Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#751) Zol01 válasza erick_b (#750) üzenetére


Zol01
tag

Ezt a pilótát nem én vásároltam, az előző szezonba jelentkezéskor kaptam!Most még 12 futamra szól a szerződése, mert hosszabbítottam neki!Ha érdemes vele foglalkozni akkor fejlesztem, ha nem, akkor 12 futam után keresek mást!Most már nem akarok vele szerződést sem bontani, mert anyagilag nem állok túl jól!Nem lenne szerencsés egy új versenyzőt ilyen rossz körülmények közé felvenni! :)
Amúgy meg vagyok vele elégedve!A verseny tempója nem rossz, bár még csak 4 pontot hozott nekem!Vannak olyan futamok amikor hiba nélkül végig tud menni, nincs megcsúszás, nincs törött szárny...stb. !
Szóval ha az időmérőn tudok javítani és a taktikám is jó, akkor simán tud menni a csoportomban lévő jobb pilótákkal!Legalább is a versenyen mutatott köridejei alapján! :K
Amúgy most volt egy nagyon rossz futamom 39. körben véget ért a futamom, műszaki hiba miatt!Úgy hogy ez is rontott egy két tulajdonságán szegénykémnek! :DDD

[ Szerkesztve ]

(#752) #94477440


#94477440
törölt tag

Sziasztok!
Rookie-ban mennyi zseton osztogassak bónuszokért a pilótának? :F
Tehetség : 236
Konc.: 122
A többi 40-50-60-as érték.(min. aláírás : 485k; min. fizu : 540k)
Nem szeretnék fölös pénz kidobálni ezekre, ezért kérdem, hogy ne írjak irreálisan magas összegeket.
28 év elfogadható kor, vagy az már aggastyánnak számít? :D Ja, és szezononként öregedik egy évet? Vagy hogy számolják ezt? :)

(#753) cicmanyek


cicmanyek
aktív tag

Na örülök , hogy ráakadtam erre a fórumra...én is játszom Rookie 319-ben .
Tegnap a 6. lettem , az utolsó körben 2 autót is sikerült megelőznöm , mert elrontották a tankolást...:)
Azt hiszem este szorgalmasan végigolvasom a topikot , hátha találok benne engem érintő részeket is...(szinte biztos vagyok benne).

Philips Fizz-től kezdve egészen a HTC Desire 816-on át az iphone6-ig volt minden...még LG Flex is:) De újabban csak a Xiaomi.

(#754) Zol01 válasza cicmanyek (#753) üzenetére


Zol01
tag

Az egyik én voltam, sajna elszámoltam 5 körrel!De amúgy beszorult a kocsi alá valami, még jó hogy kiállás előtt két körrel, nem pedig utána! Így azért a 7. hely meg lett legalább! A gond csak az hogy a legjobb helyezésem lehetett volna tegnap, egy 3. hely! :(
Most már két elég erős pontszerzést buktam egymás után, mert nagyon kicentiztem az üzemanyagot! Most már nem fogom! :)

Amúgy gratula! :))

Hm most nézem nem is abban a csoportba vagyok, úgyhogy nem én voltam! :)

[ Szerkesztve ]

(#755) cicmanyek válasza Zol01 (#754) üzenetére


cicmanyek
aktív tag

Akkor már tudodm , hogy ki vagy..:)

Philips Fizz-től kezdve egészen a HTC Desire 816-on át az iphone6-ig volt minden...még LG Flex is:) De újabban csak a Xiaomi.

(#756) cicmanyek válasza cicmanyek (#755) üzenetére


cicmanyek
aktív tag

Vagy akkor mégsem...:))

Philips Fizz-től kezdve egészen a HTC Desire 816-on át az iphone6-ig volt minden...még LG Flex is:) De újabban csak a Xiaomi.

(#757) Real93


Real93
aktív tag

Sziasztok!

Kb két hete kezdtem el játszani a játékkal. Első futamomon utolsó lettem, mert keveseket tankoltam, így 7 kiállás kellett, másodikon már összejött egy 9. hely az új pilótával. A legutóbbi futamon meg már a 7. helyen voltam, amikor elkezdett füstölni az autó, így majdnem utolsóként gurultam be.:( Most végigolvastam a topikot, hasznos volt, remélem a következő futamon már összejön a pontszerzés.:)
Majd ha lesz hely a csapatban, szívesen csatlakoznék.:)

(#758) erick_b


erick_b
tag

szerintetek milyen edzéssel tudnék a leginkább javítani a versenytempómon?

mostanában erőnléti edzéseket nyomtam de nagyon gondolkozok egy technikai edzésen, hátha egy kicsivel jobb autóbeállítás összességében jobb eredményt hozna mintha gyorsulna a pilótám. (nem tervezek hosszú távra vele csak szeretném kisajtolni ami benne van hátha összejön a feljutás.)

"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"

(#759) zolynet válasza erick_b (#758) üzenetére


zolynet
addikt

40+os stamina-val tudna stabilabb köröket futni, nem lenne akkora kilengés az egyes köridők között. Köv pilóta vásárlásnál figyelj erre hogy legyen egy kezdő stamina amire lehet edzeni a pilótát, ugyanis csak 2esével nő. :((
Nem tolnék ebbe a pilótába pénzt, írtad h nem akarod hosszú távra.

Life is too short to stay stock!

(#760) erick_b válasza zolynet (#759) üzenetére


erick_b
tag

azóta a feljutás megoldódott vele. Most 100+-os staminát illetve legalább 100-150-es tapasztalattal keresnék pilótát csak így szezon elején eléggé el van szállva a piac szóval még gondolkozok, hogy szerződtessek egy nála jobbat 3-4 futamra vagy nézzem meg mit csinál a Hungaroringen ami az egyik kedvenc pályája.

Most is épp 7 pilótát figyelek de már 6-ra jött ajánlat. Pedig azért vannak közöttük drágák is de képesek 1,7-2 millát is kiadni egyesek egész évre :W

A Technikai betekintés csak a beállításoknál játszik? mert van egy ismerősöm aki rendszeresen 5-7 literrel kevesebb benzinnel fejez be egy versenyt mint én pedig kisebb a pilótájának a tapasztalata. (risknél meg nincs különbség)

[ Szerkesztve ]

"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"

(#761) zolynet válasza erick_b (#760) üzenetére


zolynet
addikt

Az autó szintje befolyásolja a benya fogyasztást. ;)
Megéri akár drágábban is venni, ha hozza az elvártat, mert pénzben ha 3-4-500k-val drágább és jobb helyen végez akkor ugyanott vagy, azaz nem előrébb, a ponttáblázatban. :K

Life is too short to stay stock!

(#762) erick_b


erick_b
tag

valakinek van rá ötlete, hogy hogyan lehet megállítani a jóga edzés hatékonyságának a romlását? (mostanában elég sokat tesztelt a pilóta, lehet ez az oka a gyengébb koncentráció javulásnak?)

[ Szerkesztve ]

"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"

(#763) válasza erick_b (#762) üzenetére



addikt

Sokkal egyszerűbb, ha kukázod és veszel egy 200 fölötti koncosat.
Ennek még az aggrija is túl magas. Gondolom még rookieban vagy, oda teljesen felesleges, csak szétgyilkolja a kocsit és növeli az OA-t. Még amatőrben sem kell.

[ Szerkesztve ]

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#764) erick_b válasza (#763) üzenetére


erick_b
tag

a testvéremé és hosszútávú projekt(főleg a neve miatt vette meg). Csak +6-os koncentráció javulásokkal számolt amikor megvette de ha csak +4-el sikerül fejleszteni akkor 1-2 szezonnal több lesz ahhoz képest amit számolt.

[ Szerkesztve ]

"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"

(#765) válasza erick_b (#764) üzenetére



addikt

Elvileg minél magasabb egy tulajdonság, annál kevesebbet hoz rajta egy edzés.

szerk: amire ebből jó pilóta lesz, a fizuja fog nagyon felmenni + iszonyat pénzt kell edzésekre költeni

[ Szerkesztve ]

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#766) erick_b válasza (#765) üzenetére


erick_b
tag

pont ezért furcsállom én is, hogy ilyen nehéz edzeni, mert volt olyan pilótám akit 220-ról edzettem 250-ig és ott csak az utolsó 1-2 edzés volt ami 6 alatt hozott koncentrációt.
Szóval itt valami más kell befolyásolja az edzéseket.

