- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Butcher82: Retro - műanyag fehérítés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8335 üzenetére
A gumi kerülete egy érdekes kérdés - vajon nagyobb lesz a végsebessége attól, hogy nagyobb a küldő kerület? Végső soron a kerületi sebessége egy nagyob kör kerületén lévő pontnak több, mint egy kisebb kör kerületén lévőnek azonos RPM-en. Így lehet, hogy nyersz pár km/h-t végsebességben, ha jól gondolom. (Bár ez lehet, hogy csak a terheletlen állapotban igaz, terhelve pedig máshol lesz az "egyensúlyi végfordulatszáma")
A hátsó nagy vezérlő mit adott le max kb, azt esetleg mérted külön? Kíváncsi vagyok, hogy ugyan hol lesz hajlandó a 40A-t kilökni.
Illetve hogy hol kezd el "húzni", tehát mekkora sebességtől kezd el tömegesebb áramot leadni. Mivel ez egy e-bike vezérlő, nem egy ördögtől való dolog, hogy nem 0-ból indít, mint az állat - egy akkora kerületű kereket kell sebességre hoznia, ami egy rendes kerékpárhoz tartozik, az pedig terhelve egészen biztos nem pörög egyből. Így a karakterisztikája is biztosan máshogy van kialakítva. -
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #8330 üzenetére
Szolgálati közlemény: kicsit nagy, első sárhányó beleér. Dupla motor
esetén meg a hátsó villa is megfogja. Nem plug and play, na.
Szerk: a fenti képen olyan, mintha hozzáérne a villához... Majdnem...
Egy extra hézagoló alátétet használtam, végülis kiadta. Cipőkanállal.
Aki nem akar ennyit szívni, maradjon inkább a 200x50-nél, az a tuti...Szerk: menetpróba majd hétvégén, ha épp nem szakad az eső.
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #8271 üzenetére
Ez igy van. Nekem nem is kene, hogy gyorsabb legyen a roller, max 35-ig meg jo lenne, de ott is a biciklisek miatt, hogy ne legyen annyi elozes. Viszont a gyorsulas es az emelkedon a sebesseg gyengusz. Majd meg fogom motorozni a hatso kereket.
UI: Nem tudod megmondani, hogy a kugoo kormanytengelyen levo egymasnak feszitett nyolclapfeju anyak hany mmesek? Bizonytalan vagyok, hogy 35 vagy 36.
-
-
csokaym
csendes tag
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8254 üzenetére
Azért a teljes töltöttség erősen odaver neki! Persze az tuningolt vezérlőkkel volt. De azért, ahogyan Te is montad, sokat számít a töltöttségi szint.
Én töltő gyanánt egy ilyen 3A-esre ruhaztam be: 16.22 dollár volt, mikor én rendeltem, kiszállítással együtt. most ha jól láttam, 1 dodót felment az ára. Egyébként gyorsan megérkezett
Örülök, hogy edsig úgy néz ki, jól szuperál a géped. Többek közt azért is, mert hasonló átalakítást tervezek én is
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8252 üzenetére
"11A-t vett fel az első motor,
ennek korlátja a gyári vezérlő, 20+30A-rel gyorsabb lett volna, nem kicsit..."
csigának érezted?Amúgy az 50km környéki hatótáv korrekt szerintem. Ha tudna 60-at menni, akkor is a felénél rátöltene az ember, hogy "úgy húzzon" a roller, ahogy full akkuval tud
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #8236 üzenetére
Hazafelé 12 km után lőttem fotót, addigra már 12.39Ah volt a fogyasztás.
Érdekesség, hogy ez nagyjából 50% töltöttséget jelent, s pont 48V-on volt.Viharos szél volt, rendesen megfogott, amikor szembe fújt.
Kis eső, stb.
És akkor emelkedő: dolgozott rendesen, végig 11A-t vett fel az első motor,
ennek korlátja a gyári vezérlő, 20+30A-rel gyorsabb lett volna, nem kicsit...De hát ez van, ha az ember elfüstöli, aztán benne marad vmi hiba...
13.98Ah volt a vége, szóval az utolsó, 1.5 km emelkedő kivesz jó 1.6 Ah-t.
És mivel már félig lemerült, messze nem volt olyan gyors, mint tegnap...
Persze kettős oka van, a terhelt 44.5V mellett az alacsonyabb áramkorlát.Gondolkodom, hogy poénból bedobok egy 45A vezérlőt hátra, mint FID, de
valószínűleg napi használatra nem igazán lenne értelme: az akku az bírná.
(A motor már lehet, hogy nem, mert hosszú távon nagyon felmelegedne...)Szerk: összesen 660Wh munkát végzett az akku. Névleg 1152Wh. Még egy
ilyen kört tehát nem bírna végig, nem 60 km hatótáv. Főleg, ha "hegyet" kell
mászni. De azért 50 km környéke megvan. Több akku nekem nem is kell.27 km: 24.4Wh/km átlagosan. Elméletileg 47 km. Gyakorlatban meglátom.
Szerk: az emelkedő 45V-tal számolva közel az átlag dupláját jelenti... -
Logitech
aktív tag
válasz
DigitXT #8244 üzenetére
Firmware-t is adnak hozzá, amivel kiküszöbölik ezt a töltés hibát, menet közbeni töltés van kikapcsolva ha jól emlékszem.
Amikor keresgéltem akkut, olyanokat találtam, amin 2 csatlakozó is van, egyik az XT60, másik meg a töltőnek a csatlakozója. Azoknál pl hogy működik? Nem lehetne a roller beépített töltőjével tölteni, mindig külön kell?
Én már lennék is az első vásárlód, ha egy ilyen pakkot összeraksz, amivel majdnem megduplázom a hatótávot -
sagesz93
addikt
válasz
DigitXT #8239 üzenetére
áhh, nem akarom én ezt piszkálgatni, örülök, hogy ennyit megy gyárilag, mentem xiaomi pro2-vel 25-el ugyanezen a töltésen, hát fájdalmas volt látni amikor haverom az én rolleremmel ment el mellettem és mennyivel jobban haladt már 32-33al is a 25helyett. (emiatt jó álmodozni az 50ről
) majd 2-3 év múlva tán veszek valami komolyabbat.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #8236 üzenetére
Nem 14.5 perc volt 10.5 km (nem mentem 40 km/h átlagot). Csak ennyi volt
a mért idő, amíg volt fogyasztás: amikor gáz nélkül gurulok, akkor áll az óra.
A teljes út 36 perc volt, ennek nagyjából a felében folyt áram a motorokba.
A többi az gurulás/fékezés, vagy éppen álldogálás a piros lámpáknál. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #7863 üzenetére
Kipróbáltam a nagy akkut 30+20A vezérlőkkel. Nem veszi fel az 50A-t indulásnál
se, valószínűleg azért, mert elforog az első kerék.De közel 47A azért megvan,
ami a feszültségesést is nézve 2kW fölötti teljesítmény: van benne menni akarás.
5% emelkedőn végig 32-35 körül hasít, bőven elegendő kraft. Kicsit félek is, hogy
legközelebb mi fog eltörni (mondjuk leszakad a rohadt nehéz akku a kormányról).
De addig is: örömbódogság, valószínűleg kimegy a világból, majd letesztelem.
(Nehogymár ne tudjak 30 km távot menni, ha éppen úgy hozza a szükség.)
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8213 üzenetére
Maga az első lámpa kiégése azért gáz, mert nem látok sehol sem alkatrészt hozzá magában. Persze kijelzővel együtt már igen
de azt nyilván nem venném meg egy pár led kiégése miatt.
Valószínűleg hasznosabb valami más fényforrás mellé egyébként is, ahogyan mondtad, gondolkodom a megoldáson
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #6394 üzenetére
Újabb dilemma következik nemsokára: az újabb gázkar, ami már kulcsos gyújtaskapcsolóval is rendelkezik, annak a bekötésével kapcsolatban kérdeznék.
A kijelző piros vezetékére kell kötni az erre a célra dedikált vezetéket a gazkarról? Tehát innentől fogva nem a vezérlőből (ecu) továbbítódik az áram a kijelző felé, hanem tulajdonképpen a gázkar feszültségmérésre használt vezetékezésén keresztül, a kulcsos megszakítás kioldásával lehet áram alá helyezni a kijelzőt?
Jólgondolom-e ezt?
Ebben a formában nincs szükség arra, hogy olyan relés megoldást használjak, mint amilyet Te is beépítettél, igaz? Ha minden jól megy, egy párhuzamosan közösített akkus megtáplálásról megy majd a roller, így nem lesz szükség a feszültségek mérésére külön-külön. A tiéd esetében a dupla feszültségmérés volt a relé beépítésének az oka, ha jól emlékszem.
-
mrrr74
aktív tag
válasz
DigitXT #8160 üzenetére
Csak érdekességként:
A KRESZ értelmében a kerékpáros megengedett legnagyobb sebességei:
50 km/h lakott területen kívül, bukósisak használatával
40 km/h lakott területen kívül, bukósisak nélkül
40 km/h lakott területen az úttesten
30 km/h kerékpárúton
20 km/h gyalogos-kerékpáros zónában
10 km/h bárhol máshol (például járdán). Járdán abban az esetben közlekedhet kerékpáros, ha a mellette haladó út közlekedésre alkalmatlan. -
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8146 üzenetére
Ez is jó tartó!
Ami miatt a másik mellett maradtam, az az, hogy ha a 48V-hoz szükséges hosszat veszem alapul, akkor az kb 250mm(13-as távtartó hossza)+valamennyi, amit a zsugorfólia, csomagolàs felemészt (esetleg BMS), így 27cm-es tokba pont befér, és ha mákom van, akkor egy 4p pakk is befér a 7cm magasságba egy kis textil nyúlást belekalkulálva
(ill.nem 4p, hanem 2x2p, de végső soron az szinte ugyanakkora, csak 1 BMS méret különbség van köztük) -
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8134 üzenetére
Köszi a linket!
Jó kis kép lettKeresgéltem, hogy hogy tegyem majd az akksikat meg a vezérlőt, ezeket néztem ki:
Az akksinak én egy ilyet rendeltem a kormányra
[link] https://a.aliexpress.com/_mOK7lpJIlletve a plusz vezérlőnek egy ilyet
[link] https://a.aliexpress.com/_mMVZXzBbocs, hogy a link beszúrásokkal bénázok, valahogy telefonon nem adja nekem a dolog
Ahogy méricskéltem, ezekben kb el kellene férnie mindennek, a nagyobb wildman táskát, ami most fent van, meg valószínűleg elpasszolom
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8115 üzenetére
"De az a 45V, amiről képes beszakadni, nem alacsony feszültség.
"
--> 45V-ról beesik annyira a fesz, hogy le is kapcsolt alattad? Elképzelhető, hogy ennek köze van a rossz sorhoz az akkudban, nem?"kipróbáltam egy M4 Pro-t. Mint egy reumás csiga."
-->hát persze, hogy lassabbnak érezted, mint a sajátod, legalább 10A-rel nagyobb az áramfelvételed (nem emlékszem pontosan, milyen konstrukcióban használod a vezérlőid, de ha nem tévedek nagyot, elöl 11A + hátul 30A?). Ha jól néztem, egy M4pro-nak a vezérlője 21A-t tud. Kicsi volt a tippem, ha kb ilyesmi a vezérlő összeállításod, az 20A-rel több, durván 2x akkora a teljesítményed, laza 1kW-tal ráver az M4pro-raHát igen, a dual hajtás
Ráadásul az 500W-os keréknél a 350-es s1/s1pro kerekek valószínűleg nyomatékosabbak is, bár kisebb végsebességig tudnak elmenni. Bár ezt lehet, hogy rosszul gondolom.
Amúgy az M4pro vezérlője 39V-on kapcsol le, úgy láttam, szóval az a 45V-ról kikapcs tényleg érdekes.
-
eFeMeR74
senior tag
válasz
DigitXT #8100 üzenetére
Szia 😃
Lehet 4A csak nem javasolt😃 A vékony vezeték szigetelése olvadhat meg ami ugyebár zárlatot okozhat😃
Nem én találtam ki, még anno kb egy éve én is akartam venni 4A töltőt ( vettem is 3At😃), de B.L.A.C.K kolléga barátja The One tanácsára én is a kisebbet vettem😃. Végül is Ő foglalkozik a Xiaomi rollerek szervizelésével és javításával is. -
homeless09
őstag
válasz
DigitXT #8096 üzenetére
Tök érdekes amúgy, hogy az m365, és a pro2 is (azt hiszem cakk u.a. a töltő van hozzájuk) durván ugyan annyi idő alatt tölt fel - 2-3%-os különbség van maximum adott időn belül - pedig a pro2nek azért jóval nagyobb akkuja van.
Lehet megér, mivel megyek nagyobb egybefüggő távokat vele (hobbi használatban van a pro2), pl anyámékhoz elgurulok vele, cirka 12km dimbes dombos útviszonyok, S-ben is elvileg oda-vissza kibírja, mivel 65%-kal érek oda hozzá, de nem akarom se kicentizni, se tönkre tenni vele a gépet hogy fullra merítem. De legutóbb pl voltak kitérők útközben, kb 30% maradt, megittam nála egy-két kávét mire 70% körül töltött és el tudtam indulni vele
Skynet258: Olvastam már ezt megelőzően is valahol róla, hogy lehet gyorsabban is tölteni ezeket, azért mertem feltenni a kérdést -
válasz
DigitXT #8082 üzenetére
Köszönöm a videókat! Azért jó ilyeneket megnézni, mert az ember sokkal óvatosabban fog közlekedni, mind autóval, mind biciklivel/rollerrel. Egyébként amikor én autóval jobbra fordulok, és mellettem kerékpársáv van, akkor mindig extra óvatosan fordulok, és körbenézek nagyon. Ha egy biciklist látok közeledni a visszapillantóban, akkor inkább akkor is megállok, ha simán be tudnék kanyarodni előtte. Láttam egyszer ugyanis egy hasonló balesetet, és bár szerencsére a biciklisnek nem lett komolyabb baja, nagyon belém égett.
Amúgy mindig meglepődök, amikor sokan itt mondják, hogy milyen sebességgel közlekednek az elektromos rollerrel. Én egyelőre - saját roller híján - még csak Lime-os rollereket hajtom, amik max. 25 körül mennek alattam, de én már azt a sebességet is olyan gyorsnak érzem, hogy annál gyorsabban én nem szeretnék menni.
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #8082 üzenetére
Ebben igazad van, en arra gondoltam, hogy ha baleset van, akkor egyiken sem lehet jobban meguszni a masikhoz kepest. Az teny, hogy rolleren konnyebb osszeszedni egy balesetet, nemcsak a kerekmeret miatt, hanem a magasabb sulypont es tomor gumi eseten a rosszabb tapadas miatt is.
-
Skynet258
veterán
válasz
DigitXT #8073 üzenetére
Amúgy én is simán bevállalnék egy mondjuk 50km/h képes szerkezetet, nem mondom, lehet néha beszarnék rajta a forgalomban, de azért kipróbálnám.
Csak hát azoknak az ára amik össze vannak rakva és mennek is...
Na meg nálam például fontos volt a hordozhatóság, sokszor vonatozással egybekötve használom, és a franc akar leizzadni míg felcipelem a lépcsőn meg a peronon a nagy akksis, bivaly erős, de dög nehéz gépet.Nekem ez a 14kg amit egy Pro 2 nyom pont jó, egy 20 kilós darab már tuti kényelmetlen lenne.
-
Skynet258
veterán
válasz
DigitXT #8071 üzenetére
Én azért húztam 30 fölé mert techbuzi vagyok és érdekel minden ilyen szarság, 10 évvel ezelőtt romoltam a telefonokat, te meg akkukat hegesztesz, mindenkinek van valami hülyesége.
Csak szimplán azt szerettem volna kérni tőled, hogy a véleményedet úgy írd le, hogy közben nem az én véleményemet javítod ki.
Remélem így átjött mit szeretnék. -
-
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8000 üzenetére
Az már tuti, hogy elég jól néz ki az a 48V a mérőn! És király, hogy bőven megy 28-29-cel hosszútávon is. Ha kell akkor pedig mégjobban
Én a 36V-os rendszerrel nagyjából az első 8-10 km-en tudok menni kiírt sebesség szerint ilyen tempóval, utána azért megfárad (26 km/h-val tartja egy hosszabb darabon); hiába a single motoros verzióhoz képesti erőteljes indulás, azért nem úgy hasít az utazósebesség elérése után, mint a tied
Az első lámpa ledjei nem haldokolnak még a nagyobb feszültségtől? -
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #7972 üzenetére
El, de nem egyertelmu az se, hogy vonatkozik-e ide. Az ilyen jogharmonizacios cuccok ugy mennek, hogy megjon az EU-s torveny amibol kell magyar torvenyt csinalni es sokszor nem 1-1-ben veszik at, ezert vannak orszagonkenti elteresek is a szabalyokban. Azt nem latom, hogy hol hivatkozza be az 1. paragrafusat az EU-s szabalynak.
A regi kreszben egyszeru volt a sztori, mert a babakocsi melle felsoroltak a gyerekjatekokat, koztuk a rollert, ami mehetett a jartan, de ezt kivettek belole.
-
mrrr74
aktív tag
válasz
DigitXT #7954 üzenetére
Teljesen igazad van, de ez nem változtat azon, hogy most épp minek számít (persze tévedhetek). Ha tudnék a sajátomra kötelezőt kötni, szívesen megtenném, bukó mindig van rajtam, ezekre talán még CE certi is van.
A kisfiam a Kirin Mini 2-vel lehet ki sem mehet majd az utcára - és most arról beszélek, hogy egyedül nem engedem sehová, nem megyünk autók között ha megyünk, hanem kerékpárúton. Attól tartok, hogy sok mindenre nem fognak gondolni szabályozás során, hiszen 14 év alatt nem lehet smkp jogsija, így akkor majd ki sem jöhet velem? A motor nélküli rollerével amiben Abec-9-es (lehet 7-es) csapágy van, jobban felgyorsul, mint a Kugooval. Nagyon várom a szabályozást, csak ne olyan legyen, mint a drónoké. Azóta nem is repültünk, még a kertben sem -
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #7926 üzenetére
Én is "3-asban" használom mindig. Az idézőjel annak szól, hogy a lustaságból a teljesítményeket átfordítottam a beállításoknál: nálam az 1-es a régi 3-as, ami pedig 3-as volt, az lett a régi 1-es fokozat
--> nem kell minden bekapcsolásnál váltani a 3-as fokozatra, egyből a max teljesítményes (klasszikusan 3-as) fokozat kapcsol be -
-Gabesz-
senior tag
válasz
DigitXT #7923 üzenetére
Jó amiket írsz.
A 2x500w előnye lehet még a többlépcsős szabályozhatóság is. Ki lehet kapcsolni az egyik motort, így gyakorlatilag 2x3 féle beállítási módod van.A kérdés egyébként onnan jött, hogy hasonló árfekvésben látok ilyeneket kint kínában és akkor már érdemes átgondolni melyiknek milyen előnye lehet.
pl. 2x600w Vs. 1x100W
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #7888 üzenetére
Már kapott is el szemerkélő eső, komolyabb még nem, eddig nem volt vele bajom. A vezetékek ki/belépésénél, meg az oldallapoknál egész korrektül van tömítőanyag, a kevés víz nem áztatta be. Nyáron került még oda, mert a táskában irdatlanul melegedett, illetve az akksi is termelt némi hőt, és kicsit féltettem a kettőt egyszerre együtt odabenn. Télen ez nem lenne gáz persze, csak hát kint maradt a kormányon
Esőben amúgy neki sem indulok, nagyon hosszú utakat meg nem teszek meg. De hosszútávon valamit ki akarnék neki találni -
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #7885 üzenetére
Hátha sikerül elküldeni a képet róla.. kicsit béna vagyok még ennek a fórumnak a nem csak szimpla szövegküldéses használatában
A második vezérlőnek majd még kitalálom a helyét, egyelőre az is a kormányon van - de így a menetszél legalább hűti...
Szerk:
Hátha itt már működik normálisan
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #7885 üzenetére
Igen, jól tippeled
legalábbis nem vagyok akkora teher, 63kg körül voltam, amikor ezt mentem, most azért a karanténban pár kiló felszaladhatott
Lövök nemsokára egy pár képet a rollerről, és megkísérelem feltöteni. Egyébként igen, egy wildman 3L-es táskában van
Ha tudsz segíteni egy pakk (vagy 2
) összerakásában, az nagyon komoly segítség lenne!
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #7882 üzenetére
Igen, valóban, most látom, egy decemberi kommentben írta is valaki. Én akkor, mikor megrendeltem, csak a kérdez-felelek rész olvastam, ott az volt a válasz, hogy jó bele... Mérőszalaggal mérve kb 21,5-22mm a belső átmérő, a külső kb 23.. hát ilyen az élet
Az akksikat tekintve azon gondolkodtam, hogy cserélem az egész rendszert 48V-ra: a gyári 10s3p helyébe és a kormányon lévő 10s4p helyére is 1-1 13s2p-t raknék. Ezzel súlyban érnék el megtakarítást is, 18cellával lenne kevesebb, illetve nincs is szükségem ekkora kapacitásra: hamarabb lerohadok a rollerről, minthogy lemerüljön
55+km-t mentem vele egyszer, és nem merült le (de ha nagyon kellene, akkor meg lehet csinálni, hogy a kormányra lövök még egy 13s2p-t, ha kevésnek bizonyulna az összesen 2db belőle)
Illetve egyesíteni is tudnám az akkukat párhuzamosan, így nem maradna kihasználatlanul Wh az egyik pakkban, mire a másik lemerül.
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #7854 üzenetére
Aliexpressen láttam ilyesmit, rendeltem is belőle 2 db-ot. Még nem próbáltam mondjuk bele, nehézkes kicsit a szétszedés odáig (nincs ilyen hosszú dugókulcsom, amivel szét tudnám szedni + használgatom is a rollert, nem szeretek gyalogolni helyette
)
Ahonnan rendeltem, ahhoz a linket itt találod: [link]
Jól hangzik amúgy a 48V-os teszted
a vezérlő kábeleit cserélted, vagy hagytad a gyárit?
Mivel ponthegesztettél, tudsz hozzá linket dobni? A gyári akku helyén vajon elférhet egy 48V-os pakk?
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #7866 üzenetére
A sima S1 gumi a nyerő. Megvan a 36 km/h, fogyasztás kevesebb, érezhetően
jobban gurul: egyetlen baki, hogy megállt a versenytechnika a Lágymányosin...
Letiltott a BMS, valószínűleg túlmelegedés. És ekkor jöttem rá, hogy a töltőket
ugyan beraktam a hátizsákomba, ám utána az kompletten a garázsban maradt.Így érdekes lesz a hazaút. (Ha esetleg visszahűlés után hajlandó feléledni.
)
Szerk: nem a merüléssel van baj, a kis akku még 50V-on van, simán haza vinne.
De a hülye relés megoldásom miatt egy akkuval nem éleszthető a rendszer. -
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT #7870 üzenetére
17 ezer? Akkor nézd meg mennyi most az enyém darabja...
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- No Man's Sky (PS4, PC, Xbox One)
- Az érkező Call of Duty is megnehezíti a csalást
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- AliExpress tapasztalatok
- Autóhifi
- Asztrofotózás
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / RX 7600 / 32GB DDR4 / 1TB M.2 SSD
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700K / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 500 SSD
- Eladó kék Xiaomi Redmi 12 4/128GB / 12 hó jótállással
- Xiaomi Redmi 14 C 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest