Hirdetés

2024. június 29., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Milyen autót vegyek? (téma lezárva)

Hozzászólások

(#23451) Lejszi válasza Bubu79 (#23447) üzenetére


Lejszi
senior tag

lol :D

(#23452) fekeandras válasza Bubu79 (#23447) üzenetére


fekeandras
őstag

:DD

(#23453) lajafix válasza Integra (#23450) üzenetére


lajafix
addikt

Majd élőben elválik hogy tényleg milyen a forma. Azé' az opel legszebb kombija minősítés nem túl felmagasztaló! :))

Rock'n Roll

(#23454) fekeandras


fekeandras
őstag

(#23455) Integra válasza fekeandras (#23454) üzenetére


Integra
titán

eggyel kevesebb nepper

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#23456) Integra válasza lajafix (#23453) üzenetére


Integra
titán

szerintem meg igen. sokkal szebb kombik vannak. ráadásul ettől még az eleje továbbra is rút.
mondjuk nekem továbbra is nagyon kéne a fényszórója viszont:DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#23457) Rick4 válasza Khelben (#23443) üzenetére


Rick4
félisten

De legfőképp onnan nézve, hogy soha sem ültél ilyen gépeben.......

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#23458) Khelben válasza Rick4 (#23457) üzenetére


Khelben
nagyúr

Ezt nyilván te tudod :DDD

(#23459) Rick4 válasza Khelben (#23458) üzenetére


Rick4
félisten

ahogy mondod...ha ültél volna, nem így beszélnél arról a 105 lóról.. :K

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#23460) fekeandras válasza Rick4 (#23459) üzenetére


fekeandras
őstag

Az Econoline 150 lova nem tűnt kevésnek.Fogalmam sincs mekkora a nyomatéka de jól vitte a trélert.

(#23461) torogyuri


torogyuri
aktív tag

Peugeot 206-osom van és olyan kérdésem lenne hogyugye amikor ráadom a gyújtást ugye egy darabig világít az üzemanyagjelző, légzsák visszajelző... és van-e valami szerepe annak ha még akkor indítom a motort mikor ezek még égnek vagy megvárom míg mindegyik elalszik és káros lehet-e az ha nem várom meg?

(#23462) #00809728 válasza fekeandras (#23454) üzenetére


#00809728
törölt tag

Azért kiváncsi lennék akiket Szfváron sorra átb***sztak és még adtak rá garit csak vidd el azokkal most mi lesz????
Én egyszer voltam náluk de akkor is elment az ÉTVÁGYAM.

(#23463) #00809728 válasza torogyuri (#23461) üzenetére


#00809728
törölt tag

Ha hdi akkor várj vele.Ha benzines akkor nem gond.

(#23464) fekeandras válasza #00809728 (#23462) üzenetére


fekeandras
őstag

Nekem is ez ugrott be elsőre... :U

(#23465) #89874944


#89874944
törölt tag

na meglett a járgány :)) 98-as 1,6-os a4-es.
Sikerült belőle rendesen alkudni, úgyhogy elhoztam, mielőtt megint meggondolom magam :DDD
Miket is kell egyből cserélni? szűrők, olaj , még vmi?

[ Szerkesztve ]

(#23466) Integra


Integra
titán

egyre gázabb az ncap
[link]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#23467) MPowerPH válasza Integra (#23466) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nah, nem normálisak. :W Ahogy írták is, valakinek "elgurult a gyógyszere"...

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#23468) #89874944


#89874944
törölt tag

gyári kulcsokat,zárat,riasztót érdemes lecserélni? eddig azért bárki lemásolhatta :U

Ti foglalkoztok ilyennel hogy ncap?? már a mérési elve is szar, ajánlanám a fizika tanszéket...

[ Szerkesztve ]

(#23469) #TOTTI


#TOTTI
őstag

2006os Opel Astra GTC 1.9CDT 120LE kb 3M ft.. 32E km.. (de az nem is érdekel) sport feszereltség.. 7.194 az új ára kalkulátorban..

E helyett milyen alternatívákat tudtok ajánlani maximum 3Mig és hasonló erőben és kategóriában legyen.. benzines is érdekel.. 1.6ostól.. egyszerűen nem találok jobb vételt..:) és 2005nél öregebb ne legyen..
biztos van ilyesmi csak elkerüli a figyelmem..

[ Szerkesztve ]

(#23470) Enton válasza #89874944 (#23465) üzenetére


Enton
addikt

Mennyi lett a vége árban?

"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."

(#23471) Khelben válasza #89874944 (#23468) üzenetére


Khelben
nagyúr

Ti foglalkoztok ilyennel hogy ncap?? már a mérési elve is szar, ajánlanám a fizika tanszéket...

miért is?

(#23472) Dare2Live válasza Integra (#23466) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

egyrészről a cikk nagyon jó, másrészröl "jövőre" minden kocsiban ott az ESP.... és anyosülésen is "mindenki" köti magát azaz megint lépett vmit előre, mégha az pici is.

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#23473) Integra válasza Dare2Live (#23472) üzenetére


Integra
titán

itt arra próbáltak meg rávilágítani a cikkben, hogy adott egy sokkal jobban törő autó mint amik 5 csillagot kaptak és ilyenért csak 4-et kapott. ami vicc, de hát aki csillagok alapján vásárol az meg is érdemli
bár az emberek többsége egyszerű mint a tök, úgyhogy kár ezen filózni, egyszerű embereknek egyszerű csillagozás.
:)

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#23474) SaNyEe válasza Integra (#23473) üzenetére


SaNyEe
aktív tag

nyilván, ha "jobban tört" volna akkor enélkül is meglett volna neki az 5 csillagja . . .

Én csak azt az egyet nem értem, hogy mi a fenének nézik az aktív biztonsági elemeket (pl láttam ESP) egy törésteszten?

geli: ha eleve fikázod, kritizálod a létjogosultságát akkor nézd meg a napjainkban futó autók számát és a baleseti, halálozási statisztikákat, tanulságos lesz. De azt megszoktam, hogy az ilyen és eféle szimulált biztonsági tesztek eredményeit azok kritizálják, hagyják leginkább figyelmen kívül akik régmúlt idők járműveivel közlekednek ilyen-olyan okokból, s próbálják önmaguknak bizonygatni, hogy az amivel jómagu közlekednek márpedig van olyan mint a mostaniak, vagy valami hasonló.
Kinek nem inge ne vegye magára.

-- end of transmission --

(#23475) feka007


feka007
nagyúr

Lassan végéhez közeledik a 21 éves Jetta II-nk pályafutása, idén már nem kap műszakit, úgyhogy új munkagép kell fateromnak. :D Olyan 600k-ig gondolkodunk, feltétel hogy diesel legyen, magyar papírokkal, és lehetőleg kombi. Mit ajánalnátok? Naponta ingázna be Pestre Váctól oda-vissza 70km.

(#23476) SpeedR válasza feka007 (#23475) üzenetére


SpeedR
őstag

Szerintem igavonónak egy ilyesmi megfelelne. Viszonylag megbízható és olcsón eltartható.

(#23477) anjani182


anjani182
őstag

Üdv!

Pénteken átvettem a kocsit (Honda Civic 1,8 Type-S).

Írnék egy-két mondatot róla, kicsit elfogult leszek, a viszonyítási alapom egy 1,4-es 2005-ös Peugeot 206-os dízel, és egy 1,4-es 2004-es Toyota Corolla. Kenterbe veri ez a kocsi mindkettőt, minden tekintetben, ez nem kérdés, álom ez a kocsi nekem! Hihetetlen...

Úttartás, futómű: A 17-es felnik ellenére messze jobb a stabilitása és az úttartása, mint a fent említett két autójé magasabb oldalfalú gumikkal, az úthibákat és a sebességet nem is érezni, sem a gyorsulást. Csak a kilóméter órából tudni, hogy mennyivel megyek, sebesség érzet nem nagyon van benne :D Kanyarba minimális bedőlése van, a 206-ból már majd kiestem nagyobb sebességnél, a Corolla egy fokkal jobb, de az sem az igazi!

Váltó, motor: Mint írtam sebesség érzet nincs, a motor rettentően halk alapjáraton. 50-el vígan elmegy 6.-ban, bár nem célszerű ennyire "erőltetni", de érezni, hogy jóval erősebb a motorja, mint a Corollájé, alulról is szépen felhúz, nem rángat. A váltója pontos, precíz (tudom közhely), de nekem a Toyota váltó egy fokkal jobb, nem fényezem a Honda váltóját. Ez nálam negítívum! A motor alapjáraton csöndes, 3-4 ezertől már szép hangot ad ki, szinte kéri, hogy pörgesd tovább. Az elektromos gázpedált szokni kell, a bofdeneshez képest kevesebb ellentartása van, és talán valóban egy pici késlekedéssel reagál.

Külső, belső: Ez egy elég szubjektív pont, nekem marhára tetszik minden, a forma világ, a felnik, a szín stb. Az ülések nagyon alacsonyan vannak, legalábbis az átlag autóhoz képest, ezt szokni kell. A műszerfal nagyon kényes, vigyázni kell mivel tisztítja az ember. A gombok precízek, ilyen fokú precízséget egyik fent említett autóban sem láttam még, hihetetlen mennyire össze van rakva. Pozitívum a tárolórekeszek elhelyezése, a könyöktámasz jó helyen van, a vezető jobb térdnél a középkonzol oldalán van egy párna, itt lehet pihentetni a térdet. Mind elől-mind hátul nagyon tágas az autó, igaz átlagos magasságom van (178cm), és nem egy két ajtós szekrény vagyok, de nagyobb testalkatúaknak is bőven van hely, elől és hátul is.

Tapasztalatok: Negatívum, hogy a jó magyar utak miatt már előjött a zörgés a középkonzol és a műszerfal találkozásánál, kis nyomkodással ez megszüntethető, valószínűleg a szivacsos megoldás lesz a nyerő... A kilátással is problémáim vannak, hátra nem nagyon látni semmit, pont a hátam mögött lévő autó fényszóróját takarja a szárny. Egyelőre még nem érzem az autó hátulját, és az egész autó idegen egy kicsit, megmondom őszintén a 206-ot és a Corollát jóval hamarabb "éreztem". De ez majd változni fog! Az autót megnézik az utcán, van tekintélye. A csomagtartó nem nagyon érdekel, de jóval nagyobb a fent említett két autójénál, plusz a rejtett rekesz is egész praktikus, csomagtérháló is jár hozzá.

Összességében had írjak pár szót a körbejárt szalonokról, név nélkül!

Úgy vettem észre, már általános, hogy telibesz*rják a leendő vásárlót, a sablon dumákat elmondják, vagy oda se mennek az emberhez, mert fiatal, és azt hiszik, hogy csak eljött a paraszt beülni egy-két autóba. Ahol az autót vettem, ott valóban komolyan vették az embert, ugrottak minden szavamra, amit megígértek az úgy is lett, rettentően kedvesek (bár el is várja az ember!). Hozzáteszem, szinte mindenhova úgy mentem, hogy ha kapok egy "must have" ajánlatot, akkor nem tétovázok... A Toyotánál tapasztaltam a nagy okoskodást, és a felsőbbrendűséget, engedni nem akarnak, a fiatal, csaj értékesítőknek nem sok fogalmba van az ESP-ről, meg hasonlók, látszik, hogy a marketing szövegeket adják elő. E tekintetben szerintem előnyösebb egy férfi értékesítőt "keresni", talán jobban szót ért vele az ember, én legalábbis biztosan.

Köszönöm, aki elolvasta! :R

[ Szerkesztve ]

Forever and ever, let's make this last forever.

(#23478) Integra válasza SaNyEe (#23474) üzenetére


Integra
titán

na pont ez az. így lehet kozmetikázni..
vannak gyártók akik azt hiszik, hogy az ilyen pittyegő szaroktól lesz az autójuk biztonságos.
de ok, legyen ez is. de!!
legyen egy általános passzív védelem, amiről ez az egész kell, hogy elsődlegesen szóljon. és ezt osztályozzák számokkal.
aztán pedig legyen egy akítv védelem is és ezt is osztályozzák.
így már korrektebb lenne.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#23479) Khelben válasza Integra (#23478) üzenetére


Khelben
nagyúr

nekem sokkal szimpatikusabb az, amit az usában meg a svédeknél csinálnak, hogy a valós balesetek alapján pontozzák az autókat.

(#23480) anjani182 válasza Integra (#23478) üzenetére


anjani182
őstag

Szerencsére a Civicben nem pittyeg, nem sok ilyen autó van manapság :DDD

Forever and ever, let's make this last forever.

(#23481) hobizoli válasza anjani182 (#23477) üzenetére


hobizoli
nagyúr

:DDD

Azert nem szep dolog mas arkategoriaban indulo vassal osszehasonlitani vmit, aminek tok mas a celkozonsege is egyben. :U

Kb mintha 308THPS-t hasonlitanad ossze 1.2-s Jazz-l, hogy ahhoz kepest fu, de nem megy, meg fu de fel akar borulni...mert valszeg mar annak sem ijen hinta-palinta futomuve van, ami alapmodelleknel es az atlagos menetteljesitmenyekhez a jellemzo, meg az ulesei is jobban tartanak kicsitnyt, mint a Jazz-e... :DDD

Amolyan alma-korte hasonlitas.

hobizoli

több drón kell ;P

(#23482) feka007 válasza SpeedR (#23476) üzenetére


feka007
nagyúr

Mi is Astrára gondoltunk. :R Szerinted ez megér ennyit pl?

(#23483) anjani182 válasza hobizoli (#23481) üzenetére


anjani182
őstag

Direkt írtam, hogy elfogult leszek, másrészt nem fikáztam egyik autót sem, mert heti szinten jóhéhányszor ezentúl is vezetni fogom őket! (egyik céges, másik maradt)

Valószínűleg kisebb autó alatt is létezik jó futómű, a francia futómű köztudottan puha?! De ha már a 308THP-t emelted ki, nem sok jót mondtak róla, kb. beleb*sztak egy motort, másban nem különbözik, mint a "sima" 308. Tehát rossz volt a példád :U

Arról ne is beszéljünk, hogy egy 1,6-os Premium 308-ba tedd bele, ami egy ilyen Civicben van, igencsak meg fogsz lepődni az ár láttán, de még egy jobban felszerelt 207-es (THP) is hasonló árban van. A 308 THP-ről ne is beszéljünk...

Most akkor mit kategórizálunk? Árat vagy minőséget? :F Mert ár alapján egy kategória, a francia minőség meg messziről köszön...

MOD:

SpeedR: köszönöm :R

[ Szerkesztve ]

Forever and ever, let's make this last forever.

(#23484) SpeedR válasza feka007 (#23482) üzenetére


SpeedR
őstag

Ha jól értem, akkor ennek nincsenek magyar papírjai. Persze lepapírozható, de úgy már vastagon kiesik a 600-as keretből.
Ezeket nézted?:
[link]
[link]
[link]

anjani182
Azért az 1,4-es PUG és corolla után nagy előrelépés a Type-S. Grat hozzá!

(#23485) idtec válasza anjani182 (#23477) üzenetére


idtec
csendes tag

Zörgésre: látszik, hogy ez nem Japánban készült. :(

Eladókra: nekem nagyon vegyes tapasztalataim vannak az értékesítőkkel. A Fordnál pl. a faszi lelőhetetlenül nyomta a marketing rizsát, hogy ez a piros olyan technikával készül, mint a Ferrarinál... Mondtam, hogy ettől ez még csak egy Ford marad, nem tetszett neki. A Toyotánál két véglet van: vagy le se szarnak, hiába te vagy egyedül, vagy rád akaszkodik. Azt mondja, hogy addig maradunk, míg meg nem veszem. Majdnem pofán röhögtük, de nem akartam mondani, hogy izé, amit árulnak, az a konkurenciához képest egy szar (Accord vs. Avensis). A Hondánál volt szerencsém a miskolci, illetve a budai duna autó szalonhoz. Mindkettőnél hölgy értékesítő volt, mindkettő értett hozzá, a kérdésekre tudtak felelni egyből (pl. láncos vagy szíjas a motor, pedig ezt a csajok általában nem tudják), kedvesek voltak, el is adtak egy i-DTEC Accordot. :)

Nagy hozzáértést még a Nissannál láttam, az ő értékesítőiknél mindig olyan érzésem van, hogy szeretik amit csinálnak, szeretik az autókat, amiket árulnak. És ez jó.

Más szalonban nem nagyon voltam, japán autók voltak a célpontok. Még a Renault volt meg, az olyan átlagos.

(#23486) idtec válasza feka007 (#23482) üzenetére


idtec
csendes tag

Én inkább valami japót néznék. Ha dízel kell, akkor Primera 2.0d. Viszont az 1.6-os benzines GA16DE 103 lovas is megáll 5.5 literből vegyesben. És azért mégsem egy Astra. :)

Vagy 626-os Mazda, a comprex dízel jó szerkezet. Igaz, ebből kombit nem fogtok kapni.
Esetleg Ford Mondeo, Mk1, abból van TD és kombi is.

Inkább ezek, mint egy Astra. :)

(#23487) hobizoli válasza anjani182 (#23483) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Szerintem azt igazabol Te sem hiszed el, hogy egy 175LE-s autonak is pont ugyanojan futomuve meg ulesei es feke van, mint egy 90LE-s legfapadabb kivitelnek. Eleg csak pl a 206 vonalon a GTi vagy RC-re gondolni egy 1.4 75LE-s vgy pl a HDi mellett.
A bódé korvonala ugyan egyezik, de azonkivul minden mas benne.

hobizoli

több drón kell ;P

(#23488) fekeandras válasza SpeedR (#23484) üzenetére


fekeandras
őstag

Ezeknél az Isuzu blokkoknál csak arra kell figyelni, hogy nem szabad kitaposni a belét mert könnyen hengerfejes lesz.De ezt és a rettenetes csattogó - kopogó hangját leszámítva jó kis motor.

(#23489) feka007 válasza SpeedR (#23484) üzenetére


feka007
nagyúr

Ok, köszi

(#23490) SpeedR válasza idtec (#23486) üzenetére


SpeedR
őstag

Dízel Primera? Ritka mint a fehér holló és tuti nem jön ki 600-ból. Fenntartani is egy nagyságrenddel nagyobb összeg. Az Astra Isuzu motorja nagyon megbízható, ha nincs szétpörgetve.
Nem tudom, hogy mit dolgozik a leendő tulaj, de egy "melós" autónál semmit nem számít , hogy csak egy "Astra", hacsak nem egy bank igazgató az illető. De egyébként is, mivel van több presztízse egy tizenéves japán dízel kombinak mint egy Astrának?

(#23491) idtec válasza SpeedR (#23490) üzenetére


idtec
csendes tag

P10-es dízel Primera hogyne jönne ki 600-ból? Fenntartani drága? Egy Nissan sosem romlik el, ellenben a 90-es évekbeli Opelek nem a tartósságukról híresek. :) Valamikor akkor szállt el az opel sosem kop el igazságtartalma.
Van egy csomó használtautón.

Nem a presztízsről van szó. Egyiknek sincs. De az Astra már akkor egy gagyi autó volt, mikor megjelent. Csóróbb német melós autója. A Primera pl., de bármelyik másik, amit írtam az fentebb volt pozícionálva, autóbb, mint az Astra. Nem mindegy azért, hogy egy szarcsimbókban utazol naponta órákat, vagy valami élhetőben. :)

[ Szerkesztve ]

(#23492) anjani182 válasza hobizoli (#23487) üzenetére


anjani182
őstag

Megkockáztatom a sima 1,8-as Civic futóműve jobb bármely Peugeot futóműnél!

Olvass csak utána nyugodtan mit tud az általad említett pl. 207 RC, azon felül, hogy keményebb rugókat kapott semmihez nem nyúltak az ég világon, nagyobb fékek, sport ülés. Kb ennyit tudok elképzelni a 308-nál is...

idtec: Made in England :N

[ Szerkesztve ]

Forever and ever, let's make this last forever.

(#23493) SpeedR válasza idtec (#23491) üzenetére


SpeedR
őstag

Na mutass 3-4 db dízel, kombi primerát amik kijönnek 600-ból!
Az, hogy sosem romlik el az baromság. Lehet, hogy egy picit megbízhatóbb, mint az Astra, de itt is ugyan úgy kopik a fék, a kupplung, használódik a futómű stb. Nem néztem utána, de a nyakamat tenném rá, hogy sokkal drágább minden a Nissanhoz és, hogy nincs is mindig minden raktáron, mint az Opelhez. Egyébként van egy pár ilyen Astra az ismerettségi körömben, és egyáltalán nem megbízhatatlanok. Épp ellenkezőleg. Megbízható, igénytelen, kiforrott konstrukció. Plusz tegyük hozzá azt is, hogy az Opelt jó eséllyel bárhol olcsón megjavítják, Primerát meg az autószerelők 90%-a életében nem látott.
Nézd meg a belsejüket, a Primera beltere ugyan olyan "szarcsimbók", igénytelen műanyagtenger, mint az Astráé.

[ Szerkesztve ]

(#23494) Winner_hun válasza anjani182 (#23477) üzenetére


Winner_hun
félisten

:C
Majd egyszer összefuthatnánk már...:D

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#23495) VIBO


VIBO
őstag

tsaohal

a következő lenne a kérdésem

ugy néz ki mostanában eljön az idő hogy vegyek egy autot :DD

na már csak az a kérdés hogy mi legyen :P

kb 2-3 milla lesz a gépre

követelmények:
- valami nagyobb kellene mert lenne vele áruszállitás is (kisebb nagyobb dobozok)
- azért huzzon is a drága :))
- megbizhatooság
- legyen szép is (tudom szubjektiv)
- fogyasztása se legyen annyira egetverő

nem volt még autom szoval, adhattok tanácsokat hogy mire kell figyelni :R

dizel legyen vagy benzines?
személy szerint a benzinesre szavazok

mindenképp vmi 2-3 éves használtra gondoltam

körül nézegettem, és amik teccenek ebben az árkategoriában kb ezek:
-peugeot 407 (talán sw) eddig ez teccik a legjobban
-ford focus
-seat leon
-honda civic
-esetleg c4es citroen

szoval segiitsetek légyszives :R
minden 5letet szivesen veszek

vibo

iPhone 14 pro, Buds Pro, Apple Watch Ultra, MK7 GTI, Zenbook i7

(#23496) SpeedR válasza VIBO (#23495) üzenetére


SpeedR
őstag

A 2-3 millába elég sok tipus beleférne még. Amiket néztél azok közül a 407-es egy mérettel nagyobb a többinél. C4-est semmi képpen ne vegyél, rengeteg rá a panasz. A Civic és a Focus jó lehet. Kérdés, hogy méretben elég-e. Szerintem egy 2-3 éves Focus 2 milla körül jó választás lehet. Ha 20e km-nél nem mennél többet évente, akkor egy 1.6 vagy 1.8 literes benzines megteszi, felesleges dízelt venni.

(#23497) fekeandras válasza VIBO (#23495) üzenetére


fekeandras
őstag

407-est? Egy barátom apja szalonból vett 0km-esen egyet 1,5éve. Azóta többször vissza kellett vinni mert hol ez romlik el benne hol az. A 7éves 406-ossal fele ennyi gondja sem volt pont ezért vett egy fullos 407-est. De hamar kiábrándult belőle. 1,5évesen nyikorog az ajtózsanér mert feszül (ezt a márkaszervízben mondták) az elektromos rendszere olyan amilyen. Az első nyáron derült ki, hogy a klíma eleve nem is működik a kocsiban, a váltóból (autómata) néha menet közben furcsa hangok jönnek, a központi zár 2x szorult eddig javításra, a benzines városban 3-4 literrel többet eszik mint amit a gyár megadott, az illesztési hézagok néhol már már mulatságosak, összeszerelési minőség éppen csak ,hogy elfogadható de semmi képpen nem mondható jónak, és a műszerfal nyikorog mindez egy alig 1,5éves kocsiban! Elég gáz.

mod: Én nem tudom, lehet csak ő fogott ki egy hanyagul összeszerelt darabot de elmondása szerint ez olyan csalódás volt, hogy soha többet nem vesz francia kocsit. Mielőtt lejárna róla a garancia átül egy Hyundai Sonata-ba.

[ Szerkesztve ]

(#23498) Integra válasza VIBO (#23495) üzenetére


Integra
titán

ezekből benzines foki szvsz

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#23499) Integra válasza hobizoli (#23487) üzenetére


Integra
titán

azért erről aesir tudna mesélni, európai 170-200 lovas gyárilag "tuningolt" autók...
parasztvakítás csúcsai:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#23500) anjani182 válasza Integra (#23499) üzenetére


anjani182
őstag

Peugeotja van, hogy ennyire védi őket?! :F

Nekem elég volt a 308-ból annyi, hogy beültem a szalonba, hozzáértem a tekerőgombokhoz (klíma, stb), aminek akkora holtjátéka volt, meg úgy mozgott, azt hittem rögtön kiesik a helyéből...következő dolog, az ajtó úgy csapódott, mint egy bádoglemez, anyag nem sok volt benne, ahogy a 206-oséban sincs. A váltóról ne is beszéljünk...

[ Szerkesztve ]

Forever and ever, let's make this last forever.

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Milyen autót vegyek? (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.