Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Gurulunk, WAZE?!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT
#8782
üzenetére
Végül csak hozzám került a dolog, mert a szerviz (!) a töltőcsati vizsgálata
nélkül akkuhibát állapított meg, és új akkut akart a kollégára melegíteni.
Miközben a töltőcsati korrodált* volt, így a 42V töltőfeszültségből jó ha 7V
átment rajta, amivel értelemszerűen nem lehet semmit sem tölteni, LOL.
Értem én, hogy be vannak táblázva, így nincs idő mérésekre, de basszus,
ha még el is adnak egy új akkut, utána megint menne vissza gariba, hogy
"ez sem veszi a töltést". Mindegy... Gyári, tesztelt akkut én sem adtam el
(egyelőre*), cserébe egy működő (és tölthető) roller gurult ki a garázsból.*: még kiderülhet, hogy a kapacitása sem az igazi, így esetleg már sérült,
de akkor érdemes kimérni, ha nagyon sz*r hatótávolság jön ki belőle.
Szerk: belinkelhetném megint a motorszerelős videómat (totál aktuális!), de
ugye vmiért a YT korhatárosra tette, pedig eskü nincs benne semmi "extra".
A klasszikus Hitler feldolgozás, értelemszerűen idevágó, saját szöveggel.
(Németül tudókat persze zavarhatja, hogy értik az eredetit, és nem stimmel
a felirat, de szerintem ez a frusztráció még nem ér meg egy 18-as karikát.) -
PociAti
őstag
válasz
DigitXT
#9200
üzenetére
A hamis biztonságérzet szakkifejezéssel pedig elég sűrűn lehet találkozni bukósisak kapcsán. Lényege, hogy nem csak racionális gondolkodású emberek használják, így sokan túlzottan bíznak abban, hogy sisak viselésével maguk védelmében a legtöbbet már megtették és ezáltal sokkal bevállalósabban közlekednek. Annál is bevállalósabban, mint amit a jármű fékrendszere, a vezető manőverezési képessége, vagy az adott forgalmi szituáció megengedne.
Volt ahol a sisak kötelezővé tétele után, kimutathatóan megnőtt a kerékpárosok között a balesetek száma. A megnövekedett önbizalmat hozták ki okként.És igen, van az a jármű amely "megkívánja" a sebességet, és van az a sebesség, amit nem lehet pólóban kényelmesen kibukfencezni, szóval megkövetel bizonyos védőfelszereléseket.
De az egyszerű pálcika rollerek még ha képesek is 30 km/h fölötti tempóra, akkor sem szükséges velük minden körülmény között annyival menni. Én jobb szeretek bőven a határ alatt kényelmesen cirkálni.A megközelítésen szerintem nagyon sok múlik. Ha valaki gyalog közlekedésről, vagy lassú bicajról vált nem túl combos rollerra, feleslegesnek érzi új elem bevitelét a képletbe, viszont ha valaki motorról lép vissza, akkor hozza magával a megszokott eszközök könnyített alternatíváit.
-
jozsi252
veterán
válasz
DigitXT
#9190
üzenetére
Nekem ami van Mantis Dual az olyan 60-65km/h sebességgel tud menni, az már azért az a kategória ami alkalmas arra hogy lakott területen belül használjam az úton. Hozzáteszem hogy használom is mivel egy aránylag kis lélekszámú településen lakom, így kerékpárút nincsen, járdát meg inkább nem használnám.
Viszont van nagyon fasza minőségű főút ami nemrég lett megcsinálva és egyetlen egy kátyú sincs rajta. Plusz a mellékutcák is mondhatni jó állapotban vannak.
Sokan kinevetik az embert amiért rolleren bukót használ, de kasztni nélkül esni 40-50-60km/h sebességnél iszonyat durva lehet. Jó pár videót meg képet láttam a neten és remélem hogy soha nem lesz benne részem!!
30-40km/h nekem elegendő, a 2 motor meg azért kell hogy emelkedőn is kényelmesen felmenjen.Nem tudom hogy mikor jön ki végre az új KRESZ amiben már benne lesz az elektromos roller is, de már nagyon ideje lenne!
PC4200
Következő szint a G Booster után a Mantis Dual. A 2021-es verzió azért nem lett rossz az előzőekhez képest. Csak sajnos nem kapható mert úgy viszik mint a cukrot.
-
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT
#6386
üzenetére
Volt szerencsém ma egy hasonló tesztet csinálni ugyanott, GPS loggal.
10 Hz GPS, azt mondják viszonylag pontos/pár századot téved max.
Azóta 48V a rendszer, talán fogytam is, mások a vezérlők, de 3.95s lett:

Szerk: és 8 méteren belül megáll 25-ről, bár megcsúszik a hátsó kerék.
Valószínűleg még gyakorolni kell a vészfékezést, úgy lehet jobb...
Szerk: itt egy csomó rollert tesztelnek hasonló módszerrel. 0-24 km/h
az alap, ugyaninnen a fékút. Egyébként 8 km/h-ás lépcsők: 32, 40, stb.
Ez ugyan nem 4 mp-en belüli, de végig nyomtam az összes lépcsőt.
(Már ameddig a Kugoo S1 Dual Turbo képes felküzdeni magát, <42...)
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT
#9106
üzenetére
Nem irtam, hogy fogok, hanem gondolkodok rajta. De az csak koztes opcio, igazabol meg lehet sajat is, meg lehet sokkal nagyobb roller. Attol fugg mi lesz az uj torvenyben es mennyire lesz elheto vagy kell kijatszani.
Igazabol a sajat lenne a legjobb, de a vegen mindig az a legdragabb, mert a munka es uzlet elol veszi el az idot. -
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT
#9087
üzenetére
Hat, azert bator voltam, megkuldtem 4A-rel a toltest. A kabelkoteg nem volt meleg a rud atvezetesenel, illetve a csati se. Szoval jo esellyel nem olvadt meg

Igen, a barrel jack jellemzoen max 5A-res, azt tudom.
Viszont a hipotezisem, miszerint az S1 plus-nal diodazva van a toltocsati hatarozottan teves!
Multkor valoszinuleg valami kontakthiba lehetett es azert mertem 0V-ot a toltocsatin, pedig a merest tobbszor is megismeteltem. Ki erti ezt... Na mindegy, azert a jo szokasok nem haltak ki es most is meressel inditottam mielott barmit csinaltam volna, szoval gond nem volt. Viszont igy felgyorsul a csengo projekt
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT
#8236
üzenetére
Ma csináltam egy hasonló tesztet, néhány apró különbséggel. Azaz most már
van visszatöltés a hátsó motor esetén, viszont nagyobb az áramkorlát 20+33A,
más a hátsó motor és a gumik, picit nagyobb a végsebesség, így a fogyasztás.A lejtőn összesen 0.4Ah-t sikerült elfogyasztani, nem mérve a visszatöltést, de
ami meglepett, hogy itt is volt olyan szakasz, ahol lenyelezve 48A-t bekajált.
A felvett max. teljesítmény már itt is megvolt 2366W (pedig emelkedő nem volt).
Jó hát nem vettem el a gázt, benézett 50 km/h-ba, de hát közúton menni kell...10.5 km után 46.35V min. fesz, 2577W csúcsteljesítmény 5.533Ah (273,5 Wh)
fogyasztás, 53.3A csúcs árammal. 13.4 km-en pedig 7.265Ah (355.4Wh).
(40-42 km távot el lehet vele szöttyögni, sík úton kb. 40 km/h végsebességgel.)Szerk: 94 kg vagyok, a roller meg kb. 24 kg: emelkedőn majd dolgozik az akku.
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT
#9079
üzenetére
Biciklire mar nem a hagyomanyos tomor kerek divik, hanem habositott muanyag. Kb. olyasmi mint a polifoam vagy a strandpapucs.
En most megvarom az uj torvenyi szabalyozast, aztan eldontom, hogy mit csinalok. Ha szigoru lesz, akkor epitek magamnak, hogy ki tudjam jatszani a szabalyokat. Ha nem akkor Dualtron Raptor. Ha pedig nagyon laza lesz, akkor hatar a csillagos eg.

-
Reggie0
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT
#8981
üzenetére
Ma tudtam kipróbálni. Tuti kW fölött van a Bird. Lehet, két motoros.
(Triviális teszt nem megy, levegőben nem hajt, hiába madár, LOL...)1 motorral 20A korláttal csak 14 km/h ment... közel 1000W mellett.
2 motorral mondjuk erősebb a Kugoo, de nem piskóta a Bird. (Okés
ez sejthető volt, mert a videóban is látszott, hogy kb. 5 mp a 0-25...)Szerk: alattam anno ehhez nagyjából 1500W kellett síkon...

-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT
#9015
üzenetére
Igen, szerintem is valószínűleg egyszerű mérési hiba.
ilyesmi voltmérők vannak benne egyébként [link]
leírás alapján "Measurement accuracy: 1%"--> ez azt jelenti, hogy 50V környéként lazán elmérhet 0,5V-ot.
MÁS: tesztelve full töltöttségről, 39-et megy síkon, ezt egy jó darabig tudja is tartani.
9 km alatt pedig a kijelzett 54V-ról 52,8V-ra merült. Elég jól bírja ez a 3 pakk együtt
ha bekapcsolom a rolleren a kijelzőt is, a vezérlők halkan nyüszögnek. Nem különösebben ijedtem meg tőle, hiszen ekkor válnak "aktívvá". Ettől függetlenül kérdés, hogy másnak is csinálja ezt?
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT
#8981
üzenetére
Igen, boritjak es torik is, mert a sok paraszt juzer szanaszet hagyja. Multkor az utcan setaltam amikor egy 70+ neni kerte meg, hogy a kapuja elol toljam mar el, mert nem birja megmozditani. Pont ez a szurke bird-es volt vagy mi a szar, nehezebbnek is tunt, mint a lime es fekezi a kereket folyamatosan.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT
#8945
üzenetére
Mentem még egy karikát (újabb 4 perc, tiszta vidámpark):
Borároson az emelkedőn simán gyorsul 20 km/h-ra. Hogy
legyen viszonyítási alap, megnézem mit tud a "Kugoo" ott.Szerk: viszont a felfüggesztés hiánya para! Igen kis úthiba
elég ahhoz, hogy megdobja, és elcsússzon az ember lába!
Az ilyeneket a Kugoo simán kirugózza, soha nem ütött így.Ez megfejelve azzal, hogy nincs motorfék, és FB-n olvasva
B-L-A-C-K balesetét az elszállt tárcsafékkel elég veszélyes.
Oké, Kugoo S1 gyári e-fék harmatos szar, és ha túl gyorsan
mész, akár ki is kapcsol, de legalább van taposó (vész)fék.A Dual motoros gépen ha az egyik vezérlő el is dobná hiba
miatt a féket, még mindig ott a másik. Így biztonságosabb.
A dobfék meg nem túl bonyolult szerkezet: nem száll el.
(Max. ha elszakad a bowden, de akkor még ott a taposó...) -
PociAti
őstag
válasz
DigitXT
#8931
üzenetére
210 perc, azaz 3,5 óra után én húztam le a töltőről, mert elérte a 100%-ot, és nem vártam meg míg kikapcsol (átvált a LED zöldre). Kb. 5 órát írnak töltési időnek. Emlékeim szerint akkorra egész jól megközelíti, vagy eléri a 7800 mAh-t.
Amúgy akkumulátor kímélésnek szeretnék minél jobban utána nézni. A telefonokhoz hasonlóan ezeket az eszközöket is célszerű lenne 20 és 80% töltöttség között tartani, vagy az autókhoz hasonlóan hagynak a rendszerben tartalékot?
Rokon másfél éve vette a Xiaomi M365-öt, munkahelye oda-vissza 12 km, és jellemzően ez a fő felhasználás. Kb. 1750 km-en és 180 töltési cikluson van túl. Az akkumulátor és a roller hibátlan állapotban. Ő minden használat után (kb. 60%-os szintnél) estére felteszi a töltőre. Én első hallásra azt mondanám, ez így nem ideális.
-
PociAti
őstag
válasz
DigitXT
#8926
üzenetére
Töltés pillanatában - amíg rajta van a hálózati töltő - nem tudom mennyire pontosak az adatok.
A screenshot ideje jó kiindulási alap lesz. Ennyi infót közöl a program.
Utánaolvasás nélkül a többi, amit írtál az még kínai. Bár mérnök vagyok, és középiskolában még villamosságtan volt a fő csapásvonal, de ebben a mélységben jócskán vannak hiányosságaim.
-
PociAti
őstag
válasz
DigitXT
#8921
üzenetére
Nem, nincs benne logger, vagy nem tudok róla. Én állítottam be az ébresztőórám eredetileg 15 percenként, majd 30 percenként, és mentem oda a rollerhez, csatlakoztam rá a m365 Tools-szal, és készítettem képernyőképeket a töltöttségről, majd vezettem be őket egy táblázatba.


Ez utóbbi képnél látszik, hogy 55-60%-os telítettséget követően (bő 1 órányi töltés után) fél óránként már csak 5-6% töltés megy csak bele, viszont 80%-os töltöttségi szinttől megint 10-12% megy bele ugyanazon idő alatt.Számomra nagyon szokatlan. Lehet 1-1 perccet tévedtem az állapotok rögzítésekor, de ekkora mérési hibát az nem okozna. A hőmérséklet adatok is viszonylag stabilak voltak.
-
csokaym
csendes tag
-
Játékos
addikt
válasz
DigitXT
#8894
üzenetére
Köszi ismét mindenkinek!
Körvonalazódik lassan egy elképzelés:
Xiaomi 1S pl. Ha ezt megtoldom 20 db (vagy 30??) 3400mAh-s 18650-es cellával és azt párhuzamosan bekötöm a gyári akksival, illetve valahogy tudom rögzíteni a gépen, akkor “nyertem”? Vagy van valami buktató? Az 1S-t lehet úgy bontani, hogy baj esetén vissza lehessen állítani gyári állapotba?
Előre is köszönöm!
-
jozsi252
veterán
válasz
DigitXT
#8900
üzenetére
Nem semmi egy pályafutásod van a rollerek terén! Ennyi idő után nekem lehet nem lett volna energiám kitartani a Kugoo mellett!

De akkor most eljutottál oda hogy rendbe van a roller, sokkal több mindent gondolom ezen már nem akarsz/tudsz fejleszteni? Előnye nyilván az hogy aránylag mondhatni jó áron van egy fasza rollered most már, viszont mellette jó sokat kellett azért idegeskedni főleg mikor elromlott, vagy venni kellett valamit, hogy minden rendben legyen vele.
Ha lenne mondjuk 5-600k fölösbe akkor vennél egy komplett rollert újonnan, vagy inkább egy vázat és te építenéd be külön az alkatrészeket? -
jozsi252
veterán
válasz
DigitXT
#8872
üzenetére
Jól emlékszem hogy neked nem gyári Kugoo van? Miket cseréltél rajta?
Van egy kicsi esély hogy holnap át tudom venni a Mantist, remélem így lesz. Este már gurulnék vele!
Kell vennem valami fasza lámpát hozzá. Szerintem valami Olight-ot veszek mert azok nagyon jól beváltak!Reggie0
Kíváncsi vagyok rá hogy az úgymond motorfék mennyire erős ezeken a rollereken! Mindenképp érdemes arra is támaszkodni ha nem hirtelen kell lassulni.Játékos
Szegényt nem kínoznám lábbal hajtani súlyos kilométereket!
Sokkal de sokkal kényelmesebb egy elektromos. Még a legegyszerűbbek is tudnak 25km/h sebességgel menni, ami egy 14 éves gyereknek bőven elég kezdésnek. -
Játékos
addikt
válasz
DigitXT
#8884
üzenetére
Köszönöm, hogy segíteni próbáltok!

Motor nélküli rollerrel simán kigurultak (oda-vissza) a 8 km-re lévő barátnőjükhöz, és állítólag egyáltalán nem volt vészes nekik.
A "nem versenytempó" az anyának (13-15 km/h) a bicaj tempója, ami mellett egy fáradt bicajos elalszik...
Nyilván bicajjal kellene jönnie neki is, de nagyon fél rajta...
-
jozsi252
veterán
válasz
DigitXT
#8868
üzenetére
"de itt nem mozog akkora súly.." 105kg vagyok a roller meg 29kg szóval azért van mit megállítani.

Nyilván hidraulikus féknél először is a hátsó féket kell használni, majd ha nem elég akkor az elsővel rásegíteni. Persze azért kell vele menni hogy a fékerőt ki lehessen ismerni hogy mi az az egészséges szint az elsőnél amennyire be lehet húzni. De azért nem gondolnám hogy úgy csinálja meg a gyártó hogy kicsit húzok rajta és blokkol is. Eléggé életveszélyes lenne ez a megoldás.
Kíváncsi vagyok hogy a motorfék mennyire lesz erős.
A lehetőségeimhez mérten szerintem az egyik legjobb döntést hoztam, remélem valójában is így lesz! Mivel első roller így semmiképp sem szerettem volna többet rákölteni. Sőt ennél kevesebbet is akartam, de rájöttem hogy annyiért nem kapok amennyit akartam először rákölteni. -
akyyy
senior tag
-
Dorian
félisten
válasz
DigitXT
#8763
üzenetére
Nem világít egyik sem, csatolok egy fotót. Ami a fotón nem látszik, az, hogy a sebesség kijelző (00) villog. Tolni könnyű, nincs fék sem. A fék és gáz karnak nincs egyáltalán "ellenállása" ha meghúzom.
Az eset úgy történt, hogy jöttem haza valahonnan, kapu előtt akartam fékezni és nem volt fék. (Még jó, h nem akkor történt, amikor 30-cal repesztek vhol és meg kell állni...) Aztán kipróbáltam, gáz sem. Nálam az utolsó 30 m kivételével emelkedő hazafelé, szóval addig kellett legyen hajtás, a legvégén történt valami.
-
jozsi252
veterán
válasz
DigitXT
#8716
üzenetére
Milyen sisakot tudnátok ajánlani ami ár érték arányba jó vételnek számít egy rollerhez? Amúgy nem tervezem 50km/h-val menni. 30 nagyon max 40. Azért vettem ilyen dupla motorosat hogy emelkedőnél se legyen gond. De ez a kellemes 30-40 környéki bőven elég. No nem mintha itt nem lehetne nagyot esni.
csokaym
Köszönöm a linket és tanácsot neked is! Te milyen bukót vásároltál? Szemüveget mindenképp használnék, van egy jó kis Oakley Half Jacket azt nagyon szeretem. Bukót azt mindenképp olyan helyről vennék ami nincs 200km-re mert azt próba nélkül nem veszek. -
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT
#8609
üzenetére
Egyébként valamit még pimpeltem azon a hátsó vezérlőn, de már nem tudom, melyikre forrasztottam át...
Majd egyszer egy lakatfogós mérést megérne, hogy valójában mennyit vesz fel induláskor. Lehet, hogy ezért is érezted kicsit erősebbnek az indulást.
Na meg persze az erősebb felfutású gázkar miatt, ami ránt az elején.
-
#68216320
törölt tag
válasz
DigitXT
#8608
üzenetére
Én ma szerettem volna hazajönni Lime-al. Négy helyen voltam, de olyan állapotban voltak ezek a hulladékok, hogy beakadt a gázkar, nem lehetett behúzni a fékkart, nem volt meg a kijelző, stb. Kettőt kipróbáltam, de egyik sem működött, egyiken sem volt hajtás. Egyiken a kijelző sem működött. Szóval kidobtam egy kis pénzt, amiből inkább jöttem volna busszal. Vagy nézhetjük úgy is, hogy pár kilóméterrel többet gyalogoltam hazafele, mint szükséges lett volna. Szóval jó ez a rollerezés a Lime-al csak drága és fárasztó.
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT
#8606
üzenetére
persze, ezért mondtam, hogy csak akkor működne a büntetés, ha bizonyos lenne az utolsó felhasználó hibázása. Mivel erre kevés esély van, így a Sheriff egy egyszerű összeszedegetővé válik, szerintem.
Egyébként jobb lenne, ha az egész Lime dolog nem lenne, mert miattuk nagyon rossz a rolleresek megítélése.
Nyilván vannak szabályosan közlekedő Lime-osok, és vannak szabálytalakul közlekedő "saját rolleresek" is.
-
t.zolka
aktív tag
válasz
DigitXT
#8597
üzenetére
Tegnap a budai alsó rakparton volt letéve kettő Lime, az autó úton a korláton belül!
Majdnem elcsaptam, mert a szaggatott vonalon előzött/haladt egy motoros.
Számomra érthetetlen, hogy hogyan lehet valaki ekkora idióta, hogy ott rakja le, és nincs annyi esze, hogy átemelje a korláton. -
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT
#8597
üzenetére
Nem rossz gondolat, alapvetően tetszik. Viszont a "figyelmeztetés", amit említ a cikk, szerintem nem lesz olyan erős ráhatással, mivel szankcionáló jogkörrel nem rendelkeznek a sheriffek. Vagy ha látta esetleg, hogy a helytelenül parkoló pilóta hagyta úgy a járgányt, ahonnan aztán ő "gondozásba veszi", és ezt valahol jegyezni tudja, ami alapján valamilyen büntit kap a bizonyos utolsó felhasználó, akkor értelme is lehet. (pl. a következő x órában az appban a bérlési funkció letiltásra kerül, vagy hasonló)
Bár ezzel meg a saját vevőiket büntetnék meg, ami miatt sok - egyébként felelőtlen - kuncsaftot is veszthetnek. Ez pedig ugyebár nincs a profitorientált cégek hasznára.
Illetve fontos, hogy tényleg csak akkor legyen az utolsó felhasználó büntetve, ha tényleg miatta került oda a roller, ahol útban van, nem pedig csak valaki arrébb dobta az egyébként helyesen leparkolt rollert, mert ebben az esetben a bünti nem lenne jogos.
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT
#8582
üzenetére
Köszi! Hát ja.. sokkal rosszabb is lehetett volna, szerencsére tényleg nem nagy tempóval mentem. Viszont lehet, hogy egy darabig nem erőltetem a rollert, mert rossz most ráfogni a kormányra, nem akarom zötyögtetni rajta a csuklóm, mert az valószínűleg fájna. Legalább addig megérkeznek a kínai rendelések
A másik nagy szerencsém, hogy az órámat nem hordom, mikor rollerezek, mert nagyon féltem. Jól is tettem, hogy ma sem volt rajtam
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT
#8579
üzenetére
Akkor egész frankó lett a beállítás
Nekem meg így 1000 km-en túl meglett az első tisztességes méretű esésem. Nem mentem gyorsan, kb 20-22 km/h-val (még az alaprollerrel is mehettem volna gyorsabban). Az úton, ami bicikli/gyalogos út, a burkolat nagyon szar lett hirtelen, egy gödör-bukkanó megdobott. A roller előre/oldalra repült, az egyik oldalán csúszott kicsit, én hassal előre. Komolyabb sérülés nem történt, a kezemet megütöttem, a bal csuklóm fájlalom, de tudom mozgatni. A kabátom kiszakadt, lehet venni újat...
de legalább a rollerezős kabát innentől megvan.
A gépnek funkcionálisan nem lett baja - a lámpa kicsit megtörött a sarkánál és az új markolat egy részét megreszelte a beton. de ennyi, menni megy mindene ugyanúgy. -
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT
#8567
üzenetére
és ha átrakod az e-bike vezérlőt a 110%-os állásába? indulásnál... utána visszavenni, hogy ne csak az hajtson. Tiszta manuális váltós feelingje lenne
meghúztam minden csavart a sajátomon, a menetes szár dupla anya-imbusz kombót is, illetve az összes többit csavart, anyát is. Megszűnt a csörgés-zörgés, és azt kell, hogy mondjam, egész szerethető gép lett belőle! az, hogy 20-25 körül is bőven van benne erő, ha előzni kell, egyszerűen felbecsülhetetlen!
-
Eldenisa
csendes tag
válasz
DigitXT
#8561
üzenetére
majd összeszedem az összes lelkierőmet, aztán valamelyik nap megfordítom, aztán a kövi 1-2hónap a költözésről/lakásberendezésről szól, utána lehet kereslek, motor (és ha a kis rollerműhelyedben tudsz építeni ilyen általatok említett 13s2p 48v akkut, akkor azzal is), mondjuk a napi használatból ki fog esni a roller, van vagy 600m a távolság amit szerintem legyaloglok
csak ha menni kell valami távolabbi helyszínre jól jön egy 20-40km hatótáv, a mostani 10 helyett(ami amúgy még mindig olyan kevésnek tűnik az ígért gyári 30 helyett egy feleakkora emberrel, mint én), illetve az új gumival ma megyek egy próbakört mekkora lett a hatótáv, majd kiderül -
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT
#8561
üzenetére
Igen, a 13s3p nem fér be az s1 be (s1pro-ba), tapasztaltam
illetve azt, hogy csak 13s2p fér be
Nem csodálom, hogy elforgatja az első kereket, nekem a 11A-es első vezérlés is elforgatja, ha nem dőlök jól előre induláskor. Ezért nem is húztam már az első vezérlőn.
talán majd még a hátsón, csak el ne füstöljön
Tartósan amúgy valóban nem bírhatja az 18650-es pakk 3p-ben az 50A-t, max 45-öt, ha 15A-es folyamatos kisütést tudnak. De ha 3500mAh-s cellákról van szó, valószínűleg csak 10A-t bír per cella, az meg összesen 30A.
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT
#8559
üzenetére
Mert volt olyan, hogy GT-vel mentél és elszálltak a fékek? Erről lemaradtem
Amúgy amíg teszt fázisban van a hátsó villa, elég az a kötegelő. Pláne ha szeretnél gyártani magadnak, akkor kár reszkírozni, hogy megrogyjon ez most. Elég, hogy kiszolgáljon a kék villa addig, amíg kész lesz az új majd (bár gondolom az még egy hosszabb menet lesz, mire elkészül)
Azért azok a raptor gumik nagyon ott vannak
Én meg... Hajtom nagyban a rollert, hallom, hogy csörög zörög... Hát mondom, jó, biztos az a két kis sz*r alátét a menetes száron, belül a roller nyakban. Hát nem az volt!
Az egész első felfüggesztésem ki volt lazulva, már az anyákat borító műanyag 4-4 csavarja is, azok is lötyék voltak, és maga a kerék tengelyén lévő anyák is olyan lazák voltak, ha levettem a műanyagot, hogy ujjal le tudtam pörgetni őket.
Még jó, hogy nem ugrott ki a helyéről 35-nél.Nagyon rázós úton is mentem biztos, és slehet, hogy nem húztam meg elég erősen azokat a tetves csavarokat, anyákat.... Most jóp meghúztam, aztán a napokban menetrögzítőzöm is, ha változást észlelek.
a dekkre ragasztott zongora csúnyán koszolódik egyébként... A fehér szín a kosznak nem jó barátja...
van még egy adag karbonmintás öntapadós borításom tekercsben, ha menthetetlenül retkes lesz, akkor arra cserélem majd. -
Eldenisa
csendes tag
válasz
DigitXT
#8553
üzenetére
ugye most szivatsz, hogy tényleg meg kéne fordítanom?

ah most nézem egy régi képen, pont fordítva van a gumi
nem... nem kizárt, hogy szétszedjem, inkább veszek egy másik rollert, minthogy azt a gumit onnan leszedjem úgy, hogy nem teszek benne kárt T_T
szerk: max rendelek egy 50 szélest és majd ha az megjött ezt fogom és egyszerűen levágom róla

-
Eldenisa
csendes tag
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT
#8541
üzenetére
Jelenleg amúgy (ha meg lesz a hátsó villád) csak e-féked van, még a dobfékes motorok nincsenek bent. Nem fog rémisztően kicsit a kugoo-féle és az e-bike-féle kombinálva? Az e-bike regen fékezése miatt, hogy az csak nagyobb tempónál fog. Vagy esetleg kényelmesen lassít, nem ránt akkorát, de azért meg tudsz állni vele?
-
Ispán_Péter
csendes tag
válasz
DigitXT
#8505
üzenetére
Kölyök korom óta bringázok, autók között, tudom mire vállalkozom. Limeos rollerekkel van már tapasztalatom, de nekem azok túl lassúak ezért is akarok nagyobb teljesítményűt. Közúton mennék vele, mint biciglivel. 50 km azért kell, mert ha jó az idő naponta járok át a másik városban lévő vízpartra + csavarogni és az az út 36 km oda-vissza amit a kis rollerek nem bírnának. Nem is azt mondom, hogy mindig nyélgázon fogok 50nel hasítani de ha kell akkor legyen benne kakaó. Ha át is minősítik segédmotorsra akkor is fogom használni jogsi nélkül, a kerékpár úton nincs rendőr, városba meg nem velem fognak foglalkozni ha normálisan közlekedek. Más miatt meg nem fogok gyengébb vackot venni, mikor nekem szükségem van erre a teljesítéményre. Köszi szépen az ajánlást, de ahogy látom 2 hét mire lesz. Holnap felhívom őket hogy tényleg 2 hét e bár nem szívesen várnék annyit. Másikat tudsz esetleg mutatni ami azonnal elérhető is?
-
Skynet258
veterán
válasz
DigitXT
#8468
üzenetére
Hát a franc tudja kidörzsölődött-e vagy beleállt valami, 2xx kilométer után még nem kéne szerintem dörzsölődnie, inkább kiszúrhatta valami (vagy lehet, hogy mégsem, de biztos, hogy talán). Mindegy, vadászok belsőt aztán megpróbálom kicserélni. Nyúvadjon meg nagyon nem vágytam rá pedig a sok horror sztorit olvasgatva.
Levittem a rollert de már út közben eszembe jutott, hogy tegnap vajon miért volt akkora nyomáskülönbség az első és a hátsó között amikor fújtam... de nem akartam bevonzani a dolgot, este letakarítottam, mondom ma szép tisztán suhanunk a lemenő nap fényében. Suhanhattam a rohadék busszal.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 9600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro
- ÁRCSÖKKENTÉS ASUS HD6870 videókártya
- AKCIÓ! HP EliteBook x360 830 G7 i5-10210U 16GB 1000GB 1 év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3022, 100% Akksi
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi











)
de legalább a rollerezős kabát innentől megvan.

