Új hozzászólás Aktív témák

  • havri1

    félisten

    válasz #11620608 #94203 üzenetére

    Azt azért tudd, hogy hivatalosan 2 verzió létezik ha eBay/paypal dönt:
    - nem kaptad meg (egyértelmű, pénz vissza)
    - megkaptad, de nem a leírásának megfelelő (hamis), sérült a termék.

    Utóbbi esetben, ha a javadra döntenek, vissza KELL küldened, és visszaáll az eredeti állapot (termék ott, pénz itt). (amúgy ha hamis a termék, és az eladó tudja, akkor általában nem várja meg a Case végét, ugyanis a hamis termékekre nagyon rá vannak állva, törölhetik az accját, sokkal többet bukik. Az esetek nagy részében, ha az egész procedúra előtt írsz neki, hogy sajnálod, de ez egy hamis termék, és kénytelen vagy az eBay segítségét kérni... Szoktak egyből refundolni) Ebben az esetben érdemes a paypal visszaküldési procedúráját kihasználni, egy évben max 12 alkalommal, alkalmanként 9900ft-ig megtéríti a postaköltséget.

    Bővebb infó eBay / paypal topic.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés