Ez a KOMOLY kávé topik. Kérjük, olvasd el az alábbi téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
soldier2
őstag
Érdekes dolog ez a nyomásprofilozás, sokak szerint a pumpás gépeket vagyonokért tudják a rugós karosok nyomásprofilját reprodukálni (pl LM Strada stb). Általában a fokozatosan, de viszonylag gyorsan magasra emelkedő majd lassan folyamatosan csökkenő nyomás (akár 12 bar) a világosabb pörkölésű kávéknak, az alacsonyabb csúcsnyomás (akár 6 bar) a sötétebb pörkölésű, lazább szerkezetű kávéknak tesz jót. Ha ezt mint ökölszabályt elfogadjuk, láthatod is hol fog a szokásos pumpás gépek stabil 9 barjahoz képest többet hozni a (rugós) karos, és hol jön ki az előnye. Azért, hogy ne legyen ennyire egyszerű a helyzet ittam nagyon finom közepes pörkölésű (dominálóan gyümölcsös ízvilágú) kávét Kávékalmárnál az Olympia Club-ból, aminél a csúcsnyomás 6 bar körüli. Az Electra állítólag az őrlemény finomságára is nagyon érzékeny, könnyebben befullad (mint a rugós karos kisgépek általában).
A gép felmelegedik, akárcsak a Pavoni, nem is kicsit, hiszen 120 fok körüli benne a víz és nincs szigetelése.
Jveres: a közeleg már a bolondulásod" úgy hangzik, mint aki tud valamit, lesz még egy HG1 eladó hamarosan?
[ Szerkesztve ]
Van úgy, hogy bizonyos aktákat ki kell nyomtatni. A https://fundaforest.eu/hu oldal meglátogatása csökkenti a környezetterhelést. Köszönjük, hogy kattintott!
Téma tudnivalók
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.