- droidic: Időutazás floppyval: A 486-os visszavág PCem-men
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- bambano: Bambanő háza tája
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Butcher82: Retro - műanyag fehérítés
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #8236 üzenetére
Ma csináltam egy hasonló tesztet, néhány apró különbséggel. Azaz most már
van visszatöltés a hátsó motor esetén, viszont nagyobb az áramkorlát 20+33A,
más a hátsó motor és a gumik, picit nagyobb a végsebesség, így a fogyasztás.A lejtőn összesen 0.4Ah-t sikerült elfogyasztani, nem mérve a visszatöltést, de
ami meglepett, hogy itt is volt olyan szakasz, ahol lenyelezve 48A-t bekajált.
A felvett max. teljesítmény már itt is megvolt 2366W (pedig emelkedő nem volt).
Jó hát nem vettem el a gázt, benézett 50 km/h-ba, de hát közúton menni kell...10.5 km után 46.35V min. fesz, 2577W csúcsteljesítmény 5.533Ah (273,5 Wh)
fogyasztás, 53.3A csúcs árammal. 13.4 km-en pedig 7.265Ah (355.4Wh).
(40-42 km távot el lehet vele szöttyögni, sík úton kb. 40 km/h végsebességgel.)Szerk: 94 kg vagyok, a roller meg kb. 24 kg: emelkedőn majd dolgozik az akku.
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #9079 üzenetére
Biciklire mar nem a hagyomanyos tomor kerek divik, hanem habositott muanyag. Kb. olyasmi mint a polifoam vagy a strandpapucs.
En most megvarom az uj torvenyi szabalyozast, aztan eldontom, hogy mit csinalok. Ha szigoru lesz, akkor epitek magamnak, hogy ki tudjam jatszani a szabalyokat. Ha nem akkor Dualtron Raptor. Ha pedig nagyon laza lesz, akkor hatar a csillagos eg.
-
Reggie0
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #8981 üzenetére
Ma tudtam kipróbálni. Tuti kW fölött van a Bird. Lehet, két motoros.
(Triviális teszt nem megy, levegőben nem hajt, hiába madár, LOL...)1 motorral 20A korláttal csak 14 km/h ment... közel 1000W mellett.
2 motorral mondjuk erősebb a Kugoo, de nem piskóta a Bird. (Okés
ez sejthető volt, mert a videóban is látszott, hogy kb. 5 mp a 0-25...)Szerk: alattam anno ehhez nagyjából 1500W kellett síkon...
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #9015 üzenetére
Igen, szerintem is valószínűleg egyszerű mérési hiba.
ilyesmi voltmérők vannak benne egyébként [link]
leírás alapján "Measurement accuracy: 1%"--> ez azt jelenti, hogy 50V környéként lazán elmérhet 0,5V-ot.
MÁS: tesztelve full töltöttségről, 39-et megy síkon, ezt egy jó darabig tudja is tartani.
9 km alatt pedig a kijelzett 54V-ról 52,8V-ra merült. Elég jól bírja ez a 3 pakk együttha bekapcsolom a rolleren a kijelzőt is, a vezérlők halkan nyüszögnek. Nem különösebben ijedtem meg tőle, hiszen ekkor válnak "aktívvá". Ettől függetlenül kérdés, hogy másnak is csinálja ezt?
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #8981 üzenetére
Igen, boritjak es torik is, mert a sok paraszt juzer szanaszet hagyja. Multkor az utcan setaltam amikor egy 70+ neni kerte meg, hogy a kapuja elol toljam mar el, mert nem birja megmozditani. Pont ez a szurke bird-es volt vagy mi a szar, nehezebbnek is tunt, mint a lime es fekezi a kereket folyamatosan.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #8945 üzenetére
Mentem még egy karikát (újabb 4 perc, tiszta vidámpark):
Borároson az emelkedőn simán gyorsul 20 km/h-ra. Hogy
legyen viszonyítási alap, megnézem mit tud a "Kugoo" ott.Szerk: viszont a felfüggesztés hiánya para! Igen kis úthiba
elég ahhoz, hogy megdobja, és elcsússzon az ember lába!
Az ilyeneket a Kugoo simán kirugózza, soha nem ütött így.Ez megfejelve azzal, hogy nincs motorfék, és FB-n olvasva
B-L-A-C-K balesetét az elszállt tárcsafékkel elég veszélyes.
Oké, Kugoo S1 gyári e-fék harmatos szar, és ha túl gyorsan
mész, akár ki is kapcsol, de legalább van taposó (vész)fék.A Dual motoros gépen ha az egyik vezérlő el is dobná hiba
miatt a féket, még mindig ott a másik. Így biztonságosabb.
A dobfék meg nem túl bonyolult szerkezet: nem száll el.
(Max. ha elszakad a bowden, de akkor még ott a taposó...) -
PociAti
őstag
válasz
DigitXT #8931 üzenetére
210 perc, azaz 3,5 óra után én húztam le a töltőről, mert elérte a 100%-ot, és nem vártam meg míg kikapcsol (átvált a LED zöldre). Kb. 5 órát írnak töltési időnek. Emlékeim szerint akkorra egész jól megközelíti, vagy eléri a 7800 mAh-t.
Amúgy akkumulátor kímélésnek szeretnék minél jobban utána nézni. A telefonokhoz hasonlóan ezeket az eszközöket is célszerű lenne 20 és 80% töltöttség között tartani, vagy az autókhoz hasonlóan hagynak a rendszerben tartalékot?
Rokon másfél éve vette a Xiaomi M365-öt, munkahelye oda-vissza 12 km, és jellemzően ez a fő felhasználás. Kb. 1750 km-en és 180 töltési cikluson van túl. Az akkumulátor és a roller hibátlan állapotban. Ő minden használat után (kb. 60%-os szintnél) estére felteszi a töltőre. Én első hallásra azt mondanám, ez így nem ideális.
-
PociAti
őstag
válasz
DigitXT #8926 üzenetére
Töltés pillanatában - amíg rajta van a hálózati töltő - nem tudom mennyire pontosak az adatok.
A screenshot ideje jó kiindulási alap lesz. Ennyi infót közöl a program.Utánaolvasás nélkül a többi, amit írtál az még kínai. Bár mérnök vagyok, és középiskolában még villamosságtan volt a fő csapásvonal, de ebben a mélységben jócskán vannak hiányosságaim.
-
PociAti
őstag
válasz
DigitXT #8921 üzenetére
Nem, nincs benne logger, vagy nem tudok róla. Én állítottam be az ébresztőórám eredetileg 15 percenként, majd 30 percenként, és mentem oda a rollerhez, csatlakoztam rá a m365 Tools-szal, és készítettem képernyőképeket a töltöttségről, majd vezettem be őket egy táblázatba.
Ez utóbbi képnél látszik, hogy 55-60%-os telítettséget követően (bő 1 órányi töltés után) fél óránként már csak 5-6% töltés megy csak bele, viszont 80%-os töltöttségi szinttől megint 10-12% megy bele ugyanazon idő alatt.Számomra nagyon szokatlan. Lehet 1-1 perccet tévedtem az állapotok rögzítésekor, de ekkora mérési hibát az nem okozna. A hőmérséklet adatok is viszonylag stabilak voltak.
-
csokaym
csendes tag
-
Játékos
addikt
válasz
DigitXT #8894 üzenetére
Köszi ismét mindenkinek!
Körvonalazódik lassan egy elképzelés:
Xiaomi 1S pl. Ha ezt megtoldom 20 db (vagy 30??) 3400mAh-s 18650-es cellával és azt párhuzamosan bekötöm a gyári akksival, illetve valahogy tudom rögzíteni a gépen, akkor “nyertem”? Vagy van valami buktató? Az 1S-t lehet úgy bontani, hogy baj esetén vissza lehessen állítani gyári állapotba?
Előre is köszönöm! -
jozsi252
veterán
válasz
DigitXT #8900 üzenetére
Nem semmi egy pályafutásod van a rollerek terén! Ennyi idő után nekem lehet nem lett volna energiám kitartani a Kugoo mellett!
De akkor most eljutottál oda hogy rendbe van a roller, sokkal több mindent gondolom ezen már nem akarsz/tudsz fejleszteni? Előnye nyilván az hogy aránylag mondhatni jó áron van egy fasza rollered most már, viszont mellette jó sokat kellett azért idegeskedni főleg mikor elromlott, vagy venni kellett valamit, hogy minden rendben legyen vele.
Ha lenne mondjuk 5-600k fölösbe akkor vennél egy komplett rollert újonnan, vagy inkább egy vázat és te építenéd be külön az alkatrészeket? -
jozsi252
veterán
válasz
DigitXT #8872 üzenetére
Jól emlékszem hogy neked nem gyári Kugoo van? Miket cseréltél rajta?
