Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
lyzzard
aktív tag
válasz Gyuri27 #5298 üzenetére
nana, bármilyen alkatrészt lehet utólag is cserélni, kérdés, megéri -e. drágább laptopokban a tönkrement GPU-kat például simán cserélik erre szakosodott cégek.
amúgy kicsit visszakanyarodva akvára, még mielőtt ez az egész kártyadolgom elkezdődött volna, leadtam náluk egy cirka 180 ezres rendelést, amikből a megrendelt dolgok folyamatosan szivárognak hozzám...
namost, kezdődött egy alaplappal a dolog, amit "utolsó darabnak" jellemzett az egyébként nagyon készséges és ügyfélcentrikus eladó a karinthy üzletben. kiderült, hogy mégsem tökéletes a cucc, mert nem az az alaplap volt a dobozban, ami, ezt ő szúrta ki.
A másik, ami itthon derült ki, egy pár vadi új Corsair RAM volt, egyik sem indult, egyből cserélték, persze másra, de felajánlotta nekem a KP visszát.
Úgyszintén ma egy Gigabyte Radeon HD5670-került onnan hozzám, hazajöttem, kibontottam, és egy cetli ficegett a hátulján ékes magyarsággal, hogy néha nem ad képet, a venti lapátjainak alja meg poros volt.
Még nem érkezett meg hozzám két alaplap, egy ház táppal, egy egér, meg ez a VGA megy vissza a boltba holnap. Ja, és a fentebbi kártyámért a cserekártya.
Nem akartam az életem bonyolítani azzal, hogy visszamondom a rendeléseimet (még akkor gondolkoztam el, amikor a fenti szervizes dolog volt), de most már röhögök kínomban, hogy mi jöhet még?
Azt nem értem, hogy ÚJ termékként (egyébként az említett alaplap, meg a VGA is a dohány utcai üzletből lett átrendelve), hogy küldhetnek át ilyet? Nem lehetne azt az egy boltot ledózerolni?
Kezdem sejteni, hogy a 2007-es (2008-as?) üzletleégés mégsem véletlen lehetett?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest