Hirdetés
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-!
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bbubby00
őstag
válasz tboy93 #36399 üzenetére
Elég kaka hangja van :S
Nekem 3ezres fordulattól 3500ig fémes hang hallható a kocsi jobb oldalából a motortérből. Anyósról kicsit jobban észlelni. Leömlőn nincs hővédő.
Ja és ha jól emlékszem, csak direktszűrőnél hallani. Lehetséges a harmónika cső hatása?[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #36392 üzenetére
Dobhatnal rola valami felvetelt hogy milyen hangja van.
Hallotam egyet eloben integran hat annak ugyanaz az irtozatos hangja volt mint a buddyclub spec2New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
LógaGéza
veterán
válasz DeathAdder #36392 üzenetére
Végül abba maradtunk a szerelővel, hogy megy fel gyári-szerű, és kap egy krómvéget, hogy még se nézzen ki annyira hurkán Félmegoldás, de jobb mint a semmi - mondjuk most hogy levette, akkor látta meg, hogy a jobb oldala szinte teljesen szét van nyílva, úgyhogy pont ideje volt elvinni megcsinálni
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
bbubby00
őstag
válasz DeathAdder #36392 üzenetére
Másodiknak van tartva. Ha mégis hosszabb távra adom vele a fejem netán ótópályázásra, akkor meg megy bele a silencer
A műszakin meg csak átrugdalják valahogy[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
DeathAdder
veterán
válasz bbubby00 #36390 üzenetére
Jobban fog menni, de műszakin megb@sznak szárazon
meg a kat nélküli hang eléggé repegős, nekem nem tetszik, katkonverter ide vagy oda.Tapasztalataim szerint a hurka dobok kevésbé hangosak (de azért azok is idegesítően búgnak), legjobb olyat ami perforált csövekből épül fel mint a gyári.
Más ha élményautó, akkor had szóljon -
-cobra-
aktív tag
Én most FOX-ot néztem CU1-re. Elég szépen szól, csak hát 600 EUR az nem kevés, és abból még nincs fent.
-
bbubby00
őstag
válasz LógaGéza #36384 üzenetére
Nekem a hasperos aztmondta, h be tudja hangolni olyanra, amire szeretném.. Aztán csak skunk2 lett belőle
De igényesen feldobták a cuccot.
Most azon gondolkodom, h a katalizátort kiszedjem-e?! Arról vélemény vlkinek?Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
LógaGéza
veterán
válasz zolynet #36388 üzenetére
Azért a Free Shipping eléggé leszűkíti a kínálatot Az, hogy itt Free Shippinget ír, az azért van, mert nem szállít magyarba, vagy USAn belül free. Ami szállít magyarba, ott a posta 12e-től kezdődik...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
veterán
válasz zolynet #36386 üzenetére
Rákerestem, sajnos nem találtam magyarul róla semmit, főleg az érdekelne, hogy hol lehet kapni, és milyen árban. Külföldi reviewek alapján ígéretes mondjuk.
Én most ezt vizslatom, kinézetre tetszik, bár tuti az lesz, hogy ez is ordít mint a fene.
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
BlacKSouL
addikt
válasz LógaGéza #36384 üzenetére
Van, csak náluk nincs. Vagy ő nem ismer olyat. De végülis szerviz, nem tuningműhely.
Az igaz, hogy amelyik csak simán fel van rá aggatva, és kurvahangos, attól nem megy jobban, és nem is fogyaszt jobban. A finomhangolás meg pénz. De normális helyen minden vonatkozó alkatrész (+programozást) is hozzáigazítanak.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
LógaGéza
veterán
Kipuf hátsó dobot hol érdemes nézni? Most van a szervizben az autóm, elmondtam, hogy nem akarok ordító dobot, hanem valami kis szolidat, de azért legyen szép hangja, erre a srác mondta, hogy olyan nincs, vagy kurvahangos, és sokat eszik, vagy gyári... Na meg a "tuningdobra" mondtak egy 60ezres anyagköltséget...
Haspernél nézegettem a dobokat, kb fele annyiban vannak, csak nem tudom, hogy azok hangban hogy alakulnak..."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
zolynet
veterán
válasz -cobra- #36379 üzenetére
Beteg szar, semmi értelme, számomra egyáltalán nem szép.
Nekem két ujjnyi hely van a kaszni és a gumi között, pont ideális, sehol nem ér le a leömlő, tudok parkolni.
Pályán a kerékvetőkre rá tudom húzni, úgy ahogy azt illik.
Semmi pénzért nem tekerném lejjebb.
Nagyon kevesen találják meg az ideális ültetést mértékét, sajnos. (itthon is)Life is too short to stay stock!
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #36375 üzenetére
Nekem ezek a videok annyira nem jonnek be olyan all show no go erzesem van toluk.
Kb 10-20 mp idore meg lekot az andalito "zene" aztan mar elvesztem az erdeklodesem
Nem azt mondom hogy mindenfele autoval kenblock -ost kell jatszani de azert egy popec S2000 -nek meg ha palya setupos az tuti hogy elrugom es rajzolok vele 2-3 karikat egy parkoloban
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz szőröscica #36372 üzenetére
meg az etapok elott ugyis uj mintat kell vagni a slickekre vagy te nem azzal kezded a reggelt ?
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
válasz BlacKSouL #36370 üzenetére
Így már teljesen érthető.
Faterom is ilyennel piszkálja, csak piros nyelűvel.
Egyszer lehet megkérem gyűjtse ő is a kavicsokat 1 fénykép erejéig, hogy mennyi volt a Michelinben.
Akkor ezt lehet szezon közben is meg kellene ejteni futástól függően? Franc egye meg.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
BlacKSouL
addikt
A Goodyear Ultragrip 7+ (és a 8,9) legalábbis olyan - a többi márkát behatóan nem ismerem - hogy eltolt szerkezetű a lamella, magyarul ha egy lamella blokkot képzeletben kiemelsz, és szintén képzeletben kereszt alakban felülnézetben és oldalnézetben is elvágsz keresztben, akkor teljes mélységig egyenletes hullámos felületeket kapsz. Nemtom érthető-e. Talán így igen. Gyakorlatilag megakadályozza az oldalirányú elcsúszását a blokkoknak és lameláknak, illetve a kerék kopásával megmarad ugyanez a mintázat
Namost ezek a közök olyanok, hogy egy kavics hatására meg tudnak nyílni. Ám ha a kavics eldeformálta, utána hajlamos egy újabb kavics ugyanoda befúródni, és már két kavics fészkeli be magát. Sőt, volt, hogy 3-4 kavics is befúródott. Ennek hatására folyamatosan eldeformálódik a lamella a kavicsok körül. És nem, soha nem jönnek ki maguktól, és nyári szezonban se pottyan ki magától, vagyis ha ősszel visszarakod a kaviccsal, akkor egy kaviccsal teli, fokozottabban kavicsgyűjtésre hajlamos gumival mész télen.
Ezen a másik videón jól látszik, hogy mennyire be tud fúródni. Ahol ráközelít, a kerék baloldalán látszik szépen. És rengeteg olyan van, ami mélyebbre megy, nem is látszik, csak gyanús, megbököd a csavarhúzóval, és recseg. Merthogy két kavics is ott figyel, és rontja menet közben a lamellablokkok működését.Egyszer lefotóztam, hogy a 4 téligumiból kb. jó bő maréknyi kavics jött ki...megkeresem.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
válasz BlacKSouL #36338 üzenetére
Az "Én" részhez szeretnék csak hozzáfűzni 1 gondolatot. Faterom a kerékcserét maga végzi, illetve most már én ha nem bírja vagy nem ér rá (na ilyenkor szídom is magunkat, hogy minek 4 autó, beleértve a tesóm Fiestáját és a Civicemet), bár idén a Zafiráról nem tudtam leszedni, mert a felni olyan szinten odagyógyult az agyhoz, hogy gumikalapáccsal sem jött le, persze a gyári emelőn ki az aki meri ütni kajakra belülről úgy, hogy a feje szinte a kocsi alatt van, a szerelőnél emelőn már lejött. Igaz van otthon ez a 2 tonnás piros krokodilom, de úgy látszik kezdi megadni magát, mert alig emelte el a földtől a kereket ebben az 1 esetben vagy csak túl ballonos a gumija.
Szóval ő ha teheti nem viszi szervízbe vagy gumishoz, sajnos még centírozni sem, max ha már nagyon ráz a kormány, a felniket nem mossa le, viszont minden évben több órán keresztül cseszteti a futófelüleltet, hogy kibányássza a kis kavicsokat. Kérdezném, hogy ennek mi értelme? Nem éles a vége ugyan annak a régi csavarhúzónak amit használ, de engem a hideg kiráz amikor meglátom hogy forgatja benne, szinte már látom magam előtt mindig ,hogy most robban az arcába. A miért-et azért merem kérdezni, mert ahogy vissza lesz téve az a kerék és megy vele 1-2km-t szerintem már vissza is szedi a kavicsokat, legalábbis felénk itt vidéken könnyen és ha addig nem engedett a kerék velük azután sem fog, valamint amelyik recében van kavics oda már nem megy bele esetleg még nagyobb.
