Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Adattárolás  »  HDD probléma (nem adatmentés) (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#53140) psl2003 válasza ZephX (#53133) üzenetére


psl2003
csendes tag

A két indítás azért nem ugyan olyan technikailag.
A garancia ez esetben jogilag nem értelmezhető, mert mind két eszköz működik jól, csak éppen nem jönnek ki teljesen egymással. Esetleg, ha olyan a cég üzletpolitikája. De valószínűbb, hogy a szervizben nem is jelentkezik a hiba és azt sem tudnák, mi a problémád. A szállítás is plusz költség, a siker is erősen kétesélyes, ráadásul az elutasítás a sokkal valószínűbb. Ebben az esetben a 14 napos elállás lehetne a megoldás, ha még belefér. Azt többek között ilyen esetekre találták ki. De ha nem, akkor szerintem, ha a lemez már régi, állítsd hosszú időre a leállítást, vagy végtelenre, ha amúgy is szinte állandóan pörög. Ha nagyon ritkán használod, akkor végül is ugyan az a helyzet és elmegy így is egy ideig, de lehet, hogy nagyon sokáig. Vagy ha ez neked nem opció, és fussa rá, vegyél egy másik lemezt akár használtan, aztán ha az is nyekken, legfeljebb tovább adod ugyanannyiért. Ha meg új, akkor előtte nézd meg ismerősök lemezeivel és olyat vegyél, ami típusra ugyan olyan és nincs nagy különbség köztük időben sem. Vagy tégy ugyan így a kerettel, ez már gusztus dolga. A mostanit meg add el, más még örülhet neki sokáig. Ha adsz próbagaranciát, még korrekt is maradsz.
Egyértelmű jó megoldás nincs, sajnos könnyű belefutni ilyen helyzetekbe bármilyen eszköznél. Bosszankodni lehet, de kivédeni csak ritkán.

Útvonal

Fórumok  »  Adattárolás  »  HDD probléma (nem adatmentés) (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.