Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Bye PET Palack, hello SodaStream
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 2 – Főzés: szabályok, vagy szabadság?
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 3 – Paradicsomos káposzta (amit amúgy utálok)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Rap, Hip-hop 90'
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
-
LOGOUT
Manual, analóg, filmes, MF objektívek
Új hozzászólás Aktív témák
-
szp1
addikt
Üdv mindenkinek
Előre is elnézést, ha számotokra triviális dolgokat kérdezek, de teljesen kezdő vagyok a DSLR gépek világában.
Tehát adott egy ilyen obi, ami még filmes koromból maradt, meg egy Canon 1100 váz. Az érdekelne, hogy
- lehet-e a kettőt összepárosítani ( illetve használható-e együtt )
- ha igen milyen adaptert célszerű venni ( esetleg tudnátok ajánlani forrást )
Annak utána kerestem, hogy van csipes és sima adapter, de nem egészen világos a dolog - gondolok itt a gyútávra, az AF visszajelzésre...
Meg ugye ezen az obin nincs rekeszgyűrű, mivel a Yashica váz állította. Az sem világos, hogy akkor milyen módon fog kommunikálni a Canonnal ( ha egyáltalán..). Gondolom manuál módban lehet csak használni...Minden választ köszönök előre is.
Mivel az obi sacc 10x volt a vázon és kb 3 tekercs film expo van benne, szinte gyári állapotú, ezért nem szívesen herdálnám el...volt/van egy kisebb is 35-70 f 3,5 indulóval.. azt használtam nagyrészt.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 Ti 8GB Zalman Z1 Plus Corsair 750W
- Eredeti Microsoft Windows 10 / 11 Pro OEM licenc Akciós áron! 64/32 bit Azonnali kézbesítéssel
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- Bomba ár! HP Pavilion 15 - i7-1065G7 I 16GB I 512SSD I Nvidia GTX1050 I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- iMac Pro 1.1 2017 Intel Xeon W2150B 64GB 1TB VEGA 64 16GB!!! 1 év garancia!
Állásajánlatok