Az okés, hogy én is ellenőrzöm a gumit, hogy nincs-e benne szög vagy éles kavics vagy akármi, de hogy nem fogom kiforgatni a recékből a kerek kis kavicsokat az fix, számomra ez óriási idő fecsérlés. Ellenben én viszem minden évben a Civic kerekeit centírozni és le is mosom sonax felnitisztítóval őket elrakás előtt. Nincs ugyan fűtött garázsban meg csak sima gumis zsákban vannak 2-2 egymásra téve (én a 4 egymáson ellen vagyok, valamiért úgy érzem az alsó guminak az már sok) és nem szoktam leengedni őket, mert 3-4 tizedet úgyis engednek maguktól. A gumiápoló még jó dolog lenne, de valahogy az mindig kimarad a rendelésemből. Jövőre már figyelek erre is.
Persze ez a gumis, felnis kérdés attól is függ, hogy ki hány szezonra tervez velük. Felnit nem szoktam csak úgy eladni, de gumit ha tehetek én cserélek 4-5 szezon után, főleg a nyárit, mert az el is kopik általában ennyi idő alatt. Hugom Fiestáján pont nemrég néztem már 10 éves a DOT alapján a gumi, említettem is neki 1 cserét, majd talán jövőre, ez volt a válasz, pedig ezen sok múlik.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
jozefgucci1
addikt
Sziasztok az utóbbi napokban a világításom ( 2007-es CR-V ) vibrál és ma egyszer ki is aludt ! Mi lehet a gond ?
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
zolynet
veterán
válasz Snoop-y #36356 üzenetére
Hoppáka, beszállsz a licitbe?!
2000 Honda Civic Type R EK9
Grade 5 with only 1000KM
Practically brand new out the factory
£6K auction start ending tonightLife is too short to stay stock!
-
NoLF
veterán
válasz tboy93 #36328 üzenetére
Angliabol kell venni 7g kupet, itt avont lehet vele rekeszteni. 500fontert mar olyat kapsz ami gurul, szet lehet kapni rendesen. A legtobb automata tehat ha csereltek az olajat rendesen akkor semmi baja nem lehet. Bar haverom vett egyet, a hazafele uton elszakadt a vezermuszij es szetvert odabent mindent
Okoraron megcsinaltatta aztan eladta annyiert amennyibe a szereles kerult
De a lenyeg eleg sok van kint belole olcson, node gondolom nem nagyon eri meg bontasra hazavinni mert alig keresnek ilyesmit.
Az enyemen februarban jar le a muszaki, akkor sztem letamasztom orokre mert mar tobb sebbol verzik es amennyiert megcsinaltathatnam, mar veszek egy jazzt.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Peter.70
addikt
Sziasztok,
Tud valaki megbízható, olcsón dolgozó fényezőt Budapesten? Akinek a munkáját nem kell le ellenőriznem utána ( rétegvastagság mérővel ) ? -
demars
addikt
válasz Winner_hun #36359 üzenetére
Szerintem annyira nem gáz, mint amennyire lehúzták...
Ami érdekes, hogy a kormány az olyan, mint a 8g civicemben... Semmi új dizájn...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Winner_hun
titán
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #36348 üzenetére
DC5 -ot preferalom jelenleg. De persze ez meg valtozhat.
Ek9 az nekem keves lenne gyari mocival. Ha egy japanban atepitett peldanyt talalnek ami nem valami sufnituning akkor az is szoba johet. EP3-t elvetettem. Nem eleg nyers.
Van egy Ek9 ami igeretes ( Toda B20 atepites iszonyat ereszd el a hajam egyebkent ) de az ugy szejjel van belezve hogy csak track-en lehet hasznalni nekem meg utcan is kell hogy tudjon kozlekedni szoval az valoszinuleg kiesik.
Gondolkodtam meg DC2-n K24-es mocival csak abbol is egy jo peldanyt kellene kifogni.
