A trafó után csak egy dolog van, ami nem lett kicserélve, a Hall-jeladó, az meg ha jól sejtem, nem ad ki nagy feszültséget magából. Jelenleg azt akarom megnézni, hogy továbbra is gyújtás oldalon van a hiba vagy befecskendezésnél, esetleg a főtengely holtpont jeladó a hibás.
Erre talán alkalmas az oszcilloszkóp, hogy amikor ránt az autó, akkor a felrajzolt görbe változik vagy sem. Ha változik, akkor gyújtásoldalon van a hiba, ha nem, akkor befecskendezés vagy jeladó.
Coyot: mondj kérlek egy olyan szerelőt, aki megtalálja a hibát! Eddig 5 szerelőnél voltam, 52.000 Ft-ba került, de azért csak ennyibe, mert 2 szerelő nem kért pénzt. A hiba viszont ugyanúgy megvan. Ebből lett marhára elegem és próbálom magam megtalálni, illetve egy munkatárs segít benne.
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!