-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz bbubby00 #36330 üzenetére
A lusta: otthagyja a gumisnál.
A hanyag: leszedeti, majd úgy ahogy van bedobja a sarokba "a kocsi van értem" felkiáltással
A szokásos: Alapos mosás kefével a kertben, mosóban, bárhol, ahol meg is tud száradni. Majd szárítás után körbenézés, nincs-e benne valami, felnisérülések, stb. Aztán valahol tárolni.
Az alapos: A fentiek mellett/után valamilyen gumiápolóval lekezelni a gumit.
Én: Leszerelés után az összes kavicsot, szöget, vackot kiszedem belőle, majd kefével alaposan végigmosom a gumit is felnit is kívül belül, a felniről leszedem a kátránymaradványokat, fékport, zsírt, egyebet. Megszárítom. Ezután a felnit letakarom, és a gumit alaposan körbefújom német származású gumiápoló habbal, azt egy kemény ecsettel egyenletesen szétterítem rajta, másik oldal ugyanez, aztán megy akasztóra: álló, csavar furaton függesztő kampós kerékállványon pihen kb. 1-2 hetet a tárolószobában, majd miután a gumiápoló beszívódott és már nem ragad, leengedem a 2,3-as nyomást kb. 1,3-ra. Ezek után leterítem egy sötét mezőgazdasági takarófóliával, hogy se fény (UV), se levegő (ózon) ne érje nagyon, mert ezek ölik a gumit leginkább. Télen időnként ellenőrzöm őket megszokásból. Majd eztán tavasszal szezon előtt minden felnit bekenek alaposan nanotechnológiás víztaszító keményviasszal, amiről mindent könnyebb lemosni utána, és némi fizikai védelmet is ad neki.
Röviden kb. ennyi.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gyúrósok ide!
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Premier dátumot kapott a South of Midnight
- 3D nyomtatás
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- A hivatalos árnál jóval többe kerülhetnek az új GeForce-ok
- Windows 10
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest