"mert az utascellát azt most pár éve találták ám fel..."
kitalálhatták akár 50ben is, teljesen 8 mikor. Teljesen más kérdés, hogy mikortól alkalmazták. És a híres kocka Volvos teszt jól rámutat mennyire.
"Másik dolog a fának csapódás. Én jártam annó tesiórára, s magasugrásnál sokkal jobb érzés volt a 40-50cm vastag szivacsra esni 1,4m-ről mint küzdősportolás közben fél méterről az 5cm vastag tatamira."
és ha a szivacs elé vasrudakat raktak volna? Ezeknél a régi kocsiknál simán bejön a nem létező utascellába akármi és roncsolja már akár a műszerfal... rotyra szerencsés esetben csak a térdet szerencsétlenbe akármi létfontosságut.
autó autónál meg marad ami volt: Szép, hogy nagy az elnyelő zónád egy régi kocsinál de még az orrnélküli Fiat500 is "keresztülmegy rajta és megáll a fejedben". Tulaja meg köszöni, hogy hosszú távon lassítottál rajta és kiszáll a kocsiból.
szerk:
amúgy az 1.4tonnas kocsi utascella nélkül fal/fának csapodikra jópár video van youtuben.
Talán a leg"népszerübb" ez: [link]
és akkor itt van a ~960kgs Fiat500 [link] Nem kérdés.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...