Van egy kicsi esély hogy holnap át tudom venni a Mantist, remélem így lesz. Este már gurulnék vele!Kell vennem valami fasza lámpát hozzá. Szerintem valami Olight-ot veszek mert azok nagyon jól beváltak!
Reggie0
Kíváncsi vagyok rá hogy az úgymond motorfék mennyire erős ezeken a rollereken! Mindenképp érdemes arra is támaszkodni ha nem hirtelen kell lassulni.Játékos
Szegényt nem kínoznám lábbal hajtani súlyos kilométereket!Sokkal de sokkal kényelmesebb egy elektromos. Még a legegyszerűbbek is tudnak 25km/h sebességgel menni, ami egy 14 éves gyereknek bőven elég kezdésnek.
-
Játékos
addikt
válasz
DigitXT #8884 üzenetére
Köszönöm, hogy segíteni próbáltok!
Motor nélküli rollerrel simán kigurultak (oda-vissza) a 8 km-re lévő barátnőjükhöz, és állítólag egyáltalán nem volt vészes nekik.
A "nem versenytempó" az anyának (13-15 km/h) a bicaj tempója, ami mellett egy fáradt bicajos elalszik...
Nyilván bicajjal kellene jönnie neki is, de nagyon fél rajta... -
jozsi252
veterán
válasz
DigitXT #8868 üzenetére
"de itt nem mozog akkora súly.." 105kg vagyok a roller meg 29kg szóval azért van mit megállítani.
Nyilván hidraulikus féknél először is a hátsó féket kell használni, majd ha nem elég akkor az elsővel rásegíteni. Persze azért kell vele menni hogy a fékerőt ki lehessen ismerni hogy mi az az egészséges szint az elsőnél amennyire be lehet húzni. De azért nem gondolnám hogy úgy csinálja meg a gyártó hogy kicsit húzok rajta és blokkol is. Eléggé életveszélyes lenne ez a megoldás.
Kíváncsi vagyok hogy a motorfék mennyire lesz erős.
A lehetőségeimhez mérten szerintem az egyik legjobb döntést hoztam, remélem valójában is így lesz! Mivel első roller így semmiképp sem szerettem volna többet rákölteni. Sőt ennél kevesebbet is akartam, de rájöttem hogy annyiért nem kapok amennyit akartam először rákölteni. -
akyyy
senior tag
-
Dorian
félisten
válasz
DigitXT #8763 üzenetére
Nem világít egyik sem, csatolok egy fotót. Ami a fotón nem látszik, az, hogy a sebesség kijelző (00) villog. Tolni könnyű, nincs fék sem. A fék és gáz karnak nincs egyáltalán "ellenállása" ha meghúzom.
Az eset úgy történt, hogy jöttem haza valahonnan, kapu előtt akartam fékezni és nem volt fék. (Még jó, h nem akkor történt, amikor 30-cal repesztek vhol és meg kell állni...) Aztán kipróbáltam, gáz sem. Nálam az utolsó 30 m kivételével emelkedő hazafelé, szóval addig kellett legyen hajtás, a legvégén történt valami.
-
jozsi252
veterán
válasz
DigitXT #8716 üzenetére
Milyen sisakot tudnátok ajánlani ami ár érték arányba jó vételnek számít egy rollerhez? Amúgy nem tervezem 50km/h-val menni. 30 nagyon max 40. Azért vettem ilyen dupla motorosat hogy emelkedőnél se legyen gond. De ez a kellemes 30-40 környéki bőven elég. No nem mintha itt nem lehetne nagyot esni.
csokaym
Köszönöm a linket és tanácsot neked is! Te milyen bukót vásároltál? Szemüveget mindenképp használnék, van egy jó kis Oakley Half Jacket azt nagyon szeretem. Bukót azt mindenképp olyan helyről vennék ami nincs 200km-re mert azt próba nélkül nem veszek. -
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8609 üzenetére
Egyébként valamit még pimpeltem azon a hátsó vezérlőn, de már nem tudom, melyikre forrasztottam át...
Majd egyszer egy lakatfogós mérést megérne, hogy valójában mennyit vesz fel induláskor. Lehet, hogy ezért is érezted kicsit erősebbnek az indulást.
Na meg persze az erősebb felfutású gázkar miatt, ami ránt az elején. -
#68216320
törölt tag
válasz
DigitXT #8608 üzenetére
Én ma szerettem volna hazajönni Lime-al. Négy helyen voltam, de olyan állapotban voltak ezek a hulladékok, hogy beakadt a gázkar, nem lehetett behúzni a fékkart, nem volt meg a kijelző, stb. Kettőt kipróbáltam, de egyik sem működött, egyiken sem volt hajtás. Egyiken a kijelző sem működött. Szóval kidobtam egy kis pénzt, amiből inkább jöttem volna busszal. Vagy nézhetjük úgy is, hogy pár kilóméterrel többet gyalogoltam hazafele, mint szükséges lett volna. Szóval jó ez a rollerezés a Lime-al csak drága és fárasztó.
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8606 üzenetére
persze, ezért mondtam, hogy csak akkor működne a büntetés, ha bizonyos lenne az utolsó felhasználó hibázása. Mivel erre kevés esély van, így a Sheriff egy egyszerű összeszedegetővé válik, szerintem.
Egyébként jobb lenne, ha az egész Lime dolog nem lenne, mert miattuk nagyon rossz a rolleresek megítélése.
Nyilván vannak szabályosan közlekedő Lime-osok, és vannak szabálytalakul közlekedő "saját rolleresek" is.
-
t.zolka
aktív tag
válasz
DigitXT #8597 üzenetére
Tegnap a budai alsó rakparton volt letéve kettő Lime, az autó úton a korláton belül!
Majdnem elcsaptam, mert a szaggatott vonalon előzött/haladt egy motoros.
Számomra érthetetlen, hogy hogyan lehet valaki ekkora idióta, hogy ott rakja le, és nincs annyi esze, hogy átemelje a korláton. -
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8597 üzenetére
Nem rossz gondolat, alapvetően tetszik. Viszont a "figyelmeztetés", amit említ a cikk, szerintem nem lesz olyan erős ráhatással, mivel szankcionáló jogkörrel nem rendelkeznek a sheriffek. Vagy ha látta esetleg, hogy a helytelenül parkoló pilóta hagyta úgy a járgányt, ahonnan aztán ő "gondozásba veszi", és ezt valahol jegyezni tudja, ami alapján valamilyen büntit kap a bizonyos utolsó felhasználó, akkor értelme is lehet. (pl. a következő x órában az appban a bérlési funkció letiltásra kerül, vagy hasonló)
Bár ezzel meg a saját vevőiket büntetnék meg, ami miatt sok - egyébként felelőtlen - kuncsaftot is veszthetnek. Ez pedig ugyebár nincs a profitorientált cégek hasznára.
Illetve fontos, hogy tényleg csak akkor legyen az utolsó felhasználó büntetve, ha tényleg miatta került oda a roller, ahol útban van, nem pedig csak valaki arrébb dobta az egyébként helyesen leparkolt rollert, mert ebben az esetben a bünti nem lenne jogos.
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8582 üzenetére
Köszi! Hát ja.. sokkal rosszabb is lehetett volna, szerencsére tényleg nem nagy tempóval mentem. Viszont lehet, hogy egy darabig nem erőltetem a rollert, mert rossz most ráfogni a kormányra, nem akarom zötyögtetni rajta a csuklóm, mert az valószínűleg fájna. Legalább addig megérkeznek a kínai rendelések
A másik nagy szerencsém, hogy az órámat nem hordom, mikor rollerezek, mert nagyon féltem. Jól is tettem, hogy ma sem volt rajtam -
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8579 üzenetére
Akkor egész frankó lett a beállítás
Nekem meg így 1000 km-en túl meglett az első tisztességes méretű esésem. Nem mentem gyorsan, kb 20-22 km/h-val (még az alaprollerrel is mehettem volna gyorsabban). Az úton, ami bicikli/gyalogos út, a burkolat nagyon szar lett hirtelen, egy gödör-bukkanó megdobott. A roller előre/oldalra repült, az egyik oldalán csúszott kicsit, én hassal előre. Komolyabb sérülés nem történt, a kezemet megütöttem, a bal csuklóm fájlalom, de tudom mozgatni. A kabátom kiszakadt, lehet venni újat...
de legalább a rollerezős kabát innentől megvan.
A gépnek funkcionálisan nem lett baja - a lámpa kicsit megtörött a sarkánál és az új markolat egy részét megreszelte a beton. de ennyi, menni megy mindene ugyanúgy. -
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8567 üzenetére
és ha átrakod az e-bike vezérlőt a 110%-os állásába? indulásnál... utána visszavenni, hogy ne csak az hajtson. Tiszta manuális váltós feelingje lenne
meghúztam minden csavart a sajátomon, a menetes szár dupla anya-imbusz kombót is, illetve az összes többit csavart, anyát is. Megszűnt a csörgés-zörgés, és azt kell, hogy mondjam, egész szerethető gép lett belőle! az, hogy 20-25 körül is bőven van benne erő, ha előzni kell, egyszerűen felbecsülhetetlen!
-
Eldenisa
csendes tag
válasz
DigitXT #8561 üzenetére
majd összeszedem az összes lelkierőmet, aztán valamelyik nap megfordítom, aztán a kövi 1-2hónap a költözésről/lakásberendezésről szól, utána lehet kereslek, motor (és ha a kis rollerműhelyedben tudsz építeni ilyen általatok említett 13s2p 48v akkut, akkor azzal is), mondjuk a napi használatból ki fog esni a roller, van vagy 600m a távolság amit szerintem legyaloglok
csak ha menni kell valami távolabbi helyszínre jól jön egy 20-40km hatótáv, a mostani 10 helyett(ami amúgy még mindig olyan kevésnek tűnik az ígért gyári 30 helyett egy feleakkora emberrel, mint én), illetve az új gumival ma megyek egy próbakört mekkora lett a hatótáv, majd kiderül
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8561 üzenetére
Igen, a 13s3p nem fér be az s1 be (s1pro-ba), tapasztaltam
illetve azt, hogy csak 13s2p fér be
Nem csodálom, hogy elforgatja az első kereket, nekem a 11A-es első vezérlés is elforgatja, ha nem dőlök jól előre induláskor. Ezért nem is húztam már az első vezérlőn.
talán majd még a hátsón, csak el ne füstöljön
Tartósan amúgy valóban nem bírhatja az 18650-es pakk 3p-ben az 50A-t, max 45-öt, ha 15A-es folyamatos kisütést tudnak. De ha 3500mAh-s cellákról van szó, valószínűleg csak 10A-t bír per cella, az meg összesen 30A.
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8559 üzenetére
Mert volt olyan, hogy GT-vel mentél és elszálltak a fékek? Erről lemaradtem
Amúgy amíg teszt fázisban van a hátsó villa, elég az a kötegelő. Pláne ha szeretnél gyártani magadnak, akkor kár reszkírozni, hogy megrogyjon ez most. Elég, hogy kiszolgáljon a kék villa addig, amíg kész lesz az új majd (bár gondolom az még egy hosszabb menet lesz, mire elkészül)
Azért azok a raptor gumik nagyon ott vannak
Én meg... Hajtom nagyban a rollert, hallom, hogy csörög zörög... Hát mondom, jó, biztos az a két kis sz*r alátét a menetes száron, belül a roller nyakban. Hát nem az volt!
Az egész első felfüggesztésem ki volt lazulva, már az anyákat borító műanyag 4-4 csavarja is, azok is lötyék voltak, és maga a kerék tengelyén lévő anyák is olyan lazák voltak, ha levettem a műanyagot, hogy ujjal le tudtam pörgetni őket.
Még jó, hogy nem ugrott ki a helyéről 35-nél.Nagyon rázós úton is mentem biztos, és slehet, hogy nem húztam meg elég erősen azokat a tetves csavarokat, anyákat.... Most jóp meghúztam, aztán a napokban menetrögzítőzöm is, ha változást észlelek.
a dekkre ragasztott zongora csúnyán koszolódik egyébként... A fehér szín a kosznak nem jó barátja...
van még egy adag karbonmintás öntapadós borításom tekercsben, ha menthetetlenül retkes lesz, akkor arra cserélem majd.
-
Eldenisa
csendes tag
válasz
DigitXT #8553 üzenetére
ugye most szivatsz, hogy tényleg meg kéne fordítanom?
ah most nézem egy régi képen, pont fordítva van a gumi
nem... nem kizárt, hogy szétszedjem, inkább veszek egy másik rollert, minthogy azt a gumit onnan leszedjem úgy, hogy nem teszek benne kárt T_T
szerk: max rendelek egy 50 szélest és majd ha az megjött ezt fogom és egyszerűen levágom róla -
Eldenisa
csendes tag
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8541 üzenetére
Jelenleg amúgy (ha meg lesz a hátsó villád) csak e-féked van, még a dobfékes motorok nincsenek bent. Nem fog rémisztően kicsit a kugoo-féle és az e-bike-féle kombinálva? Az e-bike regen fékezése miatt, hogy az csak nagyobb tempónál fog. Vagy esetleg kényelmesen lassít, nem ránt akkorát, de azért meg tudsz állni vele?
-
Ispán_Péter
csendes tag
válasz
DigitXT #8505 üzenetére
Kölyök korom óta bringázok, autók között, tudom mire vállalkozom. Limeos rollerekkel van már tapasztalatom, de nekem azok túl lassúak ezért is akarok nagyobb teljesítményűt. Közúton mennék vele, mint biciglivel. 50 km azért kell, mert ha jó az idő naponta járok át a másik városban lévő vízpartra + csavarogni és az az út 36 km oda-vissza amit a kis rollerek nem bírnának. Nem is azt mondom, hogy mindig nyélgázon fogok 50nel hasítani de ha kell akkor legyen benne kakaó. Ha át is minősítik segédmotorsra akkor is fogom használni jogsi nélkül, a kerékpár úton nincs rendőr, városba meg nem velem fognak foglalkozni ha normálisan közlekedek. Más miatt meg nem fogok gyengébb vackot venni, mikor nekem szükségem van erre a teljesítéményre. Köszi szépen az ajánlást, de ahogy látom 2 hét mire lesz. Holnap felhívom őket hogy tényleg 2 hét e bár nem szívesen várnék annyit. Másikat tudsz esetleg mutatni ami azonnal elérhető is?
-
Skynet258
veterán
válasz
DigitXT #8468 üzenetére
Hát a franc tudja kidörzsölődött-e vagy beleállt valami, 2xx kilométer után még nem kéne szerintem dörzsölődnie, inkább kiszúrhatta valami (vagy lehet, hogy mégsem, de biztos, hogy talán). Mindegy, vadászok belsőt aztán megpróbálom kicserélni. Nyúvadjon meg nagyon nem vágytam rá pedig a sok horror sztorit olvasgatva.
Levittem a rollert de már út közben eszembe jutott, hogy tegnap vajon miért volt akkora nyomáskülönbség az első és a hátsó között amikor fújtam... de nem akartam bevonzani a dolgot, este letakarítottam, mondom ma szép tisztán suhanunk a lemenő nap fényében. Suhanhattam a rohadék busszal.
-
válasz
DigitXT #8416 üzenetére
Alátét már nem fér oda? Mert csak a kis részre fekszik és azért roppant el. E-twownál kis távtartó van csapágyig gondolom pont ezért.
Hétfőn már kész lesz teljesen elvileg a 2 motoros GT [link]
És igen 65.000Ft az a hátsóvilla: [link] Ha kell van egy ilyenem:
Booster v ben van de tuti másé mert jóval szélesebb. Free.
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8379 üzenetére
Most csekkoltam, a Futurer-ben van e-twow hátsó rugós tag ~12k-ért. Linkelem az alkatrész listájukat (most találtam a neten).
[link] https://www.futurer.hu/custom/futurer/image/data/Arculat/Alkatr%C3%A9sz%20%C3%A1rlista%20-%202020.11.12-t%C5%91l.pdf
A hátsó villa (ugyan nem egy kifűrészelt) de csak 9.9k, az a 65k pedig érte valószínűleg egy nullás elírás. Legalábbis remélem
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #8394 üzenetére
Mondjuk ezzel a muanyag boritassal becsapos merni. Kivancsi lennek, hogy alatta mennyivel melegebb a motor.
Szerintem azert hidegebb az elso, mert nem nyomatekmegosztas van, hanem fordulatszam szabalyozas(es aram korlatozas, ha nem eri el), igy nem egyenletesen oszlik meg. Ehhez kene egy extra mikrovezerlo valamelyik vezerlo ele, hogy a parancsokat modositsa
Szemre nem tudom megmondani en se a fenykeprol, hogy mekkora kereszmetszetu vagy atmeroju.
-
B-L-A-C-K
titán
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Újabb videón a Mafia: The Old Country
- Napelem
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- droidic: Időutazás floppyval: A 486-os visszavág PCem-men
- Battlefield 6
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Gigabyte Vision RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- HUAWEI MateBook 13 2020 - Kijelző nélkül - I7-10510U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / RX 7600 / 32GB DDR4 / 1TB M.2 SSD
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2906, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest