Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Digitális Állampolgárság Program
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nbl2
senior tag
Saját tapasztalat.
Mol 95-ös benzinnel a fogyasztás csak városban 10,5L
Mol 100-as benzinnel a fogyasztás csak városban 10.0LEz saját tapasztalat sokszori tankolásokból egy 2.0 i-Vtec motorral.
Üdv,
Never give up!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #57996 üzenetére
Azt tudja az Auchan 98-as is jóval olcsóbban. Amúgy a motortisztító adalékok (ez inkább a direkt befecsisnél fontos, mert kevésbé kokszolódik a szívósor) meg az injektort jobban kenő adalékok miatt jobb a prémium nyál a benzinesnél is. Persze ekkora felárat nem ér sztem de kinek mi...
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz maximuss #57995 üzenetére
Tökre mindegy, hogy mit tankolsz. A 100-as egyedül arra jó, hogy a kevesebb biológiai komponens miatt később "romlik meg". Volt egyszer a Tc-n vagy a vezess-en üzemanyag teszt, mindenféle 95-öst és 100-ast teszteltek, semmi kimutatható teljesítményben vagy fogyasztásban
-
tag
Véleményetek szerint a Mol 100-as benzinje hogyan viszonyul a többi prémium üzemanyaghoz?
-
Bpisti84
tag
Sziasztok!
Kötelező szervízre kellene vinnem az autót. A debreceni vagy a nyíregyházi márkaszervíz a jobb?
Van esetleg valakinek tapasztalata ezzel a két szervízzel?[ Szerkesztve ]
-
dugynok
senior tag
Köszönöm mindenkinek a tippeket, marad a TRW
-
Qru
MODERÁTOR
-
őstag
Pedig a Hondának is van 9-es hagyományos automatája... Hát nem mindig örülök amikor ilyen "fejlesztések" vannak (lásd 4:3, 16:10, 16:9 képernyőarányok, bár most jön ki egy üzleti notebook 16:10-el szóval nem panaszkodok tovább, nehogy meghallják ). De elég erős motorral ok a cvt.
De egy CRV ne legyen már sportos... Legalább a a hátsó üléssor legyen már behajtható padlószintbe.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #57982 üzenetére
A cvt-hez szokj hozzá, a japó gyártók szinte egytől egyig ejtette a hagyományos automataváltókat. Nem mi vagyunk a fő piacuk (Ázsia + USA) ott meg nincs bajuk vele ha bőg a motor. És nem mellesleg könnyebb, jobb hatásfokú és olcsóbb egy cvt mint egy hagyományos automata váltó és nekik ez számít.
A Jazzes elrendezés nekem is hiányzik/hiányozna belőle (benzintank a vezető alatt) de vélhetően előbb utóbb megint oda kerül, mert ahol most van a tank hátul oda a hibridek akkupakja kerül majd. Sajnos a Civic-nél is dobták ezt az elrendezést a jobb súlyeloszlás miatt és mert így mélyebben tud ülni a pilóta amivel a tömegközéppont is lentebb került. Vagyis a sportosság oltárán feláldozták a praktikumot.
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz tboy93 #57983 üzenetére
Kínaiknál ha jól tudom visszahívás is volt. Ha kezelhető probléma akkor nem igazán érdekel, de ilyesmikben semelyik autógyártónak sem szokott őszinteségi rohama lenni (lásd toyotának is van vacak motorja a 2.2d cat vagy hogy hívják a csúcs verziót, és ott láttam már tulaj panaszt hogy beszámolni sem akarja egy toyota kereskedés sem a rav4-et ezzel).
-
Hondacco
csendes tag
válasz King Charles #57968 üzenetére
Szia! Én a TTF-nél csináltattam tavaly szeptemberében,Budakeszin vannak,szerintem jó lett. Írtam a Google véleményeknél róluk,és tettem fel képeket is.Az Autónavigátorban írtak a vállalkozásról,ebben az évben.Sok képet néztem az alváz-és üregvédelemről a neten,több cég által készítetteket.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Ezt a hátsó ülés elrendezést nehezen nyelem le. Ez a hatalmas lépcső (vagy levegőben lógicsáló plusz elem hogy síkban legyen) vizuálisan fáj. Pedig nekem szükségem lenne a szükség 2 ülésre, 2 uncsitesó néha jön velünk ide-oda. Még az 560 helyett 470 liter is rendben lenne, de valami jazzes megoldás kellene, elegáns és egyszerű.
Mint jó autóbuzi már most nézegettem 2-4 év múlva mire cserélném az scrosst. A cvt-t még megbocsátanám, és addig az 1.5t problémáról (olaj-benzin keveredés hidegben) is kiderül hogy hiszti vagy komoly probléma. De ez így egyben sok.
Pedig egy 2.0t benzines 9-es hagyományos automatás normálisan megoldott 5+2-es biztos a listám élén lenne (így marad az xc40 és Rav4 ) Már a peugeot 5008-at is néztem az 5+2 miatt, de ott vagy 3 henger 1,2 vagy még mindig prince 1.6 van csak benzinesben (de ott aisin 8-as automata van).
= direkt nekem nem gyártanak autót... csak 20 milláért (xc90).
-
Qru
MODERÁTOR
Honda CR-V 1.5t 2019 teszt: [link]
#nincsbennetarcsi
-
martillo
tag
Pont ezt a kettot kerdeztem ma en is, nekem a gyarit javasolta akitol kerdeztem, de minimum elore a gyari szett. En nem vagyok szakerto, akit kerdeztem szamomra az, igy elhiszem amit mondott.
Szerk
@dugynok-nek valaszolva...[ Szerkesztve ]
-
dugynok
senior tag
Üdv,
ATE és TRW tàrcsàt és betétet ajànlottak, melyikről mi a tapasztalat?
-
BlacKSouL
addikt
válasz King Charles #57974 üzenetére
Egyébként hasznos dolog, csak érdemes olyat választani ahol nagyüzemben csinálják, de több tapasztalat alapján alaposan, és igényesen. * Sajnos ez jellemzően 1-1,5 év várakozási időt jelent. Anno én is úgy választottam, hogy a jól ismert alvázvédős cég 1 évvel és 2 hónappal későbbi időpontot tudott volna adni, ahol meg csináltattam végül ott nem volt várakozási idő. Valamit valamiért.
A Hondák lendületesen, és határozottan tudnak rohadni, szóval ha valaki hosszú távra tervez, akkor érdemes megfontolni.*: Rusztika Bt, Gustavsson Carosserie
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
tboldi
nagyúr
Most írtak, hogy nincs az EU-ban váltógomb, több időbe fog telni a beszerzése. Ebből nem lesz évfordulós ajándék.
-
BlacKSouL
addikt
-
King Charles
tag
Sziasztok
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy 8 gen civicem 2009 es 1.8 as. Azon gondolkozom, hogy elvinném alváz és üregvédelemre.
Két kérdésem lenne.
Szerintetek érdemes megcsinálni vagy ezeknek annyira jó a védelme, hogy teljesen felesleges?
Ha szerintetek megéri akkor tudnátok ajánlani helyet ahol tényleg jól megcsinálják?
Köszi
Karesz[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz zolynet #57956 üzenetére
Rendben!
Sajnos Jazz-hez nem találtam short shiftert, pedig tök jó lenne az is. Viszont van sperr.(#57958) Qru: Ösztönöz, hogy minél gyorsabban válts.
(#57959) TaylorPro: Szóba jött ez a verzió is, de mivel rendelhető extra volt a fém gomb is, inkább azt választottam, mert szeretem, ha egy kicsit kitűnik a sok kommersz Jazz közül. Elég ritka dolog, pont, mint a könyöklő.
(#57963) hülyegyerek: Nem, mert ez 6 sebességes, nekem 5 kell.
Amúgy biztos, de mint írtam, egyik kínai sem néz ki pont úgy, mint a gyári, én meg ragaszkodom ehhez.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Dudee
senior tag
válasz hülyegyerek #57902 üzenetére
És ezek a vastagságok jónak számítanak? Tervben van egy új Civic, és több helyen - legalábbis amcsi fórumokon- olvastam hogy nagyon könnyen lepattogzik a festék (én 1-2 itthoni civicit megnéztem parkolókban, de nem láttam ilyesmit)
-
zolynet
veterán
válasz tboldi #57955 üzenetére
Majd mérd le légyszi hogy hány gramm. Én is agyaltam az euro-r gombon, de ha jól tudom csak 150g.
Nekem van bent short shifter, úgy lenne a jó ha egy skunk2/blox (440g/450g) váltógomb szinte behúzná a fokozatba. Skunk2 volt a civic-ben (short shifterrel) imádtam.
A 2éves évfordulónkra nekem is kap majd valamilyen váltógombócot.Life is too short to stay stock!
-
tboldi
nagyúr
Qrva drága, de egyre jobban foglalkoztat a gondolat...
Sajnos nekem is kopásnak indult a festés a váltógomb tetején. Körbenéztem a kínai alternatívák között is, de egyik sem pont úgy néz ki, mint a gyári, én meg háklis vagyok erre.
Látszik, hogy gyógyulok, újra az autó szépítgetésével foglalkozom. És mielőtt valaki kérdezné, igen, lehetett ilyet is rendelni a Jazz-hez.
[ Szerkesztve ]
-
Hondacco
csendes tag
Szerintetek ez az olaj Liqui Moly Special Tec AA 0w-20 egy 2003-as 2.0 benzines Accordba jó lenne?Most Eneos Sustina 5W30-as van benne,olajat nem eszi.
-
zarew
senior tag
válasz MontyCrew #57948 üzenetére
Köszönöm szépen! Két óra volt mire sűrű káromkodások között kiszedtem a fűtéspanelt és az műszer panelt. Nem égett szinte semmi lámpa. Na a hátsó ködfény és ablakfűtés kapcsolójában hogyan cserélek izzót még nem tudom. Nem is értem minek égnek ezek ki szaros 27 év alatt amikor 4 db még égett a 25 ből :-). Nekem ez csak hobby autó édesapám után maradt rám. Elteszem emlékbe.Egyébként újszerü állapotban van.
-
rwu
tag
Sziasztok,
A segítségeteket kérem az alábbi problémámmal kapcsolatban:
2007-es 1.6 Civic sedan ablaktörlője ma reggel hol félúton, hol felfelé állva megállt,előtte kb.10km-en keresztül egyfolytában törölt, még lekapcsolt állapotban is. Kontakthiba vagy gatya a motor?
Köszi előre is,
rwS22U*hondacivic*
-
zarew
senior tag
Sziasztok!
Van itt egy Civic 5 gen márkatárs? Most rakok össze egy 5g4d - t , Hogyan kell a műszerfalat szétborítani? Az izzókat cserélném az óracsoportban és a fűtésgomboknál. Már egy kiló csavat kiszedtem, és többször beszorultam a műszerfal alá, de nem mozdul. 27 éve nem volt szétszedve. Gondolom. -
Davetim
tag
Sziasztok! Én is elkérném Tóth Imi elérhetőségét. 6-os Accordomnak van egy-két nyűgje amiről különböző szerelők mást mondanak, jó lenne ha megnézné valaki aki tényleg ért hozzá
-
BlacKSouL
addikt
Az ESP-t abba érdemes tenni, amelyiknek nagyon érzékeny a részecskeszűrője vagy katalizátora. Persze lehet katalizátorvédelemre hivatkozva beletenni bármilyen katalizátorosba, de érdemes szétnézni, hogy hány olyan benzinmotor hiba/javítás van, ahol a motorolajra visszavezethető katalizátorhiba jött elő.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Hidegoldali viszkozitást is érdemes megnézni. Egyrészt.
Másrészt a Mobil1-ből én nem ragaszkodnék az ESP-hez, pláne ha valaki érzékeny a melegoldali viszkozitás értékre. A sima Advanced Fuel Economynak pl. 8,7 a 100 fokos, igaz nincs A1/B1-e, viszont ugyanúgy SN/GF5 mint pl. az Eco-Lite.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #57936 üzenetére
Úgy tudom az Eneos minőségromlása mögött az áll, hogy már nem csak Japánban gyártják az olajaikat.
Amúgy leginkább hitvita szerintem. Bár a Castrol nem rossz olaj sőt... Kormiba 260+k km alatt csak az ment és még gyári a motor/turbó benne, pedig szegény kapja az ívet rendesen.
#nincsbennetarcsi
-
i-sti
senior tag
GE-n a tető antennát kilehet cserélni cápauszonyra?
Novum Forum Siculorum
-
-cobra-
aktív tag
Motul 0W-20-asa nem egy új fejlesztés, nem különösen emelkedik ki semmivel.
Én ezt használom, meg vagyok vele elégedve: Castrol EDGE Professional H 0W-20 -
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #57930 üzenetére
Nem kért érte sokat, szvsz reális ár. Márkaszervizben ez kb a duplája lett volna (és ki tudja mit tesznek bele de nem Motult az tutifix).
Nem mertem bevállalni a 0w20-at maradtam az 5W30-nál (X-Clean Fe).
#nincsbennetarcsi
-
nandow
aktív tag
-
zolynet
veterán
válasz honda23 #57921 üzenetére
Nem lesz baja sem a lendkeréknek, sem a bendixnek.
Nekem egy honda bontós gyerek azt mondta hogy tökre veri a lendkereket.
No mindegy én az ilyeneket nem várom meg. 17k-ért itt volt a cucc, 4ért meg kicserélte Higany cimbi.
2év alatt egy generátor és egy önindító, nademostmárazért álljunk le!
Asszony is mondta, mindig van valami a Hondával. Egyből mondtam neki, ha néééémet autónk lenne lehet 4-5hetente járnék szerelőhöz úgyhogy csihadás van.#57922 Jaffa75: azt én is úgy tanultam
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
válasz honda23 #57919 üzenetére
Hidraulikások csinálták ezt is, de nem tudom melyik cég. Hallottam olyanokat, hogy szar csőnél habos lesz a szervo folyadék, illetve csúnya hangja van a pumpának a kormány tekerésekor. Nálam egyik sem áll fenn.
Egyedül helyzetjelző izzó cserénél szoktam koppra tekerni a kormányt, hogy beférjek rendesen a kerék felől
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz honda23 #57919 üzenetére
A 3. és a 4. mondatod magyarázd majd el némelyik hölgynek...
Amikor bő 27 évvel ezelőtt vezetni tanultam, már akkor is mondta az oktató , hogy álló helyzetben nem illendő tekerni a kormányt... addig fordítani, hogy sírjon a szervó, meg pláne nem...
De nyilván ezek a mai fogyasztói társadalomban nem fontos dolgok...
-
honda23
aktív tag
válasz tboy93 #57916 üzenetére
1 dolog miatt lyukad ki. Teljesen koppanásig kitekered a kormányt, akkor a cső erősen berezonál. Pl parkoláskor.
Soha sem tekerem ki teljesen. Plusz álló helyzetben sem tekerem a kormányt.
Hidraulikások a régit fel tudják újítani.
Vagy új 96e-ért, ami min 150 200e km-ig jó.
Crx fórum accord topik, vagy face accord topik, amúgy már zsemito is újíttat fel garival.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
zolynet
veterán
válasz honda23 #57915 üzenetére
Épp tegnap cseréltük.
Ha nem nagy varázslat akkor megpróbálom szétszedni, kipucolni.
A Fer-Vill-nél úgy kezdték hogy 12k+áfa a munkadíj (gondolom egy órát fed le) és akkor még nem cseréltek semmilyen alkatrészt. Mondjuk ezért nem Bp-en újítottam fel a genereátort. (Szfehérvár, Evill).
Felső a régi, alsó a bontott.
Azt mondták a FL accordban Mitsuba önindító van, a nonFL-ben meg Denso, így kicsit meglepett hogy Denso jött ki. Mondjuk amúgy tökmindegy, mert a blokk ugyanaz.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
honda23
aktív tag
válasz tboy93 #57900 üzenetére
1: nagy hiba. Csak a gyárival megegyező mehet vissza a szűkítő miatt. Kinyírod a szervoszivattyúdat.
2: minden 2001 utáni denso önindító bendix hibás lesz.
Hidegben, első indításnál kb 10 12 fok alatt nem húz vissza, mert tele van porral. Kiszed, megtakarít, zsíroz, ha kotyog, új csapágy.
Megállni nem fog. Nekem is csinálta ep3 civicemben.
Típushiba minden k20 k24hez, suzuki, mitsu, toyota stb.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
-
-
Micsurin
nagyúr
Nincs valakinek egy fullos szervíz manualja a 2005-ös GD Jazzhez? Robbantott ábra kéne, az a legegyszerűbb.
Ezzel marha sok kérdésem megtudnátok előzni!
Mivel most pl keresem honnan fejthetem vissza az ajtókból a hangsziró madzagokat, toldanék és mennének (igen apummal gyártottunk) kalaptartohoz, a 30 centis jóságok nem hajtják meg magukat.Ugyan itt, JVC 2DIN-es kiszedő nincs kölcsönbe? Németek azt nem adták hozzá... egy kiszedés erejéig kell (KW-R710) Meglepően masszívan rögzitettek a burkolatok, nem rezegnek a mélyektől... ala Fiat.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hülyegyerek #57902 üzenetére
Hol/melyik részén mértél 150-et és hol 135-öt?
#nincsbennetarcsi
-
hülyegyerek
addikt
Ma végigmérettem a festést a 10.genen, az összes elem 135 és 150 mikron között van
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
zolynet
veterán
válasz Mágus2 #57899 üzenetére
130ekm-nél lett cserélve, itt olyan 165ekm körül volt.
Következő olajcserénél Imivel megveretem szemmel.#57900 tboy93: írj rám fb-on, átdobok egy kis vidit a fémes csiszatolás hangról, nekem is jelentkezett valami a múlt pénteken, majdnem biztos hogy nekem az önindító kezdi megadni magát.
Azóta már szereztem bontottat, ami kijön azt felújíttatom és majd az kerül vissza a bontott meg a polcra, ahogy a generátornál is tettem.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Milyen nyomtatót vegyek?
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Körvonalazódik az új grafikus API-k iránya
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- EAFC 25
- Házimozi belépő szinten
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Építő/felújító topik
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Skil Red 9320 sarokfűrész
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest