- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
tboy93 #249600 üzenetére
Mi is ezen a velemenyen vagyunk.
Egyebkent mar nezegetjuk az utodot, kb. 60-70% esely van ra, hogy ugyanilyen Ypsilon legyen, anyum annyira megszerette a stilusat, a belsejet. Tegnap kerdezte tolem, hogy ezek a Twingok milyenek, miutan lattunk egyet, en meg mondtam neki, hogy nem ismerem a muszaki tartalmat, de az biztos, hogy az Ypsilon kenyelmet es felhasznaloi elmenyet nem eri utol, folyton hianyerzete lenne.
Most az adventi hajranak es a szomjas osztrakoknak hala van 3000 €-nk, de ha megvarjuk a decemberi premiumot es a karteritest is, 2-2,2 millio forintig tudunk majd valamit venni. Persze lenne jobb helye is a penznek, de ezzel a balesettel jelentos mertekben atirodott a forgatokonyv. -
-
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz
tboy93 #249175 üzenetére
Hát őszintén megmondom, én már most leraktam az autót. Heti szinten max 1x használom ha szomszéd városba kell menni pl.
Menyasszonyom is csak munkábajárásra használja heti 2-3 alkalommal. De neki hibrid van, 5 literes fogyasztással még tűrhető (az enyém ennek inkább duplája dugóban ülve). Pedig kettőnk keresete már több mint elég lenne, hogy továbbra is autókázzunk.
Szerintem ha eltörlik az ársapkát, vagy mondjuk kétszeresére emelik, én simán elképzelhetőnek találom, hogy sokkal többen fogják lerakni az autót, mert egyszerűen nem engedhetik majd meg maguknak. -
kisza25
félisten
válasz
tboy93 #248954 üzenetére
Az enyém most 6, de 131 cm és 31 kg, lassan nem kell neki már hátra kresz szerint semmi
(hátul 135 cm felett, elől 150cm felett
Én is folyton pakolgatom az autóimban a gyerekülést
Amúgy kettő van, de az egyik az anyjánál.
Nem semmi, hogy mennyibe kerül egy normálisabb daraba mienk egy közép kategóriás, annak darabja 65eFt és innen a csillagos égig vannak
-
6030D
addikt
válasz
tboy93 #248940 üzenetére
Gyerekülést mikor vetted ki utoljára? Na ott ami van mögötte néha a sarokban.
Bár eddig a legszebb az volt, amikor pont lyukméretű dínócsipszet ejtett az ülés övfeszítő gombjának lyukjába. A nem etetjük a gyereket az autóban kommentelőket szeretettel várom egy hosszabb kiruccanásra a hátsó ülésen.
A háttámla koszolásban nem tudok segíteni. Ahhoz még nőnie kell 20 centit a lábának. -
Kickass
őstag
válasz
tboy93 #248934 üzenetére
Mondom, szerintem tavasszal egy kozmetika és jónapot max az ülés alá raksz vmit, ilyet már láttam. Nekünk az anyós háttámláján van egy sokzsebes tartó ami arra is jó hogy védi az ülést, de eszembe nem jutna lábzsákot rakni a gyerek lábára
Az autó van érted nem fordítva.
Nekem ez olyan mintha az autó fontosabb lenne mint a gyerek. -
macilaci78
nagyúr
válasz
tboy93 #248918 üzenetére
Ha az ellen kell tenni, hogy ne kenje össze, akkor miután a gyerek beszállt, még vakolókanállal kenj rá egy kis sarat kétujjnyi vastagon, hogy könnyebben érje el a háttámlát.
Amúgy egy ilyen validnak tűnik. Az első fejtámlára akasztható részét hosszabbra hagyva a lábát még lóbálhatja, a gyerekülés rögíztéséhez meg egy pengével szívfájdalom nélkül kivágnám. Ahogy látom, csatos a sztori, rövidáru boltban meg lehet venni az átalakításhoz szükséges gurtnit, csatokat, egy varrótű és fekete cérna, meg egy óra szabadidő kérdése.A lábzsák macerás, koszos cipőre még alvó gyerek esetén is kihívás úgy ráhúzni, hogy ne kend össze a kezed. Lerúgni nem feltétlenül tudja, mert gumis a passzé, de ha eléri kézzel, le tudja venni.
Nálam gumiszőnyeg van, ha megszáradt a sár, kiveszem, leverem róla, megy vissza. Ha nagyon igényes akarok lenni, vagy sok van már rajta, akkor előtte porszívózom, meg kivétel után a helyét is, illetve egy erre használt "poros" feliratú ecsettel a bordák közül is kiseprem. -
-
tboldi
nagyúr
válasz
tboy93 #248918 üzenetére
A győri kótház szubintenzív osztályán ilyet kell a látogatóknak a lábukra húzniuk.
Amúgy úgy tippelném, hogy a gyerek hamar lerúgná, ha sokat kalimpál.
Meg hamar át is ázik, ha nem nejlon. Mert létezik olyan ritkásan szőtt izé is, mint ez a hajháló. -
-
Integrale
veterán
válasz
tboy93 #248481 üzenetére
Nekem legutóbb be sem dugták a kipufogóba, még csak elô sem készítették.
Emellé a pótféklámpa sem világított, de nem vették észre, én sem csak fura volt, hogy a fickó állandóan kapcsolgatja a lámpákat, aztan nem az volt, csak a fekpedalt nyomkodta, viszont csak a két széle világított. -
kisza25
félisten
válasz
tboy93 #248272 üzenetére
Ez hyundai, tuti nem annyi lesz
egy vacak kapcsoló 40-50 eFt
Meg mikor volt 1500Ft? Az most már 3000Ft és kettő mell, mert párban illik cserélni
Amúgy ezen kívül két jobboldali ablakemelő ebben is cserés, meg ugye a kormányt vettem. A két kapcsoló nem akar ide érni, se híre se hamva, rá is írok az emberre -
válasz
tboy93 #248261 üzenetére
Szerintem is teljesen korrekt. Ha időben küldik, akkor lehet oda egyeztettem volna időpontot.
#248260 Monya78: igen de nincs sok értelme a német merci márkaszerviz árat magyar dacia márkaszerviz árral hasonlítani
#248264 brumi1024: az nagyon kedvező. Gondolom 100k km-ig jóformán semmit sem kell cserélni olajon meg szűrőn kívül.
-
brumi1024
veterán
válasz
tboy93 #247829 üzenetére
Csak legyen a vezeto fele forditva. Reggel egy Mol Limos Kona electric-kel jottem, a lampanal a radiot nyomogatva neztem, hogy pont parhuzamos a kijelzo a tukroket osszekoto egyenessel, es folyamatosan az az erzesem volt, hogy nem nekem szol, csak latom. Meglepo ilyen aprosag mennyire feltuno, azok utan, hogy a legtobb autoban a vezeto fele van forditva.
-
Qru
MODERÁTOR
-
válasz
tboy93 #247610 üzenetére
Én is ezt számolgattam. 12k/alkalom, az 24k évente, 3 év alatt 72 ezer. Legyen inflációval együtt 100 ezer.. mostani állapot szerint 150-200e Ft körül tudnék felnit venni tpms szenzorral együtt. Még mindig olcsóbb szerelni, persze ha összekarcolják akkor meg fájhat a fejem
Ha 4 évszakos lenne akkor meg semmit se kell csinálni... de azt nem akarom bevállalni a nagy távolság miatt.3 év múlva jár le a hitel, utána szerintem a most kifutó E osztály (mondjuk egy 400d) kombi 3 évesen pont jó lenne nekem. A következő generáció ugyanazt az irányelvet követi mint az EQE, nekem nem annyira jön be.
-
szőröscica
addikt
-
kisza25
félisten
válasz
tboy93 #247610 üzenetére
De ennyivel? Mert ha otthon cseréli magának, még ki is jön a matek, de centrirozni sem árt.
Tegnap neki álltam, hogy megcserélem a felniket a két autón, de aztán elment a kedvem a gyári emelővelha meg veszek két normalis emelőt, adok a sz@rnak egy pofont
Most tetszik így az autó, nem biztos hogy a sima ezüst felnivel is tetszene, a másik meg hogy még mindig nem tudtam eldönteni melyiket tartom meg, a piroson már minden hibát kijavítottam.
A kombihoz most jön kormány, két kapcsoló az elektromos ablakhoz, még vissza van a teljes szerviz, februárban meg műszaki.
A kombi praktikusabb, futóműve feszesebb, de még mennem kell vele pár 1000km-t, hogy megnézzem minden ok-e. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
tboy93 #247152 üzenetére
En meg pont azon filozom, hogy ezt a telet meg kihuzom a mostanival es csak jovore rakatom fel az uj gumit. Ugyis szokassa valt nalam megvenni dolgokat aztan a pincebe rohasztani. Pl alufelni, NBU, stb. Most a tavasszal megvett 4 gumi is ott dekkol. Mondjuk azota az ara fel is ment 5k/db-al...
-
-
Szada85
aktív tag
válasz
tboy93 #247017 üzenetére
"...még pénzt is hoz.." Az a baj, hogy mellé viszont a qurmány népszerüségét (még leírni is rossz érzés) meg viszi, hiszen az egész retorika a magas áraktól való védelemre van felépítve.
Az átlagsebesség mérésnek lenne értelme, gondolom a VÉDA kapukon se kellene nagy meló, hogy képes legyenek ilyenre, és ugyanúgy csilingelne a kassza. Hozzá még a bírságtételekre egy 3-5-ös szorzót rádobni, hogy tétje is legyen a dolognak...
De szerintem sógoréktól sem tartana semeddig kölcsönkérni a követési távolság ellenörzö rendszert, felüljáró van otthon is elég, ahová ki lehetne tenni, ebböl is hamar dagadna a buksza.
Az gondolom, az igény nincs meg, hogy jobb legyen.
-
brumi1024
veterán
-
kisza25
félisten
válasz
tboy93 #247021 üzenetére
Ez az, itt vidéken egy csomóan 1-2 településsel messzebbről járnak be, mivel nincs tömegközlekedés, így is olyan szakadt autókkal... pont tegnap néztem, hogy elöttem lévő két autó és mögöttem lévő 2 autó kora összeadva a 100 évet karcolta. (Ford Escort, f Astra, suzuki swift, renault 5)
Nem tudnak munkába járni, akkor nekik végük... -
válasz
tboy93 #247017 üzenetére
Pont hogy, aki a legtöbbet pazarol, annak kb. édesmindegy, hogy mennyibe kerül.
Amit te írsz, az bünteti a csóreszokat.
Az átlagsebességet mérő trafikat nem tudják elkerülni, mert nincs gyorsabb alternatíva.
Semmit sem kell átkalibrálni, sőt sebességet sem kell mérni, csak időpontokat. Az időmérésnek meg a Hugó miatt is már rég kalibráltnak kell lennie.(#247015) Qru : Azért a több 100 km-es hétvégén ugorjunk le ide-oda túrák száma azért csökkenne.
Havi 20 litert lehetne pl. kedvezményesen adni, az legalább 300km normálisan és nem pazarló autóval közlekedve.
(#247019) kisza25: Kicsit talán romlott ott is a helyzet, ( a sok keleti átutazó miatt? ) de még sokkal jobb, mint itt.
-
válasz
tboy93 #246858 üzenetére
Nem vagyok roppant türelmes
, inkabb igyekszem megfontoltan viselkedni, mert ismerem magam.
9 hónapig vadásztam. Nem picipénz volt, de alkudtam egy millát az árából. Nem tűnt rossz vételnek, a német ára alatt 5000 euróval (+ honosítás, behozatal költsége). Kiglancoltam, költöttem rá, Android Autot kapott, faszántos volt, keresztbe ment -> örültem neki.
Aztán beszart, 2 hétig nagyon bántott, inkább elengedtem a dolgot ha úgysem tudom befolyásolni, ne egyen a méreg.Mikor még működött, olvasgattam egy usa és egy angol blogot / fórumot. (Onnan volt az AA telepítés leírása és további jó ötletek.)
Azon írta valaki, hogy meghalt a motorja és egyszerűen nincs hozzá, neki szerencséje volt, a tesója összetörte az ugyanilyen autóját, abból lett végül cseremotor. Emlékeztem a sztorira, így sejtettem, hogy jobb ha türelmet erőltetek magamra (és hessegetem a gondolatát).Remélem, elkészül egyszer még az idén. Utólag inkább MX-5-öt kellett volna. (De annak nincs ilyen hangja, abban a váltó hullik szét, bár az sokkal kisebb gond és macera.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux haladóknak
- Sorozatok
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Mérlegeli a csúcstechnológiás chipgyártásból való kilépést is az Intel
- Kuponkunyeráló
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Yettel topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia
- ASUS 18W USB ADAPTER
- Gombászkönyvek egyben
- Update 07.30. - Bomba árak 2025-ben is! Üzleti - Consumer laptopok DELL FUJITSU HP LENOVO
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!