Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1351) MaciG


MaciG
addikt

Tórikus lencsékből milyet ajánlotok? Olyan kellen ami éjjel-nappali. Eddig nem volt baj ,mert normál lencsét hordtam (aqua). DE szeptembertől elkezdtek dolgozni, és sajnos mindkét szemem cilinderes és a munkahelyre meg kell az éles látás, és van olyan is amikor északa kell dolgoznom. Van akinek ilyet kell használni?

BANZAII

(#1352) Ticsi.


Ticsi.
csendes tag

Ebben a nagy melegben a lencsék tárolásának vannak szabályai? Ha igen, légyszi osszátok meg, még kezdő vagyok. :B

:) ‎" A nevemet tudhatod, de az életem nem ismered! Hallhattál arról, hogy miket tettem, de fogalmad sincs róla, mit és miért csináltam. " :)

(#1353) Ariadne válasza Ticsi. (#1352) üzenetére


Ariadne
őstag

No para, semmi bajuk nem lesz. Ahogy szoktad, rájuk öntöd a lötyit, és kész. ;) Legfeljebb ha aggódsz, hogy kevés lesz nekik, tegyél rá többet.

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#1354) #41635072


#41635072
törölt tag

Üdv!
Édesvízű tóban (Velencei tó) mennyire lehet lencsében lubickolni?
Megárt neki, ha belemegy a szemembe a víz?

(#1355) Csabee. válasza #41635072 (#1354) üzenetére


Csabee.
nagyúr

:) nem árt meg.. vagyis attól függ hogy kinek milyen érzékeny a lencséje, én úsztam már benne tengerben tóban, medencébe, a klóros víz a legrosszabb neki! De a víz alatt legyen minél kevesebbet nyitva a szemed, de nem lesz gondja a lencsének igazából , bírnia kell! :)

Üdv: Csabee.

(#1356) #41635072 válasza Csabee. (#1355) üzenetére


#41635072
törölt tag

Tényleg nem lett semmi baja. :R

(#1357) MaciG válasza #41635072 (#1356) üzenetére


MaciG
addikt

És nem mossa ki a víz ha pl csobbansz egy fejest? :)

BANZAII

(#1358) ALI_G válasza MaciG (#1357) üzenetére


ALI_G
veterán

fú amit nem ajánlok lencsében az a csúszdázás.