"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"

(#767) csari


csari
csendes tag

Sziasztok!
A Barsilia pályán a pályainformáció alapján az autónak nagy teljesítmény kell, viszont a beállítás során a pilóta szerint alacsony érték a jó, kvázi kis teljesítmény az ideális (motor 360). A pilótám technikai betekintése 157-es, ez elég jó, de mégse hiszek neki.
Szerintetek miért van ellentmondás?

(#768) erick_b


erick_b
tag

ha megnézed mit ír a motor beállításánál akkor ott nem azt olvasod, hogy növeled vagy csökkented a teljesítményét hanem azt, hogy a végsebesség és a gyorsulás közötti arányt állítod be. A pályarajzból meg nem is csoda ha inkább jó gyorsulás kell, mint magas végsebesség. (bármennyire is következetlenségnek tűnik számodra inkább a pilótádnak higgy, esetleg megpróbálhatod belőni mi a pilótád "komfortzónája" amire azt mondja, hogy jó a beállítás és annak a felére belőni, persze ez se feltétlenül jó, mert most a gyakorlás és a verseny között elég nagy hőmérséklet különbség lesz.)

"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"

(#769) nepszter1


nepszter1
addikt

srácok esetleg tudtok egy oldalt ahol megvannak a beállítások , meg az üzemanyag fogyasztás mert nekem megvolt régen de sajnos elvesztettem pl. 5ös motor magas üz.anyag fogyasztás pl. 0.75 szorzó volt a km.re valami ilyesmi kellene nekem

(#770) xbaggio


xbaggio
csendes tag

sziasztok!

Mi alapján számoljátok a benzin fogyit?
Motorszintek?
ha igen, akkor mi a szorzó?
Vagy hogyan müködik ez?

(#771) válasza xbaggio (#770) üzenetére



addikt

röviden: autó + pilóta + pálya + időjárás :)

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#772) xbaggio válasza (#771) üzenetére


xbaggio
csendes tag

Ezt eddig én is tudtam,de pontosabban nem lehetne fogalmazni?

Pl.: ha a motorom 3-as akkor ahhoz a szinthez milyen szorzót használtok?

Most nem dl-re pontosan akarom kérdezni, csakhogy nagyjából ki tudjam számolni a szükséges mennyiséget

Létezhet az, hogy 4.4l menjen el egy körnél?

(#773) erick_b válasza xbaggio (#772) üzenetére


erick_b
tag

még sose próbáltam meg pontosan utánaszámolni, hogy melyik motor mennyit fogyaszt, mert nekem többnyire az is elég, hogy veszem a korábbi hasonló pályákon mért fogyasztást és kb. annyit tankolok.

Persze ez most épp bukik, mert esős verseny lesz.
De hogy írjak valami konkrét adatot is indianapolisban 3-as motorral és 2-es elektronikával 1,256km-t tettem meg 1 liter benzinnel, a pilótámnak 48-as tapasztalata volt és 10-10-0-0-ás riskel mentem. (elméletileg minél nagyobb a tapasztalata annál kevesebbet fogyaszt) Szóval eszerint olyan 2,87 liter/körös fogyasztás kéne legyen a következő pályán.
De mivel esni fog ez bukik. Szerintem 190 liter bőven elég lesz ha végig esik.(én 1,5-1,7 km/l közötti fogyasztásra számolnék eső mellett)

"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"

(#774) xbaggio válasza erick_b (#773) üzenetére


xbaggio
csendes tag

Köszönöm.
Most már teljesen mindegy a dolog, mert a technika elfüstölt, így nem lesz semmi a pontszerzésből, ha csak valami baromi nagy csoda nem történik.(Ami persze ki van zárva.)

(#775) erick_b


erick_b
tag

181 liter benya lett:) mondjuk a következő is esős:D

milyen riskekkel mész? (go-t használsz?)

"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"

(#776) xbaggio válasza erick_b (#775) üzenetére


xbaggio
csendes tag

Igen, használom a GO-t, de még nem igazán jöttem rá az értelmére
De ami késik, az még visszavan.:)
A riskek meg a megengedett határokon belül van.(óvatos)
10-10-15-0-ás riskeket használtam most.
Benzin 192 liter ment el.

(#777) erick_b válasza xbaggio (#776) üzenetére


erick_b
tag

az értelme ott lenne, hogy megnézheted a historical tyre wear-t vagy a historical fuel consumption-t (gumi meg üzemanyag fogyasztás története)
és az alapján már tudsz következtetni, hogy mégis mennyit érdemes tankolni vagy milyen gumi mennyit tart. Nem a legpontosabb de kb. 1,3-as szorzó van a gumik között szóval ezzel is lehet variálni:)

Én mindig védekezéshez meg előzéshez rakok nagyobb risket, bár mondjuk lehet az ellenkezőjének is megvan a maga értelme.

"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"

(#778) cicmanyek


cicmanyek
aktív tag

Na idénre leszerződtettem egy új pilótát de jól befürödtem vele.
Pedig az értékei nem rosszak , de a kvalin olyan gyenge , hogy szívem szerint kirúgnám.
Mi lehet a baj vele?
Ezek az adatai:
Radar grafikon
Átlag:
90
Koncentráció:
140
Tehetség:
89
Agresszivitás:
13
Tapasztalat:
27
Technikai betekintés:
166
Erőnlét:
1
Karizma:
116
Motiváció:
184
-------------------------------------------------------------------------------
Hírnév:
0

Súly (kg):
68
Kor:
21

Philips Fizz-től kezdve egészen a HTC Desire 816-on át az iphone6-ig volt minden...még LG Flex is:) De újabban csak a Xiaomi.

(#779) mrsza válasza cicmanyek (#778) üzenetére


mrsza
csendes tag

Pont benéztem ide és látom azért van élet :) Ugyan rég nem vettem részt gpro-s versenyen, így csak remélni tudom hogy nem változtak sokat a dolgok és nem mondok butaságot.
Szóval szerintem a pilótád baja a kevés tapasztalat és koncentráció. Erőnlétből sem árt ha van több, de az elején a magas koncentráció az egyik legfontosabb. Valamikor régen talán joergieval még ki is tárgyaltuk itt fórumban ezt a témát, persze azóta lehet változtak a dolgok, de ebben az esetben valamelyik fórumtárs úgyis javít.

(#780) erick_b


erick_b
tag

https://gpro-db.appspot.com/race_results/?track_id=10&season=28&race=11&page=1

itt nézegettem még a 28. szezonból mások beállításait a következő versenyre és azt vettem észre, hogy az első és hátsó szárnyat külön állították be és ráadásul elég nagy eltéréssel. Ez létezik vagy csak félrevezető adatok?

én is szoktam csökkenteni a hátsó szárny értékén ha több benzinnel indulok de csak 1-3-at és ez is azt eredményezni, hogy kb. egyformán kopnak a szárnyak még ha az első hátsó szárnyat ugyanarra az értékre állítanám be akkor a hátsó jobban kopna. De ez annál sokkal nagyobb különbség.

[ Szerkesztve ]

"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"

(#781) Real93 válasza erick_b (#780) üzenetére


Real93
aktív tag

Vannak pályák, amelyeken jobb köridőt lehet így elérni, nem félrevezetés. De hogy mikor mennyit kell rajtuk állítani az több dologtól is függ.

(#782) erick_b válasza Real93 (#781) üzenetére


erick_b
tag

de gondolom ez nem pilóta visszajelzései alapján megy, vagy tévedek?

"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"

(#783) Real93 válasza erick_b (#782) üzenetére


Real93
aktív tag

Nem tévedsz, ebben a pilóta nem tud segíteni.

[ Szerkesztve ]

(#784) predator00 válasza erick_b (#782) üzenetére


predator00
tag

Ha elol van a + jel akkor az elso szárnyat kell növelni a számmal, a hátsószárnyat csökkenteni.

Barcelona +-040
Brands Hatch +-015
Brasilia -+080
Buenos Aires 0
Estoril -+055
Fiorano 0
Fuji +-040
Hockenheim -+200
Hungaroring -+100
Imola -+075
Indianapolis -+090
Interlagos -+150
Istanbul +-025
Jerez -+020
Kyalami +-075
Laguna Seca -+175
Magny Cours +-050
Melbourne -+095
Mexico City -+100
Monte Carlo Ami csak belefér!!!
Montreal -+190
Monza -+045
Mugello -+200
Nurburgring +-050
Oesterreichring -+050
Paul Ricard +-090
Sakhir -+075
Sepang -+110
Shanghai +-010
Silverstone -+065
Singapore +-070
Spa -+065
Suzuka -+020
Valencia +-060
Zandvoort -+125
Zolder 0

parancsolj, persze ezektől lehet eltérés sok minden befolyásolja ezek inkább kiindulási alapoknak jók :)

[ Szerkesztve ]

(#785) cicmanyek válasza mrsza (#779) üzenetére


cicmanyek
aktív tag

Köszönöm a segítséget. :DDD

Philips Fizz-től kezdve egészen a HTC Desire 816-on át az iphone6-ig volt minden...még LG Flex is:) De újabban csak a Xiaomi.

(#786) cicmanyek válasza predator00 (#784) üzenetére


cicmanyek
aktív tag

Na ez meg rettentően kellemes kis infó ugyanis én is mindig azonosra állítottam a szárnyakat.
Már alig várom a futam végét , hogy a köv. kvalin kipróbáljam ezeket a beállításokat.

Philips Fizz-től kezdve egészen a HTC Desire 816-on át az iphone6-ig volt minden...még LG Flex is:) De újabban csak a Xiaomi.

(#787) erick_b válasza predator00 (#784) üzenetére


erick_b
tag

a fél vesémmel tartozok ezekért az infókért:)

"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"

(#788) erick_b


erick_b
tag

bocsi a dupláért de ezek mégis hogy lettek kiszámolva?

"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"

(#789) predator00 válasza erick_b (#788) üzenetére


predator00
tag

nem tudom nem én csináltam, neten keresgéltem és ezt találtam :DDD

(#790) cicmanyek válasza predator00 (#784) üzenetére


cicmanyek
aktív tag

A spai -+065 érték 5 tizedet hozott a gyakorláson:)

Philips Fizz-től kezdve egészen a HTC Desire 816-on át az iphone6-ig volt minden...még LG Flex is:) De újabban csak a Xiaomi.

(#791) erick_b


erick_b
tag

az elég súlyos:)

a ps perfect setup-ot jelent.
a ws mit jelent?

"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"

(#792) predator00 válasza erick_b (#791) üzenetére


predator00
tag

a szárnyeltolást amit feljebb látsz

(#793) erick_b válasza predator00 (#792) üzenetére


erick_b
tag

sejtettem miután leírtad de előtte még azt hittem az időjáráshoz van köze.

"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"

(#794) xbaggio válasza cicmanyek (#778) üzenetére


xbaggio
csendes tag

Az erőnlétét kellene feturbózni a többi érték szerintem jó. melyik csoportban vagy? mert rúkiban ilyent nem hiszem hogy tudsz venni... :N

(#795) xbaggio válasza predator00 (#784) üzenetére


xbaggio
csendes tag

bocs a duplapostért, de én eddig úgy tudtam, hogy a szárnyaknak azonos értéken kell állniuk.
kipróbáltam már az első Q-n a külömböző számú állítást, de a pilótám panaszkodott, a szárnyakra.
vagy ezt a PS beállítása után kell alkalmazni?

a válaszod előre is köszönöm.:)

(#796) cicmanyek válasza xbaggio (#794) üzenetére


cicmanyek
aktív tag

Rookie 319

Philips Fizz-től kezdve egészen a HTC Desire 816-on át az iphone6-ig volt minden...még LG Flex is:) De újabban csak a Xiaomi.

(#797) predator00 válasza xbaggio (#795) üzenetére


predator00
tag

akkor van értelme ha megvan a PS

(#798) Turbocs


Turbocs
újonc

Hali!

Most kezdtem a játékot, és még eléggé kezdő vagyok :)

Valaki adna nekem pár jó tanácsot? :D

Vagy beállításokat a Kyalami GP pályára?

Előre is köszi :D

(#799) xbaggio válasza Turbocs (#798) üzenetére


xbaggio
csendes tag

Ez egy kissé elmaradt ahogy látom.... :D

(#800) erick_b


erick_b
tag

én csak azért nem válaszoltam, mert még az Ausztrál nagydíj előtt kérdezte:)

Ellenben most elég nagy dilemmában vagyok, 0.773 másodperc van a gumik között és ha nem lenne nehéz előzni akkor tuti a 3 kiállást extralágyon választanám de így azért félek, hogy beragadok valaki mögé és akkor ugrott az egész versenyem.

[ Szerkesztve ]

"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.