A szivem a jol tuningolt peldanyok fele huz az eszem azt mondja maradjon gyari a kocsi valoszinuleg utobbi lesz es akkor sok mas nem marad mint a DC5. Egy kipuff,leomlo + CAI + Remap es kb 230-240 lo kozott van
Gyarilag ugye ez 220 es mar azzal is eleg kellemes.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
nagyúr
válasz runner 125 #36353 üzenetére
na, olyat nem találok, ami jó a jazz-be (vékony sarus, jobb+ -os)
De akkor jó lesz a síma is.Köszi mindenkinek amúgy.
SZerk: követekező kérdés: Excell-ből is csak 35 Ah-sat találtam, ami belemegy a Jazz-be. Elég az? Nem kell a 40 Ah-s?
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
honda23
aktív tag
válasz runner 125 #36353 üzenetére
Az excell is tökéletes, a prémium szinte accord és felette lévő nagyobb autókhoz kell, vtimet a sima excell úgy forgatta, el sem hittem.
De ha a maximumra törekszik 1-2 e ft-tal drágább a premium.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
BlacKSouL
addikt
válasz fokukac #36349 üzenetére
Mi a Cityben is most cseréltük, és már 9. évét kezdte. Gyárilag ebben (de ez török) FB (Furukawa Battery) volt. Azonban lehet, hogy átcímkézett, amit abból gondolok, hogy a Civicben is (szintén török) FB volt, ám annak az oldalán kivételkor ott virított az Exide címke... A doboz maga áttetsző fehér, és FB gyári feliratos volt mindkettőnél.
Namost idén lecseréltük mindkettőt gyári (Endre, Csepel) akksira, most már a kisebbik (a Cityé) Yuasa feliratos áttetsző műanyagos, míg a Civicé Honda Battery genuine part címkés, és egyébként gyártó jelölés nélküli, fekete átlátszatlan dobozos.
Namost ez annyiban válasz a kérdésedre, hogy körbekérdezve akksis cégeket, kb 18-20 körül kaptam Bosch silver árat, ami részben sok, részben nem annyira tetszett, és szerintem a Silverben nincs is ilyen vékonysarus fordított pólusú. Yuasa-ra kaptam 24-25 körüli árakat, ott már sanszos az egyezőség, de végül az Endre féle gyári megoldást választottam, ott 20 volt mindkettő, és mint ugye kiderült, a kisebbik így is Yuasa lett. Csak nem 24-ért, hanem 20-ért...
Japán autókba a Yuasa általában beválik, de olvastam olyat is, hogy szar a garanciális ügyintézése.
Szóval bármit választasz, próbálj utánajárni, hogy adott modell amit ajánlanak, olyan-e ami neked kell, méret, saruméret, pólusirány szempontjából. (Az egyik webshop pl. a Civic méretet ajánlotta Citybe is, pedig az utóbbié egyértelműen kisebb) Joker megoldásként pedig ott a gyári.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
Sziasztok,
Milyen márkájú akksit ajánlotok egy 1. generációs Jazz-be?
7,5 éves a Jazz-em, és valószínűleg az eredeti akksi van benne, de valami azt súgja, hogy ezt a telet már nem fogja kibírni...
köszi,
@Pleased to meet you - hope you guess my name
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #36342 üzenetére
Értem, akkor ez csak egy általam rosszul kifogott rész volt ebből a szempontból
Épp az öregem is mondta -mivel szokta nézni- hogy volt már rá példa hogy deficittel zártak egy-egy üzletet.Mindenesetre örülnék egy olyan sokoldalúan jó mesternek mint Ed
Snoop-y - hát igen, valószínű nem lenne semmi hasznon ha nem lennének szponzorok meg tv-s pénzek, bár kétségtelenül azon jól meglehetne gazdagodni ami az s2k részeben látható volt
Áúú azért fájhatott eladni a bubut, én is extrább autónak érzem, noha nem vagyok turbo párti, bár kétségtelen hogy a DC5 is egy kuriózum és a felhasználási jellegednek sokkal inkább megfelel mint a bubu.
Akkor elvált hogy DC5 és más semmi?[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz tboy93 #36345 üzenetére
Palyazni szeretnek es a bubut nagyon szejjel kellett volna farigcsalni ahhoz hogy ne essen szet.
Egy DC5 megvan kb az alabbiakbol:Futomu + fek upgrade par merevites max egy olajhuto.
A bubunak se a motorja se a gyari kerek csapagyai nem birjak a palyat.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #36339 üzenetére
Nem kifejezetten jellemzo.
Makjuk volt.
Itt UK-ben nagyon olcso a hasznalt auto.
Gyakorlatilag csak a kultikus autok tartjak az arukat.
WD-s emberkek meg altalaban bukoban vannak ha beleszamoljuk a fizetest. Egy atlagos szerelo (sajat muhely) 2-3k -t keres.
Na most ha egy autot rendbe kell hozni rohangalni utana (mert ugye csomo dolgot ok is masodkezbol szednek hozza) akkor az very unlikely hogy 4-5 kocsit megcsinalsz egy honapban es meg el is adod oket.
Szoval ez egy show (mint tudjuk)
Egy muhely mellett penzkiegeszitesnek jo lehet de igy tuti nem tart el ket embert.Hjam en tegnap adtam el a bubut tavasszal indul a DC5 project
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Kleroo
veterán
válasz zolynet #36342 üzenetére
Szép világ is lenne ha minden így működne mint náluk. Ezért is inkább egy jó kis autósműsor ez, mintsem egy kupec valóságshow.
Sok sejtésem van mit művelhetnek a (magyar ) kupecek a színfalak mögött....de még így is biztos elhánynám magam egy reality showtól...Gyakorlatilag mindig vesztenek a kocsin, hisz a garázs üzemeltetése, órabér, eszközök, utazási költség miatt totál átmegy mínuszba. Amikor hatalmasat fognak, akkor marad rajta kis profit; de nem ez a műsor lényege; inkább csak egy dinamikaforrás, hogy el kell adni. Sokkal unalmasabb lenne ha minden műsor kapásból egy lelakott autóval kezdődne majd a műsor végén mindenki örül hogy kész, és vége.
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #36339 üzenetére
Szinte az összes WD részt láttam. Nagyon ritkán csinál ekkora profitot Mike+Ed.
Több epizódban is csak ilyen párszáz font körüli pluszba jöttek ki, mámár mondtam is 1-2 cimbimnek, hogy miféle kupec ez? Volt olyan hogy 1000fontot keresett egy autón, na az már azt mondom nem rossz. De csak azt is óvatosan, hisz sem Ed, sem Mike órabére nincs benne. Ok hogy a BBC fizeti őket, meg a műsort, de ha azt még hozzá csapjuk akkor szerintem igen fos profittal dolgoznak 80%-ban!
Az ominózus részben, meg igen csak mákjuk volt hogy csak egy vtec tömítést kellett cserélni és megoldódott a gond, mert ha nem az akkor még rollerezhettek volna. Rizikózott Mike, bejött.
Volt hogy csak simán azért vett autót mert meg akarta menteni, mert a kocsi a szívügye volt, profit nélkül kiszállt, de boldog volt hogy nem a roncstelepen végezte.Life is too short to stay stock!
-
Kleroo
veterán
[link]
Csak én látom úgy ezen a néhány kicsi képen, hogy elöl meg volt törve?Vezető oldali fényszórónál nem éppen gyárias a lemezek találkozása.
[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
z123456789
addikt
válasz BlacKSouL #36338 üzenetére
+1!
Én is leszedem, lemosom, kavicsokat kipöckölöm, felnit kívül, belül zsíroldóval megtisztítom. A gumiápoló nálam még eddig kimaradt, meg a leeresztés mindig. De majd most utána járok, és így csinálom.
A tárolást meg egy haverom által készített 15 kilós vas állványon oldom meg, vízszintesen, ahol nem érnek össze a kerekek, és mind be van egyesével csomagolva ilyen esőkabát szerű keréktároló zsákba. Pár ezer FT volt azt hiszem a 4 zsák, az állvány meg ingyen. -
DeathAdder
veterán
Nézte már valaki az s2k -t az discovery Autókereskedők c. műsorában?
Sosem nézem, csak ezt az egyet a honda miatt, szóval érdekelne h angliában ez tényleg ilyen életszerű vagy ennyire hülyének nézik az embert?
Dióhéjban: emberünk 3000 fontért vásárolt egy már gagyi módon felújított mindennek lehordott s2k -t, amiért egy új lambdaszonda (100font), lámpamosó motor(80font), kipucolt vtec szelep és új tömítés(20 font) + használt fogasléc (125font) csere után kapott 7000 fontot? Ráadásul az ex gazdája vette vissza több mint a duplájáért
Az h 400 font elment felni felújításra, meg némi apró ilyen tartókonzolok, szelepfedél, fényszórók felfényezése aligha hiszem hogy számítana egy ilyen (vagy szinte bármilyen) használt autó esetében.
Tehát az autón a lényegi javítás 325 font ami után dílereink a beszerzett ár több mint dupláját kapták vissza..[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz bbubby00 #36330 üzenetére
A lusta: otthagyja a gumisnál.
A hanyag: leszedeti, majd úgy ahogy van bedobja a sarokba "a kocsi van értem" felkiáltással
A szokásos: Alapos mosás kefével a kertben, mosóban, bárhol, ahol meg is tud száradni. Majd szárítás után körbenézés, nincs-e benne valami, felnisérülések, stb. Aztán valahol tárolni.
Az alapos: A fentiek mellett/után valamilyen gumiápolóval lekezelni a gumit.
Én: Leszerelés után az összes kavicsot, szöget, vackot kiszedem belőle, majd kefével alaposan végigmosom a gumit is felnit is kívül belül, a felniről leszedem a kátránymaradványokat, fékport, zsírt, egyebet. Megszárítom. Ezután a felnit letakarom, és a gumit alaposan körbefújom német származású gumiápoló habbal, azt egy kemény ecsettel egyenletesen szétterítem rajta, másik oldal ugyanez, aztán megy akasztóra: álló, csavar furaton függesztő kampós kerékállványon pihen kb. 1-2 hetet a tárolószobában, majd miután a gumiápoló beszívódott és már nem ragad, leengedem a 2,3-as nyomást kb. 1,3-ra. Ezek után leterítem egy sötét mezőgazdasági takarófóliával, hogy se fény (UV), se levegő (ózon) ne érje nagyon, mert ezek ölik a gumit leginkább. Télen időnként ellenőrzöm őket megszokásból. Majd eztán tavasszal szezon előtt minden felnit bekenek alaposan nanotechnológiás víztaszító keményviasszal, amiről mindent könnyebb lemosni utána, és némi fizikai védelmet is ad neki.
Röviden kb. ennyi.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
LógaGéza
veterán
válasz demars #36335 üzenetére
Hát nekem nem kell, hogy kávét főzzön, ne locsolja tele a szélvédőm vele... Pont most vagyok leszokóban a kávéról, ez meg itt főz is nekem...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
demars
addikt
válasz bbubby00 #36332 üzenetére
Én most vettem felni tartót! Obibol vettük, azt hiszem 4000 ft volt. Van hozzá takaró is... K.va jó!
Nem érnek össze a gumik.
Kend le ápolóval, azt ahogy írták, mehet téli álmot aludni, letakarva!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
bbubby00
őstag
Hogy tegyem el a nyári gumikat?!
Ti mit szoktatok velük csinálni levétel után?!Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
wierra
senior tag
válasz z123456789 #36310 üzenetére
7gen Accordot japánban gyártották...van még kérdés?
Az Accord kategóriájánál fogva alapvetően magasabb minőséget képvisel."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
nagyúr
válasz z123456789 #36321 üzenetére
7g qp-t nem ajánlom. Motorja elég szar fejlesztés, a d17 hajlamos a csapágyasodásra. A d14, d16, k20 motorok a legjobbak a 7g civicecben.
Plusz bubinak is igaza van, a sedanhoz se könnyű alkatrészt találni, a qp-hoz meg talán még nehezebb.
Egyébként ezt a szélvédő dolgot nem értem, nekem a sedanba 29-ért cserélték és elvileg a qp-sedan első harmada ugyan az, tehát jó lehet sedan üveg is a qp-ba... Gyári meg 90k tényleg + munkadíj
[ Szerkesztve ]
-
bbubby00
őstag
válasz z123456789 #36321 üzenetére
7gen cupehoz karosszeria cuccokat nagyon nehez lesz beszerezned. Rizskalyhas is megszenved a dolgokkal. Elso szelvedo 100+, stb
De maga a forma nagyon jo!
Es igen, elkapkodni nem szabad. Kiveve ha olyannal mesz, aki magusa a dolgoknak es mar az elsore azt mondja h el kell hozni[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
zolynet
veterán
válasz z123456789 #36321 üzenetére
Nagyon nem kiforrottak azok a gondolatok.
Szerintem nézz meg amennyit tudsz és amelyikbe beleszeretsz.
A lényeg h ne kapkodj, az átírás sok pénz!Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #36317 üzenetére
True. 7gen sedan elég fapad belül, 8gen beltere nagy ugrás hozzá képest! A "lemez hatással" is egyet értek, mindenhol vékony lemezek vannak, bár ahhoz képest igen jól szerepelt a törésteszteken. Illetve 100-ig elég halk, álló helyzetben meg kb nem hallani a motort, rezgések sincsenek.
Fenntartási költségben azért tutira van egy 1.5-es szorzó a 8g javára
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz tboy93 #36316 üzenetére
(#36316) tboy93
Nehéz döntés az biztos. :S(#36317) BlacKSouL
(#36318) BlacKSouL
Haha!
Nincs tapasztalatom 8assal, de kinézetre téged igazol. Illetve számomra az a forma nagyon eltalált. Nekem egyszerűen a csapott hátsó nem tetszik. Még az is emellett szólna, hogy szeretnék hasonlóan hosszú időre autót venni legközelebb, és akkor már érdemesebb egy fiatalabbat nézni, beleölni a pénzt, de talán kiszolgál minimális szervízköltséggel addig, amíg nem lesz lehetőség újabb cserére.
Igen, tudom hogy a fekete örök koszos, de ha lemosom, és elmegyek krúzolni egyet nyáron, napfénytetővel, kis parkway drive-ot hallgatva...enyém lenne a világ. Bírom a feketét, na!
Egyébként sajna muszáj várnom, csak nézegetek, ismerkedem az árakkal, és a piaccal. De ahogy írtam, attól félek, hogy nem nyugodt vásárlás lesz, hanem kapkodós. -
BlacKSouL
addikt
válasz z123456789 #36315 üzenetére
Ez még a láthatatlan ráncfelvarrás előtti (ami 2008-tól volt) tehát pl. nincs benne VSA, ami a 2008 utániakban már benne volt szériában. És kissé felkeményedik a kuplungja 100 000 km után, meg fura és hirtelen a fogáspontja. a későbbiekben már ezt javították.
Amúgy elsőre jónak néz ki, motortérről lenne még jó egy fotó. Meg nemtom a beltérről miért ilyenek a képek, kárpitkopás, ilyesmik nem látszanak így elmosódva.
Egyébként ha van rá lehetőség, érdemes kipróbálni.
Ja, és a fekete nagyon jó, de 2 naponta fogod mosni, és nyáron egy kissé meleg lesz. Ismerős legalábbis úgy van, hogy szép dolog a fekete BMW, de ha nem tükörfényes, akkor nem mutat jól. Márpedig feketén az 1 órás utcán állástól szépen megszürkül a fényezés. Ha meg eső/hó/sár van, akkor meg teljesen odaver neki.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz z123456789 #36314 üzenetére
Amúgy 8G 4D, vagy 8g sedan, vagy típus, ami az 1.6-nál FD6, az 1.8-nál FD7, ha jól veszem ki, mert az FD6-ra konkrét információm nincs.
A korábbi munkahelyemen volt egy 7gen sedan, és egy 8gen is. Volt összehasonlítási alapom. A 7gen még a kisautósabb, kompaktabb világ, úgy érzetre, összhatásra, a 8 gen már sokkal inkább a középkategóriába indult szerencsét próbálni. A 7 gen olyan vékony, könnyű, kicsit lemezhatású, tehát a klasszikus japán autótervezés hagyományainak megfelelő, míg a 8gen már olyan masszívabbnak, súlyosabbnak, vastagabbnak érződik.
És eddig akárki beült pl. hátra, mindenki egyértelműen azt mondta, hogy jóval magasabb szintű autók kényelmét idézi. Én kb szinte sosem ültem benne hátul, csak a garázsban vagy előtte, de elöl a fentebb részletezett érzések jönnek elő.
A 6gent nem ismerem annyira, de szerintem az 5-6-7 gen között sehol nem volt akkora szintbeli, vagy inkább úgy mondom stílusbeli váltás, mint a 7-8-nál.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
válasz z123456789 #36310 üzenetére
A 3 tipus kozul nalam a 7g accord a nyero. Sokkal jobb futomuve van mint a 8g civicnek, a motorjai is nagyon jok, nekem a kulseje is jobban bejon.
-
z123456789
addikt
válasz z123456789 #36314 üzenetére
-
z123456789
addikt
válasz demars #36313 üzenetére
Azt tudom hogy ő mindent tud róla.
Lehet később még jól is járnék, mert Ő már tényleg mindent tudna mire ilyenem lenne.
Az 1.8-as motor is szimpatikus. Dízelt nem akarok, viszont elég sokat ingázom hosszabb távon. Mondjuk az 1.4-es is bírta motorikusan elég rendesen a kilométereket, de úgy gondolom ha már benzines, akkor nagyobb motor.
A bajom hogy az már jóval drágább. Mondjuk biztosan kevesebb gond lenne vele mint a 7gennel. Illetve jobban is tetszik. -
demars
addikt
válasz z123456789 #36310 üzenetére
8 gen civic sedan FD6 a típusa. Török szerelés
Nekem is ilyen van, 1.6 motorral, BlacKSouL nak pedig 1.8 motorral van... Ugyan olyan szinben...
Ha bőséges és pontosabb adatok, info kell róla, Őt kérdezd!! Mindent tud...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
z123456789
addikt
válasz demars #36309 üzenetére
Ja, tényleg, ajtó határoló. Egyszer már hallottam ezt az alkatrész nevet. Köszönöm.
"Ne tessék siránkozni! Tedd rendbe és élvezd!!"
Mióta megvettem (2009) azóta rakom rendbe, de ezt képtelenség utolérni pénzzel. Úgy gondolom ez a passióm. Jól megtanulom, hogy tüzetes átvizsgálás nélkül, kifejezetten jó állapotú küllem alapján nem veszünk autót! Első kocsim. És mindig hittem benne. Ez miatt senki nem szólhat meg.Egyébként már akartam kérdezősködni ezzel kapcsolatban is hogy mit gondoltok, ha szétbontva adom el, nem járok jobban? Vagy annyival több a macera, hogy nem éri meg? Csak mert jó ha kapnék érte 3 kilót egyben szerintem.
Továbbá azt sem tudom eldönteni hogy 7gen civic legyen, vagy 8gen, vagy 7gen Accord. Persze tudom, ezt nekem kell eldönteni, és a pénztől függ, de akkor sem tudnék most rohadtul választani. Ellenben azt sem akarom hogy lerohad a kocsi, és akkor kell választani amikor épp pang a piac. Értelmesebb lenne rámarni egy jó vételre amikor van.
Ez egyébként melyik típus most? Mert mindig csak az UFO-kat dobálja ki a kereső ha 8gent írok be. Van ennek valami megkülönböztető neve mint a 7gen angol változatnak?[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz z123456789 #36308 üzenetére
Ajtó határoló a neve...
Ne tessék siránkozni! Tedd rendbe és élvezd!!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Pénteken elhoztam az ezer éves sólymot a szerelőtől, most megint működik az ablaktörlőm, illetve nyílik a bal hátsó "zsilip". Nem is értem hogy miért vannak igényeim ilyen "tuningokra"? Hagynom kellett volna a fenébe.
Csak azért, mert ma beálltam a parkolóba melóhelyen, és ajtónyitás után kitépte a kezemből az ajtót, eltörve azt az alkatrészt, ami a fokozatos nyitásért fele.
Megmondanátok hogy mi a neve ennek? Hogyan keressem?Az utóbbi pár hónapban nem volt olyan hogy ne lett volna szerelőnél.
Szóval: "kezdelegemlenni", "gyűlölömazautómat". -
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #36305 üzenetére
Nem tudok rola hogy lenne de persze elofordulhat.
Asszony ufoja ex felszereltsegu ha minden igaz az a legmagasabb es abban manualis az ules.
Ezek vannak benne meg egyebkent:
Bluetooth telefon kihangosito, voice command tel+honda navigacio.
dupla digit klima, bor ules, ules futes,elektromos ablakok elso ketto az automata. elektromos futheto tukrok +be is hajtja, xenon, panorama teto.
6 lemezes CD tar, tolato radar.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #36303 üzenetére
Akkor meg is érteném ha valami pöttöm lenne, de majdnem olyan magas mint én
demars - hát ja, és érdekes hogy a haver 23 éves Prelüjében is van mechanikusan beállítható ülés memória, ellenben még az fn2-be sincs (nem tudom a többi 8gen civicbe van-e?)
No mindegy így is élni, csak néha kissé zavaró.
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #36301 üzenetére
Igen, de ha a rövidlábú mester nem húzza magát közelebb, és lábujjheggyel piszkálja a kuplungot, majd ledarál 8-10-et a váltó fogaskerekeiről, akkor az talán nagyobb veszteség
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #36301 üzenetére
Ez az ülés dolog eléggé fura... Elvileg vissza lehet állítani oda ami neked tetszik... de folyton olyan érzésem van, hogy amíg nem nyúltak hozzá jobb volt... Több napig állítgatom utána, lehet, hogy nem is az eredetit sikerül eltalálnom, de akkor érzem azt, hogy jó!
Ilyenkor jut eszembe, hogy milyen jó dolog az elektromosan állítható üléseknél a memória funkció, csak megnyomod a gombot és beáll ahogy neked jó...
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest