Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- leslieke farmerzsebe
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
Csak halkan jegyezném meg: ha valaki mostanság óhajt BP-re rendelni magának harisnyázott kábelt készen - jobbára Corsair tápokhoz látok ilyet -, akkor legyen szíves kontaktoljon velem PM-ben. Szeretnék beszerezni egy szettet én is a CM V700-hoz.
Őszintén szólva teljesen kezdő vagyok a témában, de ahogy tudom könnyebben hajlanak a harisnyázott darabok és sokat segítene a rendrakásban.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
BL@CK
tag
Úgy nemjó, ha nem elég vastag a harisnya a kábelen, mert nem szorul meg benne, van nekem e22 meg lutro-nak a sima kör alakú és a revolveresből is nekem, ezek közül, a fémes meg a lutro sima kör alakú a legjobb. E22-es változatból amilyen a merlinnek is van olyat kb 2 éve használok, az az én vélemyényem szerint túl szét tartja a kábeleket. Úgy próbáljátok meg magatoknak csinálni, hogy a furatok közötti rész minél kebesebb legyen, mert egy 24pines idétlenül mutat úgy szerintem, de lehet van akinek úgy tettszik.
Shatter your limits!
-
Atke
senior tag
Szerintem elég egyszerű elkészíteni:
3 mm-es furatokat kell csak csinálni, az meg elfér kb egy 10*50mm-es anyagon. Amikor meg van a furat a kör húrjába le kell fűrészelni vagy reszelni a darabot, és már is meg van. Épül egy gépem, kipróbálom hogy olyan egyszerű-e a gyakorlat is mint az elmélet. Majd jelentkezem vele.[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
na most még ez jutott eszembe, mondjuk itt moddolni kell kicsit, átvezetni és megmászáshoz kötni 2x12-öt, de aki éppen harisnyázik belefér és csak 2-300ft:
[ Szerkesztve ]
-