomcsi23
veterán
válasz Alvin_ti4200 #129789 üzenetére
Gratula!
Szépen ki kellett centiznie a szervizeket, hogy pont kerek km-re érjen oda....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
w333
félisten
válasz Alvin_ti4200 #129792 üzenetére
Korrekt ... ennyiért nagyon jó vétel volt (nem zsákbamacska)
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Alvin_ti4200
félisten
Igen, ő az, ezek szerint még nem vették le Itt van kép a belsejéről is, én még nem csináltam 730-ért hoztam el két garnitúra gumival (bár egyik sem egy nagy eresztés, a téli az utolsó szezonját fogja futni, a nyárit igazából a kora és a márkátlansága miatt már most is cserélném).
Köszi!
Ő pedig a svájci coupe, amit érdemes megnézni, ha valaki ilyesmit keres (a fékei be vannak állva a sok állástól, de le kell koptatni róla a rozsdát és nem lesz túl vészes, mert fogni azért fognak).
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz Alvin_ti4200 #129789 üzenetére
Gyönyörű szép ... a 2.0i pedig tökéletes hozzá (én is ilyet keresek)
Nekem volt 2.0 HDi (90LE) de motorikusan egy kaki volt, de mint autó tökéletes !
Annyit szabad tudni hogy mennyi vót ? Grat és balesetmentes vezetést !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Alvin_ti4200
félisten
Motion_Blur-nak már megírtam privátban, de gondoltam, Nektek is beszámolok az imádott Volvo-m utódjáról, ami végül valóban egy Peugeot 406 lett, viszont nem coupe. Végignéztem a kínálatot és az elsőként megnézett ezüst svájci példányon kívül (950-ért hirdetik a hahu-n, ha valaki ilyet szeretne, semelyik másikat ne nézze meg, mert mindegyik rosszabb, ez pedig kívánatos) csupa romot láttam vagy olyat, amit nem szívesen birtokolnék.
Miután a svájci coupe-ra három hetet kellett volna várni, hogy átvehessem (EU-n kívülről van, így kell rá valami típusellenőrzési procedúra, amit a leendő tulajdonos nevére cisnálnak meg, így előre nem végzik el a kereskedők) és autó nélkül azért nem annyira egyszerű az életem plusz szerettem volna tekintélyesebb mennyiségű pénzt nyerni az üzleten, ezért letettem róla. Tettem mindezt azután, hogy egye-fene alapon körülnéztem a szedánok között, mert bár teljesen más világ kívül-belül, mint a coupe, az is tetszik és lényegesen nagyobb a választék belőlük. Pont azon a napon tették fel azt a bordó metál 2 literes benzines példányt, amit végül pár nap elteltével, de végül megvettem. Gyógyszerész család tulajdona volt a Budai hegyvidéken, látszott az autón kívül-belül már az első megtekintésekor, hogy nem csak tulajdonosai, hanem gazdái is voltak (szám szerint három, akik mind ismerték egymást, ez 13 év alatt nem semmi). Természetesen itt-ott vannak rajta kisebb húzások-horzsolások, de nem túl látványosak és a kocsi sosem volt törve. A hölgy tulajdonos fiával tartottam a kapcsolatot és beszéltem végig, ugyanis az autóhoz ő sokkal többet értett, másrészt mostanában elsősorban ő használta Bécsben és Budapesten (kint tanul). Mivel Ausztriában dolgozik is a suli mellett és ott kap egy cégautót, így elhatározták, hogy megválnak a Peugeot-tól.
Már a próbaút során éreztem, hogy ez nem egy klasszikus lefingott példány, a hátsó ablakok vagy körülöttük a műanyag zörgött, de tisztában voltam vele, hogy ez egy öreg francia autó/konstrukció, ennyi végülis belefér. Az egész beszélgetés során a sorsdöntő pont akkor jött el, amikor a fiatalember benyúlt a kesztyűtartóba, majd elővett egy picike spirálfüzetet és elkezdte mutogatni annak tartalmát. A papírkötegben az alábbiak szerepeltek: dátum, kilométer óra állás, karbantartás során ellenőrzött és cserélt/javított dolgok, valamint összegek évekre visszamenőleg. Álltam ott, mint aki a világ nyolcadik csodáját látja Azt már vásárlás után láttam csak, hogy egyébként az első öt évben a szervizkönyvet is vezették...
Szóval elhoztam, picit piaci ár felett, de nekem most megért ennyit a biztos forrás és már bele is tekertem közel 130 km-t, illetve a kávézóból, ahonnan ezeket a sorokat írok azt tervezem, hogy az esti találkozó előtt még oda-vissza megjárom a visegrádi erdős szerpentint - amolyan ismerkedés gyanánt Gyerekkorom egyik szeretett autója (bár soha nem ültem benne), meglátjuk, meddig lesz meg (belvárosba való költözés esetén lehet, nem lesz rá szükség), de sokkal kevésbé fáj járkálni vele, mint amire számítottam az S40 után. Bár az ezüst coupe még mindig mozgatja a fantáziám, úgy érzem, a jelenlegi helyzetemben (nem dolgozom) a racionális döntésnek volt itt a helye.
-
Integrale
veterán
válasz Wiz Khalifa #129781 üzenetére
Bravobol 1.2, 1.6, 1.8 2.0 es a JTD-k. 1.4-et keruld messzirol.
Lehetoleg 99 utaniakat nezz, 3-400 kozott mar szepek vannak, jol felszerelve, nem ritka a 4 legzsakos, automata klimas sem. Ha nem kell allandoan tomott autoval jarnod, akkor eleg az 1.2 kifejezetten megbizhato motorok. Gyerekbetegsegeket 99-tol kikuraltak, rozsda nem jellemzo, alkatreszek olcsok, vezerlescsere is piti osszeg. Helykinalata is tisztesseges, egy Golf 3/4/Vento paroshoz kepest is. (Utobbi csomagterben eros).[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
kuntics
aktív tag
sziasztok!
Felmerült bennem,hogy le kellene cserélnem az autómat(2000-es 323-as mazda 1.5 benzin) egy kicsit fiatalabbra.Sajnos nincs garázs,a mazda meg elég rohadós,bár ezen még annyira nem látszik.Az autó nincs agyonhasználva,néha dolgozni járok vele(100km) meg városban szoktam használni.Valami hasonló kis autót szeretnék helyette.
Amik fontosak lennének:
-5 ajtós,ferdehátú
-benzines
-klíma
-légzsák
-ár max 1m Ft
-azért legyen hely a csomagtartóban isGyorsan átfutva a fórumot elsőre a honda jazzeket néztem,ezért az árért elég időseket lehet kapni(2002 környékieket),meg a ferdehátú corollákat nézegettem.
-
Fetyoka0
tag
válasz kalmanchris #129780 üzenetére
Hát csak annyi az első nagyobb ráfordítások 140 körül jönnek(kerékcsapágyak, lengéscsillapítók stb). És egyből nem akarok ebbe belefutni.
Amúgy az 1.6 HDI-k még szóba jöhetnek.
Illetve az 1.2-1.4 TSI-k milyenek? Állítólag 2011 második felétől javították a láncnyúlás/szakadás problémákat.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Qtya123 #129782 üzenetére
Így van.
De ha belegondolsz, minek hozza be a nepper a kinti autót?
Nem önkéntes munkaba csinálja
Tehát keresni fog rajta, több okból is.
99%, hogy megtekeri, tehát a valos piaci ár felett fogja adni.
Jó eséllyel sérült is volt, mert azok mennek kint ár alatt, itthon meg megcsinálják sufniban. (Ennek B változata, akik itthoni sérült autót vásárolnak fel, és takolnak ossze - egyik ismerősöm is ilyen helyen dolgozik)
Ezek tetszőleges kombinációja már éppen elég ahhoz, hogy mestersegesen elteritsek a piacot, ezekkel a behozott romokkal.
Na ekozul szurd ki, hogy mit akarsz.
Most már csak az újonnan mo-on forgalomba helyezett erre szűrök, aztán ha valaki nem állítja be az adatlapon, akkor pont kiesik, de igy legalább a szemét nagy részét kiszurom.Runner: lehet az elsőt is meglesem, de ezek után gondolhatod, hogy nem jó szajizzel....
Szerintem 50-50, hogy valamelyik nepper is benne volt a buliban. (Mielőtt megvettem, 2 kereskedőn ment át) - gondolj bele, nincs is egyszerűbb, mint másol egy kulcsot, majd akkor viszi el, amikor akarja.
8 évig egy tulaj, majd gyors két kereskedőn atmegy...[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Kornel #129754 üzenetére
Pedig az első így leírás, képek alapján ígértesnek tűnik, ha magamnak keresnék biztosan megnézném.
Rakass bele valami plusz biztonsági megoldást majd, illetve nincs lehetőség garázsra, teremgarázsra?
Feketét viszont ne akarj, iszonyú kényes, minden karcok, hibát megmutat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qtya123
őstag
Nekem nagy tervem, hogy ilyen IS250 lesz a következő autóm, de azért várnom kell még vele, valamint abban egyelőre csak bízni lehet, hogy 13-16 évesen ezek is olyan hibamentesek lesznek, mint az IS200.
Kornelka autóvásárlásához csak annyit fűznék még hozzá, hogy említette, hogy nem szívesen venne kintről behozott autót. Ez elgondolkodtatott.
Lényegében mostanában szerintem eljut szép lassan oda az itthoni használtautó piac, hogy a 2008 utáni autóknál a piacon csak kintről behozott, vagy pedig céges autók lesznek, mert lényegében új autó eladások magánszemélyeknek itthon nem nagyon vannak. Amit meg mégis megvesznek magánszemélyek, azok általában alsó, vagy alsóközép kategóriás autók.Így akinek jelenleg olyan igénye van, hogy legyen 140 Le+ meg legalább felső középkategória, az nem nagyon fog találni 6-8 éves autókból magyarországi magánszemélyest, mert egyszerűen alig akad, aki vett ilyeneket újonnan.
-
Wiz Khalifa
veterán
-
kalmanchris
tag
válasz Fetyoka0 #129772 üzenetére
Itt a benzines és a 110ezer km korlátozza a lehetőségeket. Így 3-as bmw ki is esett. Ennyiből 8-10 éveset kapsz, amiben nem 110ezer lesz.
Mondeo benzinben 1.6 mk4-ek vannak, de nem fog menni a 120 lóval és enni is fog. C4 picassokat is hdi- vel kell venni. Jetta helyszűkében van. Mazda 3 kifogható 2011 körüli is.Mi ez a 110ezres ragaszkodás? -
Integrale
veterán
-
w333
félisten
válasz Wiz Khalifa #129777 üzenetére
Ki lehet fogni olyat mi nem rozsdásodik még ... amit linkeltem az is rozsdamenetes !
Hondából legalább 600 ezer Ft -íg szinte az összes rohad, nem olcsó autó !
Suzuki Swift is nagyon jó de papírautó, egy F Astra jóval erősebb, nincs velük gond nagyon megbízható tényleg igénytelen autó és bármit javítani kell aprópénz hozzá minden, egy igazán olcsón fenntartható autó
De ezt neked kell eldöntened hogy használható autót szeretnél vagy rozsdabogja nagykidörgős BoyRacer autót aminek már a lelke is ki van csavarva ?
A Honda fejetős ?
Max egy ilyen 4Gen Civic Link, de ettől már kényelmesebb az F Astra !
(#129779) Integrale
+1 a Bravo -ra !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz atenza #129774 üzenetére
Inkább egy kevés km. H Astra vagy megbízható Accord, Avensis,
BMW ha költeni kell rá akkor zsebbenyúlós, E46 -ból a sor 6 -t szabad venni !
(#129775) Syd2012
Ilyen áron egy megbízható igénytelen F Astrát inkább !
Tessék és még viszonylag szép állapotban van !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Wiz Khalifa
veterán
Sziasztok!
Nyáron szeretnék venni egy autót ami az első autóm lenne.
Árban olyan 250-300k-t szánnék rá. És lehetőleg az árhoz mérten jó állapotú legyen (nem várok csodát ezért ugye) ne kelljen sokat szervizeltetni, n elegyen olyan sok a szervizelése és ne egyen sokat. Olyan 6-7 literes fogyasztás lenne a legideálisabb.
Benzinest keresnék.
Én ezek közül nézegettem, sorrendbe nekem a favoritok:
1. Honda Civic (pl olyan mit ez: [link] de nem tudom ő pl mennyit eszik kb)
2. Suzuki Swift sedan
3. Skoca FeliciaEsetleg ha van jobb ötletetek szívesen veszem.
Smoke some weed nigga!
-
atenza
senior tag
Sziasztok! Elérkezett életem első autóvásárlásának ideje. Tanácsot szeretnék kérni tőletek, illetve egy kis iránymutatást, mert ahogy látom nagyon értetek hozzá és segítőkészek is vagytok
Szóval 10 éve van jogsim, amint lehetett letettem, eddig a családi 1.2-es 2000-es évjáratú renault twingot használtam. Tanulóautónak tökéletes volt, kényelmes, keveset fogyaszt, de uttartása és ereje szörnyű. Inkabb városi autó tehát. Mivel szeretem az autókat és szeretek vezetni, jó lenne valami erősebb, nagyobb és biztonságosabb, jó futóművel. 1,5m körül keresgélek. Amit neztem eddig az mazda 3, mazda 6, bmw 3 e46 (de félek a bmw szervízköltségeitől, sokkal dragabb lenne mint a mazda?)
Ilyen áron mit ajánlanátok? Gyerek még nincs de neha jó a hatsó ülés ha van. Mindenképpen benzines legyen.[ Szerkesztve ]
-
Fetyoka0
tag
Auto vásárlás előtt állok. Most született egy kisbabánk és a fiesta kezd kicsi lenni. 3 mill-t szánnék rá.
KB ez az érdeklődési sorrend:1 BMW 3
2 Ford Mondeo
3 Mazda 6
4 Mazda 3
5 Peugeot 508
6 VW Jetta
7 Citren C4 Picasso
8 Citroen DS4
9 Citroen C5Illetve kitétel, hogy benzines legyen és ne legyen kombi + max 110.000 km lehet benne. A belső zajok is nagyon idegesítenek(motorhang, műanyag zörgés, kopogás)
Szerintetek németektől érdemes behozni? -
w333
félisten
válasz Integrale #129768 üzenetére
Tipikus Toyota beltér ugye a Lexus a minőségibb prémium kategória !
Régebbi Audik minden csak nem letisztult Link az újabbak már kicsit tényleg letisztultabbak, de amíg egy E60 bömbiben azonnal tudtam hogy minden hol van és mit kell és hogyan beállítani, addig egy A6 -nál 5-10 percig keresgéltem a 6 millió gomb között (de mondom az ujabbak már sokkal visszafogottabbak)
(#129769) kornelka
Semmit nem veszítesz, ülj bele és próbáld ki, nálam szerelem volt első látásra !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Kornel
veterán
válasz kalmanchris #129767 üzenetére
Kösz!
Neked is w333!
Ezért szeretek ide járniAmugy lexus még jó is lenne, bele kéne ülnöm azért, hogy milyen élőben.
De azért még tartja az árát, bár ez már szepen bukott az értékéből. -
Integrale
veterán
Ízlések és pofonok. Nekem olyan ez a beltér, mintha minden részét más-más ember tervezte volna, végén pedig összeillesztik. Kerek, szögletes, íves, egyenes, fényes ezüst, matt ezüst, króm. Ez egy 20 évvel ezelőtti japán autóbelső, minden koncepciót nélkülöz,
Az Audik belseje az letisztult (kivéve új A4). Az elektromosan beálló ülés, kormány stb pedig nem egy világrengető újdonság.
Elhiszem, hogy egy finom műszer ez az autó, mint általában a Lexusok, de vagy unalmas dizájn, vagy túltolt."Bad reklám is reklám too"
-
w333
félisten
válasz Integrale #129764 üzenetére
Pontosan olyan mint egy svájci órajah hogy az ujjnak a beltere !Szerintem nincs vele baj, nekem tetszik a belső tér Link
Szép letisztult, minden kézre áll, funkciókban is tökéletes szvsz. szép !
Élőben olyan mintha egy űrhajóban ülnél, megnyomod a Start gombot elektromosan beáll az ülés és a kormány leereszkedik és jöhet a móka !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Kornel #129760 üzenetére
Innen kezdődik egy normális autó, normális váltóval ... Link
Kb. fél évig használtam egy ilyet és ha ennyi pénzem lenne autóra akkor én szinte biztosan egy ilyen IS 250 -t vennék, számomra mindenben tökéletes ez az autó, ha akarod akkor csendes és kényelmes, ha akarod akkor sportos és gyors, ha akarod akkor takarékos (város 8-9L), ha odalépsz neki akkor pedig megy
Megbízható japán minőség + tele van extrákkal ha van rá lehetőséged akkor mindenképp próbálj ki egy ilyen vadászgépet egy Accord -tól is sokkal jobb !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
w333
félisten
válasz Kornel #129760 üzenetére
Igen ... és ultra sz*r !!! régi Merci 124 -s automatája is gyorsabb nála !
Szerk.
Mindenhogy lassú ...
Nagyon hosszú a gondolkodási ideje ... de mondom hogy szerintem borzalmas, ha élményt szeretnél F1 -s pillangóváltóval akkor Lexus iS250 és az azonnal vált + beleprésel a székbe , ez meg ami a Hondában van egy ultragáz valami, míg ezt te felváltod F1 -el 3 -íg én már a manuális hagyományos váltóval régen 5 -ben vagyok !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz footy #129756 üzenetére
Szerintem inkább Ford ... de abból a 90% Magyarországon mind céges !
(#129758) kornelka
Biztosan nem vennék ... olyan reakcióideje van mint egy csigának !
Nekem erről a váltóról az Alfa Selespeed jut eszembe
Vezettem már ilyet és tényleg borzalmas
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Kornel
veterán
Még kérdés, okosabbak hoz:
I shift hondanal mennyire lehet roller? -
footy
addikt
válasz focvis #129755 üzenetére
Szvsz, Golfból van a legtöbb flottaautó. Az import golfok jórésze flottából van. Jópár magyar cég specializálódott rá, hogy a német ill franciaországban lízingből visszaadott autókat importálja. (10-20-as csomagokban) Ezeket lepasszolják kereskedőknek akik kicsit gatyába rázzák/megtekerik aztán lesz belőle garázsban tartott, nyugdíjjas német orvos pártól eladó csodakocsi.
A magasabb presztízst viszont adom, bár az okát még így két Golf után sem látom.[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Kornel
veterán
válasz alázógyík #129751 üzenetére
Oke.
Egy nem alap motoros astra megint 5M tájékán jár.
Corsa meg nem kell.Bár ennek okán már a napokban ranezegettem a használt astrakra is. (J)
Runner: sokszor egy rugora jár az agyunk
A másodikat megnéztem élőben.
Vegyes a kép, nem zártam ki elsőre, de azért nem is foglalkoztam volna le azonnal.
Elol törött volt, a lokos csalen áll.
A motorter koszos(olajos?!?!), nem melto egy ennyit futott hondabol, nem is ertem.
Belül itt ott kiulve, a pluss szetfoszolva, nem vészesen, csak épp annyira, hogy engem idegesítsen.
Ja és 2,5M-rol indult, talaln ideadna 2,2M-ert, de ilyen állapotban még annyiért se vagyok benne biztos, hogy számomra!!! (Mielőtt a többiek nekem esnek) megérné.
Ha fekete lenne, talán így is elvinnemAz első... Hát gondolkoztam, hogy megnézem, de ott vettem a SSS-om.
Az is makulátlan volt, mint ahogy ez is annak néz ki.
Aztán gyanúsan ellopták ugye.
Nem állítom, hogy volt kulcs hozzá, mert sose tudom meg, de felvetődött bennem, hogy akár ezek, akár az ez előtti nepper is benne lehet a buliban.
Sose tudni.
Ja és gyanúsan ajanlgattak a cascot megvételekor, ilyet azelőtt még nem tapasztaltam.[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
addikt
válasz Kornel #129750 üzenetére
Én most a családban történt 2 új autó vásárlás okán szinte minden márka autóját láttam, fogdostam az elmúlt fél évben.
Az Opelek valami egészen sokat fejlődtek, mind a Corsa, mind az Astra terén. Ezekhez képest a Suzukik nagyon el vannak maradva.
Mondom ezt Olasz autó tulajaként. -
Kornel
veterán
válasz MunezXBK #129748 üzenetére
Hát nekem az a civic azért messze volt a makulátlantol.
Ráadásul a dizeleket később már kizártam.
Igaz megbízhatóbbak, mint az átlag dízel (befecskendezés, stb.), de egy szett kuplung+kettőstömegű cserével együtt 400k felett jár bőven. (Szép kis honda felerak az alkatreszeken.)És ez nem okoskodás, ezek szimplán várható koltsegek, kérdés az, hogy mikor...
Alazogyik:
sajnos egy civic sem sokkal jobb beltérre, annyi, hogy az nem zörög.
A vitararol nekem is ez jut eszembe, végig tapogatva, vegig rancigalva a belteret.
Viszont az scross ilyen szempontból jobban osszereakottnak tűnt.
Sajnos már rég láttam őket élőben, a jövő héten megnézem mindkettőt.[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
addikt
válasz Kornel #129747 üzenetére
Az Indexes Vitara totyikba érdemes lenne beleolvasnod.
Minden 2. hozzászólás, hogy itt zörög, ott csörög, itt kellett szétszedni, amott kopog.
4-5 milláért? Bakker a beltérben felhasznált anyagok, gombok kapcsolók mint egy 10-15 évvel ezelőtti középkategóriásban...Még a hozzá kapott bicskakulcs is tök gáz, teljesen ormótlan.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz rbalint88 #129745 üzenetére
Mondtam, hogy nem értek mindenhez, ezért is szeretek itt neha informálódni.
Amiket linkeltel, azok közül sok-sok kerülendő motor van, amit (részben) itt tudtam meg.
Szerinted nem rarepultem volna már rég egy 2.3-as mazdara?
De.
Szoval stabil motor kell.
Egyébként mondtam, hogy abbahagyom a temat, nem is kellett volna a kérdésre válaszolnom, akkor járt volna mindenki a legjobban
Ja és hitelről annyit, hogy max. 4M-ig mennek el(2+2), azt tudom, hogy bármikor kinyomom.
Egyébként a héten ismet meglatogatunk egy suzuki szalont, lehet visszakanyarodok az scross/vitara projekthez, és akkor csend lesz a topicban is végreMostantól tényleg read only vagyok egy darabig itt, de azért mindenkinek köszönöm a tanacsokat, azt is, amit végül ezért vagy azért nem fogadtam meg.
Kdavid: teljesen igazad van
[ Szerkesztve ]
-
#16514048
törölt tag
válasz Kornel #129730 üzenetére
Én már csak egy dolgot nem értek.
A hónapok alatt szóbajött 56 autó, de a vége mindig az, hogy újat kéne venni.
Nincs az igényeidnek megfelelő használt. Vagy túl drága, vagy túl régi, vagy valami más a baj, de ha van is olyan típus, ami jó lenne, akkor az a baj, hogy lutri a használtautó vásárlás, túl sok baj van vele, a jókat azonnal elviszik, stb.
Ugyanakkor keményen kitartasz amellett, hogy az új autóval tíz évig gondmentes az élet, sőt, még anyagilag is jobban megéri, még hitellel is, nincs is akkor értékvesztése mint sokan gondolják (vagy mint volt régebben). De ha ebben ennyire biztos vagy, akkor miért nem mész már be a szalonba és hozol el egy új Suzukit, vagy valamit, a használtakkal való szenvedés helyett
Egyébként engem sem zavar a vergődés, mert minél több típus kerül szóba, annál többet tanulok a használtautókról, csak így soha nem fogsz autót venni.
-
rbalint88
addikt
válasz Gergőke88 #129743 üzenetére
Ha be kell hitelezni, akkor szinte tok mindegy, hogy 2,6 vagy 3,7 megy hitelre. Aszonta van penz lovera, szoval nem hiszem, hogy kulonosebb gondot okozna kifizetni a plusz lovet. De en mar komolyan nem ertem az embert. Linkeltem direkt olcsobb autokat is, amivel el lehet jarni nagyobb nyugok nelkul par evet es lehet szeretni is, meg marad is penz javitasra. De az mind fos szar oreg sok kmes es meg beteg konstrukcio is, ami biztosan szetesik egy even belul es magaba szippantja az univerzumot... Az kulonosen vicces, hogy otthon a gep elol mindenki kurva okos, de azert megneznem, hogy a nagy megmondoemberek kozul hanynak volt mar kettonel tobb autoja es/vagy dolgozott kereskedesben. Bitpork, Munez, Magus, focvis es vilike normalisan all a kerdeskorhoz abszolut, probalnak segiteni, de tobben csak frocsogni jonnek akkor is, amikor valaki segiteni probal. Vegyen _valamit_, hogy ne legyen olyan hisztis a bkvtol es majd ha osszeall a keret, akkor megveszi az ultimate csodaautot. Kezdem azt hinni, nem is kell kornelkanak igazabol auto. Ha tenyleg annyira fontos lenne, mar reg vett volna valamit.
-
-
veterán
válasz Kornel #129736 üzenetére
Engem becsszó nem zavar a "vergődés", de magam már biztos léptem volna vmit, pl egy ideiglenes járművet, ami halad is:[link].
Ha 4,1-ért vennél új Vitarát, akkor miért ne lehetne 5-ért új Honda?
A jelenlegi autóm keresését én is úgy kezdtem, hogy max. X Ft, kicsit több lett, kb. 1,8*X . Eleinte zavart az értékvesztés is, de igazából a legnagyobb "bajom" a 4 év garancia, nincs szívem belepiszkálni az autóba; meg ami tetszett, azt rendeltem (felni, felszereltség...), így nem tudom "fejlesztgetni" (= szolidan pimpelni) értelmes keretek közt.@Vilike: értem egy ilyen átmeneti paripát azért csak vennék magamnak.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz rbalint88 #129725 üzenetére
Sz@rd le... Én már végig sem olvasom a vergődéseit.
Én megkaptam a mestertől h hülye voltam mert éppen nem olyan autót vettem ami #csakahonda megbízhatóság hanem olyat ami tetszett is és örömmel vezetem ami egy "sz@rfos" francia , ami "csakegyrönó"... Nem érdekelt az h milyen megbízhatósági pletykák mennek róla az sem h sok leragadt ember szerint fff be tartozik, beleültem,kipróbáltam,átnéztük,meggyőzött megvettem.
Lehet majd h 3x annyit kell költenem mint suzukira de legalább tartja a 100+ kilómat az ülés,ha bemerészkedek 50 körül üres körforgalomba menni nem kezd el csúszni mert nem egy hajtogatott papír pehely súllyal,nem esek át az anyósülésre, és még sorolhatnám.. Lényeg a MESTER szerint nagy szar döntést hoztam hisz csak egy rönót vettem ami "franciaszar".. Én csupán most a szívemre hallgattam es azt vettem ami tetszik...
Ezért mondon h hagyd rá mert szerinte csak az a jó autó amit ő kimond annak s annyiert amit Ő mond realisnak.. Vannak ilyen emberek akiken nem érdemes segíteni.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
w333
félisten
válasz Kornel #129733 üzenetére
Szerintem is nagyon egyben van, MO -i és reális a km is + fullos és jó áron van !
De ha gondolod akkor mint már mondtam régebben van ismerős akik kintről Traileren behozza amit csak akarsz, múlthéten pont találkoztam vele és direkt rákérdeztem, azt mondta persze simán hoz be autót és őtet nem érdekli hogy mit és honnan vásárolsz, oda arra a címre megy és viszi amit mondasz neki !
Nagyon megbízható tényleg csak ajánlani tudom ... pénzben szerintem nem lenne olyan drága, de már vagy 2X átb*szták így a felét szinte biztosan előre kéri a másik felét pedig mikor leszállította (szerintem ez így korrekt)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Kornel
veterán
válasz focvis #129734 üzenetére
Igazad van, de mondom, nem is akartam már beirni ide a vergodesem, mert tudom, hogy az, de kérdezték hogy állok, aztán leírtam a mostani allapotot.
Szóval abba is hagyom a további morfondirozast.Tom: ezen is elgondolkoztam már, de azért 5M nalam már túl van azon az összegen, amit jó szajizzel kifizetnek.
W333: egy telefont megér majd.
Ahogy előbb is írtam, volt már olyan autó, amit telefonon kizártam.
Mondjuk ehhez kell egy őszinte tulaj is, égy nepper sose lesz őszinte.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Kornel #129730 üzenetére
Ha van jó forint alapú hitel Hondánál én azt tenném a helyedben. Azt az autót kell venni ami tetszik, Hondáéktól szokatlanul elég akciós most a civic (jón az új ugye, ami ha minden igaz már csak turbós lesz, ami pl. nálam nem előny).
Politikától függetlenül ha növekszik a thm jelentősen, az csak drasztikus MNB kamatemelés következménye lehet. Ehhez elég nagy gondnak kell beesnie, mert nem ez az irány (de kicsik vagyunk, ez azért alapvetően nem csak rajtunk múlik, egy kínai falnak ütközés vagy drasztikusabb ami kamatpolitika betehet). Bár ugye lehet csökkenteni a kitettséget lehető legrövidebb futamidővel.
-
veterán
@ Vili, Kornél
Picit brazil szappanopera fílingem van, de sebaj, szórakoztató (bocs, semmi személyes!). Néha azt gondolom, hogy mindketten élvezitek a BKV szolgáltatásait. én biztos, hogy vettem volna már magámnak vmi átmeneti szart, akár egy szakadt Astrat, bármit...
2,5 éve G6-ot, tavaly nyáron G7-et kerestem, mindkét alkalommal csekkoltam a kínálatot a mobile.de-n is, azok amik tetszettek (de akármelyik ezekből a modellekből), azokat drágábban kínálták Németországban, mint itthon. Ezek tömegautók, biztos, hogy nem utaznék ki egy ilyenért (2000 km, szállás, arabgeci nepperek, esetleges csalódás, stb.).
Vili, Neked hol áll a projekt?
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz Kornel #129730 üzenetére
Tessék ... egy ilyen 10 éves Full Accord miért nem jó
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Kornel
veterán
válasz Tom1939 #129729 üzenetére
Végre valaki aki érti, miről beszélek.
Nincs ezzel baj, akkor inkább behitelezem a maradek 40%-ot, 3-6% thm kozott mozognak a hitelek.
2-3 év alatt kényelmesen megvan, annyit majdnem rakolt az ember egy használatra is kb.W333: link?
Mert Accord van, de szép is?
Mert én nem nagyon látom.
Ja és kombi vona jó akkor.
De az csunya.
Vagy akkor a legujabb Accord, de az 3,5+M.
Lehet amugy gyujteni kéne arra, azon is gondolkoztam már.
Ja és használt autóra nem veszek fel hitelt.
Max. Újra.Rvilike: 2 év alatt kinyomom.
Vagy ha felemelik egy év múlva, akkor egybe utána.
Szóval ez nem kockázat.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Kornel #129722 üzenetére
Válság következménye is ez. Nem nagyon van jó itthoni autó eladó, gondos gazditól. Mert nem adják el...
Nem könnyű neked mert ugyanolyan nehezen tudsz dönteni mint én, csak alólad sajnos killopták az autót (ha jól emlékszem) és ez azért ez nyilván sürgetőbb helyzet mint az enyém (elkettyeg az a 8,5 éves i30 még).De abban én is tökéletesen egyetértek hogy 60% ár egy 8 éves autóért vicc. De sajna a tragikomédia esete áll fenn, mert most ilyen a piac és kész.
Bár azt elég erősen érzem hogy nem fogja a márkakereskedés beszámításra megkapni a régi i30-am (szívóbenzines), elmegy az majd gyorsan tőlem is.
-
-v-
addikt
válasz Kornel #129726 üzenetére
Munkából nehezen jön el az ember, hogy lecsapjon ra.
Tehát irreális elvárás, hogy ennyiért te leszel az nem?
De mégsincsenek irreális elvárásaid.A vége az lesz, hogy kimegyek nemetbe egyert, ott legalább van választék.
Na, például a sok sírás helyett. De az is többe lesz csak mondom. Nem baj, majd elfogadod a tényeket ha már 1 éve keresel
[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
Van jó.
Volt fent egy közben, 2,2-ert.
Kik vittek el?
Nepper...
Munkából nehezen jön el az ember, hogy lecsapjon ra.
Szóval van jó annyiért, csak non stop 0-24-ben ugrásra készen kell lenni, egy szerelővel, aki még át is nézi ehun.A vége az lesz, hogy kimegyek nemetbe egyert, ott legalább van választék.
Rbalint88: kb. Az összes bugos motort/technikát belevetted a korábbi linkeidbe, de nyugi, semmi baj, szerencsére már olyanok segítettek itt, akiknek volt vele tapasztalatuk.
Egyébként direkt semmit nem írtam a dilemmamal kapcsolatban mostanában, hanem éppen rákérdeztek.
Rvilike: ertem amit mondasz, meg nem is.
Azért ne adjam már piaci árat, ami le van fingva.Szerinted miért eri meg 150 szürt autó közül legalább 70-80-at kulfoldrol behozni, és hirdetgetni itthon?
Azt úgy se tudod elmagyarázni, hogy az normális, ha átlag piaci aron hirdetgetnek romokat.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Gergőke88 #129707 üzenetére
Mivel sssbol ul at, ezert egynek jo a mito. De ugye minden kell, szare-hugye. Az ilyen ember tenyleg vegyen suzukit szalonbol, csak ne varja el azt is, hogy menjen meg oromet is adjon. El kellene fogadni, hogy amit karban tartottak es nem egy lefingott lepratelep, annak ara van. Ez a szervizpara a masik nagy nevetseg. Jo hogy nem akar rogton trelert is venni hozza. Nem baj, eljenek a birkak, vegyen mindenki 1.6 mpi octaviat, astrat es csakahondat, mert azokkal biztos nem lesz baj. Sokkal egyszerubb lenne, ha eldontene vegre, hogy mit akar es raszanna a szukseges keretet. Ugy nem lehet autot venni, ha mindig fel millioval olcsobban akar, mint amibe kerul. Illetve talan lehet szart venni annyiert.
Ja es persze tiz evesen is ot eves legyen es olyan allapotban, amit a szalonban sem lattak meg. Az nem baj, hogy egy hasznalati targy kopik, mink majd megmutassuk, hogy letezik a spanyolviasz, sot!
Na mindegy, szarok mar bele, elfogyott a turelmem. Komolyan nem hiszem el, hogy ertelmesnek tuno fenott ferfiember ennyit asszonykodik az autovasarlason. Probaltam segiteni, de onerobol olyan okos mindenki, hogy majd megoldja maganak. -
-v-
addikt
válasz Kornel #129722 üzenetére
adok érte akár 2,5M-t is
De ha annyiért nincs jó? velem nem kell elhitetni, ez már milyen nagy összeg pedig és ennyiért már igazán lehetne jó is, én bólogatok ha szeretnéd, ettől még az eredményhalmazba nem kerül több taliga, ha nincs ennyiért jó akkor nincs. Na, és akkor hogy hívják ezt? Irreális elvárásoknak.
Azért abban remélem egyet értünk (...) az kicsit túl van arazva.
Amíg azt nem fogod fel, nem én vagy te árazunk hanem a piac, addig nem veszel autót. Ha olyan geci drágán van csak jó a jelenlegi piacon, akkor olyan geci drágán van. Senkit sem érdekel, te mennyit tartanál reálisnak. Az albérletek meg ingatlanok is túl vannak árazva, senkit nem érdekel vilike szerint 10 milláért kéne adni azt a lakást nem 25ért. Akkor vilike nem vesz lakást, ennyi, így működnek ezek a dolgok
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Kornel #129722 üzenetére
Így van, egyetértek, hogy kb. 1 hónap szabi és mindig ugrásra kész szerelő-haver kell ahhoz, hogy találj valami használhatót, ha éppen van. Namost állandó készültségben ki tud lenni? Csak a g*ci nepperek. Itt be is zárható a zinternet.
Azért remélem találunk mindketten kocsit, hiába rohadtjó az új hankook gumi, a kocsi nekem nyomatékszegény, főleg most, hogy ültem az S8-ban. Az irdatlan
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kornel
veterán
Nem írtam, hogy túl drága.
Inkabb azt írtam, hogy a kinalat tele van bizonytalan eredetű, lefingott, kintről behozott, visszatekert, de piaci áron hirdetett darabbal.
És nem csak ennél a típusnál.
Vagod, hogy írtam, hogy adok érte akár 2,5M-t is?
Sőt legyen 2,7...
Mik vannak?
Kintről behozott példányok.
Markaszervizbol.
Persze.Az pl. irrealis, hogy mondom nézek akkor 2M korul valami többet futottat, mert akkor nem ragaszkodok a kevés km-hez meg az újszerű állapothoz.
Telefonban a nő, egy 2,1-re hirdetett példányra:
Jobb eleje ko volt, amugy az oldalát végig is húzta, ezért az egész újra van fenyezve (persze, vagy az egész oldala eltűnt)
Amugy városban futotta a 180k km-t, de jó az auto.
És ez gyakorlatilag piaci áron hirdeti, talán -10% mondjuk.Azért abban remélem egyet értünk, hogy ha 3M korul nézünk egy 100+k-t futott, 8+ éves autót, ami most ujan 5M, az kicsit túl van arazva.
De lehet csak szerintem!
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Nincs ezzel baj.
Meg kell venni a lerugott, két autóból, gtk-bol visszahozott bontoszokevenyeket az új aranak feléért, kétharmadaert, aztán itt puffogni, hogy megint szerelonel áll.
Köszi, inkább veszek egy ujat akkor.
Egyébként nem hiszem, hogy irrealis elvárásaim vannak.
Benzin, 140+ paci, kompakt+ méret, 2006-7-tol, egy klíma még egy tempomat azért legyen benne, engem spec nem zavarna a hátsó kurblis ablak se
Igazából civicen kívül nem sok minden marad.Tsebacsi: koszi. Elhiszem, hogy van ilyen, de itthon biztos nem ez a valóság.
Sajnos nekem ehhez se kapcsolatom, se tapasztalatom nincs, így marad vagy az itthoni turkalas a sok szemét között.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Kornél bemutatlak egy ismerősömnek, komolyan én vele fogok menni kocsit venni
Német/magyar állampolgár, itthon él.Kint vett egy 1999-es volvo s80 T6-ot. 3200-ra volt hirdetve, telefonon már lealkudta 2000-re, majd élőben 1100-ér elvitte
Később a nagy ?holland? volvo bontóból vett rá alufelniket darabja 20-30 euróér, és új motort 500-ér. A kocsi most olyan 400 ló körül van chippelve, úgy megy, hogy felsírsz.
Mondtam neki, hogy megyek ki vele és nézünk valamit, ő beszél, én fizetek és vigyorgok!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-v-
addikt
válasz Kornel #129717 üzenetére
Nem a piaccal van a baj amúgy hanem veled, nincs olyan ár érték arányú autó amit keresel.
Ami olyan az jajjazdrágaannyiértmártinkábbfapadosújat .. ami tudja és árban jó az jajazfújaztúlrégi így sose veszel autót ... ami tudja amit akarsz az annyiba kerül, ha azt nem akarod kifizetni akkor vidd lejjebb az igényeidet, ennyi. Hol itt a dilemma?[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Gergőke88 #129713 üzenetére
Ja.
Azért ennyiért (használtan) nem fogok fapadosat venni.
Ujan még lehet, mert akkor legalább új.
Jobb lenne az 5 ajtós, vagy kombi, ha nincs más, de lehet ezt is bealdozom, és veszek egy lancert.
De az már nem is megy annyira, meg ugye nem túl praktikus.
Amit most néztem, a Ford focus 2.0 benzin megyeget is, csak itthon ritka, mint a fehér holló.
Illetve 1.8 civic, ha lenne normális.
De 3M korul már megint azt mondom, hogy 5M-ert zsír új civicet adnak...Ja és nalam az ilyen 1.6 fapad astra ki van lőve.
Nem is megy, cserebe eszik, jól kitalaltak ezt.[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz Kornel #129712 üzenetére
Megértem, hogy nem tudsz választani a 2-3m ft közötti ársávban.
Apu is megkért, hogy nézzek neki ennyit valamiért.
(5-6 éves, Astra-Civic kategória, benzin, viszonylag jól felszerelt, kombi).
Tele van a piac kintről behozott dízelekkel, szívó J astra jó lenne 1.6-os motorral, de alig van eladó, vagy alap felszereltség.
(Vicces, hogy a 2.0 cdti astra és a szívó 1,6 azonos árban mennek használtan (azonos kor,felszereltség). Újonnan volt közöttük min 1m ft.)
Ebben az ársávban már szinte mindent kapni, de könnyen be lehet szopizni....[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Pont jó példákat említesz.
Ezekre nem kell sokat költeni.
De egy 330i-re meg egy 2.3 mazdara pont kell.Már sok mindenről lemondanek, de még így is nagyon szűk a keresztmetszet.
Igazából lehet az lesz, hogy keresek egy jó civicet, és kész.
Mas most nem igazán jut eszembe megint.Gergoke: de tényleg!
Értékelem a szűrők használatát a hahun, tok jó, én megtettem már vagy milliószor, finomitva az igényeimen, de ezeket (akár a ti szakértő) tanacsaitoknak is köszönhetően már rég skippeltem.[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz Kornel #129708 üzenetére
Az a baj, a te igényeidnek nincs jelenleg autó. Vagyis van új jól felszerelve ahogy akarod de oda gempa kell nem kevés.
Az meg a másik amilyen fóbiád van, hogy sokat kell erre - arra rálocsolni az már lassan beteges, vissza emlékezve amióta kocsit tartok ( 7 év ) a legnagyobb kiadásom a lakatolás volt a Mazdán ( 100k ) a többi csak kopó csetresz volt a közel 200.000km alatt. De ott vannak muterék Escort, Skoda Fabia 1.2 HTP , Nissan Note 1.4, szokásos kopó dolgok voltak az elmúlt 15 évben semelyiknél nem kellet rányomni évi 500k-t hogy menjenek pedig mindegyik havi 2500-3000km-t futott, és pedig nem első gazdásan kerültek hozzájuk. -
Kornel
veterán
válasz Kornel #129708 üzenetére
A 22 éves bónusz pedig mindent visz.
Na ezért verik at a magyar használtautó vásárlót
Mert saját maga akarja, hogy átvertek.
1.8 tfsi ha j tudom szinten nem a legmegbízhatóbb, talán itt tanácsolták, hogy inkább ne.
1.6 ecoboost annyira bugos, hogy inkább kukaztak, és már 1.5 van helyette, komplett motorokat cseréltek gariban.
Motor néztem, de kicsi. Ennyi pénzért nem fogom kompromisszumot kötni.
Pont.Amíg volt még valami?
Szóval még egyszer kihangsúlyozom, hogy megbízható autó kell, nem állhat havonta a szervizben ezért azért.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
10+ éves autoert 2M+?!?!
Aha persze.
Akkor inkább bkv!
Ja persze, ezekre nem egyszer kéne ralocsolni az 500k-t, hanem évente
Egyébként hajlandó vagyok lemenni régebbi evjaratra is, de akkor nem fogok elkölteni 2M-t, ez fix.
Szóval ezek a linkelt autók kb. mind kiesnek.
Nalam ezek már bőven az agyon használt kategóriába esnek, már kép alapján is.
A 147-et pl. megnéztem, ugyanolyan fasza dizájnos középkonzola van, mint a 159-nek, meg méretben sem egy kompakt autó.Renault-t nem veszek, mert csak. Mondjuk a 2 literes benzinesnét talán, de nincs normális kaszniban...
A 2.3-as mazda ha jól tudom betegagy.
3 ajtós nem kell, peugeot még főleg...
Az a lédús jó lenne, de ember, 13 éves autó, 2M majdnem, persze...
Akkor már 3 korul veszem egy is250-et inkább.A legviccesebb linked a fehér úti mazda, amin képen látszik, hogy otvar, de amúgy én is néztem, ha ilyet talalnek, elvinnenem, mert jól felszerelt, és annyira megy, amennyire nekem kell, de nincs ilyen itthon.
Amugy is kulfoldrol behozottat amugy se vennék, akkor inkább kimegyek én érte...[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz rbalint88 #129700 üzenetére
Legyen 2M, ha nem annyira megbízható.
Max. 2,5M, ha nagyon megbízható.
Legalabb kompakt méret.
Főleg benzines, de ha nincs más bevállalom a dizlit is.
Sajnos a labaim hosszúak, és amugy se vagyok alacsony, így sok dizájnos belső elbukik, mert üti a térdem a kozepkonzol pl. (Ennyi pénzért meg ne már)
Ha talalnek egy jó civicet, akkor elvinnenem, de lassan nem hiszek benne, illetve ami jó, az közel van a 3M-hoz, ami vicc egy 8+ éves ál-japan kompakt autóért. Mondom, akkor inkább egy új.
Bravo vegkepp kilöve, ma beültem egy honda után, és éles különbség van, első labterben, ülés minőségében, úgy alle zusammen komfortérzetben.
Ja és alapfelvetes a sportos, viszonylag gyors autó, nem kell typer, meg 330i, stb., de 10 korul (ha lehet kicsit alatta) lépje meg a 100-at.
Nagyok az igényeim?![ Szerkesztve ]
-
m3tr0
őstag
Megertem kornelkat. Én olyan 1.2 millioig keresek autót a 3 ajtós 97_es klímás civic helyett.
Nagy igenyeim nincsenek, legyen nagyobb és fiatalabb plusz nézzen ki valahogy legyen benne valami...de lofaszt nem lehet találni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hogwarts Legacy teszt
- Ukrajnai háború
- OLED TV topic
- Elemlámpa, zseblámpa
- Intel Arc Battlemage B570/B580
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Melyik tápegységet vegyem?
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest