Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Eldenisa #8564 üzenetére

    A 48V akku nem kifejezetten hatótávolságra van, sőt! +30% erőt jelent alapból,
    és ugyanennyi végsebességet, ami rögtön nagyobb fogyasztást hoz magával...
    Ráadásul a gyári helyre csak kisebb kapacitású fér, mint a gyári (10s3p helyett
    csak 13s2p), tehát ha ultra hordozható akarsz maradni, azaz nem gondolkodsz
    kiegészítő akkukban, egy ilyen váltással a hatótávolságot teljesen agyonvered...

    Ui: bejöttem ma dolgozni a kék villás géppel. Nem egy tűzijáték, amit előad, de
    legalább nem nyilallt bele a fájdalom a bordámba minden kigyorsításnál.:))

    Érzésre inkább olyan, mint a 30A volt, már ami a megindulást illeti, valószínűleg
    azért, mert praktikusan ez is 30A... Az első kerék nyöszörög az instant 20A-tól,
    de a hátsó csak komótosan veszi fel a tempót. Kényelmes. Meg jól* megy.:R

    Így félig töltött akkuval 30 km/h fölött érezhetően elfogy az ereje, óra szerint már
    csak ilyen 32-33-akat ment síkon, de a GPS szerint volt az 34-35 is. Nagyobb a
    kerék, mint az S1 volt (a Pro-nál meg sokkal), utána kell menni a kalibrációval...

    *: relatíve. Volt egyszer olyan érzésem, hogy mi van, csak egy motor megy?!:DD
    Mondjuk tempomaton valóban. Az eBike vezérlő csak külön kapcsolóval tudja...
    Összesen egyszer kapcsoltam be a Duna parton, túl macerás így a használata.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák